Of je gaat gewoon vlees eten en niet zo fucking moeilijk doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:21 schreef Susteren het volgende:
En m'n omega 3 tekort heb ik trouwens opgelost met zaanse mayo, daar blijkt veel omega 3 in te zitten (gebruik die nu op m'n boteram met ei ipv gewone fritesaus). Tenslotte heb ik nog gevraagd bij m'n gym of ze niet zo'n losse stangen hadden waar je gewichten aan kunt doen (net als een barbell), ja die hadden ze wel. Meteen uitgeprobeerd en ging wel lekker, m'n 5 kilo limiet van dumbells is dus opgelost
Ben je nu achterlijk of doe je maar alsofquote:
Je wilt je kuurschema + nakuur niet posten want je negeert mij?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ga gewoon voor madcow zijn je stats goed genoeg voor
Deze man heeft een jaar madcow/wendler gedaan
[ afbeelding ]
Kuur? Hijs gewoon natty, niemand op Fok! kuurt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:43 schreef Atemno het volgende:
[..]
Je wilt je kuurschema + nakuur niet posten omdat je mij negeert?
En wat zijn je stats, lengte, gewicht, bf en je doel van de kuur. Evt. leeftijd + serieuze trainingsjaren.
Als je dit weer negeert kan je beter niet posten over je kuur.
Dat heb ik precies andersom. Met FB kan ik lang niet zo zwaar trainen per spiergroep dan met een split schema.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:40 schreef DannyDeko het volgende:
Aan de mensen die een split schema volgen: Hebben jullie na je training niet het gevoel dat je niet alles gegeven hebt?
Ik heb 1.5 week een split schema gedaan maar had dat toen dus wel en ben daarna gewoon weer terug naar SS schema gegaan. Het geeft mij namelijk meer een voldaan gevoel als ik een FB heb gedaan en mn hele lichaam heb afgebeuld
Je hebt de post gemist dattie zondag zu eerste inject gaat zetten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kuur? Hijs gewoon natty, niemand op Fok! kuurt.
Zie de post van fathank.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kuur? Hijs gewoon natty, niemand op Fok! kuurt.
ik zou je 165kg squat wel is willen zien.... Geloof er weinig van.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe lang train je al serieus? als het minder dan een jaar is zou ik het zeker niet doen. Zoals ik al zei kan je beter madcow doen als je SS/5x5 al gedaan hebt. Mijn squat was 165 en deadlift 180 voordat ik met die 5 day split begon
Ah, jij hebt nog hoop dat hij reageert op directe vragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:33 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ik zou je 165kg squat wel is willen zien.... Geloof er weinig van.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt de post gemist dattie zondag zu eerste inject gaat zetten?
@straatsoldaat
Je shake only dieet hoe moet ik dat zien?
Momenteel 7 shakes per dag vol met complexe koolhydraten en eiwitten met als basis melk. Maakt het enorm makkelijk om aan je macro's te komen en die shakes zijn nog overheerlijk ook. Je krijgt er geen opgeblazen gevoel van en je zit nooit echt vol (heb een hekel aan dat volle gevoel, dan voel ik mij zo traag)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt de post gemist dattie zondag zu eerste inject gaat zetten?
@straatsoldaat
Je shake only dieet hoe moet ik dat zien?
Als je een kilootje of 100 bent is dat niet zo indrukwekkend (en al helemaal niet als 'ie kuurtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:33 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ik zou je 165kg squat wel is willen zien.... Geloof er weinig van.
ik ben naiefquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:36 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog hoop dat hij reageert op directe vragen.
Woog toen 94kg en gebruikte toen alleen creatine, zo bijzonder is helemaal niet als je je strikt aan je voeding en training houdt en er andere dingen voor opoffert zoals uitgaan en alcohol. Alleen hebben de meeste hier die discipline niet en gaan haten op mensen die dat wel hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je een kilootje of 100 bent is dat niet zo indrukwekkend (en al helemaal niet als 'ie kuurt).
ligt helemaal aan je lichaamsbouw. Ik weeg 100. En ik squat max 120 good form. Die 165 is echt niet makkelijk. Halve rom squat iedereen 180kg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je een kilootje of 100 bent is dat niet zo indrukwekkend (en al helemaal niet als 'ie kuurt).
Iedereen zou minstens 2x zijn lichaamsgewicht moeten kunnen squatten met good form na een jaartje of twee (ATG of iig zover mogelijk). 120 is vrij zwak als je 100kg weegt, no hate.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:45 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ligt helemaal aan je lichaamsbouw. Ik weeg 100. En ik squat max 120 good form. Die 165 is echt niet makkelijk. Halve rom squat iedereen 180kg.
Schijtirritant dat hij nu weer alles negeert.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:36 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog hoop dat hij reageert op directe vragen.
Normaal eten? ik weet waarschijnlijk meer van voeding af dan jij met je autisten TTsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:51 schreef Atemno het volgende:
[..]
Schijtirritant dat hij nu weer alles negeert.
@StraatSoldaat Sowieso 7 shakes? Ga normaal leren eten met je discipline.![]()
Als je toch niks over je kuur en dergelijke post, dan komt jouw voedingsschema zeker ook niet.
Je kunt ze geen ongelijk geven, met je shakedieet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Daarom antwoord ik zo weinig vragen omdat hier gewoon erg veel jaloerse haters zitten die zelf verneukte genen en geen discipline hebben en die dat wel heeft doet gelijk squats verkeerd en heeft nergens verstand van.
Jij bent zeker ook zo'n type die een boterham met ei en zaanse mayonaise eetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kunt ze geen ongelijk geven, met je shakedieet.Wtf.
Ergens denk ik dat je gewoon zit te trollen, maar goed.
Ik eet pizza leftovers als ontbijt en ben meer shredded dan jij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type die een boterham met ei en zaanse mayonaise eet
Geef is een (wetenschappelijke) reden waarom een shakedieet niet zou werken?
Meer shredded dan mij? pics?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik eet pizza leftovers als ontbijt en ben meer shredded dan jij.
En ik zeg niet dat het niet kan werken, maar zo weinig variatie is sowieso niet gezond voor je op de lange termijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |