Als ik superset doe ik altijd agonist en antagonist, bijv biceps/triceps of benchpress/facepullquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
Enigzins aparte supersets imo, bedoeling is toch om contrasterende bewegingen te doen, of iig iets wat met elkaar te maken heeft. Upright rows + front raise, flies + pushups enz.
Dat was wat ik bedoelde idd met contrasterende bewegingenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik superset doe ik altijd agonist en antagonist, bijv biceps/triceps of benchpress/facepull
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
Enigzins aparte supersets imo, bedoeling is toch om contrasterende bewegingen te doen, of iig iets wat met elkaar te maken heeft. Upright rows + front raise, flies + pushups enz.
Dank voor de feedback.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik superset doe ik altijd agonist en antagonist, bijv biceps/triceps of benchpress/facepull
Dat klopt wel inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:02 schreef Snakey het volgende:
Mja, superset of niet, het spaart wel veel tijd uit zo. Ik doe ongeveer de helft in mijn FB workout.
Die blokken: zijn dat gewoon extra stevige ladeblokken??quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:05 schreef 1517 het volgende:
Staan mooie dingen op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/700660878
http://link.marktplaats.nl/707361660
Ik gebruik zelf dagelijks (of eigenlijk nachtelijks) 3 mg melatonine.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:35 schreef star_gazer het volgende:
Werkt ZMA nu echt? Volgens mij is het grotendeels placebo...
Hoe zit het met die nootropics? 5-HTP? GABA? Iemand weleens geprobeerd te stacken?
Ik ben een behoorlijk slechte slaper (moeilijk in slaap, slaap licht, etc), dus sta best open voor supps om dat te verbeteren.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die blokken: zijn dat gewoon extra stevige ladeblokken??
Hoe ver voor je slaap neem je dat in?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf dagelijks (of eigenlijk nachtelijks) 3 mg melatonine.
Kwartiertje ongeveer voor ik ga liggen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef 1517 het volgende:
[..]
Hoe ver voor je slaap neem je dat in?
Scheelt dat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:39 schreef Diabox het volgende:
[..]
Kwartiertje ongeveer voor ik ga liggen.
Heb het zojuist besteld. Ga het ook maar eens proberen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Voor mij scheelt het flink moet ik zeggen, word ook minder vaak wakker 's nachts.
Ik slaap ook als een roosquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:10 schreef Questular het volgende:
Veel mensen die moeite hebben met slapen zo te lezen, ik ben blij dat ik daar geen last van heb
Zeker het proberen waard. Kost ook 'n drol, 4 eu voor 120 tabs van 3 mg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb het zojuist besteld. Ga het ook maar eens proberen.
Godver ik snap er de ballen vanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:30 schreef Diabox het volgende:
[..]
Zeker het proberen waard. Kost ook 'n drol, 4 eu voor 120 tabs van 3 mg.
Ben tevens weer flink aan het liften en zo goed als afgestudeerd; weer alle tijd om studies te lezen (momenteel focus op regulatie van mTORC1 en in kaart brengen van AAS geinduceerde primaire hypogonadie op zoek naar het Ei van Columbus m.b.t. 'oneindig' kuren vanuit het perspectief van de HPG as). Peter van Mol is ook weer druk bezig met het samenstellen van 'n nieuw supplement voor XXL, kan er helaas nog niks over kwijt.
Vooral met preworkouts heb ik daar last van. Laatste paar weken gebruik ik Craze, en gvd wat slaap ik daar slecht van manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:59 schreef seto het volgende:
Ook wel benieuwd, duurt vaak lang voor ik in slaap val.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |