Of je gaat gewoon vlees eten en niet zo fucking moeilijk doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:21 schreef Susteren het volgende:
En m'n omega 3 tekort heb ik trouwens opgelost met zaanse mayo, daar blijkt veel omega 3 in te zitten (gebruik die nu op m'n boteram met ei ipv gewone fritesaus). Tenslotte heb ik nog gevraagd bij m'n gym of ze niet zo'n losse stangen hadden waar je gewichten aan kunt doen (net als een barbell), ja die hadden ze wel. Meteen uitgeprobeerd en ging wel lekker, m'n 5 kilo limiet van dumbells is dus opgelost
Ben je nu achterlijk of doe je maar alsofquote:
Je wilt je kuurschema + nakuur niet posten want je negeert mij?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ga gewoon voor madcow zijn je stats goed genoeg voor
Deze man heeft een jaar madcow/wendler gedaan
[ afbeelding ]
Kuur? Hijs gewoon natty, niemand op Fok! kuurt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Atemno het volgende:
[..]
Je wilt je kuurschema + nakuur niet posten omdat je mij negeert?
En wat zijn je stats, lengte, gewicht, bf en je doel van de kuur. Evt. leeftijd + serieuze trainingsjaren.
Als je dit weer negeert kan je beter niet posten over je kuur.
Dat heb ik precies andersom. Met FB kan ik lang niet zo zwaar trainen per spiergroep dan met een split schema.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:40 schreef DannyDeko het volgende:
Aan de mensen die een split schema volgen: Hebben jullie na je training niet het gevoel dat je niet alles gegeven hebt?
Ik heb 1.5 week een split schema gedaan maar had dat toen dus wel en ben daarna gewoon weer terug naar SS schema gegaan. Het geeft mij namelijk meer een voldaan gevoel als ik een FB heb gedaan en mn hele lichaam heb afgebeuld
Je hebt de post gemist dattie zondag zu eerste inject gaat zetten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kuur? Hijs gewoon natty, niemand op Fok! kuurt.
Zie de post van fathank.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kuur? Hijs gewoon natty, niemand op Fok! kuurt.
ik zou je 165kg squat wel is willen zien.... Geloof er weinig van.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe lang train je al serieus? als het minder dan een jaar is zou ik het zeker niet doen. Zoals ik al zei kan je beter madcow doen als je SS/5x5 al gedaan hebt. Mijn squat was 165 en deadlift 180 voordat ik met die 5 day split begon
Ah, jij hebt nog hoop dat hij reageert op directe vragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:33 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ik zou je 165kg squat wel is willen zien.... Geloof er weinig van.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt de post gemist dattie zondag zu eerste inject gaat zetten?
@straatsoldaat
Je shake only dieet hoe moet ik dat zien?
Momenteel 7 shakes per dag vol met complexe koolhydraten en eiwitten met als basis melk. Maakt het enorm makkelijk om aan je macro's te komen en die shakes zijn nog overheerlijk ook. Je krijgt er geen opgeblazen gevoel van en je zit nooit echt vol (heb een hekel aan dat volle gevoel, dan voel ik mij zo traag)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt de post gemist dattie zondag zu eerste inject gaat zetten?
@straatsoldaat
Je shake only dieet hoe moet ik dat zien?
Als je een kilootje of 100 bent is dat niet zo indrukwekkend (en al helemaal niet als 'ie kuurtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:33 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ik zou je 165kg squat wel is willen zien.... Geloof er weinig van.
ik ben naiefquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:36 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog hoop dat hij reageert op directe vragen.
Woog toen 94kg en gebruikte toen alleen creatine, zo bijzonder is helemaal niet als je je strikt aan je voeding en training houdt en er andere dingen voor opoffert zoals uitgaan en alcohol. Alleen hebben de meeste hier die discipline niet en gaan haten op mensen die dat wel hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je een kilootje of 100 bent is dat niet zo indrukwekkend (en al helemaal niet als 'ie kuurt).
ligt helemaal aan je lichaamsbouw. Ik weeg 100. En ik squat max 120 good form. Die 165 is echt niet makkelijk. Halve rom squat iedereen 180kg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je een kilootje of 100 bent is dat niet zo indrukwekkend (en al helemaal niet als 'ie kuurt).
Iedereen zou minstens 2x zijn lichaamsgewicht moeten kunnen squatten met good form na een jaartje of twee (ATG of iig zover mogelijk). 120 is vrij zwak als je 100kg weegt, no hate.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:45 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ligt helemaal aan je lichaamsbouw. Ik weeg 100. En ik squat max 120 good form. Die 165 is echt niet makkelijk. Halve rom squat iedereen 180kg.
Schijtirritant dat hij nu weer alles negeert.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:36 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog hoop dat hij reageert op directe vragen.
Normaal eten? ik weet waarschijnlijk meer van voeding af dan jij met je autisten TTsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:51 schreef Atemno het volgende:
[..]
Schijtirritant dat hij nu weer alles negeert.
@StraatSoldaat Sowieso 7 shakes? Ga normaal leren eten met je discipline.![]()
Als je toch niks over je kuur en dergelijke post, dan komt jouw voedingsschema zeker ook niet.
Je kunt ze geen ongelijk geven, met je shakedieet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Daarom antwoord ik zo weinig vragen omdat hier gewoon erg veel jaloerse haters zitten die zelf verneukte genen en geen discipline hebben en die dat wel heeft doet gelijk squats verkeerd en heeft nergens verstand van.
Jij bent zeker ook zo'n type die een boterham met ei en zaanse mayonaise eetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kunt ze geen ongelijk geven, met je shakedieet.Wtf.
Ergens denk ik dat je gewoon zit te trollen, maar goed.
Ik eet pizza leftovers als ontbijt en ben meer shredded dan jij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type die een boterham met ei en zaanse mayonaise eet
Geef is een (wetenschappelijke) reden waarom een shakedieet niet zou werken?
Meer shredded dan mij? pics?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik eet pizza leftovers als ontbijt en ben meer shredded dan jij.
En ik zeg niet dat het niet kan werken, maar zo weinig variatie is sowieso niet gezond voor je op de lange termijn.
Je krijgt toch niet al je voedingsstoffen binnen met alleen shakes vriend. Gvd, dit begint zo onderhand wel op een ONZ-discussie te lijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Meer shredded dan mij? pics?
en waarom niet? je beargumenteert niks.
welke voedingsstoffen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet al je voedingsstoffen binnen met alleen shakes vriend. Gvd, dit begint zo onderhand wel op een ONZ-discussie te lijken.
Ik wil best pics laten zien, maar jij gaat toch niks van jezelf posten. Ik zie je vaak alleen maar trollen.
yep ik ben zwakquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Iedereen zou minstens 2x zijn lichaamsgewicht moeten kunnen squatten met good form na een jaartje of twee (ATG of iig zover mogelijk). 120 is vrij zwak als je 100kg weegt, no hate.
Lukt mij ook niet, heb eens mijn heup gebroken en daarna is het nooit meer erg lekker geweest qua squat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Iedereen zou minstens 2x zijn lichaamsgewicht moeten kunnen squatten met good form na een jaartje of twee (ATG of iig zover mogelijk). 120 is vrij zwak als je 100kg weegt, no hate.
Laten we er eens mee beginnen dat er helemaal GEEN fatsoenlijke vezels in shakes zitten. Als je dus graag darmproblemen wilt krijgen moet je er vooral mee doorgaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
welke voedingsstoffen?
Serieus werk je voor het voedingscentrum ? die kramen ook alleen maar onzin uit. Wees eens specifiek
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/ultra-fine-oats/quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen dat er helemaal GEEN fatsoenlijke vezels in shakes zitten. Als je dus graag darmproblemen wilt krijgen moet je er vooral mee doorgaan
Dat b&f vind dat het rijk is aan "vezels" zegt natuurlijk net zoveel als dat ze zeggen dat je 400% meer test aan gaat maken van hun magnificent...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/ultra-fine-oats/
Ik moet minstens 1x per dag schijten en het ziet er normaal uit
Nu wil je zeker ook zeggen dat Brinta troep is?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef RaymondK het volgende:
ens naar die poeder, en kijk eens naar een pak oatmeal. Doe het eens tussen je vingers, en wrijf er eens mee. Dat is wat echte vezels met je darmwand doen. Ze maken je darmwand schoon, en zorgen er voor dat je darmen aan het werk gaan.
Hoe kun je in godsnaam een shake only dieet gaan lopen ophemelen.
Ik zeg niks meer hoor op jouw posts, belachelijke onzin allemaal.
Succes dr mee, en met die spuiten van je. Nu en in de toekomst
Brintaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nu wil je zeker ook zeggen dat Brinta troep is?
Weer zo'n hater hoor![]()
Zeggen dat oats geen vezels hebben![]()
Had eerst wel nog wat respect voor jou maar dat is nu ook weg
En lezen kan die ook al nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nu wil je zeker ook zeggen dat Brinta troep is?
Weer zo'n hater hoor![]()
Zeggen dat oats geen vezels hebben![]()
Had eerst wel nog wat respect voor jou maar dat is nu ook weg
Het maakt zeker uit op welk tijdstip je bepaald voedsel eetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:33 schreef Intentiion het volgende:
Susteren zit je mij nou te trollen in het fitness topic? Ik probeer juist wat duidelijkheid te creëren en dan kom jij met je bullshit aanzetten
Jij zegt dat je in een shake geen goede vezels kan krijgen terwijl ik dat weerleg dat dat wel kan met Brinta en Oats. Vervolgens zeg jij dat die oats troep is alleen omdat het van B&F is terwijl oats gewoon wereldwijd bekend staan als een goede bron van vezels en complex carbsquote:
Nope maakt niks uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het maakt zeker uit op welk tijdstip je bepaald voedsel eet![]()
Je gaat me niet vertellen dat het niet verstandiger is snelle koolhydraten/eiwitten vlak voor/na een training te consumeren en trage eiwitten voor het slapengaan.
Leg mij dat eens uitquote:
Het is volledig fijngemalen sjaak. Je darmen hoeven dus nauwelijks nog wat te doen laat staan dat de boel wordt schoon gemaakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij zegt dat je in een shake geen goede vezels kan krijgen terwijl ik dat weerleg dat dat wel kan met Brinta en Oats. Vervolgens zeg jij dat die oats troep is alleen omdat het van B&F is terwijl oats gewoon wereldwijd bekend staan als een goede bron van vezels en complex carbs
laat maar raymond, die jongen is bijzonder.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En lezen kan die ook al niet
Het verschil tussen die poeder van je en havermout jongen
Je lichaam ziet geen verschil tussen 30gr carbs uit rijst of 30gr carbs uit snoep. Evenveel energiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit![]()
Het kan zeker waar zijn wat je zegt, maar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk (en gaat tegen het advies van vele tutorials in).
Whey is van veel betere kwaliteit. Die protein is volgens mij op soja basis en erg smerig en dik/klonterigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:40 schreef Susteren het volgende:
Trouwens, als we eens een meet hebben mag een van jullie mijn halfvolle pot perfect protein wel hebben, gadverdamme niet te drinken (chocolate)
Evenveel energie, maar het een wordt snel opgenomen en het andere langzaam. Als het snel wordt opgenomen maar je hebt het niet nodig wordt het waarschijnlijk vetmassa.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:42 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Je lichaam ziet geen verschil tussen 30gr carbs uit rijst of 30gr carbs uit snoep. Evenveel energie
Je hebt simpele carbs en complex carbs. Of probeer je hem nu op een haribo dieet te krijgenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:42 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Je lichaam ziet geen verschil tussen 30gr carbs uit rijst of 30gr carbs uit snoep. Evenveel energie
Ja daarom, ik laat al die andere rotzooi en haal alleen nog maar goede whey.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Whey is van veel betere kwaliteit. Die protein is volgens mij op soja basis en erg smerig en dik/klonterig
Dit dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt simpele carbs en complex carbs. Of probeer je hem nu op een haribo dieet te krijgen
Nee maar hij moet zich minder druk maken om de hoeveelheid dextrose na de training. Hij moet eerst is een paar maanden fatsoenlijk gaan trainen ipv zich druk te maken om deze kleinighedenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt simpele carbs en complex carbs. Of probeer je hem nu op een haribo dieet te krijgen
Het gaat niet om mij, het gaat erom dat jij beweert dat het totaal niet uitmaakt wanneer je bepaalde dingen eet/drinkt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef Intentiion het volgende:
Laat maar zitten
[..]
Nee maar hij moet zich minder druk maken om de hoeveelheid dextrose na de training. Hij moet eerst is een paar maanden fatsoenlijk gaan trainen ipv zich druk te maken om deze kleinigheden
ga je nu vragen stellen en dan de beterweter uithangen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, het gaat erom dat jij beweert dat het totaal niet uitmaakt wanneer je bepaalde dingen eet/drinkt.
De betweter uithangen? Als iemand in het fitness topic mensen wijsmaakt dat het niet uitmaakt of je nu complexe of eenvoudige koolhydraten eet, of het nu 's avonds of na de training is mag ik er toch wel wat van zeggen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je nu vragen stellen en dan de beterweter uithangen?
Het is toch lachwekkend dat sommige mensen denken hun lichaam te slim af te zijn door op verschillende tijden te eten? Alsof je lichaam magisch alles omzet in spiermassa omdat je net na je training snelle carbs nuttigdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je nu vragen stellen en dan de beterweter uithangen?
Ik heb nooit gezegd "omzet in spiermassa", wel dat het dan de spieren voedt (en dat je snelle koolhydraten beter niet 's avonds kan eten/drinken).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:55 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Het is toch lachwekkend dat sommige mensen denken hun lichaam te slim af te zijn door op verschillende tijden te eten? Alsof je lichaam magisch alles omzet in spiermassa omdat je het na je training snelle carbs nuttigd
je zit nu in het bb topic, dus ga maar gauw naar het fitness topic terugquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
De betweter uithangen? Als iemand in het fitness topic mensen wijsmaakt dat het niet uitmaakt of je nu complexe of eenvoudige koolhydraten eet, of het nu 's avonds of na de training is mag ik er toch wel wat van zeggen?
Dat ik autisten TTs maak zegt niks over mijn kennis. En door dit topic neem ik, en velen met mij, jou niet meer serieus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Normaal eten? ik weet waarschijnlijk meer van voeding af dan jij met je autisten TTs
dat maakt hem niet uit, na 6 mnd als beginneling al 140 benchen en 165 squatten, daar kan geen talent tegen op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat ik autisten TTs maak zegt niks over mijn kennis. En door dit topic neem ik, en velen met mij, jou niet meer serieus.
Normaal eten zei ik ja. Kwark, melk, kipfilet, eieren, rijst, ongezouten noten, visolie, vis etc.
En je lult maar raak over je macro's, maar hoe zit het met je Kcal? Idioot.
Diep respect voor hem. Wss weegt hij 60 kilo op 1.65 met 20procent bf.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat maakt hem niet uit, na 6 mnd als beginneling al 140 benchen en 165 squatten, daar kan geen talent tegen op.
Autistquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat ik autisten TTs maak zegt niks over mijn kennis. En door dit topic neem ik, en velen met mij, jou niet meer serieus.
Normaal eten zei ik ja. Kwark, melk, kipfilet, eieren, rijst, ongezouten noten, visolie, vis etc.
En je lult maar raak over je macro's, maar hoe zit het met je Kcal? Idioot.
Thanks bro, will doquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ga gewoon voor madcow zijn je stats goed genoeg voor
Deze man heeft een jaar madcow/wendler gedaan
[ afbeelding ]
Madcow gaat er wel vanuit dat je bulktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Thanks bro, will do
Ben benieuwd of ik de in de sheet beloofde krachtgains haal, zou mooi zijn.
jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef no1uknow het volgende:
zou ik een gerecht waar saus op waterbasis (en relatief waterig dus ook) bij zit zodanig in kunnen vriezen dat het na ontdooien ook nog te eten is?
Hij traint pas 6 maanden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat maakt hem niet uit, na 6 mnd als beginneling al 140 benchen en 165 squatten, daar kan geen talent tegen op.
Hoezo zou het uit moeten maken dan? Of wil je zeggen dat mensen die bijv. aan IF doen allemaal "verkeerd" eten? Je lichaam is geen machine dat op bepaalde tijden alleen met bepaalde voedingsstoffen om kan gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
De betweter uithangen? Als iemand in het fitness topic mensen wijsmaakt dat het niet uitmaakt of je nu complexe of eenvoudige koolhydraten eet, of het nu 's avonds of na de training is mag ik er toch wel wat van zeggen?
quote:Ik ben net begonnen met fitnessen, mijn doel is om net even wat meer body te creëren (geen bodybuilding). Ik ben 21 jaar en ik weeg 80KG, Vetpercentage is nog niet bekend bij mij.
na heel veel lezen heb ik het volgende al gedaan:
3500Kcal per dag
180gram eiwit per dag, 100gram met shakes rest met eten (80gram)
40gram dextrose na training icm eiwit Shake
330gram koolhydraten per dag
Pr gezet op deadlift, maar was me veel te warm. Had met me stomme hoofd een lange warme joggingbroek aangedaan, vervolgens waren ze vergeten de rolluiken boven dicht te doen tegen de zon. Was na de deadlift behoorlijk duizelig ook, echt kut anders had er nog wel meer ingezeten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef Intentiion het volgende:
Vandaag Lower day gehad. Wel zwaar met die hitte was extreem benauwd in de gym. En de rest hier? Ook nog getrained?
Beter dan die achterlijke discussie hierboven.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:39 schreef esv7 het volgende:
[..]
Pr gezet op deadlift, maar was me veel te warm. Had met me stomme hoofd een lange warme joggingbroek aangedaan, vervolgens waren ze vergeten de rolluiken boven dicht te doen tegen de zon. Was na de deadlift behoorlijk duizelig ook, echt kut anders had er nog wel meer ingezeten.
Sorry voor de dagboekpost.
Waarom zegt iedereen die onzin van "ik wil meer body, maar niet zoals Arnold" of "ik wil gespierd worden maar geen bodybuilder".quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef Asgard het volgende:
Wtf, ik dacht ik kijk ook ff in het fitness topic... Had ik liever niet kunnen doen.
[..]![]()
Heb je over de discussie van mij en Susteren of die ruzie tussen die andere 2? Het enige wat ik wilde is dat er geen onzin wordt verspreid. Bedoelde er verder niks meequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Beter dan die achterlijke discussie hierboven.
Ik doel voornamelijk op StraatSoldaat. Om even op jou in te gaan, zodra iemand begint met trainen maakt die voldoende n00bgains zelfs met het eetschema van een kleuter, ook zonder dextrose. Dus inderdaad, die moeten zich eerder bekommeren om hun form dan om hoeveel gram dextrose ze naar binnen werken 4,5 minuut na de training.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:45 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Heb je over de discussie van mij en Susteren of die ruzie tussen die andere 2? Het enige wat ik wilde is dat er geen onzin wordt verspreid. Bedoelde er verder niks mee
StraatSoldaat roept van alles maar geeft geen kuurschema, eetschema, stats, pics of ander bewijs. Vervolgens noemt hij mensen die wel fatsoenlijk eten ipv 7 eiwitshakes noobs en autistisch. Dan hoor je niet in deze sectie thuis als ik normale vragen stel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Beter dan die achterlijke discussie hierboven.
Hoe kom je er bij dat ik 6 maanden train? en tuurlijk ga ik niet alles delen, geheim van de smit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef Atemno het volgende:
[..]
StraatSoldaat roept van alles maar geeft geen kuurschema, eetschema, stats, pics of ander bewijs. Vervolgens noemt hij mensen die wel fatsoenlijk eten ipv 7 eiwitshakes noobs en autistisch. Dan hoor je niet in deze sectie thuis als ik normale vragen stel.
Sowieso is 6 maanden trainen een No-Go voor AAS. En dan niet eens een fatsoenlijk voedingsschema hebben.
Jouw kuurschema is geheim van de smit? Er staan honderden schema's op internet. Ben benieuwd wat je neemt en waarom. Daar is dit forum onder andere voor. Anders delen mensen zoals Stereotomy ook de kennis niet meer. Slaat nergens op. Ik verzin niks, ik baseer me op een post hier in dit topic. Of je geeft zelf eens stats.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik 6 maanden train? en tuurlijk ga ik niet alles delen, geheim van de smit.
Echt weer zo'n autistisch iets om zelf dingen te gaan verzinnen.
Je komt echt over als een gefrustreerde manlet, hoe lang ben je?
Je mag best zeggen dat je jaloers bent hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:02 schreef Atemno het volgende:
[..]
Jouw kuurschema is geheim van de smit? Er staan honderden schema's op internet. Ben benieuwd wat je neemt en waarom. Daar is dit forum onder andere voor. Anders delen mensen zoals Stereotomy ook de kennis niet meer. Slaat nergens op. Ik verzin niks, ik baseer me op een post hier in dit topic. Of je geeft zelf eens stats.
Nee, ben geen manlet. Trieste opmerking, ik doe hier iig niet aan mee.
Overigens ga je weer niet op de zaken in, zoals we gewend zijn. De toegevoegde waarde van jou aan deze sectie is 0,0. Of je geeft informatie, of je blijft maar weg.
oh ja, 6 maanden geleden postte je dat je nog maar 6 maanden bezig bent, met je absurde statsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je jaloers bent hoor![]()
Niet iedereen maakt zoveel progressie in 1 jaar en veel mensen in dit topic kunnen dat niet verwerken en gaan haten
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je jaloers bent hoor![]()
Niet iedereen maakt zoveel progressie in 1 jaar en veel mensen in dit topic kunnen dat niet verwerken en gaan haten
In dit topic misschien absurd maar lees maar eens op het starting strength forum daar is het vrij normaal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh ja, 6 maanden geleden postte je dat je nog maar 6 maanden bezig bent, met je absurde stats
Goede voeding, 7 shakes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In dit topic misschien absurd maar lees maar eens op het starting strength forum daar is het vrij normaal.
Dat heet nou discipline en goede voeding, beide is nogal een gebrek aan in dit topic dus dan is het niet zo raar dat mijn resultaten als absurd worden aangemerkt. Zeker als alles hier van B&F als troep wordt aangemerkt.
je bedoelt, je kopieerde die stats van dat forum!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
In dit topic misschien absurd maar lees maar eens op het starting strength forum daar is het vrij normaal.
Dat heet nou discipline en goede voeding, beide is nogal een gebrek aan in dit topic dus dan is het niet zo raar dat mijn resultaten als absurd worden aangemerkt. Zeker als alles hier van B&F als troep wordt aangemerkt.
Jij herhaalt alleen maar wat je hoort en doet zelf geen onderzoek. Leg mij eens uit waarom 7 shakes geen goede voeding is? Die vorige klapjosti kon dat ook niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef Atemno het volgende:
[..]
Goede voeding, 7 shakes.Jij moet nog veel leren. Ik kap ermee jou dingen te leren als je zelf niks aandraagt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt, je kopieerde die stats van dat forum!
quote:Afgunst, na-ijver of jaloezie is een negatieve, pijnlijke emotie die men voelt wanneer men een ander geluk misgunt dat men zelf ontbeert. Men kan afgunst voelen wanneer men vindt dat de ander bijvoorbeeld meer succes heeft, of wanneer de ander gelukkig is met zijn materiële bezittingen, wanneer men zelf minder succesvol is of minder materiële bezittingen heeft. Men vergelijkt zich met een ander. Men is soms zelfs bereid zelf schade te lijden om de ander zijn bezit te kunnen ontnemen. Door afgunst kan het zelfs voorkomen dat men het eigendom van een ander vernielt. De afgunstige heeft daardoor de voldoening dat de ander niet meer heeft dan hijzelf, maar zelf wordt hij er niet beter van.
we hebben niks aan jou, je draagt niks bij, nog nooit een foto of filmpje gezien, alles speelt zich af in jouw fantasie, trollquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij bent ergens in de dertig en post nog minstens 9 keer per dag op een online forum. Als ik zo oud ben en ik doe dat nog dan zou ik mijzelf van kant maken, misschien ook een idee voor jou.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we hebben niks aan jou, je draagt niks bij, nog nooit een foto of filmpje gezien, alles speelt zich af in jouw fantasie, troll
zeg gewoon dat je schouder nog steeds fucked up is, na 2 operaties.
onzin, het gaat niet over mij, maar over jou en je onzin posts, je probeert weer van onderwerp te veranderen zoals altijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij bent ergens in de dertig en post nog minstens 9 keer per dag op een online forum. Als ik zo oud ben en ik doe dat nog dan zou ik mijzelf van kant maken, misschien ook een idee voor jou.
Maar goed heb je al een keer geklaard toen je me gay DMs ging sturen
Ik geef jou geen aandacht meer. Continue op de persoonlijke tour en geen vragen beantwoorden. Ik leg het je iig niet uit, zie vorige post. Als jij bereid bent fatsoenlijk te antwoorden, dan ben ik bereid te helpen. Ik zit overigens op het HBO.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij herhaalt alleen maar wat je hoort en doet zelf geen onderzoek. Leg mij eens uit waarom 7 shakes geen goede voeding is? Die vorige klapjosti kon dat ook niet.
Maar je hebt natuurlijk ook geen toegang tot pubmed met je MBO ICT opleiding
Nope, doe een WO studie, jij leeft waarschijnlijk van een bijstandsuitkering en toont wederom afgunst. Triest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onzin, het gaat niet over mij, maar over jou en je onzin posts, je probeert weer van onderwerp te veranderen zoals altijd.
verder heb ik nooit dm's gestuurd behalve reacties op jouw lamme tak dm's, ja
je bent gewoon van school af getrapt, daarom post je 24/7 op fok.
Dat komt omdat jij de kennis niet hebt om mij uit te leggen waarom een shake-dieet slecht is. Je herhaalt alles als een papegaai en hebt geen eigen kennis. Niet zo gek als je HBO doetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef Atemno het volgende:
aandacht meer. Continue op de persoonlijke tour en geen vragen beantwoorden. Ik leg het je iig niet uit, zie vorige post. Als jij bereid bent fatsoenlijk te antwoorden, dan ben ik bereid te helpen. Ik zit overigens op het HBO.
in je fantasie studeer je, ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nope, doe een WO studie, jij leeft waarschijnlijk van een bijstandsuitkering en toont wederom afgunst. Triest.
En ga nu maar weer ontkennen dat ik je geklaard heb
goh, meerdere mensen hebben afgunst?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij de kennis niet hebt om mij uit te leggen waarom een shake-dieet slecht is. Je herhaalt alles als een papegaai en hebt geen eigen kennis. Niet zo gek als je HBO doet
Die eerste zin is wederom afgunst. Waar is het fout gegaan dat je leven nu een puinhoop is? Serieus, misschien zelfmoord helemaal niet zo slecht idee voor jou. In de 30 zijn en zoveel afgunst hebben is niet normaalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in je fantasie studeer je, ja!
ik heb geen afgunst, als je terug leest zie je dat iedereen zich aan jou irriteert, ook vragen over users kunnen blokken en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |