Ik wil(moet) het platform ook buiten plaatsen, alleen is ruimte een beetje een probleem. Ik had een tutorial voor een diy platform gevonden op t nation dacht ik, had hem bij mijn favorieten gezet op mijn laptop zal hem vanavond even zoeken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:09 schreef 1517 het volgende:
[..]
Hey esv7,
Ik ga er ook eentje bouwen over twee maanden maar wel voor buiten gebruik.
Ik zat te denken aan een iets simpelere versie van het volgende
[ afbeelding ]
Denk dat ik voor een iets simpeler idee ga. Stel dat het kapot gaat of gaat rotten dan is het zo weer vervangen. Ik zit te denken om stalmatten te plaatsen aan de randen tegen het geluidquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:03 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik wil(moet) het platform ook buiten plaatsen, alleen is ruimte een beetje een probleem. Ik had een tutorial voor een diy platform gevonden op t nation dacht ik, had hem bij mijn favorieten gezet op mijn laptop zal hem vanavond even zoeken.
Ik zat ook te denken dat het mischien wel erg veel geluids overlast gaat geven voor de buren?
Mars climate orbiterquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
da's wel grappig eigenlijk
Zo zijn er meerdere raketten / bouwprojecten / vliegtuigen de soep in gelopen
Toeval dat ie hier al ff niet geweest is?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat zal StraatSoldaat niet leuk vinden..
ebay?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Weet iemand waar je zo'n bandje kan kopen?
[ afbeelding ]
$10 bij amazon maar Nederlandse webshops vragen er 17-25 euro voor
Die krijg je toch niet goedkoper dan in Nederland. Zeker niet met verzendkosten/extra kosten uit America.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Weet iemand waar je zo'n bandje kan kopen?
[ afbeelding ]
$10 bij amazon maar Nederlandse webshops vragen er 17-25 euro voor
Vraag me echt af waarom die dingen zo zeldzaam zijn aangezien je bijna elke soort brace bij de apotheek kan kopen en jumpers knee toch relatief vaak voorkomtquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die krijg je toch niet goedkoper dan in Nederland. Zeker niet met verzendkosten/extra kosten uit America.
het was echt niet te harden idd. super vochtig.quote:
Hard zweten van het trainen vind ik niet erg, maar in de kleedkamer / na 2 minuten al volledig nat zijn van een verkeerde/geen climaatbeheersing is kutquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:35 schreef kidkash19 het volgende:
Heerlijk trainen vind ik dat, bij ons ook amper airco. Hard trainen, hard zweten
Vanavond weer hill sprints , over zweten gesproken
Blijft lekker de homegym, ramen volledig open, ventilator aan en heerlijk blijven zwetenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef Questular het volgende:
Lekker sporten met airco, en nauwelijks mensen die er rondlopen
Geen vervelende turken die zielig gaan klagen bij de desk als jij lekker 2 ramen tegen over elkaar open zetquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Blijft lekker de homegym, ramen volledig open, ventilator aan en heerlijk blijven zweten
Mwah zolang je vooraf genoeg drinkt en tijdens je vocht op peil houdt merk ik weinig van verminderde prestatiesquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hard zweten van het trainen vind ik niet erg, maar in de kleedkamer / na 2 minuten al volledig nat zijn van een verkeerde/geen climaatbeheersing is kutDan presteer je uiteindelijk gewoon minder...
Klinkt wel vrij heftig die hill climbes![]()
Ik heb er persoonlijk geen last van mezelf te motiveren om te trainen, ik kan me voorstellen dat sommigen daar wel last van hebben. Ik vind het juist een aderlating om direct te kunnen gaan trainen zodra ik daar zin in heb, ook al is het ontiegelijk warmquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geen vervelende turken die zielig gaan klagen bij de desk als jij lekker 2 ramen tegen over elkaar open zet![]()
![]()
Heb je geen moeite met jezelf er toe zetten om te gaan trainen in zo'n home gym?
Ik ben elke dag hyped if not hystatic als weer mag trainen, maar het lijkt me in zo'n home gym dat dat nog wel eens moeilijk kan zijn?![]()
ja, wel een groot voordeel idd. om precies dan te gaan wanneer je daar zin hebt / wanneer je een energieburst hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:00 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk geen last van mezelf te motiveren om te trainen, ik kan me voorstellen dat sommigen daar wel last van hebben. Ik vind het juist een aderlating om direct te kunnen gaan trainen zodra ik daar zin in heb, ook al is het ontiegelijk warm
Het scheelt ook de reistijd, toen ik nog naar de sportschool ging moest ik een half uur reizen, heen en terug. Nu is het gewoon gaan en een uur van je avond besparen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, wel een groot voordeel idd. om precies dan te gaan wanneer je daar zin hebt / wanneer je een energieburst hebt.
TBH, ik denk dat vochtpeil en slaap de twee grootste invloeden zijn of een bepaalde individuele training wel of niet goed gaat.... en als derde invloed wat je pre-workout maaltijd is geweest als je daar behoefte aan hebt gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Mwah zolang je vooraf genoeg drinkt en tijdens je vocht op peil houdt merk ik weinig van verminderde prestaties
vooral vóór de training je vochtinname is erg bepalend heb ik gemerkt, bij Football drink ik de dag ervoor heel erg veel als het een wat warmere wedstrijd gaat worden, doe ik dit niet dan merk ik dat echt welquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TBH, ik denk dat vochtpeil en slaap de twee grootste invloeden zijn of een bepaalde individuele training wel of niet goed gaat.... en als derde invloed wat je pre-workout maaltijd is geweest als je daar behoefte aan hebt gehad.
Goed punt; ik ben zelf een grote zweter (geurloos thoughquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:21 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
vooral vóór de training je vochtinname is erg bepalend heb ik gemerkt, bij Football drink ik de dag ervoor heel erg veel als het een wat warmere wedstrijd gaat worden, doe ik dit niet dan merk ik dat echt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |