Goedenacht,
gisteren kwam ik bij mijn buurvrouw om even te buurten hoe de stand van zaken was na haar drie weekse vakantie. Daar op tafel zag ik wat A4tjes liggen en daarop stonden lijstjes met O - L - D.
Hoewel ik een hekel heb aan Sonja Bakkeren en al die huisvrouwen goeroe's, was ik toch zo naïef om het ook een keer te proberen. Het gaat om een drie dagen dieet waarna je vier dagen weer normaal mag eten. Ik pas echt net aan niet meer in mijn Levi's (past wel maar zit niet lekker) dus dat leek me wel een mooi streven.
Boodschapjes gedaan, mag maar drie keer per dag eten zonder tussendoortjes (ja, koffie en thee zonder suiker en melk), dag een ging prima. Ik boontjes, bieten en kip terwijl mijn vriend en zus kibbeling aten maar care.
Nu dag twee achter de rug, maar ik ging net even tellen en je krijgt echt 600 calorieën binnen.

ZESHONDERD CALORIEËN! Alle anorexianen draaien zich massaal om in hun graven. Echt belachelijk weinig, ik begrijp niet hoe mensen dit anderen aan durven te smeren!
Silly me ook dat ik godverdomme een tyfus huisvrouwen ding doe, ik walg van dat soort dingen, net als Vanish en van die waszakjes voor bh's. Of opblaasdingen die je in je laarzen kunt doen zodat je laars niet kreukelt ofzo.

Libelle-shit.
Ik voel me een gare lappenpop met een bleek voorkomen maar ik moet nog 1 dag en dan zou ik zogenaamd drie kilo afgevallen moeten zijn.
Ik begrijp niet dat mensen serieus dieet na dieet proberen, vooral dit soort zieke crashdieten.

Niet te geloven dat ik er aan begonnen ben.

Maar nog maar 1 dag en dan ben ik er af, weeg overigens nog hetzelfde als toen ik begon, het scheelt 200 gram ofzo.
Klacht 1: Ik ben aan dieet begonnen
Klacht 2: Door maar 600 calorieën voel ik me een gare asielzoeker
Klacht 3: Ik heb de eigenschap dat ik dingen af moet ma
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door oLexie op 15-08-2013 02:20:43 ]
Bay of Plenty