SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Dan is de spierdefinitie beter te zien in de felle lampen tijdens een wedstrijd, dat en sinterklaas natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom smeren die gasten zich altijd in met schoensmeer ?![]()
Dank uquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld:
http://www.eclecticsite.be/calc/bmr.htm
nou kom ik op een onderhoud van 3616kcal per dag.
als ik dus wil afvallen zal ik dus ergens rond de 3100kcal moeten gaan zitten.
zal eens even een weekje bij gaan houden wat ik per dag tot mij neem
The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.![]()
Jezelf in de TT zetten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Anders zouden alleen negers winnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom smeren die gasten zich altijd in met schoensmeer ?![]()
Zie hieronder.quote:Oké, excuus bij deze.quote:Het spijt me, mag ik een nieuwe verzinnen? Normaal heb ik goede TT's.quote:Nee.quote:![]()
Meer eten dan je verbruiktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef vault_tec het volgende:
Mensen hier die bulken en intermittent fasting combineren? Zo ja hoe doe je dit dan?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Gewoonweg genoeg calorieren binnen krijgen tijdens je eating-window.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef vault_tec het volgende:
Mensen hier die bulken en intermittent fasting combineren? Zo ja hoe doe je dit dan?![]()
Veul eten in weinig tijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef vault_tec het volgende:
Mensen hier die bulken en intermittent fasting combineren? Zo ja hoe doe je dit dan?
Wat dacht je anders?Behulpzaam als een waterkraan.
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Veul eten in weinig tijd.
Wat dacht je anders?
Muil open en naar binnen schuiven die handel.![]()
en als je je kcal target niet haalt, volle(chocolade)melk will do the trick.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn?
Muil open en naar binnen schuiven die handel.Behulpzaam als een waterkraan.
Waarom zou je bulken met IF?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef vault_tec het volgende:
Mensen hier die bulken en intermittent fasting combineren? Zo ja hoe doe je dit dan?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Op een gegeven moment krijg je gewoon niks meer door je strot man!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Hoe moeilijk kan het zijn?
Muil open en naar binnen schuiven die handel.![]()
Dat went vanzelf. Zijn vaak van die ecto's die veel te snel denken dat ze veel te veel eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:57 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je gewoon niks meer door je strot man!![]()
gisteren 5100kcal (niks van lekkere dingen behalve dan een smoothie van e.e.a.)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:57 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je gewoon niks meer door je strot man!
Normaal 4500kcal, dus dit was een uitschietertje, maar gewoon nog "honger/trek" ondanks die hoeveelheid, oke geen IF, maar 't is gewoon een kwestie van oefenen.![]()
Consequent elke 2 uur genoeg eten om "VOL" te zitten. dan na 2 uur weer. en weer, hele dag. Vanaf dat je op staat tot je naar bed gaat. Na een paar dagen begin je honger te krijgen na 2 uur.![]()
Fucking hell 5100!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gisteren 5100kcal (niks van lekkere dingen behalve dan een smoothie van e.e.a.)
Normaal 4500kcal, oke geen IF, maar 't is gewoon een kwestie van oefenen.![]()
Consequent elke 2 uur genoeg eten om "VOL" te zitten. dan na 2 uur weer. en weer, hele dag. Vanaf dat je op staat tot je naar bed gaat. Na een paar dagen begin je honger te krijgen na 2 uur.
Ik eet normaal 4100kcal, om de 2 uur vreten. Na een paar weken ging het super makkelijk en kreeg ik inderdaad ook dat honger gevoel weer.
Heb IF geprobeerd met 4100KCAL maar dat was echt een drama man..![]()
Zeg je dat ook tegen je vriendin?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Muil open en naar binnen schuiven die handel."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
5100kcalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gisteren 5100kcal (niks van lekkere dingen behalve dan een smoothie van e.e.a.)
Normaal 4500kcal, dus dit was een uitschietertje, maar gewoon nog "honger/trek" ondanks die hoeveelheid, oke geen IF, maar 't is gewoon een kwestie van oefenen.![]()
Consequent elke 2 uur genoeg eten om "VOL" te zitten. dan na 2 uur weer. en weer, hele dag. Vanaf dat je op staat tot je naar bed gaat. Na een paar dagen begin je honger te krijgen na 2 uur.Heb jij Dave Tate ambities?
Ik stouw op een recomp dieet zo'n 3000kcal per dag weg op mijn workout dagen (2500 op rust/cardio dagen) en daar heb ik al fors moeite meeNouja, gelukkig hebben wij de Mad Greek met z'n belachelijke porties. Zo'n doos is al vlot 1000 kcal
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
lol.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
5100kcalHeb jij Dave Tate ambities?
Ik stouw op een recomp dieet zo'n 3000kcal per dag weg op mijn workout dagen (2500 op rust/cardio dagen) en daar heb ik al fors moeite meeNouja, gelukkig hebben wij de Mad Greek met z'n belachelijke porties. Zo'n doos is al vlot 1000 kcal
Die Mad Greek porties zien er goed uit idd. alsof dat makkelijk naar binnen glijd ziet dat d'r uit
Die droge rijst en gekookte kip back fired nog wel eens lol.
Als ik die hamma nog wat methode gebruik voor maintenance level te berekenen kom ik op 4100kcal onderhoud.Dus die 4500kcal bulk klopt wel aardig.
![]()
Zijn er hier mensen die van die captains of crush grip trainers gebruiken? Ik zit er met mijn slappe handjes aan te denken te beginnen bij level 1
-
grippersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier mensen die van die captains of crush grip trainers gebruiken? Ik zit er met mijn slappe handjes aan te denken te beginnen bij level 1
ja.
bestel er twee. Eentje waarvan je denkt dat red ik niet/net
En eentje die heel makkelijk is (om op te warmen)
Anders kom je van een koude kermis thuis gelijk bij de eerste knijp in zo'n zware![]()
![]()
![]()
Ik begin maar bij het pussy model, want mijn handjes slaan echt nergens op. Heb nogal dunne duimen, wat niet echt helpt. Ik ben letterlijk een keer stoer thuisgekomen met verhalen over een 140kg deadlift twee uur eerder. Toen mijn vriendin me vervolgens een potje zoeture saus gaf, kreeg ik het niet open
-
haha, ja dat schreef je idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:43 schreef star_gazer het volgende:
Ik begin maar bij het pussy model, want mijn handjes slaan echt nergens op. Heb nogal dunne duimen, wat niet echt helpt. Ik ben letterlijk een keer stoer thuisgekomen met verhalen over een 140kg deadlift twee uur eerder. Toen mijn vriendin me vervolgens een potje zoeture saus gaf, kreeg ik het niet open
Ze beginnen bij 100lb of zo geloof ik. Maar dat red je heus wel hoor.
Bestel je eerst die, en de 150 of zo, en dan kijk je ff![]()
http://www.ironedge.com.au/store/captains-of-crush-trainer.htmlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, ja dat schreef je idd.
Bestel je eerst die, en de 150 of zo, en dan kijk je ff
Ze beginnen bij 60lbs. Ik denk dat ik de 100 en de 140 ga bestellen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Denk dat je de 100 ook wel mag overslaan, ik doe er zelf in ieder geval niks mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
http://www.ironedge.com.au/store/captains-of-crush-trainer.html
Ze beginnen bij 60lbs. Ik denk dat ik de 100 en de 140 ga bestellen.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Als je zwaar gaat deadliften bv.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
Een belt. Wanneer gebruik je deze of is dit sowieso overbodig?
Overigens kost een goede riem maar 25 euro.![]()
Je kan er 1 gebruiken als je problemen hebt met je core om wat voor reden dan ook maar het is beter om het te laten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
Een belt. Wanneer gebruik je deze of is dit sowieso overbodig?Together We Will Live Forever
Wat kunnen mogelijke redenen zijn dat wanneer ik een been oefening doe m'n hartslag al snel naar de 180 gaat, ik me helemaal kapot zweet en buiten adem raak en wanneer ik upper body oefeningen doe ik dat allemaal niet heb... terwijl bij beiden ik tot fail doe?
Nauwe aderen in benen wellicht?![]()
Ik gebruik deze:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef star_gazer het volgende:
http://www.fitness-seller.nl/heavy-grips/ (al tijdje niet op voorraad helaas)
100 is puur warm-up, daar zal niemand moeite mee hebben. 150 was voor mij net uitdagend genoeg, maar wil nu 200 gaan bestellen. Met 200 ben je wss wel even zoet.![]()
Omdat benen trainen fucking zwaar is, het is een hele grote spiergroep. Eerste waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:48 schreef VacaLoca het volgende:
Wat kunnen mogelijke redenen zijn dat wanneer ik een been oefening doe m'n hartslag al snel naar de 180 gaat, ik me helemaal kapot zweet en buiten adem raak en wanneer ik upper body oefeningen doe ik dat allemaal niet heb... terwijl bij beiden ik tot fail doe?
Nauwe aderen in benen wellicht?![]()
Impressie van mijn gym:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag Lower body gedaan best wel nette PR's neergezet.
Squat- 67.5kg 5 sets 5 reps
Deadlifts- 80kg 2 sets 7 reps - en 90kg 1 rep - back off set 60kg 12 reps
Assistance exercises erbij gedaan paar sets front squats en ham curls
Wel tevreden
[ Bericht 9% gewijzigd door Intentiion op 16-07-2013 18:49:18 ]![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:00 schreef CarbonC het volgende:
Impressie van mijn gym:weet je gelijk waar je de producten kan halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Impressie van mijn gym:lijkt een beetje op straatweg !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Impressie van mijn gym:Wel mooi dat ze ook een foto van jou in je gym hebben hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
Waarom zoveel setjes voor DL? En welke assistance oefeningen deed je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef Intentiion het volgende:
Vandaag Lower body gedaan best wel nette PR's neergezet.
Squat- 67.5kgx5x5
Deadlifts- 80kgx7x7 en 90kgx1 back off set 60kgx12
Assistance exercises erbij gedaan paar sets front squats en ham curls
Wel tevreden
Edit: 2e week nu dat ik weer bezig ben na 5 weken vakantie. Verbazingwekkend hoe snel ik weer richting m'n oude fysiek ga. Alleen nu net wat droger.![]()
Oh zie het nu pas waren 2 sets van 7 reps :") mijn fout. Oh en Assistance exercises voor zowel squat als deadlift waren Weighted hyperextentions,front squats,lunges < deze doe ik vooral om me glutes wat sterker te maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Waarom zoveel setjes voor DL? En welke assistance oefeningen deed je?
Edit: 2e week nu dat ik weer bezig ben na 5 weken vakantie. Verbazingwekkend hoe snel ik weer richting m'n oude fysiek ga. Alleen nu net wat droger.![]()
Zou best kunnen, maar ik denk zelf van niet. Ik kon daar naar binnen kijken vanaf mijn kamer en ik zag geen extra aanbouw erachter met een eventuele boksschool.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zit daar nog steeds dat boksschooltje achterin? Daar heb ik nog een tijdje gebokst.![]()
Impressie van mijn gym:Hier komen ze niet verder dan de tv met 24kitchen of reclame voor de abrollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Kun je er wel alles doen? Zo niet: wegwezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hier komen ze niet verder dan de tv met 24kitchen of reclame voor de abroller![]()
Ik heb hier geen oly platform, maar volgens mij is de dichstbijzijnde sportschool met oly platform ong. 1uur van mijn huis. Dan wordt sporten een bezigheid van ruim 3 uur, is niet altijd zo makkelijk om maar weg te gaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kun je er wel alles doen? Zo niet: wegwezen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik heb ooit een keer zo'n ding besteld bij dealextreme.com, kan ik er eigenlijk achterkomen hoeveel zo'n ding is in lb?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, ja dat schreef je idd.
Bestel je eerst die, en de 150 of zo, en dan kijk je ff![]()
Op zich wel. Squatrek wordt niet vaak gebruikt en met d dumbells tot 30kg kan ik nog wel even verder. Maar ik begin me meer en meer te ergeren aan get. Volk dat er nu loopt. Hopelijk na de zomer weer een hoop weg. Beste is wel dat het bedrijfsfitness is. Gratis dus (krijg zelfs geld toequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kun je er wel alles doen? Zo niet: wegwezen.)
Maar er schijnt in Gouda tegenwoordig een meer op hardcore gerichte gym te zijn
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Hoe werken jullie met je voedingsschema? Bepalen jullie van tevoren precies wat je de volgende dag ga eten?
Ik merk dat ik er voor zorg dat ik alle maaltijden bij elkaar, zonder het avondeten, op m'n onderhoud ga zitten. Wat ik als avondeten neem, bepaal ik op de dag zelf, maar dat is dan zo'n 500 kcal (het over schot zeg maar).F.K.A. SuperwormJim![]()
Weet je toevallig de naam van die gym in Gouda?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Op zich wel. Squatrek wordt niet vaak gebruikt en met d dumbells tot 30kg kan ik nog wel even verder. Maar ik begin me meer en meer te ergeren aan get. Volk dat er nu loopt. Hopelijk na de zomer weer een hoop weg. Beste is wel dat het bedrijfsfitness is. Gratis dus (krijg zelfs geld toe)
Maar er schijnt in Gouda tegenwoordig een meer op hardcore gerichte gym te zijnNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
To be honest, ik denk dat de meeste mensen een voedingsschema maken om echt goed inzicht te krijgen in de dagelijkse energieinname, maar voor de rest van je leven zul je wat flexibeler zijn en gaandeweg de dag al kcal bijhoudend gaan eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe werken jullie met je voedingsschema? Bepalen jullie van tevoren precies wat je de volgende dag ga eten?
Ik merk dat ik er voor zorg dat ik alle maaltijden bij elkaar, zonder het avondeten, op m'n onderhoud ga zitten. Wat ik als avondeten neem, bepaal ik op de dag zelf, maar dat is dan zo'n 500 kcal (het over schot zeg maar).
Op een gegeven moment word je daar goed in en kost het weinig tijd om toch goed uit te komen, zowel in bulk als cut.Confidence through competence![]()
Dat inderdaad. Ik hou het eigenlijk alleen een tijdje bij als ik iets verander in m´n voeding om zeker te weten dat ik goed zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
To be honest, ik denk dat de meeste mensen een voedingsschema maken om echt goed inzicht te krijgen in de dagelijkse energieinname, maar voor de rest van je leven zul je wat flexibeler zijn en gaandeweg de dag al kcal bijhoudend gaan eten.
Op een gegeven moment word je daar goed in en kost het weinig tijd om toch goed uit te komen, zowel in bulk als cut.![]()
I'm back on the right track, vandaag vol gefit en volg weer mijn voedingsschema, de wil is er gelukkig weer!Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:53 schreef Susteren het volgende:
I'm back on the right track, vandaag vol gefit en volg weer mijn voedingsschema, de wil is er gelukkig weer!![]()
![]()
Iemand bekend met het boek "The 4 Hour Body"? Staan aardig wat claims in waar ik mijn twijfels bij heb.Together We Will Live Forever
Tim Ferriss
http://www.rookiejournal.com/tim-ferris-is-a-fraud.html
Schoenmaker blijf bij je leest (ofwel boeken schrijven die op de een of andere manier iedereen koopt en een internetguru worden)
Vond Furious Pete een betere transformatie ondergaan, en die deed het in 5 uur.Confidence through competence![]()
Ik heb een youtubefilmpje gezien van voor en na foto's die op dezelfde dag werden gemaakt. Compleet met schaduw aanbrengen voor spieren, scheren en na zo'n tan-apparaat. Dit lijkt daar verdacht veel opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Tim Ferriss
Schoenmaker blijf bij je leest (ofwel boeken schrijven die op de een of andere manier iedereen koopt en een internetguru worden)
Vond Furious Pete een betere transformatie ondergaan, en die deed het in 5 uur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Had nog een boek nodig om gratis te kunnen verzenden. Het boek dat ik hoofdzakelijk kocht was Powerlifting van Dan Austin.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Tim Ferriss
Vond Furious Pete een betere transformatie ondergaan, en die deed het in 5 uur.Together We Will Live Forever
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een youtubefilmpje gezien van voor en na foto's die op dezelfde dag werden gemaakt. Compleet met schaduw aanbrengen voor spieren, scheren en na zo'n tan-apparaat. Dit lijkt daar verdacht veel op
Ja, Furious Pete is wel grappig
Confidence through competence![]()
Qua motivational writer / speaker is hij okeequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Had nog een boek nodig om gratis te kunnen verzenden. Het boek dat ik hoofdzakelijk kocht was Powerlifting van Dan Austin.Confidence through competence![]()
Dat was hem toevallig niet! Maar wel een soortgelijk ietsquote:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Nee, maar ze schieten hier als paddenstoelen uit de grond. Vlakbij langs d n207 zit ook nog iets.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef esv7 het volgende:
[..]
Weet je toevallig de naam van die gym in Gouda?
En ik geloof dat de health city in het oude fiat gebouw tegenwoordig ook doorheeft hoe het moet.
Jij komt uit Gouda?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
De volle 5 kilo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:53 schreef Susteren het volgende:
I'm back on the right track, vandaag vol gefit en volg weer mijn voedingsschema, de wil is er gelukkig weer!Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb nu toch vakantie, ik al eens kijken of er wat nuttigs in staat en als ik twijfel dan post ik het hier wel om aan het panel van experts voor te leggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua motivational writer / speaker is hij okeeTogether We Will Live Forever
de dumbells die ik pak zijn al zwaarder en ik ben ècht niet sterkquote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Als opwarming jaquote:![]()
Maar gelukkig is er wel genoeg gewicht voor op de barbells, dus dan kan ik de spiergroepen daarmee trainen.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Goed boek. Heb je echt wat aan, ook als bodybuilder.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Klokov het volgende:
Het boek dat ik hoofdzakelijk kocht was Powerlifting van Dan Austin.![]()
Ik kom uit Bodegraven, maar zit toch in Gouda op school. Als er een soort van hardcore gym is/komt voor een leuke prijs wil ik wel overwegen daar te gaan trainen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, maar ze schieten hier als paddenstoelen uit de grond. Vlakbij langs d n207 zit ook nog iets.
En ik geloof dat de health city in het oude fiat gebouw tegenwoordig ook doorheeft hoe het moet.
Jij komt uit Gouda?
Ik hoorde dat hier trouwens een basic fit komt, dat is dan 3e commerciële sportschool die hier komt, en er is nog een lady's only sportschool maar die tel ik niet mee.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Is er al, bij de Baanderij. Ik heb daar 7 jaar terug gesport. Niet doen, slechte inrichting met rare verdiepingen, glazen pui en ventilatie is een onbekend begripquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:53 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik kom uit Bodegraven, maar zit toch in Gouda op school. Als er een soort van hardcore gym is/komt voor een leuke prijs wil ik wel overwegen daar te gaan trainen.
Ik hoorde dat hier trouwens een basic fit komt, dat is dan 3e commerciële sportschool die hier komt, en er is nog een lady's only sportschool maar die tel ik niet mee.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Hmmmmm eigenlijk is het enigste wat ik mis een oly lift platform, misschien maar met mijn pa over hebben om een platformpje te bouwen voor thuis en een barbell aan te schaffen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Is er al, bij de Baanderij. Ik heb daar 7 jaar terug gesport. Niet doen, slechte inrichting met rare verdiepingen, glazen pui en ventilatie is een onbekend begripNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Gaan we deze TT nog fixen of krijgt het volgende deel een antwoord?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Straks weer lekker een SS sessie doen. Wat vinden jullie, eerst deadliften of eerst squatten? Mijn squat is beduidend zwakker, dus ik zit eraan te denken eerst te squatten zodat ik daar echt alles op kan geven?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Altijd eerst squatten. Ik heb ze overigens opgesplitst op verschillende dagen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Rippetoe zegt 1 squat 2 bench press 3 deadlift of 1 squat 2 push press 3 powercleanquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:44 schreef star_gazer het volgende:
Straks weer lekker een SS sessie doen. Wat vinden jullie, eerst deadliften of eerst squatten? Mijn squat is beduidend zwakker, dus ik zit eraan te denken eerst te squatten zodat ik daar echt alles op kan geven?Behulpzaam als een waterkraan.
Hey esv7,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef esv7 het volgende:
[..]
Hmmmmm eigenlijk is het enigste wat ik mis een oly lift platform, misschien maar met mijn pa over hebben om een platformpje te bouwen voor thuis en een barbell aan te schaffen.
Ik ga er ook eentje bouwen over twee maanden maar wel voor buiten gebruik.
Ik zat te denken aan een iets simpelere versie van het volgende
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
zei je niet dat er alleen vaste barbells waren en geen schijven?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Als opwarming ja![]()
Maar gelukkig is er wel genoeg gewicht voor op de barbells, dus dan kan ik de spiergroepen daarmee trainen.
bovendien, je hebt geen benchbankje of squatrack.Confidence through competence![]()
Zijn er ook nog mensen die mee doen aan bv Mudmasters en/of de Strongmanrun? Weer eens wat anders dan 'normale' cardio.![]()
Nee? Er zijn gewoon schijven hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zei je niet dat er alleen vaste barbells waren en geen schijven?
bovendien, je hebt geen benchbankje of squatrack.![]()
Er is een bank, alleen niet met een rek.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Vorig jaar Top100 gelopen in de Strongmanrun Hellendoorn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:14 schreef MeneerBob het volgende:
Zijn er ook nog mensen die mee doen aan bv Mudmasters en/of de Strongmanrun? Weer eens wat anders dan 'normale' cardio.
Voor de juicers onder ons: SPT / Dopinglaboratorium opgerold
[ Bericht 10% gewijzigd door fathank op 17-07-2013 11:52:00 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Zo ziet een gym in Sydney eruit als er rugby op TV is
-
-oeps-"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik bepaal 's avonds pas wat ik eet, en eet elke dag wat anders (IF, eet alleen tussen 19 en 22).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik merk dat ik er voor zorg dat ik alle maaltijden bij elkaar, zonder het avondeten, op m'n onderhoud ga zitten. Wat ik als avondeten neem, bepaal ik op de dag zelf, maar dat is dan zo'n 500 kcal (het over schot zeg maar).![]()
Wow, alleen tussen 19 en 22? Doe jij een warrior diet? Hoeveel kcal?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
<dagboek>
Zo, ik begin langzaam maar zeker terug te komen van die blessure. Lekkere workout gehad vandaag. De squat loopt nog fors achter en mijn chin-up kracht is nog niet echt lekker terug, maar heb er vertrouwen in dat ik met mijn oly schoenen die squat in ieder geval wel tot de 100kg moet kunnen krijgen.
Squat: 5x35, 5x55, 3x5x72.5kg
Bench: 5x35, 5x55, 3x5x72.5kg
Deadlift: 5x65, 5x90, 5x130kg
Chin-ups: 8,6,5"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dat komt me makkelijk uit op deze manier. Zo hoef ik geen eten naar mijn werk mee te nemen, train meteen na mijn werk en kom dan tegen 19 uur thuis.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef star_gazer het volgende:
Wow, alleen tussen 19 en 22? Doe jij een warrior diet? Hoeveel kcal?
Kwa kcal zit ik rond de 1700/2300, eenvoudig naar binnen te werken in 3 uur en zo heb ik het gevoel toch nog best veel te eten.![]()
![]()
wel een gave gymquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:37 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
zo zag de health city in arnhem er standaard uit, totdat het overging in een basicfitquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:37 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]wat eet je eigenlijk bij if? heb het gevoel dat je snel te weinig bepaalde micro's binnenkrijgt omdat je ipv verschillend ontbijt+lunch+avondeten gewoon heel veel avondeten pakt. of eet je nog wel gevarieerd?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:10 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik bepaal 's avonds pas wat ik eet, en eet elke dag wat anders (IF, eet alleen tussen 19 en 22).![]()
Heerlijke gym is het. Oly platform met verstelbaar power rack aan het eind, twee squat racks, incline bench press station, flat bench press station, diverse flat benches, dumbbells tot 100lb, veel cardio spul en machines. Enige nadeel is dus dat de helft in lbs is en de andere helft in kg. Manager had fout besteld
-
![]()
da's wel grappig eigenlijk
Zo zijn er meerdere raketten / bouwprojecten / vliegtuigen de soep in gelopen
Hier staat ook Amerikaans spul, maar alles is zowel in lbs als in kg gelukkig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:28 schreef star_gazer het volgende:
Heerlijke gym is het. Oly platform met verstelbaar power rack aan het eind, twee squat racks, incline bench press station, flat bench press station, diverse flat benches, dumbbells tot 100lb, veel cardio spul en machines. Enige nadeel is dus dat de helft in lbs is en de andere helft in kg. Manager had fout besteld![]()
![]()
Dat zullen ze op dbb niet leuk vinden...quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Vorig jaar Top100 gelopen in de Strongmanrun Hellendoorn.
Voor de juicers onder ons: SPT / Dopinglaboratorium opgerold![]()
Ik wil(moet) het platform ook buiten plaatsen, alleen is ruimte een beetje een probleem. Ik had een tutorial voor een diy platform gevonden op t nation dacht ik, had hem bij mijn favorieten gezet op mijn laptop zal hem vanavond even zoeken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:09 schreef 1517 het volgende:
[..]
Hey esv7,
Ik ga er ook eentje bouwen over twee maanden maar wel voor buiten gebruik.
Ik zat te denken aan een iets simpelere versie van het volgende
[ afbeelding ]
Ik zat ook te denken dat het mischien wel erg veel geluids overlast gaat geven voor de buren?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Denk dat ik voor een iets simpeler idee ga. Stel dat het kapot gaat of gaat rotten dan is het zo weer vervangen. Ik zit te denken om stalmatten te plaatsen aan de randen tegen het geluidquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:03 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik wil(moet) het platform ook buiten plaatsen, alleen is ruimte een beetje een probleem. Ik had een tutorial voor een diy platform gevonden op t nation dacht ik, had hem bij mijn favorieten gezet op mijn laptop zal hem vanavond even zoeken.
Ik zat ook te denken dat het mischien wel erg veel geluids overlast gaat geven voor de buren?
Als je bang bent voor de buren zou ik wat tapijt of oude vloerbedekking onder het platform leggen, al is dat niet ideaal in verband met nat weer
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Mars climate orbiterquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
da's wel grappig eigenlijk
Zo zijn er meerdere raketten / bouwprojecten / vliegtuigen de soep in gelopen"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Gisteren hill sprints gedaan....juist ja mn hele lichaam dankt meIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Toeval dat ie hier al ff niet geweest is?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat zal StraatSoldaat niet leuk vinden..Behulpzaam als een waterkraan.
ebay?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Weet iemand waar je zo'n bandje kan kopen?
[ afbeelding ]
$10 bij amazon maar Nederlandse webshops vragen er 17-25 euro voorfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Die krijg je toch niet goedkoper dan in Nederland. Zeker niet met verzendkosten/extra kosten uit America.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Weet iemand waar je zo'n bandje kan kopen?
[ afbeelding ]
$10 bij amazon maar Nederlandse webshops vragen er 17-25 euro voorOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Vraag me echt af waarom die dingen zo zeldzaam zijn aangezien je bijna elke soort brace bij de apotheek kan kopen en jumpers knee toch relatief vaak voorkomtquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die krijg je toch niet goedkoper dan in Nederland. Zeker niet met verzendkosten/extra kosten uit America.![]()
Even rustweek ingelast, had last van me pols en enkel. En cutten leek ook niet veel progressie meer in te zitten.
Paar weken verwijderd van een sixpack, ik moet die mawfakker eens in mijn leven zien en hebbben!![]()
Kan niet wachten om te gaan bulken en nieuw schema te volgen.![]()
Wat was het warm in de gym
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
het was echt niet te harden idd. super vochtig.quote:
ik had 1 schouderoefening gedaan, en tot op m'n onderbroek nat meteen lol.![]()
Heerlijk trainen vind ik dat, bij ons ook amper airco. Hard trainen, hard zweten
Vanavond weer hill sprints , over zweten gesproken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hard zweten van het trainen vind ik niet erg, maar in de kleedkamer / na 2 minuten al volledig nat zijn van een verkeerde/geen climaatbeheersing is kutquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:35 schreef kidkash19 het volgende:
Heerlijk trainen vind ik dat, bij ons ook amper airco. Hard trainen, hard zweten
Vanavond weer hill sprints , over zweten gesprokenDan presteer je uiteindelijk gewoon minder...
Klinkt wel vrij heftig die hill climbes
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 18-07-2013 08:51:59 ]![]()
Blijft lekker de homegym, ramen volledig open, ventilator aan en heerlijk blijven zwetenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef Questular het volgende:
Lekker sporten met airco, en nauwelijks mensen die er rondlopen![]()
![]()
Geen vervelende turken die zielig gaan klagen bij de desk als jij lekker 2 ramen tegen over elkaar open zetquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Blijft lekker de homegym, ramen volledig open, ventilator aan en heerlijk blijven zweten![]()
![]()
Heb je geen moeite met jezelf er toe zetten om te gaan trainen in zo'n home gym?
Ik ben elke dag hyped if not hystatic als weer mag trainen, maar het lijkt me in zo'n home gym dat dat nog wel eens moeilijk kan zijn?![]()
![]()
![]()
Mwah zolang je vooraf genoeg drinkt en tijdens je vocht op peil houdt merk ik weinig van verminderde prestatiesquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hard zweten van het trainen vind ik niet erg, maar in de kleedkamer / na 2 minuten al volledig nat zijn van een verkeerde/geen climaatbeheersing is kutDan presteer je uiteindelijk gewoon minder...
Klinkt wel vrij heftig die hill climbes![]()
Hill sprints zijn pittig maar erg lekker om te doen, daarnaast doen we ook broad jumps heuvel op. Workout van nog geen uur maar je kan aardig gesloopt zijnIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik heb er persoonlijk geen last van mezelf te motiveren om te trainen, ik kan me voorstellen dat sommigen daar wel last van hebben. Ik vind het juist een aderlating om direct te kunnen gaan trainen zodra ik daar zin in heb, ook al is het ontiegelijk warmquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geen vervelende turken die zielig gaan klagen bij de desk als jij lekker 2 ramen tegen over elkaar open zet![]()
![]()
Heb je geen moeite met jezelf er toe zetten om te gaan trainen in zo'n home gym?
Ik ben elke dag hyped if not hystatic als weer mag trainen, maar het lijkt me in zo'n home gym dat dat nog wel eens moeilijk kan zijn?![]()
![]()
![]()
ja, wel een groot voordeel idd. om precies dan te gaan wanneer je daar zin hebt / wanneer je een energieburst hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:00 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk geen last van mezelf te motiveren om te trainen, ik kan me voorstellen dat sommigen daar wel last van hebben. Ik vind het juist een aderlating om direct te kunnen gaan trainen zodra ik daar zin in heb, ook al is het ontiegelijk warm![]()
Het scheelt ook de reistijd, toen ik nog naar de sportschool ging moest ik een half uur reizen, heen en terug. Nu is het gewoon gaan en een uur van je avond besparen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, wel een groot voordeel idd. om precies dan te gaan wanneer je daar zin hebt / wanneer je een energieburst hebt.![]()
TBH, ik denk dat vochtpeil en slaap de twee grootste invloeden zijn of een bepaalde individuele training wel of niet goed gaat.... en als derde invloed wat je pre-workout maaltijd is geweest als je daar behoefte aan hebt gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Mwah zolang je vooraf genoeg drinkt en tijdens je vocht op peil houdt merk ik weinig van verminderde prestatiesConfidence through competence![]()
vooral vóór de training je vochtinname is erg bepalend heb ik gemerkt, bij Football drink ik de dag ervoor heel erg veel als het een wat warmere wedstrijd gaat worden, doe ik dit niet dan merk ik dat echt welquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TBH, ik denk dat vochtpeil en slaap de twee grootste invloeden zijn of een bepaalde individuele training wel of niet goed gaat.... en als derde invloed wat je pre-workout maaltijd is geweest als je daar behoefte aan hebt gehad.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Goed punt; ik ben zelf een grote zweter (geurloos thoughquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:21 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
vooral vóór de training je vochtinname is erg bepalend heb ik gemerkt, bij Football drink ik de dag ervoor heel erg veel als het een wat warmere wedstrijd gaat worden, doe ik dit niet dan merk ik dat echt wel, gewoon nat) en als ik soms de kilo's zoutafzetting zie op mijn zwarte kleding
dan vraag ik me ook af hoeveel mineralen ik daarmee verlies
naast al het vocht.
Vandaag eens power shrugs geprobeerd in plaats van normale shrugs. Wordt dikke spierpijn in mijn traps morgen, voel ze veel beter dan bij normale shrugs.![]()
quote:
Hoe bevalt dat schema wat je een paar weken geleden had gepost?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Met dit weer erg zwaar en als je niet oppast heb je een blessure door overtraining. Volg het trouwens al langer dan toen ik het poste. Denk nu iets van 4 maanden en heb nog steeds elke week na chest day DOMS.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat schema wat je een paar weken geleden had gepost?
Zou het alleen aanbevelen aan iemand die zich volledig wil toeleggen aan liften want als je een dag overslaat werkt het al niet meer. Wel mijn meest favoriete split tot nu toe maar als mijn onderrug en knie meewerkte zou ik nu Madcow of Wendler 5/3/1 doen![]()
meer Alpha kan nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef seto het volgende:
Vandaag eens power shrugs geprobeerd in plaats van normale shrugs. Wordt dikke spierpijn in mijn traps morgen, voel ze veel beter dan bij normale shrugs.![]()
Zit te twijfelen om het ook een paar maandjes te gaan volgen, maar het is wel vijf dagen knallen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Met dit weer erg zwaar en als je niet oppast heb je een blessure door overtraining. Volg het trouwens al langer dan toen ik het poste. Denk nu iets van 4 maanden en heb nog steeds elke week na chest day DOMS.
Zou het alleen aanbevelen aan iemand die zich volledig wil toeleggen aan liften want als je een dag overslaat werkt het al niet meer. Wel mijn meest favoriete split tot nu toe maar als mijn onderrug en knie meewerkte zou ik nu Madcow of Wendler 5/3/1 doenOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe lang train je al serieus? als het minder dan een jaar is zou ik het zeker niet doen. Zoals ik al zei kan je beter madcow doen als je SS/5x5 al gedaan hebt. Mijn squat was 165 en deadlift 180 voordat ik met die 5 day split begonquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om het ook een paar maandjes te gaan volgen, maar het is wel vijf dagen knallen.![]()
Meer dan zeven jaar (met pieken en dalen). Squat was ooit 150kg en is nu 130kgquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe lang train je al serieus? als het minder dan een jaar is zou ik het zeker niet doen. Zoals ik al zei kan je beter madcow doen als je SS/5x5 al gedaan hebt. Mijn squat was 165 en deadlift 180 voordat ik met die 5 day split begonOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
If srs, benieuwd naar de progressie en veel succes. Maak je before/after pics?quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Met een cycle madcow is je squat zo 160-180quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Meer dan zeven jaar (met pieken en dalen). Squat was ooit 150kg en is nu 130kg
http://stronglifts.com/madcow-5x5-training-programs/![]()
Nee, het idee alleen al dat ik herkend wordtquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:51 schreef esv7 het volgende:
[..]
If srs, benieuwd naar de progressie en veel succes. Maak je before/after pics?![]()
Heb hier dingen neergezet die het daglicht niet kunnen verdragen.![]()
Haha oké, maar wel voor jezelf neem ik aan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, het idee alleen al dat ik herkend wordt![]()
Heb hier dingen neergezet die het daglicht niet kunnen verdragen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ga trouwens na deze pot geen omega 3 meer halen. Vind het echt overrated, zeker als ik de studies en artikelen erover lees![]()
Ik wil ook van die hoge traps
-
Tip.... Kokoswater, geen grap. Gebruik het al maandenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed punt; ik ben zelf een grote zweter (geurloos though, gewoon nat) en als ik soms de kilo's zoutafzetting zie op mijn zwarte kleding
naast al het vocht.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik zweet me altijd de typhus hier, airco of geen airco. Ik val zowat dood neer van de stank als mijn sporttas na een goede sessie thuis opengaat. Helaas is daar weinig aan te doen (ja ik drink water, ja ik eet carbs voor mijn workout), behalve gewoon na iedere sessie het spul op 60 graden wassenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed punt; ik ben zelf een grote zweter (geurloos though, gewoon nat) en als ik soms de kilo's zoutafzetting zie op mijn zwarte kleding
naast al het vocht.
-
Ik drink tijdens mijn workout een BCAA-supp waar ook wat electrolyten door vermengd zijn die helpen met rehydratie. Prima spulquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:02 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Tip.... Kokoswater, geen grap. Gebruik het al maanden
-
Dit komt opeens langs op mijn Facebook (ja, ik weet hetquote:WANNEER WATER DRINKEN?
Veel mensen zeggen dat ze niets willen drinken voor het naar bed gaan omdat ze zullen moeten opstaan gedurende de nacht.
HARTAANVAL EN WATER - Ik wist dit allemaal niet. Interessant.......
Ok vroeg aan mijn cardioloog waarom mensen zoveel moeten plassen ‘s nachts. Zijn antwoord:
De zwaartekracht houdt het water in het onderste gedeelte van uw lichaam wanneer je rechtstaat of zit (de benen zwellen op). Wanneer je neerligt zoekt het onderste gedeelte van uw lichaam evenwicht met de nieren. Dan verwijderen de nieren het water omdat het gemakkelijker gaat.
Iedereen heeft wat water nodig om de toxines uit zijn lichaam te verwijderen, maar wanneer drinkt u best water? Dit zei mijn cardioloog:
Water drinken op bepaalde tijdstippen maximaliseert de efficiëntie ervan op het lichaam.
2 glazen water na het opstaan activeert de interne organen
1 glas water 30 minuten voor elke maaltijd verbetert de spijsvertering
1 glas water voordat u een bad neemt verlaagt uw bloeddruk
1 glas water voordat u gaat slapen vermijdt een beroerte of een hartaanval
Water drinken voor het slapengaan vermijdt beenkrampen tijdens de nacht. Uw beenspieren zoeken vocht als ze verkrampen.
ASPIRINE (Bron: Mayo kliniek)
Dr. Virend Somers is een cardioloog van de Mayo kliniek. Hij schreef een belangrijk artikel in de magazine van het American College of Cardiology.
De meeste hartaanvallen gebeuren overdag, meestal tussen 6 u ’s morgens en de middag.
Een hartaanval ’s nachts, wanneer het hart het rustigst moet zijn, betekent date r iets ongewoons is gebeurd. Somers en zijn collega’s proberen al tien jaar aan te tonen dat slaapapneu de schuldige is.
1. Als u elke dag een aspirine neemt, neem ze dan ‘s avonds.
De reden: aspirine heeft een “half leven” van 24 uren. Dus: als de meeste hartaanvallen in de vroege morgen gebeuren zal de aspirine in uw lichaam het sterkst zijn.
2. Aspirine gaat zeer lang (jaren) mee in uw medicijnkastje. Wanneer ze veroudert ruikt ze naar azijn.
Waarom aspirine naast jouw bed leggen?
Behalve de pijn in de linkerarm zijn er nog symptomen van een hartaanval. Intense pijn in de kin, nausea en veel zweten … Maar die symptomen komen minder vaak voor.
Noteer: tijdens een hartaanval kunt u GEEN pijn in de borst hebben.
Wanneer u wakker wordt door hevige pijn in de borst, slik dan direct twee aspirines met wat water.
Bel dan het noodnummer (112) en verwittig een buur of een familielid dat in de nabijheid woont.
- Zeg "hartaanval"! -Zeg dat u 2 aspirines hebt genomen. Zet u in een zetel of op een stoel dichtbij de voordeur en wacht op hun komst. GA ZEKER NIET LIGGEN!
Een cardioloog heeft verklaard dat wellicht een mensenleven kan worden gered als elke persoon die dit ontvangt het doorstuurt aan 10 mensen!
Ik heb dat gedaan. En u?
STUUR DIT DOOR. HET KAN MENSENLEVENS REDDEN !!!!
"Het leven is een eenmalige gift".) maar ik ben benieuwd wat hiervan waar is? Ruikt een beetje naar broscience.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Zou je niet ff wachten met juicen totdat je lichaam niet meer protesteert? En niet 'bang' voor een rug vol acné zo vol in de zomer? Ziet er niet uit als je op t strand loopt..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Met dit weer erg zwaar en als je niet oppast heb je een blessure door overtraining. Volg het trouwens al langer dan toen ik het poste. Denk nu iets van 4 maanden en heb nog steeds elke week na chest day DOMS.
Zou het alleen aanbevelen aan iemand die zich volledig wil toeleggen aan liften want als je een dag overslaat werkt het al niet meer. Wel mijn meest favoriete split tot nu toe maar als mijn onderrug en knie meewerkte zou ik nu Madcow of Wendler 5/3/1 doenBehulpzaam als een waterkraan.
Waarom krijg je eigenlijk last van acne als je gebruikt?
Het witte shirt van een gozer bij mijn gym zat onder de bloedvlekken, omdat die acneplekken ontploften....fuckin smerig.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, ga al jaren niet meer uit, waarom zou ik gaan kuren als ik elk weekend mijn lichaam naar de klote help?quote:Kleine blessures zal je altijd hebben als je hard traint. Altijd weg naar het weekend of na een week bij mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou je niet ff wachten met juicen totdat je lichaam niet meer protesteert? En niet 'bang' voor een rug vol acné zo vol in de zomer? Ziet er niet uit als je op t strand loopt..
En nee, ga sowieso niet naar het strand en verder helpt zonnebank enorm goed tegen acne. Maak mij het meest zorgen over eventuele gyno![]()
Omdat alle AAS vormen van Testosteron zijn. Zelfde reden dat je acne in de puberteit krijgt, omdat je Test spiegel stijgt waardoor je lichaam meer talg en olie produceert.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk last van acne als je gebruikt?
Het witte shirt van een gozer bij mijn gym zat onder de bloedvlekken, omdat die acneplekken ontploften....fuckin smerig.![]()
Als je veel last hebt van blessures moet je wat minder stoer proberen te zijn en gewoon een gewicht pakken waarmee je nog wel een fatsoenlijke form behoudt imho.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, ga al jaren niet meer uit, waarom zou ik gaan kuren als ik elk weekend mijn lichaam naar de klote help?
[..]
Kleine blessures zal je altijd hebben als je hard traint. Altijd weg naar het weekend of na een week bij mij.
En nee, ga sowieso niet naar het strand en verder helpt zonnebank enorm goed tegen acne. Maak mij het meest zorgen over eventuele gynoBehulpzaam als een waterkraan.
Had voordat ik cut 6 maanden getraind zonder een enkele blessure, op een of andere manier ben ik blessuregevoeliger zodra ik begin met een calorietekortquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je veel last hebt van blessures moet je wat minder stoer proberen te zijn en gewoon een gewicht pakken waarmee je nog wel een fatsoenlijke form behoudt imho.![]()
We volgen jouw log hier!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
AAS is trouwens gewoon legaal als het voor eigen gebruik is, beetje hetzelfde beleid als wiet
Laat je kuurschema & nakuur eens zien.![]()
Wat betreft zweten en urine en zout afzettingen.
Als je urine kleur heeft heb je niet genoeg gedronken.
Voor de mensen die veel zweten is het misschien verstandig om extra zeezout te consumeren of electrolytes te gebruiken.
Ik denk dat ik vanaf volgende week SL ga doen. Daarna misschien ooit Madcow.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Met een cycle madcow is je squat zo 160-180
http://stronglifts.com/madcow-5x5-training-programs/
Is veel handiger in een homegym dan die verdomde split/isolatie elke keer. En ik wil gewoon fucking sterk worden.
Mag ik hierbij nog wel chinnen en dippen?This isn't even my final form.![]()
Als chins/dips wil doen kan je beter SS 3x5 doen ipv SL.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanaf volgende week SL ga doen. Daarna misschien ooit Madcow.
Is veel handiger in een homegym dan die verdomde split/isolatie elke keer. En ik wil gewoon fucking sterk worden.
Mag ik hierbij nog wel chinnen en dippen?
Madcow kan je ook na elke training chins of dips doen maar zodra je vroegtijdig vastloopt moet je ze eruit halen en niet meer dan 3x5![]()
Ik wil geen SS doen, moet ik weer opnieuw beginnen. Ik ben nog aan het inlezen hoor over SL, dus nog niet tegen gekomen, maar moet je bij SL ook bij 0 beginnen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als chins/dips wil doen kan je beter SS 3x5 doen ipv SL.
Madcow kan je ook na elke training chins of dips doen maar zodra je vroegtijdig vastloopt moet je ze eruit halen en niet meer dan 3x5
Even die Starter Kit aanvragen. Geen spam/gezeik toch?This isn't even my final form.![]()
SL is ook voor beginners. Als je niet overnieuw wil beginnen moet je gewoon gelijk madcow pakken. Begint ook rustig. Je moet maar eens die madcow excel sheet invullen, is echt handing en eenvoudig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil geen SS doen, moet ik weer opnieuw beginnen. Ik ben nog aan het inlezen hoor over SL, dus nog niet tegen gekomen, maar moet je bij SL ook bij 0 beginnen?
Even die Starter Kit aanvragen. Geen spam/gezeik toch?![]()
Ik wil ook wel gelijk Madcow pakken, maar ik zag op die pagina dat je dan eerst SL moet doen. Dus dat hoeft dan niet? Dan ga ik namelijk wel voor Madcow (nog minder sets ook nog!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
SL is ook voor beginners. Als je niet overnieuw wil beginnen moet je gewoon gelijk madcow pakken. Begint ook rustig. Je moet maar eens die madcow excel sheet invullen, is echt handing en eenvoudig.) niet helemaal.
Ik heb voor een splitschema al redelijk nette lifts vind ik, vandaar dat ik gewoon vanaf dit punt verder wil (paar kg eraf vind ik niet erg hoor).
[ Bericht 1% gewijzigd door Levolution op 19-07-2013 13:17:12 ]This isn't even my final form.![]()
SL is een variant van SS. Als je alle compounds al met een degelijk gewicht kan doen kan je gewoon beginnen met madcow.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gelijk Madcow pakken, maar ik zag op die pagina dat je dan eerst SL moet doen. Dus dat hoeft dan niet? Dan ga ik namelijk wel voor Madcow (nog minder sets ook nog!).
Ik heb voor een splitschema al redelijk nette lifts vind ik, vandaar dat ik gewoon vanaf dit punt verder wil (paar kg eraf vind ik niet erg hoor).
Powerlift routine is vaak
SS/SL (beginner)> Madcow (intermediate) > Wendler 5/3/1 (advanced)![]()
I love kokos, en idd goeie electrolyten en niet teveel suiker in het sap. Alleen teringduur in Nederland...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:02 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Tip.... Kokoswater, geen grap. Gebruik het al maandenConfidence through competence![]()
Appie heeft tegenwoordig Vita Coco pakjes, 1.69 ofzo dacht ik. Die haal ik altijd voor wedstrijdenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
I love kokos, en idd goeie electrolyten en niet teveel suiker in het sap. Alleen teringduur in Nederland...Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hmm. Dit zijn mijn stats:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
SL is een variant van SS. Als je alle compounds al met een degelijk gewicht kan doen kan je gewoon beginnen met madcow.
Powerlift routine is vaak
SS/SL (beginner)> Madcow (intermediate) > Wendler 5/3/1 (advanced)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je mij Madcow aanraden? Ik begrijp dat SS/SL een snellere krachtgroei is dan Madcow maar gezien ik bij Madcow niet bij 0 hoef te beginnen (en ook wat kan chinnen en dippen) klinkt dat aantrekkelijker.This isn't even my final form.![]()
Ja klopt, en Hero heeft iets grotere flessen. Daarnaast ook nog ' Healthy People' (:')) met kokos-ananassap, maar die is weer wat zoeter / meer suiker door de ananas.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:24 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Appie heeft tegenwoordig Vita Coco pakjes, 1.69 ofzo dacht ik. Die haal ik altijd voor wedstrijdenConfidence through competence![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hmm. Dit zijn mijn stats:Bij SS hoef je ook niet bij 0 te beginnen en kan je ook dips en chinups doen, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je mij Madcow aanraden? Ik begrijp dat SS/SL een snellere krachtgroei is dan Madcow maar gezien ik bij Madcow niet bij 0 hoef te beginnen (en ook wat kan chinnen en dippen) klinkt dat aantrekkelijker.![]()
Maar dan ga je toch sneller stallen dan de bedoeling is bij SS, heb ik altijd begrepen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bij SS hoef je ook niet bij 0 te beginnen en kan je ook dips en chinups doen, hoor.
Zitten trouwens ook cleans in, die heb ik nog niet onder de knie.This isn't even my final form.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hmm. Dit zijn mijn stats:Je zou nog wat hoger kunnen, maar zeker ook kunnen beginnen met Madcow. Maar voor alles zou ik eerst proberen je rug blessure op te lossen. Dat is het belangrijste voor nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je mij Madcow aanraden? Ik begrijp dat SS/SL een snellere krachtgroei is dan Madcow maar gezien ik bij Madcow niet bij 0 hoef te beginnen (en ook wat kan chinnen en dippen) klinkt dat aantrekkelijker.![]()
Klopt. Het enige is dat je niet verplicht bent met een lege bar te beginnen. Wel laag in gewicht, maar als je (ik noem maar wat) met groot gemak 40 kilo benched dan kan je daarmee beginnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:28 schreef Levolution het volgende:
Maar dan ga je toch sneller stallen dan de bedoeling is bij SS, heb ik altijd begrepen?![]()
Ja, ik ga het proberen met het fiksen van mijn APT, is in deze reeks aangeraden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zou nog wat hoger kunnen, maar zeker ook kunnen beginnen met Madcow. Maar voor alles zou ik eerst proberen je rug blessure op te lossen. Dat is het belangrijste voor nu.
Eerlijk is eerlijk, ik heb nog geen tijd vrijgemaakt voor die oefeningen.
Ik moet wel zeggen dat het steeds beter gaat, als ik zeer gefocust deadlift heb ik er geen last van (is natuurlijk ook de bedoeling).This isn't even my final form.![]()
Nee, tijdens de eerste training moet je het gewicht opschroeven totdat de bar langzaam beweegt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch sneller stallen dan de bedoeling is bij SS, heb ik altijd begrepen?
Zitten trouwens ook cleans in, die heb ik nog niet onder de knie.
Een te snelle/grote stijging in gewicht aan de bar zorgt er wel voor dat je sneller stallt.![]()
Dat moet ik ook, m'n APT fiksen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, ik ga het proberen met het fiksen van mijn APT, is in deze reeks aangeraden.
Eerlijk is eerlijk, ik heb nog geen tijd vrijgemaakt voor die oefeningen.
Ik moet wel zeggen dat het steeds beter gaat, als ik zeer gefocust deadlift heb ik er geen last van (is natuurlijk ook de bedoeling).
Ik vond laatst dit boekje.
Doodsimpel, maar doeltreffend. Alle beetjes helpen zeg maar.![]()
Jongens, jongens, het wordt erg moeilijk om een keuze te maken nu.
In ieder geval wil ik af van mijn splitschema i.v.m. de beperkingen van een homegym. Het wordt dus Madcow, SL of SS sowieso. Maar het is nu wel erg lastig om te kiezen tussen die drie. Vooralsnog klinkt Madcow het aantrekkelijkst, omdat die geen cleans heeft, wel rows heeft en ook de deadlift en squat goed verdeeld zijn (minder belasting voor mijn rug). Ook het principe van ramped up sets klinkt aantrekkelijk, want zo ga ik nu sowieso al te werk en het werkt lekker.This isn't even my final form.![]()
Even een 'exemplaartje' zoeken, thnx.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat moet ik ook, m'n APT fiksen.
Ik vond laatst dit boekje.
[ afbeelding ]
Doodsimpel, maar doeltreffend. Alle beetjes helpen zeg maar.This isn't even my final form.![]()
Om je het nog moeilijker te maken even een overzicht van SS-achtige schema's: http://startingstrength.wikia.com/wiki/FAQ:The_Programquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:35 schreef Levolution het volgende:
Jongens, jongens, het wordt erg moeilijk om een keuze te maken nu.
In ieder geval wil ik af van mijn splitschema i.v.m. de beperkingen van een homegym. Het wordt dus Madcow, SL of SS sowieso. Maar het is nu wel erg lastig om te kiezen tussen die drie. Vooralsnog klinkt Madcow het aantrekkelijkst, omdat die geen cleans heeft, wel rows heeft en ook de deadlift en squat goed verdeeld zijn (minder belasting voor mijn rug). Ook het principe van ramped up sets klinkt aantrekkelijk, want zo ga ik nu sowieso al te werk en het werkt lekker.
http://startingstrength.w(...)#The_Advanced_Novice![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Om je het nog moeilijker te maken even een overzicht van SS-achtige schema's: http://startingstrength.wikia.com/wiki/FAQ:The_Program![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga gewoon even inlezen en het schema kiezen wat mij het leukst lijkt.
Bij geen van allen zal ik bij 0 beginnen, wel een stapje terug.
edit: Madcow sheet ingevuld, aantrekkelijke gains, denk dat dat hem wordt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Levolution op 19-07-2013 13:56:10 ]This isn't even my final form.![]()
Ik neem aan dat het voor die sheet niet uitmaakt als ik in kg ipv lbs invul? Dat ding werkt toch met percentages.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
SL is ook voor beginners. Als je niet overnieuw wil beginnen moet je gewoon gelijk madcow pakken. Begint ook rustig. Je moet maar eens die madcow excel sheet invullen, is echt handing en eenvoudig.This isn't even my final form.![]()
Van die urine kleur, is totaal waterig niet teveel van het goede? Ik kan me iets herrineren dat je bijvoorbeeld van vitamine pillen gelere pis krijgt, kan witte plas niet ook betekenen dat je niet genoeg vitaminen binnen krijgt?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ja ik ben echt fan van vita coco, hou helemaal niet van kokos maar die met Ananas is goed te doen, beter dan alle andere merken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja klopt, en Hero heeft iets grotere flessen. Daarnaast ook nog ' Healthy People' (:')) met kokos-ananassap, maar die is weer wat zoeter / meer suiker door de ananas.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Transparante plas betekend gewoon dat je genoeg drinkt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:47 schreef Susteren het volgende:
Van die urine kleur, is totaal waterig niet teveel van het goede? Ik kan me iets herrineren dat je bijvoorbeeld van vitamine pillen gelere pis krijgt, kan witte plas niet ook betekenen dat je niet genoeg vitaminen binnen krijgt?![]()
Alles kan, maar het is niet waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:47 schreef Susteren het volgende:
Van die urine kleur, is totaal waterig niet teveel van het goede? Ik kan me iets herrineren dat je bijvoorbeeld van vitamine pillen gelere pis krijgt, kan witte plas niet ook betekenen dat je niet genoeg vitaminen binnen krijgt?
Zorg gewoon dat je gevarieerd eet met voldoende groenten, fruit en vlees dan hoef je je (in een normale situatie) geen zorgen te maken over vitamines.![]()
Ga gewoon voor madcow zijn je stats goed genoeg voorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:40 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga gewoon even inlezen en het schema kiezen wat mij het leukst lijkt.
Bij geen van allen zal ik bij 0 beginnen, wel een stapje terug.
edit: Madcow sheet ingevuld, aantrekkelijke gains, denk dat dat hem wordt.
Deze man heeft een jaar madcow/wendler gedaan![]()
![]()
Hij is vegetarier.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:57 schreef Asgard het volgende:
[..]
Alles kan, maar het is niet waarschijnlijk.
Zorg gewoon dat je gevarieerd eet met voldoende groenten, fruit en vlees dan hoef je je (in een normale situatie) geen zorgen te maken over vitamines.Confidence through competence![]()
quote:
Volgens hemzelf doet hij wel extreem veel melk/zuivel per dag, dus dan is een B12 deficientie nog te ondervangen.Confidence through competence![]()
Ik volg nu al 2-3 maanden een shake only dieet en heb nergens last van en heb nooit dat kutgevoel dat je krijgt nadat je kipfilet hebt zitten force feeden. In die 3 maanden ben ik zelfs sterker geworden ondanks de cut en het is nog erg goedkoop ook en haal met gemak al mijn macro's![]()
Vanmiddag m'n vetpercentage laten meten. Eerst op zo'n weegschaal (Tanita) dat een elektrisch zwakstroompje door je lichaam stuurt en op basis daarvan je vetpercentage bepaalt. Daarna met een huidplooimeter.
Ik vertrouw die Tanita voor geen meter
Volgens mij is de uitkomst te onbetrouwbaar en afhankelijk of je bijvoorbeeld veel gedronken/gepist hebt.F.K.A. SuperwormJim![]()
Die weegschalen slaan ook nergens op. Beste resultaat krijg je met een onderwatermeting of een DAX scan. Huidplooimeter wil ook wel nog eens verschillen op basis van hoe hard je knijpt en welke tang je gebruiktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Vanmiddag m'n vetpercentage laten meten. Eerst op zo'n weegschaal (Tanita) dat een elektrisch zwakstroompje door je lichaam stuurt en op basis daarvan je vetpercentage bepaalt. Daarna met een huidplooimeter.
Ik vertrouw die Tanita voor geen meter
Volgens mij is de uitkomst te onbetrouwbaar en afhankelijk of je bijvoorbeeld veel gedronken/gepist hebt.![]()
En je micro's?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik volg nu al 2-3 maanden een shake only dieet en heb nergens last van en heb nooit dat kutgevoel dat je krijgt nadat je kipfilet hebt zitten force feeden. In die 3 maanden ben ik zelfs sterker geworden ondanks de cut en het is nog erg goedkoop ook en haal met gemak al mijn macro's![]()
Jaman, echtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens hemzelf doet hij wel extreem veel melk/zuivel per dag, dus dan is een B12 deficientie nog te ondervangen.![]()
Deze week al op 2.5 liter melk + een half pak leerdammer (vegetarische) kaas
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ik laat de huidplooimeting dan ook iedere keer uitvoeren door dezelfde persoon (die er verstand van heeft).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die weegschalen slaan ook nergens op. Beste resultaat krijg je met een onderwatermeting of een DAX scan. Huidplooimeter wil ook wel nog eens verschillen op basis van hoe hard je knijpt en welke tang je gebruikt
Volgens de weegschaal is mn vetpercentage met 1,3% gestegen, volgens de huidplooimeting met 0,4%. Als ik meer of minder gedronken van tevoren lagen die waardes waarschijnlijk een stuk dichter/verder bij/van elkaar.F.K.A. SuperwormJim![]()
Een paar eitjes en je hebt genoeg B12 binnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jaman, echt![]()
Deze week al op 2.5 liter melk + een half pak leerdammer (vegetarische) kaasF.K.A. SuperwormJim![]()
Hmm eieren eet ik wat minder de laatste tijd, 4 per week ongeveer. Soms iets meerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een paar eitjes en je hebt genoeg B12 binnen.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
En m'n omega 3 tekort heb ik trouwens opgelost met zaanse mayo, daar blijkt veel omega 3 in te zitten (gebruik die nu op m'n boteram met ei ipv gewone fritesaus). Tenslotte heb ik nog gevraagd bij m'n gym of ze niet zo'n losse stangen hadden waar je gewichten aan kunt doen (net als een barbell), ja die hadden ze wel. Meteen uitgeprobeerd en ging wel lekker, m'n 5 kilo limiet van dumbells is dus opgelost
Beetje lijnzaad door de havermout, wat walnoten af en toe. Wil ook helpenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:21 schreef Susteren het volgende:
En m'n omega 3 tekort heb ik trouwens opgelost met zaanse mayo, daar blijkt veel omega 3 in te zitten (gebruik die nu op m'n boteram met ei ipv gewone fritesaus).
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:21 schreef Susteren het volgende:
En m'n omega 3 tekort heb ik trouwens opgelost met zaanse mayo, daar blijkt veel omega 3 in te zitten (gebruik die nu op m'n boteram met ei ipv gewone fritesaus). Tenslotte heb ik nog gevraagd bij m'n gym of ze niet zo'n losse stangen hadden waar je gewichten aan kunt doen (net als een barbell), ja die hadden ze wel. Meteen uitgeprobeerd en ging wel lekker, m'n 5 kilo limiet van dumbells is dus opgelost![]()
Ga alsjeblieft weg met je zaanse mayo en je 5kg dumbbells![]()
Lijkt godverdomme het diet topic wel![]()
Thx! Is die lijnzaad gewoon te koop bij de tuinen of raad je een andere zaak aan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Beetje lijnzaad door de havermout, wat walnoten af en toe. Wil ook helpenIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ik haal mn lijnzaad gewoon bij de Jumbo. Iedere dag 1 of 2 eetlepels door de havermout.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thx! Is die lijnzaad gewoon te koop bij de tuinen of raad je een andere zaak aan?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Aah het is bij de super te koop, top!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik haal mn lijnzaad gewoon bij de Jumbo. Iedere dag 1 of 2 eetlepels door de havermout.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Of je gaat gewoon vlees eten en niet zo fucking moeilijk doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:21 schreef Susteren het volgende:
En m'n omega 3 tekort heb ik trouwens opgelost met zaanse mayo, daar blijkt veel omega 3 in te zitten (gebruik die nu op m'n boteram met ei ipv gewone fritesaus). Tenslotte heb ik nog gevraagd bij m'n gym of ze niet zo'n losse stangen hadden waar je gewichten aan kunt doen (net als een barbell), ja die hadden ze wel. Meteen uitgeprobeerd en ging wel lekker, m'n 5 kilo limiet van dumbells is dus opgelost
Je eet ook eieren en zuivel. Dat is toch ook dierlijk, wtf is het verschil?Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.![]()
Aan de mensen die een split schema volgen: Hebben jullie na je training niet het gevoel dat je niet alles gegeven hebt?
Ik heb 1.5 week een split schema gedaan maar had dat toen dus wel en ben daarna gewoon weer terug naar SS schema gegaan. Het geeft mij namelijk meer een voldaan gevoel als ik een FB heb gedaan en mn hele lichaam heb afgebeuld![]()
![]()
Ben je nu achterlijk of doe je maar alsofquote:![]()
Dat is het zelfde als over baby's zeggen: waarom eten ze niet het vlees van hun moeder, ze drinken toch ook gewoon hun moedermelk?![]()
Ik bedoel eieren en zuivelproducten zijn gewoon producten die dieren produceren, vlees zíjn dieren (geweest).Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Je wilt je kuurschema + nakuur niet posten want je negeert mij?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ga gewoon voor madcow zijn je stats goed genoeg voor
Deze man heeft een jaar madcow/wendler gedaan
[ afbeelding ]
En wat zijn je stats, lengte, gewicht, bf en je doel van de kuur. Evt. leeftijd + serieuze trainingsjaren.
Als je dit weer negeert kan je beter niet posten over je kuur.
[ Bericht 0% gewijzigd door Atemno op 19-07-2013 18:25:27 ]![]()
Kuur? Hijs gewoon natty, niemand op Fok! kuurt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Atemno het volgende:
[..]
Je wilt je kuurschema + nakuur niet posten omdat je mij negeert?
En wat zijn je stats, lengte, gewicht, bf en je doel van de kuur. Evt. leeftijd + serieuze trainingsjaren.
Als je dit weer negeert kan je beter niet posten over je kuur.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Dat heb ik precies andersom. Met FB kan ik lang niet zo zwaar trainen per spiergroep dan met een split schema.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:40 schreef DannyDeko het volgende:
Aan de mensen die een split schema volgen: Hebben jullie na je training niet het gevoel dat je niet alles gegeven hebt?
Ik heb 1.5 week een split schema gedaan maar had dat toen dus wel en ben daarna gewoon weer terug naar SS schema gegaan. Het geeft mij namelijk meer een voldaan gevoel als ik een FB heb gedaan en mn hele lichaam heb afgebeuldF.K.A. SuperwormJim![]()
Ik ben niet van het kuren, maar meer informatie zou ik wel interessant vinden, inderdaad. Om hier ff de occasional oneliner te droppen en vervolgens niks relevants omtrent je roid-use te melden is voor niemand leuk.BEASTMODE![]()
Je hebt de post gemist dattie zondag zu eerste inject gaat zetten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kuur? Hijs gewoon natty, niemand op Fok! kuurt.
@straatsoldaat
Je shake only dieet hoe moet ik dat zien?Behulpzaam als een waterkraan.
Iemand een link met meer uitleg over madcow? Wil daar aan beginnen in september als ik weer ga bulken.![]()
Zie de post van fathank.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kuur? Hijs gewoon natty, niemand op Fok! kuurt.![]()
ik zou je 165kg squat wel is willen zien.... Geloof er weinig van.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe lang train je al serieus? als het minder dan een jaar is zou ik het zeker niet doen. Zoals ik al zei kan je beter madcow doen als je SS/5x5 al gedaan hebt. Mijn squat was 165 en deadlift 180 voordat ik met die 5 day split begon![]()
Ah, jij hebt nog hoop dat hij reageert op directe vragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:33 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ik zou je 165kg squat wel is willen zien.... Geloof er weinig van.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt de post gemist dattie zondag zu eerste inject gaat zetten?
@straatsoldaat
Je shake only dieet hoe moet ik dat zien?Momenteel 7 shakes per dag vol met complexe koolhydraten en eiwitten met als basis melk. Maakt het enorm makkelijk om aan je macro's te komen en die shakes zijn nog overheerlijk ook. Je krijgt er geen opgeblazen gevoel van en je zit nooit echt vol (heb een hekel aan dat volle gevoel, dan voel ik mij zo traag)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt de post gemist dattie zondag zu eerste inject gaat zetten?
@straatsoldaat
Je shake only dieet hoe moet ik dat zien?
Verder kan je die shakes overal mee naar toe nemen en verspil je geen tijd meer aan het klaarmaken van eten, maak die shakes vaak in de avond klaar en ben misschien 10 minuten bezig en dat is alleen omdat ik geen vaatwasser heb.
Ze beginnen mij ondertussen wel een beetje raar aan te kijken bij de Albert Heijn hier aangezien ik elke dag 2-3 kannen melk haal![]()
Als je een kilootje of 100 bent is dat niet zo indrukwekkend (en al helemaal niet als 'ie kuurtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:33 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ik zou je 165kg squat wel is willen zien.... Geloof er weinig van.).
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
ik ben naiefquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:36 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog hoop dat hij reageert op directe vragen.![]()
Woog toen 94kg en gebruikte toen alleen creatine, zo bijzonder is helemaal niet als je je strikt aan je voeding en training houdt en er andere dingen voor opoffert zoals uitgaan en alcohol. Alleen hebben de meeste hier die discipline niet en gaan haten op mensen die dat wel hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je een kilootje of 100 bent is dat niet zo indrukwekkend (en al helemaal niet als 'ie kuurt).
![]()
ligt helemaal aan je lichaamsbouw. Ik weeg 100. En ik squat max 120 good form. Die 165 is echt niet makkelijk. Halve rom squat iedereen 180kg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je een kilootje of 100 bent is dat niet zo indrukwekkend (en al helemaal niet als 'ie kuurt).
![]()
Iedereen zou minstens 2x zijn lichaamsgewicht moeten kunnen squatten met good form na een jaartje of twee (ATG of iig zover mogelijk). 120 is vrij zwak als je 100kg weegt, no hate.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:45 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ligt helemaal aan je lichaamsbouw. Ik weeg 100. En ik squat max 120 good form. Die 165 is echt niet makkelijk. Halve rom squat iedereen 180kg.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Schijtirritant dat hij nu weer alles negeert.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:36 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog hoop dat hij reageert op directe vragen.
@StraatSoldaat Sowieso 7 shakes? Ga normaal leren eten met je discipline.![]()
Als je toch niks over je kuur en dergelijke post, dan komt jouw voedingsschema zeker ook niet.![]()
![]()
Normaal eten? ik weet waarschijnlijk meer van voeding af dan jij met je autisten TTsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:51 schreef Atemno het volgende:
[..]
Schijtirritant dat hij nu weer alles negeert.
@StraatSoldaat Sowieso 7 shakes? Ga normaal leren eten met je discipline.![]()
Als je toch niks over je kuur en dergelijke post, dan komt jouw voedingsschema zeker ook niet.![]()
Daarom antwoord ik zo weinig vragen omdat hier gewoon erg veel jaloerse haters zitten die zelf verneukte genen en geen discipline hebben en die dat wel heeft doet gelijk squats verkeerd en heeft nergens verstand van.![]()
Je kunt ze geen ongelijk geven, met je shakedieet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Daarom antwoord ik zo weinig vragen omdat hier gewoon erg veel jaloerse haters zitten die zelf verneukte genen en geen discipline hebben en die dat wel heeft doet gelijk squats verkeerd en heeft nergens verstand van.Wtf.
Ergens denk ik dat je gewoon zit te trollen, maar goed.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Jij bent zeker ook zo'n type die een boterham met ei en zaanse mayonaise eetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kunt ze geen ongelijk geven, met je shakedieet.Wtf.
Ergens denk ik dat je gewoon zit te trollen, maar goed.
Geef is een (wetenschappelijke) reden waarom een shakedieet niet zou werken?![]()
Ik eet pizza leftovers als ontbijt en ben meer shredded dan jij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type die een boterham met ei en zaanse mayonaise eet
Geef is een (wetenschappelijke) reden waarom een shakedieet niet zou werken?
En ik zeg niet dat het niet kan werken, maar zo weinig variatie is sowieso niet gezond voor je op de lange termijn.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Meer shredded dan mij? pics?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik eet pizza leftovers als ontbijt en ben meer shredded dan jij.
En ik zeg niet dat het niet kan werken, maar zo weinig variatie is sowieso niet gezond voor je op de lange termijn.
en waarom niet? je beargumenteert niks.![]()
Je krijgt toch niet al je voedingsstoffen binnen met alleen shakes vriend. Gvd, dit begint zo onderhand wel op een ONZ-discussie te lijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Meer shredded dan mij? pics?
en waarom niet? je beargumenteert niks.
Ik wil best pics laten zien, maar jij gaat toch niks van jezelf posten. Ik zie je vaak alleen maar trollen.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
welke voedingsstoffen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet al je voedingsstoffen binnen met alleen shakes vriend. Gvd, dit begint zo onderhand wel op een ONZ-discussie te lijken.
Ik wil best pics laten zien, maar jij gaat toch niks van jezelf posten. Ik zie je vaak alleen maar trollen.
Serieus werk je voor het voedingscentrum ? die kramen ook alleen maar onzin uit. Wees eens specifiek![]()
We gaan wel verder in ONZ.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
yep ik ben zwakquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Iedereen zou minstens 2x zijn lichaamsgewicht moeten kunnen squatten met good form na een jaartje of twee (ATG of iig zover mogelijk). 120 is vrij zwak als je 100kg weegt, no hate.![]()
![]()
Lukt mij ook niet, heb eens mijn heup gebroken en daarna is het nooit meer erg lekker geweest qua squat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Iedereen zou minstens 2x zijn lichaamsgewicht moeten kunnen squatten met good form na een jaartje of twee (ATG of iig zover mogelijk). 120 is vrij zwak als je 100kg weegt, no hate.
Soms dan doe ik veel en soms is het echt dramatisch (70 kg met moeite), sws is daardoor het vertrouwen weg. durf niet ff 180 erop te hangen omdat ik bang ben op lange blessures.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Laten we er eens mee beginnen dat er helemaal GEEN fatsoenlijke vezels in shakes zitten. Als je dus graag darmproblemen wilt krijgen moet je er vooral mee doorgaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
welke voedingsstoffen?
Serieus werk je voor het voedingscentrum ? die kramen ook alleen maar onzin uit. Wees eens specifiek![]()
![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/ultra-fine-oats/quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen dat er helemaal GEEN fatsoenlijke vezels in shakes zitten. Als je dus graag darmproblemen wilt krijgen moet je er vooral mee doorgaan
Ik moet minstens 1x per dag schijten en het ziet er normaal uit![]()
Dat b&f vind dat het rijk is aan "vezels" zegt natuurlijk net zoveel als dat ze zeggen dat je 400% meer test aan gaat maken van hun magnificent...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/ultra-fine-oats/
Ik moet minstens 1x per dag schijten en het ziet er normaal uit
Kijk eens naar die poeder, en kijk eens naar een pak oatmeal. Doe het eens tussen je vingers, en wrijf er eens mee. Dat is wat echte vezels met je darmwand doen. Ze maken je darmwand schoon, en zorgen er voor dat je darmen aan het werk gaan.
Hoe kun je in godsnaam een shake only dieet gaan lopen ophemelen.
Ik zeg niks meer hoor op jouw posts, belachelijke onzin allemaal.
Succes dr mee, en met die spuiten van je. Nu en in de toekomst![]()
Nu wil je zeker ook zeggen dat Brinta troep is?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef RaymondK het volgende:
ens naar die poeder, en kijk eens naar een pak oatmeal. Doe het eens tussen je vingers, en wrijf er eens mee. Dat is wat echte vezels met je darmwand doen. Ze maken je darmwand schoon, en zorgen er voor dat je darmen aan het werk gaan.
Hoe kun je in godsnaam een shake only dieet gaan lopen ophemelen.
Ik zeg niks meer hoor op jouw posts, belachelijke onzin allemaal.
Succes dr mee, en met die spuiten van je. Nu en in de toekomst
Weer zo'n hater hoor![]()
Zeggen dat oats geen vezels hebben![]()
Had eerst wel nog wat respect voor jou maar dat is nu ook weg![]()
Trouwens thx voor de tip om te squatten op sokken ipv schoenen, gaat veeeeel beter nu![]()
Ik heb niet meer de neiging om achteruit te hellen, deadlifts gaan nu ook veel soepeler
Brintaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nu wil je zeker ook zeggen dat Brinta troep is?
Had eerst wel nog wat respect voor jou maar dat is nu ook weg![]()
Enige nadeel is dat je na een klein kommetje (ik teminste) al helemaal vol zit
Susteren zit je mij nou te trollen in het fitness topic? Ik probeer juist wat duidelijkheid te creëren en dan kom jij met je bullshit aanzetten![]()
En lezen kan die ook al nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nu wil je zeker ook zeggen dat Brinta troep is?
Had eerst wel nog wat respect voor jou maar dat is nu ook weg
Het verschil tussen die poeder van je en havermout jongen![]()
Het maakt zeker uit op welk tijdstip je bepaald voedsel eetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:33 schreef Intentiion het volgende:
Susteren zit je mij nou te trollen in het fitness topic? Ik probeer juist wat duidelijkheid te creëren en dan kom jij met je bullshit aanzetten![]()
Je gaat me niet vertellen dat het niet verstandiger is snelle koolhydraten/eiwitten vlak voor/na een training te consumeren en trage eiwitten voor het slapengaan.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Jij zegt dat je in een shake geen goede vezels kan krijgen terwijl ik dat weerleg dat dat wel kan met Brinta en Oats. Vervolgens zeg jij dat die oats troep is alleen omdat het van B&F is terwijl oats gewoon wereldwijd bekend staan als een goede bron van vezels en complex carbsquote:![]()
Nope maakt niks uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het maakt zeker uit op welk tijdstip je bepaald voedsel eet![]()
Je gaat me niet vertellen dat het niet verstandiger is snelle koolhydraten/eiwitten vlak voor/na een training te consumeren en trage eiwitten voor het slapengaan.![]()
Leg mij dat eens uitquote:![]()
Het kan zeker waar zijn wat je zegt, maar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk (en gaat tegen het advies van vele tutorials in).Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Het is volledig fijngemalen sjaak. Je darmen hoeven dus nauwelijks nog wat te doen laat staan dat de boel wordt schoon gemaakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij zegt dat je in een shake geen goede vezels kan krijgen terwijl ik dat weerleg dat dat wel kan met Brinta en Oats. Vervolgens zeg jij dat die oats troep is alleen omdat het van B&F is terwijl oats gewoon wereldwijd bekend staan als een goede bron van vezels en complex carbs
Maargoed nogmaals sterkte en de groeten![]()
laat maar raymond, die jongen is bijzonder.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En lezen kan die ook al niet
Het verschil tussen die poeder van je en havermout jongen![]()
Trouwens, als we eens een meet hebben mag een van jullie mijn halfvolle pot perfect protein wel hebben, gadverdamme niet te drinken (chocolate)
Je lichaam ziet geen verschil tussen 30gr carbs uit rijst of 30gr carbs uit snoep. Evenveel energiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit![]()
Het kan zeker waar zijn wat je zegt, maar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk (en gaat tegen het advies van vele tutorials in).![]()
Whey is van veel betere kwaliteit. Die protein is volgens mij op soja basis en erg smerig en dik/klonterigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:40 schreef Susteren het volgende:
Trouwens, als we eens een meet hebben mag een van jullie mijn halfvolle pot perfect protein wel hebben, gadverdamme niet te drinken (chocolate)![]()
Evenveel energie, maar het een wordt snel opgenomen en het andere langzaam. Als het snel wordt opgenomen maar je hebt het niet nodig wordt het waarschijnlijk vetmassa.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:42 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Je lichaam ziet geen verschil tussen 30gr carbs uit rijst of 30gr carbs uit snoep. Evenveel energieIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Je hebt simpele carbs en complex carbs. Of probeer je hem nu op een haribo dieet te krijgenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:42 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Je lichaam ziet geen verschil tussen 30gr carbs uit rijst of 30gr carbs uit snoep. Evenveel energie![]()
![]()
Ja daarom, ik laat al die andere rotzooi en haal alleen nog maar goede whey.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Whey is van veel betere kwaliteit. Die protein is volgens mij op soja basis en erg smerig en dik/klonterig
Ik meen het, het hoeft niet heerlijk te zijn voor me maar als je al braakneigingen krijgt door er aan te denken is er wel echt wat mis met de smaak
Dit dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt simpele carbs en complex carbs. Of probeer je hem nu op een haribo dieet te krijgen
Laat maar zittenNee maar hij moet zich minder druk maken om de hoeveelheid dextrose na de training. Hij moet eerst is een paar maanden fatsoenlijk gaan trainen ipv zich druk te maken om deze kleinighedenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt simpele carbs en complex carbs. Of probeer je hem nu op een haribo dieet te krijgen![]()
Het gaat niet om mij, het gaat erom dat jij beweert dat het totaal niet uitmaakt wanneer je bepaalde dingen eet/drinkt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef Intentiion het volgende:
Laat maar zitten
[..]
Nee maar hij moet zich minder druk maken om de hoeveelheid dextrose na de training. Hij moet eerst is een paar maanden fatsoenlijk gaan trainen ipv zich druk te maken om deze kleinighedenIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
ga je nu vragen stellen en dan de beterweter uithangen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, het gaat erom dat jij beweert dat het totaal niet uitmaakt wanneer je bepaalde dingen eet/drinkt.![]()
De betweter uithangen? Als iemand in het fitness topic mensen wijsmaakt dat het niet uitmaakt of je nu complexe of eenvoudige koolhydraten eet, of het nu 's avonds of na de training is mag ik er toch wel wat van zeggen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je nu vragen stellen en dan de beterweter uithangen?
Het is toch lachwekkend dat sommige mensen denken hun lichaam te slim af te zijn door op verschillende tijden te eten? Alsof je lichaam magisch alles omzet in spiermassa omdat je net na je training snelle carbs nuttigdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je nu vragen stellen en dan de beterweter uithangen?![]()
Ik heb nooit gezegd "omzet in spiermassa", wel dat het dan de spieren voedt (en dat je snelle koolhydraten beter niet 's avonds kan eten/drinken).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:55 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Het is toch lachwekkend dat sommige mensen denken hun lichaam te slim af te zijn door op verschillende tijden te eten? Alsof je lichaam magisch alles omzet in spiermassa omdat je het na je training snelle carbs nuttigd
Er is daar in dat topic iemand die zegt: "ik drink heel veel cola, of dat wat uitmaakt aangezien hij dun is". Tuurlijk, het feit dat hij dun is komt niet doordat hij veel cola drinkt maar gewoon omdat hij waarschijnlijk minder calorieen eet dan dat hij nodig heeft. Cola kan vrijwel alleen na of vlak voor een training ook maar een béétje nut hebben (en 's morgens kan het ook wel van pas komen om snelle koolhydraten en eiwitten te nemen aangezien je lichaam het op dat moment ook nodig heeft, maar eet dan beter wat muesli met rozijnen erin > dextrose).Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
je zit nu in het bb topic, dus ga maar gauw naar het fitness topic terugquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
De betweter uithangen? Als iemand in het fitness topic mensen wijsmaakt dat het niet uitmaakt of je nu complexe of eenvoudige koolhydraten eet, of het nu 's avonds of na de training is mag ik er toch wel wat van zeggen?![]()
Vandaag Lower day gehad. Wel zwaar met die hitte was extreem benauwd in de gym. En de rest hier? Ook nog getrained?![]()
Dat ik autisten TTs maak zegt niks over mijn kennis. En door dit topic neem ik, en velen met mij, jou niet meer serieus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Normaal eten? ik weet waarschijnlijk meer van voeding af dan jij met je autisten TTs
Normaal eten zei ik ja. Kwark, melk, kipfilet, eieren, rijst, ongezouten noten, visolie, vis etc.
En je lult maar raak over je macro's, maar hoe zit het met je Kcal? Idioot.![]()
dat maakt hem niet uit, na 6 mnd als beginneling al 140 benchen en 165 squatten, daar kan geen talent tegen op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat ik autisten TTs maak zegt niks over mijn kennis. En door dit topic neem ik, en velen met mij, jou niet meer serieus.
Normaal eten zei ik ja. Kwark, melk, kipfilet, eieren, rijst, ongezouten noten, visolie, vis etc.
En je lult maar raak over je macro's, maar hoe zit het met je Kcal? Idioot.![]()
Diep respect voor hem. Wss weegt hij 60 kilo op 1.65 met 20procent bf.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat maakt hem niet uit, na 6 mnd als beginneling al 140 benchen en 165 squatten, daar kan geen talent tegen op.![]()
E-stats zijn E-stats totdat pics en vids het tegendeel bewijzen. Die hij dus niet wilt posten.![]()
![]()
Autistquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat ik autisten TTs maak zegt niks over mijn kennis. En door dit topic neem ik, en velen met mij, jou niet meer serieus.
Weet je wel wat voedingsstoffen zijn? en macro's baseer je op je kcal
Wat is er met het niveau hier gebeurd? Dit is onder het niveau van DBB![]()
Krijg je zonder Stereo en Verbosity![]()
![]()
E-stats dan maar180kg dl voor 4 reps. Ga ik best van zweten. Ik zal is kijken of imand het de volgende keer wil filmen.
![]()
Thanks bro, will doquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ga gewoon voor madcow zijn je stats goed genoeg voor
Deze man heeft een jaar madcow/wendler gedaan
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ik de in de sheet beloofde krachtgains haal, zou mooi zijn.This isn't even my final form.![]()
Madcow gaat er wel vanuit dat je bulktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Thanks bro, will do
Ben benieuwd of ik de in de sheet beloofde krachtgains haal, zou mooi zijn.![]()
zou ik een gerecht waar saus op waterbasis (en relatief waterig dus ook) bij zit zodanig in kunnen vriezen dat het na ontdooien ook nog te eten is?![]()
jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef no1uknow het volgende:
zou ik een gerecht waar saus op waterbasis (en relatief waterig dus ook) bij zit zodanig in kunnen vriezen dat het na ontdooien ook nog te eten is?![]()
Hij traint pas 6 maanden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat maakt hem niet uit, na 6 mnd als beginneling al 140 benchen en 165 squatten, daar kan geen talent tegen op.Doet alsof 'ie al 20 jaar aan de ijzers trekt.
En dan na 6 maanden al willen kuren. Nu weet ik wel zeker dat het een troll is.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Nergens voor nodig.![]()
Hoezo zou het uit moeten maken dan? Of wil je zeggen dat mensen die bijv. aan IF doen allemaal "verkeerd" eten? Je lichaam is geen machine dat op bepaalde tijden alleen met bepaalde voedingsstoffen om kan gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
De betweter uithangen? Als iemand in het fitness topic mensen wijsmaakt dat het niet uitmaakt of je nu complexe of eenvoudige koolhydraten eet, of het nu 's avonds of na de training is mag ik er toch wel wat van zeggen?
Je darmpassagetijd (tijd die voedsel neemt van inname tot endeldarm, in je darmen worden voedingsstoffen opgenomen) is al zo'n 8-14 uur. Het is niet zo dat als jij nu een portie whey inneemt dat meteen in een half uur is opgenomen en je spiersynthese maximaal is omdat je extra aminozuurtjes in je bloed hebt (met de kanttekening dat vloeistoffen beduidend sneller worden opgenomen dan vast voedsel maar dit is ook gerommel in de marge).![]()
Laten we eens beginnen met het afleren van koolhydraten complex of simpel te noemen. Een koolhydraat is niet simpel of complex.![]()
Wtf, ik dacht ik kijk ook ff in het fitness topic... Had ik liever niet kunnen doen.
quote:Ik ben net begonnen met fitnessen, mijn doel is om net even wat meer body te creëren (geen bodybuilding). Ik ben 21 jaar en ik weeg 80KG, Vetpercentage is nog niet bekend bij mij.
na heel veel lezen heb ik het volgende al gedaan:
3500Kcal per dag
180gram eiwit per dag, 100gram met shakes rest met eten (80gram)
40gram dextrose na training icm eiwit Shake
330gram koolhydraten per dag![]()
![]()
![]()
Pr gezet op deadlift, maar was me veel te warm. Had met me stomme hoofd een lange warme joggingbroek aangedaan, vervolgens waren ze vergeten de rolluiken boven dicht te doen tegen de zon. Was na de deadlift behoorlijk duizelig ook, echt kut anders had er nog wel meer ingezeten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef Intentiion het volgende:
Vandaag Lower day gehad. Wel zwaar met die hitte was extreem benauwd in de gym. En de rest hier? Ook nog getrained?
Sorry voor de dagboekpost.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Beter dan die achterlijke discussie hierboven.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:39 schreef esv7 het volgende:
[..]
Pr gezet op deadlift, maar was me veel te warm. Had met me stomme hoofd een lange warme joggingbroek aangedaan, vervolgens waren ze vergeten de rolluiken boven dicht te doen tegen de zon. Was na de deadlift behoorlijk duizelig ook, echt kut anders had er nog wel meer ingezeten.
Sorry voor de dagboekpost.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Waarom zegt iedereen die onzin van "ik wil meer body, maar niet zoals Arnold" of "ik wil gespierd worden maar geen bodybuilder".quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef Asgard het volgende:
Wtf, ik dacht ik kijk ook ff in het fitness topic... Had ik liever niet kunnen doen.
[..]![]()
Alsof je dat zomaar even wordt wanneer je een keer per ongeluk te zwaar traint.
![]()
Heb je over de discussie van mij en Susteren of die ruzie tussen die andere 2? Het enige wat ik wilde is dat er geen onzin wordt verspreid. Bedoelde er verder niks meequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Beter dan die achterlijke discussie hierboven.![]()
Ik doel voornamelijk op StraatSoldaat. Om even op jou in te gaan, zodra iemand begint met trainen maakt die voldoende n00bgains zelfs met het eetschema van een kleuter, ook zonder dextrose. Dus inderdaad, die moeten zich eerder bekommeren om hun form dan om hoeveel gram dextrose ze naar binnen werken 4,5 minuut na de training.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:45 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Heb je over de discussie van mij en Susteren of die ruzie tussen die andere 2? Het enige wat ik wilde is dat er geen onzin wordt verspreid. Bedoelde er verder niks meeElk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
StraatSoldaat roept van alles maar geeft geen kuurschema, eetschema, stats, pics of ander bewijs. Vervolgens noemt hij mensen die wel fatsoenlijk eten ipv 7 eiwitshakes noobs en autistisch. Dan hoor je niet in deze sectie thuis als ik normale vragen stel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Beter dan die achterlijke discussie hierboven.
Sowieso is 6 maanden trainen een No-Go voor AAS. En dan niet eens een fatsoenlijk voedingsschema hebben.
En dan raakt ie ook nog continue geblesseerd en claimt eerst geen geld te hebben voor AAS. Wel voor goed eten? Idioot.
Het is idd een domme discussie als StraatSoldaat alle kritische vragen negeert en mensen onwetend noemt met gebrek aan discipline.Wat een niveau.
![]()
Hoe kom je er bij dat ik 6 maanden train? en tuurlijk ga ik niet alles delen, geheim van de smit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef Atemno het volgende:
[..]
StraatSoldaat roept van alles maar geeft geen kuurschema, eetschema, stats, pics of ander bewijs. Vervolgens noemt hij mensen die wel fatsoenlijk eten ipv 7 eiwitshakes noobs en autistisch. Dan hoor je niet in deze sectie thuis als ik normale vragen stel.
Sowieso is 6 maanden trainen een No-Go voor AAS. En dan niet eens een fatsoenlijk voedingsschema hebben.
Echt weer zo'n autistisch iets om zelf dingen te gaan verzinnen.
Je komt echt over als een gefrustreerde manlet, hoe lang ben je?
http://www.autismebegeleiding.nl/autisme/ misschien heb je daar wat aan![]()
![]()
Jouw kuurschema is geheim van de smit? Er staan honderden schema's op internet. Ben benieuwd wat je neemt en waarom. Daar is dit forum onder andere voor. Anders delen mensen zoals Stereotomy ook de kennis niet meer. Slaat nergens op. Ik verzin niks, ik baseer me op een post hier in dit topic. Of je geeft zelf eens stats.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik 6 maanden train? en tuurlijk ga ik niet alles delen, geheim van de smit.
Echt weer zo'n autistisch iets om zelf dingen te gaan verzinnen.
Je komt echt over als een gefrustreerde manlet, hoe lang ben je?
Nee, ben geen manlet. Trieste opmerking, ik doe hier iig niet aan mee.
Overigens ga je weer niet op de zaken in, zoals we gewend zijn. De toegevoegde waarde van jou aan deze sectie is 0,0. Of je geeft informatie, of je blijft maar weg.![]()
Je mag best zeggen dat je jaloers bent hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:02 schreef Atemno het volgende:
[..]
Jouw kuurschema is geheim van de smit? Er staan honderden schema's op internet. Ben benieuwd wat je neemt en waarom. Daar is dit forum onder andere voor. Anders delen mensen zoals Stereotomy ook de kennis niet meer. Slaat nergens op. Ik verzin niks, ik baseer me op een post hier in dit topic. Of je geeft zelf eens stats.
Nee, ben geen manlet. Trieste opmerking, ik doe hier iig niet aan mee.
Overigens ga je weer niet op de zaken in, zoals we gewend zijn. De toegevoegde waarde van jou aan deze sectie is 0,0. Of je geeft informatie, of je blijft maar weg.![]()
Niet iedereen maakt zoveel progressie in 1 jaar en veel mensen in dit topic kunnen dat niet verwerken en gaan haten![]()
oh ja, 6 maanden geleden postte je dat je nog maar 6 maanden bezig bent, met je absurde statsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je jaloers bent hoor![]()
Niet iedereen maakt zoveel progressie in 1 jaar en veel mensen in dit topic kunnen dat niet verwerken en gaan haten![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je jaloers bent hoor![]()
Niet iedereen maakt zoveel progressie in 1 jaar en veel mensen in dit topic kunnen dat niet verwerken en gaan haten. Het maakt me geen flikker uit wat voor progressie je maakt. Ik let alleen op mezelf. Zie de post hierboven ook van THEFXR.
Je negeert weer alle inhoudelijke punten en vragen. Je gaat alleen op de persoonlijke tour, waardoor je de discussie verliest. Jammer.![]()
![]()
In dit topic misschien absurd maar lees maar eens op het starting strength forum daar is het vrij normaal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh ja, 6 maanden geleden postte je dat je nog maar 6 maanden bezig bent, met je absurde stats
Dat heet nou discipline en goede voeding, beide is nogal een gebrek aan in dit topic dus dan is het niet zo raar dat mijn resultaten als absurd worden aangemerkt. Zeker als alles hier van B&F als troep wordt aangemerkt.![]()
Goede voeding, 7 shakes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In dit topic misschien absurd maar lees maar eens op het starting strength forum daar is het vrij normaal.
Dat heet nou discipline en goede voeding, beide is nogal een gebrek aan in dit topic dus dan is het niet zo raar dat mijn resultaten als absurd worden aangemerkt. Zeker als alles hier van B&F als troep wordt aangemerkt.Jij moet nog veel leren. Ik kap ermee jou dingen te leren als je zelf niks aandraagt.
![]()
![]()
je bedoelt, je kopieerde die stats van dat forum!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In dit topic misschien absurd maar lees maar eens op het starting strength forum daar is het vrij normaal.
Dat heet nou discipline en goede voeding, beide is nogal een gebrek aan in dit topic dus dan is het niet zo raar dat mijn resultaten als absurd worden aangemerkt. Zeker als alles hier van B&F als troep wordt aangemerkt.![]()
Jij herhaalt alleen maar wat je hoort en doet zelf geen onderzoek. Leg mij eens uit waarom 7 shakes geen goede voeding is? Die vorige klapjosti kon dat ook niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef Atemno het volgende:
[..]
Goede voeding, 7 shakes.Jij moet nog veel leren. Ik kap ermee jou dingen te leren als je zelf niks aandraagt.
Maar je hebt natuurlijk ook geen toegang tot pubmed met je MBO ICT opleiding![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt, je kopieerde die stats van dat forum!quote:Afgunst, na-ijver of jaloezie is een negatieve, pijnlijke emotie die men voelt wanneer men een ander geluk misgunt dat men zelf ontbeert. Men kan afgunst voelen wanneer men vindt dat de ander bijvoorbeeld meer succes heeft, of wanneer de ander gelukkig is met zijn materiële bezittingen, wanneer men zelf minder succesvol is of minder materiële bezittingen heeft. Men vergelijkt zich met een ander. Men is soms zelfs bereid zelf schade te lijden om de ander zijn bezit te kunnen ontnemen. Door afgunst kan het zelfs voorkomen dat men het eigendom van een ander vernielt. De afgunstige heeft daardoor de voldoening dat de ander niet meer heeft dan hijzelf, maar zelf wordt hij er niet beter van.![]()
we hebben niks aan jou, je draagt niks bij, nog nooit een foto of filmpje gezien, alles speelt zich af in jouw fantasie, trollquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat heet nou discipline en goede voeding, beide is nogal een gebrek aan in dit topic dus dan is het niet zo raar dat mijn resultaten als absurd worden aangemerkt. Zeker als alles hier van B&F als troep wordt aangemerkt.
zeg gewoon dat je schouder nog steeds fucked up is, na 2 operaties.![]()
Jij bent ergens in de dertig en post nog minstens 9 keer per dag op een online forum. Als ik zo oud ben en ik doe dat nog dan zou ik mijzelf van kant maken, misschien ook een idee voor jou.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we hebben niks aan jou, je draagt niks bij, nog nooit een foto of filmpje gezien, alles speelt zich af in jouw fantasie, troll
zeg gewoon dat je schouder nog steeds fucked up is, na 2 operaties.
Maar goed heb je al een keer geklaard toen je me gay DMs ging sturen![]()
onzin, het gaat niet over mij, maar over jou en je onzin posts, je probeert weer van onderwerp te veranderen zoals altijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij bent ergens in de dertig en post nog minstens 9 keer per dag op een online forum. Als ik zo oud ben en ik doe dat nog dan zou ik mijzelf van kant maken, misschien ook een idee voor jou.
Maar goed heb je al een keer geklaard toen je me gay DMs ging sturen
verder heb ik nooit dm's gestuurd behalve reacties op jouw lamme tak dm's, ja
je bent gewoon van school af getrapt, daarom post je 24/7 op fok.![]()
Ik geef jou geen aandacht meer. Continue op de persoonlijke tour en geen vragen beantwoorden. Ik leg het je iig niet uit, zie vorige post. Als jij bereid bent fatsoenlijk te antwoorden, dan ben ik bereid te helpen. Ik zit overigens op het HBO.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij herhaalt alleen maar wat je hoort en doet zelf geen onderzoek. Leg mij eens uit waarom 7 shakes geen goede voeding is? Die vorige klapjosti kon dat ook niet.
Maar je hebt natuurlijk ook geen toegang tot pubmed met je MBO ICT opleiding![]()
![]()
Ben ik nou gek of stellen ze hier gezondheid gelijk aan het aantal calorieën?
http://www.takepart.com/a(...)-unhealthy-mcdonalds"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Nope, doe een WO studie, jij leeft waarschijnlijk van een bijstandsuitkering en toont wederom afgunst. Triest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onzin, het gaat niet over mij, maar over jou en je onzin posts, je probeert weer van onderwerp te veranderen zoals altijd.
verder heb ik nooit dm's gestuurd behalve reacties op jouw lamme tak dm's, ja
je bent gewoon van school af getrapt, daarom post je 24/7 op fok.
En ga nu maar weer ontkennen dat ik je geklaard heb![]()
![]()
Dat komt omdat jij de kennis niet hebt om mij uit te leggen waarom een shake-dieet slecht is. Je herhaalt alles als een papegaai en hebt geen eigen kennis. Niet zo gek als je HBO doetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef Atemno het volgende:
aandacht meer. Continue op de persoonlijke tour en geen vragen beantwoorden. Ik leg het je iig niet uit, zie vorige post. Als jij bereid bent fatsoenlijk te antwoorden, dan ben ik bereid te helpen. Ik zit overigens op het HBO.![]()
in je fantasie studeer je, ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nope, doe een WO studie, jij leeft waarschijnlijk van een bijstandsuitkering en toont wederom afgunst. Triest.
En ga nu maar weer ontkennen dat ik je geklaard heb
ik heb geen afgunst, als je terug leest zie je dat iedereen zich aan jou irriteert, ook vragen over users kunnen blokken en dergelijke.![]()
goh, meerdere mensen hebben afgunst?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij de kennis niet hebt om mij uit te leggen waarom een shake-dieet slecht is. Je herhaalt alles als een papegaai en hebt geen eigen kennis. Niet zo gek als je HBO doet![]()
Die eerste zin is wederom afgunst. Waar is het fout gegaan dat je leven nu een puinhoop is? Serieus, misschien zelfmoord helemaal niet zo slecht idee voor jou. In de 30 zijn en zoveel afgunst hebben is niet normaalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in je fantasie studeer je, ja!
ik heb geen afgunst, als je terug leest zie je dat iedereen zich aan jou irriteert, ook vragen over users kunnen blokken en dergelijke.![]()
kom op dan, maak een foto van je WO pas, leg hem onder de scanner, oh nee, je weet natuurlijk niet hoe dat moet, als WO-ERquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die eerste zin is wederom afgunst. Waar is het fout gegaan dat je leven nu een puinhoop is? Serieus, misschien zelfmoord helemaal niet zo slecht idee voor jou. In de 30 zijn en zoveel afgunst hebben is niet normaal![]()
![]()
Relax een beetje. Whats it to you?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die eerste zin is wederom afgunst. Waar is het fout gegaan dat je leven nu een puinhoop is? Serieus, misschien zelfmoord helemaal niet zo slecht idee voor jou. In de 30 zijn en zoveel afgunst hebben is niet normaal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: