Gewoon Hyphy Mud johquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat vinden jullie, nu alle DMAA PWO's een jaartje uit de markt zijn, nou de beste vervanger?
Ik hoor vele goede verhalen over Craze en de nieuwe Jack3d die nog niet in NL beschikbaar is (maar spoedig komt). Ook de nieuwe formule van UNLEASH van XXL hoor ik wel goede dingen over.
Echter heb ik het idee dat het allemaal elkaar niet zoveel ontloopt. Ook zit er natuurlijk allerlei filler troep bij... Misschien het beste om gewoon cafeine pillen los te kopen, geranamine los te kopen (¤15 = 5gr), en mixen maar? Is denk ik de goedkoopste oplossing, en heb je gewoon DMAA. Hop.
Dat heb ik ook! Ik heb een keer zonder problemen 85kg bench gedaan in Bijlmer F4F. Vervolgens probeerde ik dat nog een keer in Almere en toen faalde ik hard. Ik snap dat niet. Misschien toch dat de gewichten en de bar niet zijn wat ze zouden moeten zijn. Misschien is het de omgeving. Misschien ligt het aan... Almerequote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:45 schreef star_gazer het volgende:
Wat is een lichaam soms toch vreemd. Normaal gesproken begin ik het bij 3x5x77.5kg bench press lastig te krijgen en ik heb daar ook een aardige tijd gestalled. Gisteren moeiteloos 3x5x80kgStrength gainsszzz!
Gaat lastig met 100-120kgquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Trouwens zelfde verbod gehad bij F4F Amstelveen, op zelfde apparaat.
Natuurlijk kan je nog wel squatten, gewoon barbell optellen van de grond en in je nek leggen.
Ook niet elke barbell is even zwaar. Mijn gym heeft er van 18 en van 20 kg.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Ik heb een keer zonder problemen 85kg bench gedaan in Bijlmer F4F. Vervolgens probeerde ik dat nog een keer in Almere en toen faalde ik hard. Ik snap dat niet. Misschien toch dat de gewichten en de bar niet zijn wat ze zouden moeten zijn. Misschien is het de omgeving. Misschien ligt het aan... Almere
Dan kan het inderdaad prima, voert hij gelijk een combi uit van rotator cuff en schouder/rhomboideus/traps.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef kidkash19 het volgende:
Nou ja die 2 filmpjes kun je in ieder geval thuis goed doen
tering nog meer suiker dan cola, proest..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Luchtkoker het volgende:
Kan ook gewoon een Red Bull drinken dan.Ik zoek iets wat verder gaat dan alleen wat cafeine.
iedereen heeft een baaldag, gewone dagen en een superdag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Ik heb een keer zonder problemen 85kg bench gedaan in Bijlmer F4F. Vervolgens probeerde ik dat nog een keer in Almere en toen faalde ik hard. Ik snap dat niet. Misschien toch dat de gewichten en de bar niet zijn wat ze zouden moeten zijn. Misschien is het de omgeving. Misschien ligt het aan... Almere
Volgens mij zit er een marge in het gewicht van die plates. De ene plate kan net een paar procent dan de ander. Als je tegen je max aanzit en je gooit toevallig een paar 'zware' plates op de bar, kan die marge van een paar procent je net de das omdoen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef banaliteit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Wat een onzin, zit evenveel in. Allebei tevens 50 kcal per 100ml. Overigens drink ik de Zero variant.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tering nog meer suiker dan cola, proest..
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een marge in het gewicht van die plates. De ene plate kan net een paar procent dan de ander. Als je tegen je max aanzit en je gooit toevallig een paar 'zware' plates op de bar, kan die marge van een paar procent je net de das omdoen.
Daarnaast is je lichaam op sommige dagen gewoon fitter dan andere. Voeding, slaap, enz. Als ik slecht slaap, lift ik als een natte drol.De ene stang is de andere niet en ik vermoed dat het bankje waarop je ligt ook invloed heeft. Ik druk in de ene gym ook meer dan in de andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
PWO's zijn echt overbodige troep. [..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:35 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Gaat lastig met 100-120kgAlternatief is gewoon vanuit bench press rack squatten, maar dat voelt niet zo goed met te zware gewichten. Misschien toch maar gewoon schijt hebben en dip assist machine gebruiken. Binnenkort ga ik toch weg
Ik stack sinds kort weer zelf: de eerste ervaringen zijn positief. Ik heb met name last van de caffeine in bijvoorbeeld NO-Xplode. Daar zit 250mg per scoop in. Dat zijn 3 blikjes Red-Bull.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat vinden jullie, nu alle DMAA PWO's een jaartje uit de markt zijn, nou de beste vervanger?
Ik hoor vele goede verhalen over Craze en de nieuwe Jack3d die nog niet in NL beschikbaar is (maar spoedig komt). Ook de nieuwe formule van UNLEASH van XXL hoor ik wel goede dingen over.
Echter heb ik het idee dat het allemaal elkaar niet zoveel ontloopt. Ook zit er natuurlijk allerlei filler troep bij... Misschien het beste om gewoon cafeine pillen los te kopen, geranamine los te kopen (¤15 = 5gr), en mixen maar? Is denk ik de goedkoopste oplossing, en heb je gewoon DMAA. Hop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |