Dit dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt simpele carbs en complex carbs. Of probeer je hem nu op een haribo dieet te krijgen
Nee maar hij moet zich minder druk maken om de hoeveelheid dextrose na de training. Hij moet eerst is een paar maanden fatsoenlijk gaan trainen ipv zich druk te maken om deze kleinighedenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hebt simpele carbs en complex carbs. Of probeer je hem nu op een haribo dieet te krijgen
Het gaat niet om mij, het gaat erom dat jij beweert dat het totaal niet uitmaakt wanneer je bepaalde dingen eet/drinkt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef Intentiion het volgende:
Laat maar zitten
[..]
Nee maar hij moet zich minder druk maken om de hoeveelheid dextrose na de training. Hij moet eerst is een paar maanden fatsoenlijk gaan trainen ipv zich druk te maken om deze kleinigheden
ga je nu vragen stellen en dan de beterweter uithangen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, het gaat erom dat jij beweert dat het totaal niet uitmaakt wanneer je bepaalde dingen eet/drinkt.
De betweter uithangen? Als iemand in het fitness topic mensen wijsmaakt dat het niet uitmaakt of je nu complexe of eenvoudige koolhydraten eet, of het nu 's avonds of na de training is mag ik er toch wel wat van zeggen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je nu vragen stellen en dan de beterweter uithangen?
Het is toch lachwekkend dat sommige mensen denken hun lichaam te slim af te zijn door op verschillende tijden te eten? Alsof je lichaam magisch alles omzet in spiermassa omdat je net na je training snelle carbs nuttigdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je nu vragen stellen en dan de beterweter uithangen?
Ik heb nooit gezegd "omzet in spiermassa", wel dat het dan de spieren voedt (en dat je snelle koolhydraten beter niet 's avonds kan eten/drinken).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:55 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Het is toch lachwekkend dat sommige mensen denken hun lichaam te slim af te zijn door op verschillende tijden te eten? Alsof je lichaam magisch alles omzet in spiermassa omdat je het na je training snelle carbs nuttigd
je zit nu in het bb topic, dus ga maar gauw naar het fitness topic terugquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
De betweter uithangen? Als iemand in het fitness topic mensen wijsmaakt dat het niet uitmaakt of je nu complexe of eenvoudige koolhydraten eet, of het nu 's avonds of na de training is mag ik er toch wel wat van zeggen?
Dat ik autisten TTs maak zegt niks over mijn kennis. En door dit topic neem ik, en velen met mij, jou niet meer serieus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Normaal eten? ik weet waarschijnlijk meer van voeding af dan jij met je autisten TTs
dat maakt hem niet uit, na 6 mnd als beginneling al 140 benchen en 165 squatten, daar kan geen talent tegen op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat ik autisten TTs maak zegt niks over mijn kennis. En door dit topic neem ik, en velen met mij, jou niet meer serieus.
Normaal eten zei ik ja. Kwark, melk, kipfilet, eieren, rijst, ongezouten noten, visolie, vis etc.
En je lult maar raak over je macro's, maar hoe zit het met je Kcal? Idioot.
Diep respect voor hem. Wss weegt hij 60 kilo op 1.65 met 20procent bf.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat maakt hem niet uit, na 6 mnd als beginneling al 140 benchen en 165 squatten, daar kan geen talent tegen op.
Autistquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dat ik autisten TTs maak zegt niks over mijn kennis. En door dit topic neem ik, en velen met mij, jou niet meer serieus.
Normaal eten zei ik ja. Kwark, melk, kipfilet, eieren, rijst, ongezouten noten, visolie, vis etc.
En je lult maar raak over je macro's, maar hoe zit het met je Kcal? Idioot.
Thanks bro, will doquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ga gewoon voor madcow zijn je stats goed genoeg voor
Deze man heeft een jaar madcow/wendler gedaan
[ afbeelding ]
Madcow gaat er wel vanuit dat je bulktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Thanks bro, will do
Ben benieuwd of ik de in de sheet beloofde krachtgains haal, zou mooi zijn.
jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef no1uknow het volgende:
zou ik een gerecht waar saus op waterbasis (en relatief waterig dus ook) bij zit zodanig in kunnen vriezen dat het na ontdooien ook nog te eten is?
Hij traint pas 6 maanden?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat maakt hem niet uit, na 6 mnd als beginneling al 140 benchen en 165 squatten, daar kan geen talent tegen op.
Hoezo zou het uit moeten maken dan? Of wil je zeggen dat mensen die bijv. aan IF doen allemaal "verkeerd" eten? Je lichaam is geen machine dat op bepaalde tijden alleen met bepaalde voedingsstoffen om kan gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
De betweter uithangen? Als iemand in het fitness topic mensen wijsmaakt dat het niet uitmaakt of je nu complexe of eenvoudige koolhydraten eet, of het nu 's avonds of na de training is mag ik er toch wel wat van zeggen?
quote:Ik ben net begonnen met fitnessen, mijn doel is om net even wat meer body te creëren (geen bodybuilding). Ik ben 21 jaar en ik weeg 80KG, Vetpercentage is nog niet bekend bij mij.
na heel veel lezen heb ik het volgende al gedaan:
3500Kcal per dag
180gram eiwit per dag, 100gram met shakes rest met eten (80gram)
40gram dextrose na training icm eiwit Shake
330gram koolhydraten per dag
Pr gezet op deadlift, maar was me veel te warm. Had met me stomme hoofd een lange warme joggingbroek aangedaan, vervolgens waren ze vergeten de rolluiken boven dicht te doen tegen de zon. Was na de deadlift behoorlijk duizelig ook, echt kut anders had er nog wel meer ingezeten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:03 schreef Intentiion het volgende:
Vandaag Lower day gehad. Wel zwaar met die hitte was extreem benauwd in de gym. En de rest hier? Ook nog getrained?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |