Dit dus, in combinatie met meer sporten als je dat nog niet doet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:08 schreef Pulzzar het volgende:
Als je wilt afvallen, moet je stoppen met zoete en zoute dingen eten. Geen snoep, chocolade, chips, borrelnootjes en frisdrank. In het begin is dit heel moeilijk, want dat soort eten werkt verslavend. Als er bijvoorbeeld een zak minimarsjes naast je ligt en je neemt er eentje, is het moeilijk om de tweede niet te eten.
Als het je na een paar dagen of een kleine week is gelukt dit eten te laten staan, merk je dat je minder trek in lekkere dingen hebt en meer controle over je eetgedrag.
Diëten zijn nooit een goed idee. Gewoon je eetgedrag aanpassen. En af en toe iets lekkers mag best (moet je juist bewust af en toe doen om te voorkomen dat je op een zwak moment het gehad hebt met letten op je eetgedrag en je helemaal vol gaat vreten met ongezonde dingen)
je moet inderdaad minder eten om af te vallenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef jcdragon het volgende:
Je moet 2 dagen vasten en 5 dagen normaal eten.
LIF / IF, 5/2 methode of eat stop eat
dat komt door de E nummersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:08 schreef Pulzzar het volgende:
Geen snoep, chocolade, chips, borrelnootjes en frisdrank. In het begin is dit heel moeilijk, want dat soort eten werkt verslavend. Als er bijvoorbeeld een zak minimarsjes naast je ligt en je neemt er eentje, is het moeilijk om de tweede niet te eten.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Nobody2.0 het volgende:
gisteren vet meting gehad bij de sportschool en ik zou ook dieet advies krijgen.
vetpercentage 8%
dieetadvies: kip en rijst laten staan.
bruin brood met pindakaas, pasta, oude kaas, noten, vette vis, patat mag dagelijks bij mijn avondeten en wekelijks mcdonalds ook geen probleem. stond er toch van te kijken omdat ik nu patat e.d. laat staan. Hij zei dat ik een boost krijg met groeien omdat ik die nog niet gehad heb doordat ik te weinig eet.
Heb je enig idee van de hoeveelheid kcals die je tot je neemt? Want dat 'dieetadvies' slaat kant nog wal als je dat niet inzichtelijk hebt.quote:
gisteren vet meting gehad bij de sportschool en ik zou ook dieet advies krijgen.
vetpercentage 8%
bruin brood met pindakaas, pasta, oude kaas, noten, vette vis, patat mag dagelijks bij mijn avondeten en wekelijks mcdonalds ook geen probleem. stond er toch van te kijken omdat ik nu patat e.d. laat staan. Hij zei dat ik een boost krijg met groeien omdat ik die nog niet gehad heb doordat ik te weinig eet.
zitten te weinig calorieen in. verbrand ik te snel, in pindakaas etc zit veel meer, anders ga ik eiwitten verbranden en doe je aan spierafbraak in plaats van bouw.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:07 schreef no1uknow het volgende:
Daarnaast, hoe kan je in godsnaam nou weer adviseren om rijst en kip te laten staan
vetpercentage 8%
Ik zou in dat geval ook groenten laten staan als ik jou was, zitten over het algemeen best weinig calorieen in. Ook fruit is niet heel bijzonder. Lekker bruin brood met heel veel pindakaas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:10 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
zitten te weinig calorieen in. verbrand ik te snel, in pindakaas etc zit veel meer, anders ga ik eiwitten verbranden en doe je aan spierafbraak in plaats van bouw.
Nee man, je moet het nuttige met het aangename combineren. Een salade met dressing van de McDonalds. Ideaal!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zou in dat geval ook groenten laten staan als ik jou was, zitten over het algemeen best weinig calorieen in. Ook fruit is niet heel bijzonder. Lekker bruin brood met heel veel pindakaas.
Chocoladepasta is ook een goede, superveel kcalsVan die salades op brood is ook een goede. En vergeet niet elke avond bij je avondeten 2 glazen cola te drinken, ook veel calorieen en suikers
Gozer watquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Nobody2.0 het volgende:
vetpercentage 8%
vitamines heb je wel nodig, capsules bevatten niet alles dus fruit en groente hou ik erin. pasta en chocolade pasta ga ik wel mee stoeien. Bruin brood (brood in het algemeen) is trouwens een crime voor mij. als ik iets vies vind is dat het.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zou in dat geval ook groenten laten staan als ik jou was, zitten over het algemeen best weinig calorieen in. Ook fruit is niet heel bijzonder. Lekker bruin brood met heel veel pindakaas.
Chocoladepasta is ook een goede, superveel kcalsVan die salades op brood is ook een goede. En vergeet niet elke avond bij je avondeten 2 glazen cola te drinken, ook veel calorieen en suikers
Die dressing maakt een hoop goed maar die salade is veel te mager joh. Ik zou een big tasty met bacon nemen en daar de salade doorheen gooien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:18 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nee man, je moet het nuttige met het aangename combineren. Een salade met dressing van de McDonalds. Ideaal!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
vitamines heb je wel nodig, capsules bevatten niet alles dus fruit en groente hou ik erin. pasta en chocolade pasta ga ik wel mee stoeien. Bruin brood (brood in het algemeen) is trouwens een crime voor mij. als ik iets vies vind is dat het.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:17 schreef no1uknow het volgende:
Nobody2.0, doe jezelf een lol en lees de OP van dit topic is door: SPT / [Bodybuilding] #386 Roids aus Polen
Dan leer je precies wat je moet weten over voeding en hoef je niet naar die onzin te luisteren die je voorgeschoteld krijgt
Ah, als we toch bezig zijn...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die dressing maakt een hoop goed maar die salade is veel te mager joh. Ik zou een big tasty met bacon nemen en daar de salade doorheen gooien.
Of nog beter, een salade met dressing, big tasty, beker cola en nog een quarter pounder bij elkaar in de blender, kcals gegarandeerd
Mmmmmmmm, al dat transvet wat lekker je ecto lichaampje binnen dringtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Nobody2.0 het volgende:
vetpercentage 8%
Good for youquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:22 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
stuur is een foto van jezelf in wedstrijd vorm.
de sportschool waar ik train is: http://www.fight-poweracademy.nl/
niet de eerste de beste sportschool en komen veel kampioenen vandaan en die trainen er ook.
mijn trainer is zelf ook bodybuilder dus neem aan dat hij beetje weet wat hij zegt. (dat ik het niet goed vertaal is een ander verhaal)
hij is er nog, je hebt gequotequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Good for youNogmaals, heb je nou een idee van wat je tot je neemt aan kcals?
edit: he wat jammer dat je je post geedit hebt.
probleem is dat ik al enorm veel geprobeerd heb maar dat ik maar niet aankom.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:25 schreef no1uknow het volgende:
Maar als je toch niks wat anderen zeggen in overweging neemt en je blind staart op het advies van die lieve bodybuilder, waarom post je dan in godsnaam het dieetadvies wat je hebt gekregen?
Ga dat eerst is regelen dan voordat je klakkeloos zulke adviezen overneemt. Het advies opzich is nog niet eens zo heel raar (afgezien van het afraden van rijst en kip en de patat aanraden is wat apart) maar je kan dat niet zomaar doen zonder van te voren te weten wat je precies aan het doen bent, m.a.w. kcals tellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:25 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
hij is er nog, je hebt gequote
nee geen idee
Laat me raden, je hebt vast niet bijgehouden hoeveel je precies at?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:26 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
probleem is dat ik al enorm veel geprobeerd heb maar dat ik maar niet aankom.
kip rijst, pasta e.d gegeten met 8 maaltijd momenten per dag en niet aankomen.
daarnaast dagelijks trainen.
Dan moet je meer vreten kreng. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:26 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
probleem is dat ik al enorm veel geprobeerd heb maar dat ik maar niet aankom.
kip rijst, pasta e.d gegeten met 8 maaltijd momenten per dag en niet aankomen.
daarnaast dagelijks trainen.
ja toen wel. bijna 4000 calorieen per dag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga dat eerst is regelen dan voordat je klakkeloos zulke adviezen overneemt. Het advies opzich is nog niet eens zo heel raar (afgezien van het afraden van rijst en kip en de patat aanraden is wat apart) maar je kan dat niet zomaar doen zonder van te voren te weten wat je precies aan het doen bent, m.a.w. kcals tellen.
[..]
Laat me raden, je hebt vast niet bijgehouden hoeveel je precies at?
gevreten tot ik bijna kotstequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moet je meer vreten kreng. Zo moeilijk is het niet.
En je kwam niet aan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:27 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
ja toen wel. bijna 4000 calorieen per dag.
Denk niet dat hij een topsporter is, wat jij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
Als je dagelijks zwaar traint kan 4000 best je onderhoud zijn. Veel topsporters eten ook echt bergen voedsel, Michael Phelps zat op 10k/dag tijdens het trainen voor de olympische spelen. En powerlifters zitten ook vaak al op 7000+.
Nee klopt, maar het is wel mogelijk dat je niet aankomt van 4000kcal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk niet dat hij een topsporter is, wat jij?
Vandaar dat ik erbij zette: 'tenzij je verbruik 4k is, maar dat lijkt me sterk'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is wel mogelijk dat je niet aankomt van 4000kcal.
Ik moet beter lezen danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaar dat ik erbij zette: 'tenzij je verbruik 4k is, maar dat lijkt me sterk'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |