abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:43:36 #276
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_129138667
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:39 schreef esv7 het volgende:

[..]

Pr gezet op deadlift, maar was me veel te warm. Had met me stomme hoofd een lange warme joggingbroek aangedaan, vervolgens waren ze vergeten de rolluiken boven dicht te doen tegen de zon. Was na de deadlift behoorlijk duizelig ook, echt kut anders had er nog wel meer ingezeten.

Sorry voor de dagboekpost.
Beter dan die achterlijke discussie hierboven. :)
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_129138696
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef Asgard het volgende:
Wtf, ik dacht ik kijk ook ff in het fitness topic... Had ik liever niet kunnen doen. -O-

[..]

:{ :'(
Waarom zegt iedereen die onzin van "ik wil meer body, maar niet zoals Arnold" of "ik wil gespierd worden maar geen bodybuilder".

Alsof je dat zomaar even wordt wanneer je een keer per ongeluk te zwaar traint :') .
pi_129138780
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Heb je over de discussie van mij en Susteren of die ruzie tussen die andere 2? Het enige wat ik wilde is dat er geen onzin wordt verspreid. Bedoelde er verder niks mee
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:51:45 #279
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_129139018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:45 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Heb je over de discussie van mij en Susteren of die ruzie tussen die andere 2? Het enige wat ik wilde is dat er geen onzin wordt verspreid. Bedoelde er verder niks mee
Ik doel voornamelijk op StraatSoldaat. Om even op jou in te gaan, zodra iemand begint met trainen maakt die voldoende n00bgains zelfs met het eetschema van een kleuter, ook zonder dextrose. Dus inderdaad, die moeten zich eerder bekommeren om hun form dan om hoeveel gram dextrose ze naar binnen werken 4,5 minuut na de training.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_129139274
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef LasTeR het volgende:

[..]

StraatSoldaat roept van alles maar geeft geen kuurschema, eetschema, stats, pics of ander bewijs. Vervolgens noemt hij mensen die wel fatsoenlijk eten ipv 7 eiwitshakes noobs en autistisch. Dan hoor je niet in deze sectie thuis als ik normale vragen stel.

Sowieso is 6 maanden trainen een No-Go voor AAS. En dan niet eens een fatsoenlijk voedingsschema hebben. :')

En dan raakt ie ook nog continue geblesseerd en claimt eerst geen geld te hebben voor AAS. Wel voor goed eten? Idioot.

Het is idd een domme discussie als StraatSoldaat alle kritische vragen negeert en mensen onwetend noemt met gebrek aan discipline. ;) Wat een niveau.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:59:30 #281
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129139401
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef Atemno het volgende:

[..]

StraatSoldaat roept van alles maar geeft geen kuurschema, eetschema, stats, pics of ander bewijs. Vervolgens noemt hij mensen die wel fatsoenlijk eten ipv 7 eiwitshakes noobs en autistisch. Dan hoor je niet in deze sectie thuis als ik normale vragen stel.

Sowieso is 6 maanden trainen een No-Go voor AAS. En dan niet eens een fatsoenlijk voedingsschema hebben. :')
Hoe kom je er bij dat ik 6 maanden train? en tuurlijk ga ik niet alles delen, geheim van de smit.

Echt weer zo'n autistisch iets om zelf dingen te gaan verzinnen.

Je komt echt over als een gefrustreerde manlet, hoe lang ben je?

http://www.autismebegeleiding.nl/autisme/ misschien heb je daar wat aan :)
pi_129139560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:59 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat ik 6 maanden train? en tuurlijk ga ik niet alles delen, geheim van de smit.

Echt weer zo'n autistisch iets om zelf dingen te gaan verzinnen.

Je komt echt over als een gefrustreerde manlet, hoe lang ben je?
Jouw kuurschema is geheim van de smit? Er staan honderden schema's op internet. Ben benieuwd wat je neemt en waarom. Daar is dit forum onder andere voor. Anders delen mensen zoals Stereotomy ook de kennis niet meer. Slaat nergens op. Ik verzin niks, ik baseer me op een post hier in dit topic. Of je geeft zelf eens stats.

Nee, ben geen manlet. Trieste opmerking, ik doe hier iig niet aan mee. ;)

Overigens ga je weer niet op de zaken in, zoals we gewend zijn. De toegevoegde waarde van jou aan deze sectie is 0,0. Of je geeft informatie, of je blijft maar weg.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:07:30 #283
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129139782
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:02 schreef Atemno het volgende:

[..]

Jouw kuurschema is geheim van de smit? Er staan honderden schema's op internet. Ben benieuwd wat je neemt en waarom. Daar is dit forum onder andere voor. Anders delen mensen zoals Stereotomy ook de kennis niet meer. Slaat nergens op. Ik verzin niks, ik baseer me op een post hier in dit topic. Of je geeft zelf eens stats.

Nee, ben geen manlet. Trieste opmerking, ik doe hier iig niet aan mee. ;)

Overigens ga je weer niet op de zaken in, zoals we gewend zijn. De toegevoegde waarde van jou aan deze sectie is 0,0. Of je geeft informatie, of je blijft maar weg.
Je mag best zeggen dat je jaloers bent hoor :)

Niet iedereen maakt zoveel progressie in 1 jaar en veel mensen in dit topic kunnen dat niet verwerken en gaan haten
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:09:23 #284
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_129139869
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Niet iedereen maakt zoveel progressie in 1 jaar en veel mensen in dit topic kunnen dat niet verwerken en gaan haten
oh ja, 6 maanden geleden postte je dat je nog maar 6 maanden bezig bent, met je absurde stats
pi_129139989
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

:'). Het maakt me geen flikker uit wat voor progressie je maakt. Ik let alleen op mezelf. Zie de post hierboven ook van THEFXR.

Je negeert weer alle inhoudelijke punten en vragen. Je gaat alleen op de persoonlijke tour, waardoor je de discussie verliest. Jammer. ;)
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:12:45 #286
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129140043
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

oh ja, 6 maanden geleden postte je dat je nog maar 6 maanden bezig bent, met je absurde stats
In dit topic misschien absurd maar lees maar eens op het starting strength forum daar is het vrij normaal.

Dat heet nou discipline en goede voeding, beide is nogal een gebrek aan in dit topic dus dan is het niet zo raar dat mijn resultaten als absurd worden aangemerkt. Zeker als alles hier van B&F als troep wordt aangemerkt.
pi_129140120
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

In dit topic misschien absurd maar lees maar eens op het starting strength forum daar is het vrij normaal.

Dat heet nou discipline en goede voeding, beide is nogal een gebrek aan in dit topic dus dan is het niet zo raar dat mijn resultaten als absurd worden aangemerkt. Zeker als alles hier van B&F als troep wordt aangemerkt.
Goede voeding, 7 shakes. :') Jij moet nog veel leren. Ik kap ermee jou dingen te leren als je zelf niks aandraagt. ;)
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:14:54 #288
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_129140150
quote:

[..]

je bedoelt, je kopieerde die stats van dat forum!
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:15:43 #289
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129140195
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef Atemno het volgende:

[..]

Goede voeding, 7 shakes. :') Jij moet nog veel leren. Ik kap ermee jou dingen te leren als je zelf niks aandraagt. ;)
Jij herhaalt alleen maar wat je hoort en doet zelf geen onderzoek. Leg mij eens uit waarom 7 shakes geen goede voeding is? Die vorige klapjosti kon dat ook niet.

Maar je hebt natuurlijk ook geen toegang tot pubmed met je MBO ICT opleiding
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:16:43 #290
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129140240
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je bedoelt, je kopieerde die stats van dat forum!
quote:
Afgunst, na-ijver of jaloezie is een negatieve, pijnlijke emotie die men voelt wanneer men een ander geluk misgunt dat men zelf ontbeert. Men kan afgunst voelen wanneer men vindt dat de ander bijvoorbeeld meer succes heeft, of wanneer de ander gelukkig is met zijn materiële bezittingen, wanneer men zelf minder succesvol is of minder materiële bezittingen heeft. Men vergelijkt zich met een ander. Men is soms zelfs bereid zelf schade te lijden om de ander zijn bezit te kunnen ontnemen. Door afgunst kan het zelfs voorkomen dat men het eigendom van een ander vernielt. De afgunstige heeft daardoor de voldoening dat de ander niet meer heeft dan hijzelf, maar zelf wordt hij er niet beter van.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:16:58 #291
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_129140252
quote:

[..]

we hebben niks aan jou, je draagt niks bij, nog nooit een foto of filmpje gezien, alles speelt zich af in jouw fantasie, troll
zeg gewoon dat je schouder nog steeds fucked up is, na 2 operaties.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:18:39 #292
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129140333
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

we hebben niks aan jou, je draagt niks bij, nog nooit een foto of filmpje gezien, alles speelt zich af in jouw fantasie, troll
zeg gewoon dat je schouder nog steeds fucked up is, na 2 operaties.
Jij bent ergens in de dertig en post nog minstens 9 keer per dag op een online forum. Als ik zo oud ben en ik doe dat nog dan zou ik mijzelf van kant maken, misschien ook een idee voor jou.

Maar goed heb je al een keer geklaard toen je me gay DMs ging sturen
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:22:13 #293
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_129140496
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Jij bent ergens in de dertig en post nog minstens 9 keer per dag op een online forum. Als ik zo oud ben en ik doe dat nog dan zou ik mijzelf van kant maken, misschien ook een idee voor jou.

Maar goed heb je al een keer geklaard toen je me gay DMs ging sturen
onzin, het gaat niet over mij, maar over jou en je onzin posts, je probeert weer van onderwerp te veranderen zoals altijd.
verder heb ik nooit dm's gestuurd behalve reacties op jouw lamme tak dm's, ja
je bent gewoon van school af getrapt, daarom post je 24/7 op fok.
pi_129140540
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:15 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Jij herhaalt alleen maar wat je hoort en doet zelf geen onderzoek. Leg mij eens uit waarom 7 shakes geen goede voeding is? Die vorige klapjosti kon dat ook niet.

Maar je hebt natuurlijk ook geen toegang tot pubmed met je MBO ICT opleiding
Ik geef jou geen aandacht meer. Continue op de persoonlijke tour en geen vragen beantwoorden. Ik leg het je iig niet uit, zie vorige post. Als jij bereid bent fatsoenlijk te antwoorden, dan ben ik bereid te helpen. Ik zit overigens op het HBO. ;)
pi_129140594
Ben ik nou gek of stellen ze hier gezondheid gelijk aan het aantal calorieën?

http://www.takepart.com/a(...)-unhealthy-mcdonalds
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:24:03 #296
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129140597
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

onzin, het gaat niet over mij, maar over jou en je onzin posts, je probeert weer van onderwerp te veranderen zoals altijd.
verder heb ik nooit dm's gestuurd behalve reacties op jouw lamme tak dm's, ja
je bent gewoon van school af getrapt, daarom post je 24/7 op fok.
Nope, doe een WO studie, jij leeft waarschijnlijk van een bijstandsuitkering en toont wederom afgunst. Triest.

En ga nu maar weer ontkennen dat ik je geklaard heb :')
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:25:23 #297
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129140671
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef Atemno het volgende:
aandacht meer. Continue op de persoonlijke tour en geen vragen beantwoorden. Ik leg het je iig niet uit, zie vorige post. Als jij bereid bent fatsoenlijk te antwoorden, dan ben ik bereid te helpen. Ik zit overigens op het HBO.
Dat komt omdat jij de kennis niet hebt om mij uit te leggen waarom een shake-dieet slecht is. Je herhaalt alles als een papegaai en hebt geen eigen kennis. Niet zo gek als je HBO doet
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:25:41 #298
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_129140684
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Nope, doe een WO studie, jij leeft waarschijnlijk van een bijstandsuitkering en toont wederom afgunst. Triest.

En ga nu maar weer ontkennen dat ik je geklaard heb :')
in je fantasie studeer je, ja!
ik heb geen afgunst, als je terug leest zie je dat iedereen zich aan jou irriteert, ook vragen over users kunnen blokken en dergelijke.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:26:23 #299
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_129140708
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij de kennis niet hebt om mij uit te leggen waarom een shake-dieet slecht is. Je herhaalt alles als een papegaai en hebt geen eigen kennis. Niet zo gek als je HBO doet
goh, meerdere mensen hebben afgunst?
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:27:53 #300
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_129140786
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

in je fantasie studeer je, ja!
ik heb geen afgunst, als je terug leest zie je dat iedereen zich aan jou irriteert, ook vragen over users kunnen blokken en dergelijke.
Die eerste zin is wederom afgunst. Waar is het fout gegaan dat je leven nu een puinhoop is? Serieus, misschien zelfmoord helemaal niet zo slecht idee voor jou. In de 30 zijn en zoveel afgunst hebben is niet normaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')