Je krijgt toch niet al je voedingsstoffen binnen met alleen shakes vriend. Gvd, dit begint zo onderhand wel op een ONZ-discussie te lijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Meer shredded dan mij? pics?
en waarom niet? je beargumenteert niks.
welke voedingsstoffen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet al je voedingsstoffen binnen met alleen shakes vriend. Gvd, dit begint zo onderhand wel op een ONZ-discussie te lijken.
Ik wil best pics laten zien, maar jij gaat toch niks van jezelf posten. Ik zie je vaak alleen maar trollen.
yep ik ben zwakquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Iedereen zou minstens 2x zijn lichaamsgewicht moeten kunnen squatten met good form na een jaartje of twee (ATG of iig zover mogelijk). 120 is vrij zwak als je 100kg weegt, no hate.
Lukt mij ook niet, heb eens mijn heup gebroken en daarna is het nooit meer erg lekker geweest qua squat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Iedereen zou minstens 2x zijn lichaamsgewicht moeten kunnen squatten met good form na een jaartje of twee (ATG of iig zover mogelijk). 120 is vrij zwak als je 100kg weegt, no hate.
Laten we er eens mee beginnen dat er helemaal GEEN fatsoenlijke vezels in shakes zitten. Als je dus graag darmproblemen wilt krijgen moet je er vooral mee doorgaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
welke voedingsstoffen?
Serieus werk je voor het voedingscentrum ? die kramen ook alleen maar onzin uit. Wees eens specifiek
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/ultra-fine-oats/quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen dat er helemaal GEEN fatsoenlijke vezels in shakes zitten. Als je dus graag darmproblemen wilt krijgen moet je er vooral mee doorgaan
Dat b&f vind dat het rijk is aan "vezels" zegt natuurlijk net zoveel als dat ze zeggen dat je 400% meer test aan gaat maken van hun magnificent...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/ultra-fine-oats/
Ik moet minstens 1x per dag schijten en het ziet er normaal uit
Nu wil je zeker ook zeggen dat Brinta troep is?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef RaymondK het volgende:
ens naar die poeder, en kijk eens naar een pak oatmeal. Doe het eens tussen je vingers, en wrijf er eens mee. Dat is wat echte vezels met je darmwand doen. Ze maken je darmwand schoon, en zorgen er voor dat je darmen aan het werk gaan.
Hoe kun je in godsnaam een shake only dieet gaan lopen ophemelen.
Ik zeg niks meer hoor op jouw posts, belachelijke onzin allemaal.
Succes dr mee, en met die spuiten van je. Nu en in de toekomst
Brintaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nu wil je zeker ook zeggen dat Brinta troep is?
Weer zo'n hater hoor![]()
Zeggen dat oats geen vezels hebben![]()
Had eerst wel nog wat respect voor jou maar dat is nu ook weg
En lezen kan die ook al nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nu wil je zeker ook zeggen dat Brinta troep is?
Weer zo'n hater hoor![]()
Zeggen dat oats geen vezels hebben![]()
Had eerst wel nog wat respect voor jou maar dat is nu ook weg
Het maakt zeker uit op welk tijdstip je bepaald voedsel eetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:33 schreef Intentiion het volgende:
Susteren zit je mij nou te trollen in het fitness topic? Ik probeer juist wat duidelijkheid te creëren en dan kom jij met je bullshit aanzetten
Jij zegt dat je in een shake geen goede vezels kan krijgen terwijl ik dat weerleg dat dat wel kan met Brinta en Oats. Vervolgens zeg jij dat die oats troep is alleen omdat het van B&F is terwijl oats gewoon wereldwijd bekend staan als een goede bron van vezels en complex carbsquote:
Nope maakt niks uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het maakt zeker uit op welk tijdstip je bepaald voedsel eet![]()
Je gaat me niet vertellen dat het niet verstandiger is snelle koolhydraten/eiwitten vlak voor/na een training te consumeren en trage eiwitten voor het slapengaan.
Leg mij dat eens uitquote:
Het is volledig fijngemalen sjaak. Je darmen hoeven dus nauwelijks nog wat te doen laat staan dat de boel wordt schoon gemaakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij zegt dat je in een shake geen goede vezels kan krijgen terwijl ik dat weerleg dat dat wel kan met Brinta en Oats. Vervolgens zeg jij dat die oats troep is alleen omdat het van B&F is terwijl oats gewoon wereldwijd bekend staan als een goede bron van vezels en complex carbs
laat maar raymond, die jongen is bijzonder.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En lezen kan die ook al niet
Het verschil tussen die poeder van je en havermout jongen
Je lichaam ziet geen verschil tussen 30gr carbs uit rijst of 30gr carbs uit snoep. Evenveel energiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit![]()
Het kan zeker waar zijn wat je zegt, maar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk (en gaat tegen het advies van vele tutorials in).
Whey is van veel betere kwaliteit. Die protein is volgens mij op soja basis en erg smerig en dik/klonterigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:40 schreef Susteren het volgende:
Trouwens, als we eens een meet hebben mag een van jullie mijn halfvolle pot perfect protein wel hebben, gadverdamme niet te drinken (chocolate)
Evenveel energie, maar het een wordt snel opgenomen en het andere langzaam. Als het snel wordt opgenomen maar je hebt het niet nodig wordt het waarschijnlijk vetmassa.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:42 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Je lichaam ziet geen verschil tussen 30gr carbs uit rijst of 30gr carbs uit snoep. Evenveel energie
Je hebt simpele carbs en complex carbs. Of probeer je hem nu op een haribo dieet te krijgenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:42 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Je lichaam ziet geen verschil tussen 30gr carbs uit rijst of 30gr carbs uit snoep. Evenveel energie
Ja daarom, ik laat al die andere rotzooi en haal alleen nog maar goede whey.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Whey is van veel betere kwaliteit. Die protein is volgens mij op soja basis en erg smerig en dik/klonterig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |