abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130083861
Goedenacht,

gisteren kwam ik bij mijn buurvrouw om even te buurten hoe de stand van zaken was na haar drie weekse vakantie. Daar op tafel zag ik wat A4tjes liggen en daarop stonden lijstjes met O - L - D.

Hoewel ik een hekel heb aan Sonja Bakkeren en al die huisvrouwen goeroe's, was ik toch zo naïef om het ook een keer te proberen. Het gaat om een drie dagen dieet waarna je vier dagen weer normaal mag eten. Ik pas echt net aan niet meer in mijn Levi's (past wel maar zit niet lekker) dus dat leek me wel een mooi streven.

Boodschapjes gedaan, mag maar drie keer per dag eten zonder tussendoortjes (ja, koffie en thee zonder suiker en melk), dag een ging prima. Ik boontjes, bieten en kip terwijl mijn vriend en zus kibbeling aten maar care.

Nu dag twee achter de rug, maar ik ging net even tellen en je krijgt echt 600 calorieën binnen. :') :') :')
ZESHONDERD CALORIEËN! Alle anorexianen draaien zich massaal om in hun graven. Echt belachelijk weinig, ik begrijp niet hoe mensen dit anderen aan durven te smeren!

Silly me ook dat ik godverdomme een tyfus huisvrouwen ding doe, ik walg van dat soort dingen, net als Vanish en van die waszakjes voor bh's. Of opblaasdingen die je in je laarzen kunt doen zodat je laars niet kreukelt ofzo. :') Libelle-shit.

Ik voel me een gare lappenpop met een bleek voorkomen maar ik moet nog 1 dag en dan zou ik zogenaamd drie kilo afgevallen moeten zijn.

Ik begrijp niet dat mensen serieus dieet na dieet proberen, vooral dit soort zieke crashdieten. :r Niet te geloven dat ik er aan begonnen ben. :|W Maar nog maar 1 dag en dan ben ik er af, weeg overigens nog hetzelfde als toen ik begon, het scheelt 200 gram ofzo.

Klacht 1: Ik ben aan dieet begonnen
Klacht 2: Door maar 600 calorieën voel ik me een gare asielzoeker
Klacht 3: Ik heb de eigenschap dat ik dingen af moet ma

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door oLexie op 15-08-2013 02:20:43 ]
Bay of Plenty
pi_130083894
Klacht 3 is niet af en dus ongegrond. Verder niet gelezen, teveel tekst.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:51:44 #3
394711 A.Jensen
I never asked for this..
pi_130083907
Komt goed schatje

pi_130083929
Hm, 600 calorieën, ga sporten en je gaat dood.
pi_130083933
Het is super ongezond en mensen verdienen hier gewoon dikke bakken met geld aan. :r

Mijn armen waren net gewoon dusdanig naar de klote dat een hoeslaken om de deken heen doen gewoon al vermoeiend was. :')

Fuck klacht drie ook, morgenochtend eerst maar wat pindakaas eten en pasta klaarmaken anders krijg ik nog een langzame stofwisseling ook.
Bay of Plenty
  donderdag 15 augustus 2013 @ 01:59:04 #6
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_130084017
Oke TS, heel simpel.

1. Bereken je onderhoud (Wat je elke dag verbruikt)
2. Ga 500 kcal onder je onderhoud zitten voor afvallen
3. Ga exact op je onderhoud zitten als je op het gewenste gewicht zit en je valt niet af of komt niet aan.

Klaar, slotje.
pi_130084030
Waszakjes voor bh's zijn trouwens wel handig als voorgevormde bh's in vorm wil houden. Verder onterechte klacht want het is al jaren bekend dat dit soort diëten slecht zijn en niet werken (jojo effect).
pi_130084060
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 02:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Waszakjes voor bh's zijn trouwens wel handig als voorgevormde bh's in vorm wil houden. Verder onterechte klacht want het is al jaren bekend dat dit soort diëten slecht zijn en niet werken (jojo effect).
De klacht is dan ook dat ik het probeer met de wetenschap dat het gewoon bullshit is allemaal, niet het dieet zelf.

Bh's was ik op handwasstand want 1800 toeren centrifuge is inderdaad niet bevorderlijk.
Bay of Plenty
pi_130084151
Als je wilt afvallen, moet je stoppen met zoete en zoute dingen eten. Geen snoep, chocolade, chips, borrelnootjes en frisdrank. In het begin is dit heel moeilijk, want dat soort eten werkt verslavend. Als er bijvoorbeeld een zak minimarsjes naast je ligt en je neemt er eentje, is het moeilijk om de tweede niet te eten.

Als het je na een paar dagen of een kleine week is gelukt dit eten te laten staan, merk je dat je minder trek in lekkere dingen hebt en meer controle over je eetgedrag.

Diëten zijn nooit een goed idee. Gewoon je eetgedrag aanpassen. En af en toe iets lekkers mag best (moet je juist bewust af en toe doen om te voorkomen dat je op een zwak moment het gehad hebt met letten op je eetgedrag en je helemaal vol gaat vreten met ongezonde dingen)
pi_130084154
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 02:02 schreef oLexie het volgende:

[..]

De klacht is dan ook dat ik het probeer met de wetenschap dat het gewoon bullshit is allemaal, niet het dieet zelf.

Bh's was ik op handwasstand want 1800 toeren centrifuge is inderdaad niet bevorderlijk.
Ik was mijn dure bh's met de hand ja, die van de primark en dergelijke gaan gewoon mee met de 30 graden was :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 02:09:31 #11
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_130084165
Kan jij niet een stukje vet aan mij geven? :)
ik
hou
van
...
pi_130084180
Diëten. :')
Sporten + eetpatroon aanpassen. :)
pi_130084195
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 02:08 schreef Pulzzar het volgende:
Als je wilt afvallen, moet je stoppen met zoete en zoute dingen eten. Geen snoep, chocolade, chips, borrelnootjes en frisdrank. In het begin is dit heel moeilijk, want dat soort eten werkt verslavend. Als er bijvoorbeeld een zak minimarsjes naast je ligt en je neemt er eentje, is het moeilijk om de tweede niet te eten.

Als het je na een paar dagen of een kleine week is gelukt dit eten te laten staan, merk je dat je minder trek in lekkere dingen hebt en meer controle over je eetgedrag.

Diëten zijn nooit een goed idee. Gewoon je eetgedrag aanpassen. En af en toe iets lekkers mag best (moet je juist bewust af en toe doen om te voorkomen dat je op een zwak moment het gehad hebt met letten op je eetgedrag en je helemaal vol gaat vreten met ongezonde dingen)
Nou, bedankt voor je tips! Nou is het echter zo dat ik sowieso al (vrijwel) nooit frisdrank drink, geen chocolade eet, geen fan ben van snoepgoed, ik eet eigenlijk alleen maar Cheese & Onion chips op zijn tijd. Drink ook alleen maar water en af en toe ranja of een mulitsappie maar dat is ook maar eens in de week. Alcohol wel in het weekend (om het weekend ongeveer).

Verder gewoon veel vis, kip, groenten, avondeten en alles. Heb ook gewoon een normale maat (38 broek en bovenlichaam S) en een gezond gewicht. Wil alleen verdorie mijn Levi's weer aan die nou net 1 maatje kleiner is. Ben overigens al vijf kilo afgevallen afgelopen jaar.
Bay of Plenty
pi_130084204
Minder eten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_130084206
Naar het slachthuis sturen gaat sneller!
pi_130084209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 02:10 schreef Emm16 het volgende:
Diëten. :')
Sporten + eetpatroon aanpassen. :)
Eetpatroon is allang aangepast en sporten kan ik niet veel doen i.v.m. chronische ontstekingen en dan een paar dagen niet kunnen lopen. Ben daarmee aan het werk wel maar sporten mag ik echt maar tergend langzaam opbouwen.
Bay of Plenty
  donderdag 15 augustus 2013 @ 02:27:41 #17
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_130084385
Gewoon elke dag de helft eten van wat je nu eet en je krijgt de helft minder binnen. Basale wiskunde maar deze magie schijnt echt te werken.
pi_130084588
Meer sporten of minder eten. Afvallen is lastig als ik aan een wedstrijd mee doe val ik ook nooit af ik kan alleen winnen. Een vloek is het!
Go hard or go home!
pi_130085291
en na die 3 dagen eet je weer normaal en zitten die 3 kilo's er meteen weer aan, eventueel nog met een bonuskilo
pi_130085300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:49 schreef oLexie het volgende:
Klacht 1: Ik ben aan dieet begonnen
Klacht 2: Door maar 600 calorieën voel ik me een gare asielzoeker

Extra info: Ik ben geen fatty. Heb gewoon taillemaat S en broekmaat 38.
U heeft maat 38 en u vindt dat dik? U bent moddervet, u moet inderdaad nodig afvallen.
pi_130085301
TS is lekker dus ik geef een +1

tl;dr though
pi_130085469
Ga sporten, gewoon elke dag 2 uur fietsen, en daarna gezond eten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_130085833
600 kcal. :') Stoppen met jezelf slopen. Ik heb een sixpack bij 3000 kcal per dag, open je ogen.
pi_130085849
600??? Wat mag je dan eten op een dag?
pi_130085861
Les 1: Verdiep je nooit in hoeveel.
Les 2: Neem de tijd om te eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')