5100kcalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gisteren 5100kcal (niks van lekkere dingen behalve dan een smoothie van e.e.a.)
Normaal 4500kcal, dus dit was een uitschietertje, maar gewoon nog "honger/trek" ondanks die hoeveelheid, oke geen IF, maar 't is gewoon een kwestie van oefenen.![]()
Consequent elke 2 uur genoeg eten om "VOL" te zitten. dan na 2 uur weer. en weer, hele dag. Vanaf dat je op staat tot je naar bed gaat. Na een paar dagen begin je honger te krijgen na 2 uur.
lol.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
5100kcalHeb jij Dave Tate ambities?
Ik stouw op een recomp dieet zo'n 3000kcal per dag weg op mijn workout dagen (2500 op rust/cardio dagen) en daar heb ik al fors moeite meeNouja, gelukkig hebben wij de Mad Greek met z'n belachelijke porties. Zo'n doos is al vlot 1000 kcal
grippersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier mensen die van die captains of crush grip trainers gebruiken? Ik zit er met mijn slappe handjes aan te denken te beginnen bij level 1
haha, ja dat schreef je idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:43 schreef star_gazer het volgende:
Ik begin maar bij het pussy model, want mijn handjes slaan echt nergens op. Heb nogal dunne duimen, wat niet echt helpt. Ik ben letterlijk een keer stoer thuisgekomen met verhalen over een 140kg deadlift twee uur eerder. Toen mijn vriendin me vervolgens een potje zoeture saus gaf, kreeg ik het niet open
http://www.ironedge.com.au/store/captains-of-crush-trainer.htmlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, ja dat schreef je idd.
Ze beginnen bij 100lb of zo geloof ik. Maar dat red je heus wel hoor.
Bestel je eerst die, en de 150 of zo, en dan kijk je ff
Denk dat je de 100 ook wel mag overslaan, ik doe er zelf in ieder geval niks mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
http://www.ironedge.com.au/store/captains-of-crush-trainer.html
Ze beginnen bij 60lbs. Ik denk dat ik de 100 en de 140 ga bestellen.
Als je zwaar gaat deadliften bv.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
Een belt. Wanneer gebruik je deze of is dit sowieso overbodig?
Je kan er 1 gebruiken als je problemen hebt met je core om wat voor reden dan ook maar het is beter om het te laten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Awesome_ het volgende:
Een belt. Wanneer gebruik je deze of is dit sowieso overbodig?
Ik gebruik deze:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier mensen die van die captains of crush grip trainers gebruiken? Ik zit er met mijn slappe handjes aan te denken te beginnen bij level 1
Omdat benen trainen fucking zwaar is, het is een hele grote spiergroep. Eerste waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:48 schreef VacaLoca het volgende:
Wat kunnen mogelijke redenen zijn dat wanneer ik een been oefening doe m'n hartslag al snel naar de 180 gaat, ik me helemaal kapot zweet en buiten adem raak en wanneer ik upper body oefeningen doe ik dat allemaal niet heb... terwijl bij beiden ik tot fail doe?
Nauwe aderen in benen wellicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:00 schreef CarbonC het volgende:
Impressie van mijn gym:weet je gelijk waar je de producten kan halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impressie van mijn gym:lijkt een beetje op straatweg !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impressie van mijn gym:Wel mooi dat ze ook een foto van jou in je gym hebben hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Waarom zoveel setjes voor DL? En welke assistance oefeningen deed je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef Intentiion het volgende:
Vandaag Lower body gedaan best wel nette PR's neergezet.
Squat- 67.5kgx5x5
Deadlifts- 80kgx7x7 en 90kgx1 back off set 60kgx12
Assistance exercises erbij gedaan paar sets front squats en ham curls
Wel tevreden
Oh zie het nu pas waren 2 sets van 7 reps :") mijn fout. Oh en Assistance exercises voor zowel squat als deadlift waren Weighted hyperextentions,front squats,lunges < deze doe ik vooral om me glutes wat sterker te maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Waarom zoveel setjes voor DL? En welke assistance oefeningen deed je?
Edit: 2e week nu dat ik weer bezig ben na 5 weken vakantie. Verbazingwekkend hoe snel ik weer richting m'n oude fysiek ga. Alleen nu net wat droger.
Zou best kunnen, maar ik denk zelf van niet. Ik kon daar naar binnen kijken vanaf mijn kamer en ik zag geen extra aanbouw erachter met een eventuele boksschool.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zit daar nog steeds dat boksschooltje achterin? Daar heb ik nog een tijdje gebokst.
Impressie van mijn gym:Hier komen ze niet verder dan de tv met 24kitchen of reclame voor de abrollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |