Kun je er wel alles doen? Zo niet: wegwezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hier komen ze niet verder dan de tv met 24kitchen of reclame voor de abroller
Ik heb hier geen oly platform, maar volgens mij is de dichstbijzijnde sportschool met oly platform ong. 1uur van mijn huis. Dan wordt sporten een bezigheid van ruim 3 uur, is niet altijd zo makkelijk om maar weg te gaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kun je er wel alles doen? Zo niet: wegwezen.
Ik heb ooit een keer zo'n ding besteld bij dealextreme.com, kan ik er eigenlijk achterkomen hoeveel zo'n ding is in lb?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, ja dat schreef je idd.
Ze beginnen bij 100lb of zo geloof ik. Maar dat red je heus wel hoor.
Bestel je eerst die, en de 150 of zo, en dan kijk je ff
Op zich wel. Squatrek wordt niet vaak gebruikt en met d dumbells tot 30kg kan ik nog wel even verder. Maar ik begin me meer en meer te ergeren aan get. Volk dat er nu loopt. Hopelijk na de zomer weer een hoop weg. Beste is wel dat het bedrijfsfitness is. Gratis dus (krijg zelfs geld toequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kun je er wel alles doen? Zo niet: wegwezen.
Weet je toevallig de naam van die gym in Gouda?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Op zich wel. Squatrek wordt niet vaak gebruikt en met d dumbells tot 30kg kan ik nog wel even verder. Maar ik begin me meer en meer te ergeren aan get. Volk dat er nu loopt. Hopelijk na de zomer weer een hoop weg. Beste is wel dat het bedrijfsfitness is. Gratis dus (krijg zelfs geld toe)
Maar er schijnt in Gouda tegenwoordig een meer op hardcore gerichte gym te zijn
To be honest, ik denk dat de meeste mensen een voedingsschema maken om echt goed inzicht te krijgen in de dagelijkse energieinname, maar voor de rest van je leven zul je wat flexibeler zijn en gaandeweg de dag al kcal bijhoudend gaan eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe werken jullie met je voedingsschema? Bepalen jullie van tevoren precies wat je de volgende dag ga eten?
Ik merk dat ik er voor zorg dat ik alle maaltijden bij elkaar, zonder het avondeten, op m'n onderhoud ga zitten. Wat ik als avondeten neem, bepaal ik op de dag zelf, maar dat is dan zo'n 500 kcal (het over schot zeg maar).
Dat inderdaad. Ik hou het eigenlijk alleen een tijdje bij als ik iets verander in m´n voeding om zeker te weten dat ik goed zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
To be honest, ik denk dat de meeste mensen een voedingsschema maken om echt goed inzicht te krijgen in de dagelijkse energieinname, maar voor de rest van je leven zul je wat flexibeler zijn en gaandeweg de dag al kcal bijhoudend gaan eten.
Op een gegeven moment word je daar goed in en kost het weinig tijd om toch goed uit te komen, zowel in bulk als cut.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:53 schreef Susteren het volgende:
I'm back on the right track, vandaag vol gefit en volg weer mijn voedingsschema, de wil is er gelukkig weer!
Ik heb een youtubefilmpje gezien van voor en na foto's die op dezelfde dag werden gemaakt. Compleet met schaduw aanbrengen voor spieren, scheren en na zo'n tan-apparaat. Dit lijkt daar verdacht veel opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Tim Ferriss
http://www.rookiejournal.com/tim-ferris-is-a-fraud.html
Schoenmaker blijf bij je leest (ofwel boeken schrijven die op de een of andere manier iedereen koopt en een internetguru worden)
Vond Furious Pete een betere transformatie ondergaan, en die deed het in 5 uur.
Had nog een boek nodig om gratis te kunnen verzenden. Het boek dat ik hoofdzakelijk kocht was Powerlifting van Dan Austin.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Tim Ferriss
http://www.rookiejournal.com/tim-ferris-is-a-fraud.html
Schoenmaker blijf bij je leest (ofwel boeken schrijven die op de een of andere manier iedereen koopt en een internetguru worden)
Vond Furious Pete een betere transformatie ondergaan, en die deed het in 5 uur.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een youtubefilmpje gezien van voor en na foto's die op dezelfde dag werden gemaakt. Compleet met schaduw aanbrengen voor spieren, scheren en na zo'n tan-apparaat. Dit lijkt daar verdacht veel op
Qua motivational writer / speaker is hij okeequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Had nog een boek nodig om gratis te kunnen verzenden. Het boek dat ik hoofdzakelijk kocht was Powerlifting van Dan Austin.
Dat was hem toevallig niet! Maar wel een soortgelijk ietsquote:
Nee, maar ze schieten hier als paddenstoelen uit de grond. Vlakbij langs d n207 zit ook nog iets.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef esv7 het volgende:
[..]
Weet je toevallig de naam van die gym in Gouda?
De volle 5 kilo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:53 schreef Susteren het volgende:
I'm back on the right track, vandaag vol gefit en volg weer mijn voedingsschema, de wil is er gelukkig weer!
Ik heb nu toch vakantie, ik al eens kijken of er wat nuttigs in staat en als ik twijfel dan post ik het hier wel om aan het panel van experts voor te leggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua motivational writer / speaker is hij okee
de dumbells die ik pak zijn al zwaarder en ik ben ècht niet sterkquote:
Als opwarming jaquote:
Goed boek. Heb je echt wat aan, ook als bodybuilder.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Klokov het volgende:
Het boek dat ik hoofdzakelijk kocht was Powerlifting van Dan Austin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |