abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:25:41 #1
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127455459

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:30:55 #2
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127455744

Bulken op deze badboys - Kcals zijn kcals tog?
BEASTMODE
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:32:54 #3
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_127455870
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]

die van jou kunnen uit china komen bij LU weet je dat je altijd goed zit :+
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:32:59 #4
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_127455874
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
55 kcal per koekje lol, dat gaat je nog flink de strot uit komen
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_127456074
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Convict het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:o Dat is lang geleden dat ik die heb gegeten. Jaar of 10 zeker :D
pi_127456757
Welke potige knaap zet de laatste post van pagina 11 uit het vorige deel ff hier neer? :@

Ik kan dat niet mobiel.
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:47:28 #7
366465 Virtud
y paciencia
pi_127456760
Pff, dit is pas bulken:

pi_127456862
Leg/shoulder-day zit er weer op, ben kapot.
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:54:21 #9
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127457171
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef NomanIW het volgende:
Welke potige knaap zet de laatste post van pagina 11 uit het vorige deel ff hier neer? :@

Ik kan dat niet mobiel.
heb maar 3 pagina's per topic
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Virtud het volgende:
Pff, dit is pas bulken:

vies en vadsig binnen twee weken
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127457278
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

heb maar 3 pagina's per topic

Lol, damn.
pi_127457456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef NomanIW het volgende:

Ik kan dat niet mobiel.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Deadlift
Inverted row
BOR
Cable row
Cable rear cross of andere rear delt oefening
Pull ups

En de curls schieten er bij in :P Wordt wel weer tijd dat ik de armen aan ga pakken, met name biceps. Als ik sommige oude foto's zie schaam ik me voor zoveel verwaarlozing.

Effe een deadlift vraag: ik zit al een tijdje op een plateau rond de 130-140 kg, en dat wil ik gaan aanpakken. Als ik net ff voorbij mn max ga, krijg ik het gewicht een cm of 5 a 10 van de grond en dan is het klaar. Begrijp ik goed dat extra glute en hamstring werk benodigd gaat zijn?
Misschien even een deload op deadlift om als het ware een aanloopje te maken richting de piek om er over heen te gaan?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:59:53 #12
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127457510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Convict het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die dingen zorgen ervoor dat mijn cut zo langzaam verloopt :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:25:30 #13
19297 stinkie
pi_127459067
OP toevoeging:
SPOILER: Sets & Reps
Als iemnd bezwaar heeft mag ie ze er zelf uit vissen :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:29:41 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127459277
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef NomanIW het volgende:

Effe een deadlift vraag: ik zit al een tijdje op een plateau rond de 130-140 kg, en dat wil ik gaan aanpakken. Als ik net ff voorbij mn max ga, krijg ik het gewicht een cm of 5 a 10 van de grond en dan is het klaar. Begrijp ik goed dat extra glute en hamstring werk benodigd gaat zijn?
Goed opletten waar je zwakke punt ligt. Zodra je over je max gaat voel je, of zou je moeten voelen, waar je faalt. Zodra je dat weet kan je beginnen met assists voor die spier(groep).

Of iemand met verstand ervan mee laten kijken, daarmee kun je je zwakke punt ook snel mee opsporen.

Ik ben met core oefeningen begonnen omdat duidelijk mijn zwakke punt daar ligt. Ik deed er eigenlijk niks aan met de gedachte dat ik mijn core al train met squats en deadlifts, maar dat is niet 100% waar.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:34:15 #15
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127459561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef stinkie het volgende:
OP toevoeging:
SPOILER: Sets & Reps
Als iemnd bezwaar heeft mag ie ze er zelf uit vissen :)
Ik zou in ieder geval de linkjes fixen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127459729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Goed opletten waar je zwakke punt ligt. Zodra je over je max gaat voel je, of zou je moeten voelen, waar je faalt. Zodra je dat weet kan je beginnen met assists voor die spier(groep).

Of iemand met verstand ervan mee laten kijken, daarmee kun je je zwakke punt ook snel mee opsporen.

Ik ben met core oefeningen begonnen omdat duidelijk mijn zwakke punt daar ligt. Ik deed er eigenlijk niks aan met de gedachte dat ik mijn core al train met squats en deadlifts, maar dat is niet 100% waar.
Welke oefening doe jij er nog bij voor je core? Ik dacht namelijk ook dat ik met squats en deadlifts wel genoeg core werk had.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_127459807
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef esv7 het volgende:

[..]

[..]

Misschien even een deload op deadlift om als het ware een aanloopje te maken richting de piek om er over heen te gaan?
Was ik sws van plan, ben (weer) niet tevreden over mn techniek. Concentratie is vaak een probleem en als ik niet tevreden ben sta ik er dubbel onrustig.

Heb erover gedacht 1 keer per twee weken een hele training aan te besteden om technisch beter te worden. Tis niet dat het bagger is, maar het is aan het begin van de beweging minder vloeiend dan ik zou willen.

Met squats loop ik om de zoveel tijd ook te kutten. Eerst vond ik dat vervelend, inmiddels zie ik het als een mooie uitdaging :P
En dat is heel wat uit mijn mond.

Ik moet en zal iig 200kg deadliften en 150kg squatten. Hoewel ik uiteraard een mooie fysiek nastreef merk ik wel dat ik het niets waard vind als ik geen respectabele fysieke kracht heb.

Beiden zijn uiteraard haalbaar, maar er moet wel effe gewerkt worden. Maar dat doe ik graag.

@Snakey: hoe pas je je extra core werk in in je schema?
pi_127460093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Was ik sws van plan, ben (weer) niet tevreden over mn techniek. Concentratie is vaak een probleem en als ik niet tevreden ben sta ik er dubbel onrustig.

Heb erover gedacht 1 keer per twee weken een hele training aan te besteden om technisch beter te worden. Tis niet dat het bagger is, maar het is aan het begin van de beweging minder vloeiend dan ik zou willen.

Met squats loop ik om de zoveel tijd ook te kutten. Eerst vond ik dat vervelend, inmiddels zie ik het als een mooie uitdaging :P

Ik moet en zal iig 200kg deadliften en 150kg squatten. Hoewel ik uiteraard een mooie fysiek nastreef merk ik wel dat ik het niets waard vind als ik geen respectabele fysieke kracht heb.

Beiden zijn uiteraard haalbaar, maar er moet wel effe gewerkt worden. Maar dat doe ik graag.

Nette doelen, ik heb voorlopig 150kg+ deadlift en bw+1 clean staan, zou het erg tof vinden om uiteindelijk meer dan mijn eigen lichaamsgewicht boven mijn hoofd te kunnen tillen met een clean & jerk. Maar dat duurt nog even eerst de techniek op de clean maar is goed krijgen, dl goal is nog maar 10 kilo weg ^O^ .
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:44:24 #19
19297 stinkie
pi_127460171
quote:
12s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Ik zou in ieder geval de linkjes fixen.
Al gedaan ja :@
pi_127460296
naar
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef esv7 het volgende:

[..]

Nette doelen, ik heb voorlopig 150kg+ deadlift en bw+1 clean staan, zou het erg tof vinden om uiteindelijk meer dan mijn eigen lichaamsgewicht boven mijn hoofd te kunnen tillen met een clean & jerk. Maar dat duurt nog even eerst de techniek op de clean maar is goed krijgen, dl goal is nog maar 10 kilo weg ^O^ .
Ook aan gedacht, van die gewichthefoefeningen. Trainen redelijk wat gewichtheffers bij mij, dus kan wel eens vragenof ze me op weg willen helpen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:47:18 #21
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127460351
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef esv7 het volgende:

[..]

Welke oefening doe jij er nog bij voor je core? Ik dacht namelijk ook dat ik met squats en deadlifts wel genoeg core werk had.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Ik heb nog niet echt een schema bij elkaar gesprokkeld om eerlijk te zijn, vorige week begonnen. Maar na abwheels, planks, cable pulls (recht vooruit en zijkant), back extensions loop ik een halve week met spierpijn. (zegt genoeg zou je denken). Ik doe het apart van mijn normale workout, kost me om en nabij een half uur per week.

Ik kan wel deadlift specifieke assists opzoeken. Zal ik straks doen.

Aanrader is trouwens boeken over powerliften lezen. Daar staan vaak goede tips in voor de drie grote liftst.

NomanIW, dat is hoe je moet denken. Je zal en moet die 200 DL en 150 squats halen. Lange termijn doel, maak kleinere doelen voor de tussentijd.
pi_127460953
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Ik heb nog niet echt een schema bij elkaar gesprokkeld om eerlijk te zijn, vorige week begonnen. Maar na abwheels, planks, cable pulls (recht vooruit en zijkant), back extensions loop ik een halve week met spierpijn. (zegt genoeg zou je denken). Ik doe het apart van mijn normale workout, kost me om en nabij een half uur per week.

Ik kan wel deadlift specifieke assists opzoeken. Zal ik straks doen.

Aanrader is trouwens boeken over powerliften lezen. Daar staan vaak goede tips in voor de drie grote liftst.

NomanIW, dat is hoe je moet denken. Je zal en moet die 200 DL en 150 squats halen. Lange termijn doel, maak kleinere doelen voor de tussentijd.
Momenteel is doel 1 techniek perfectioneren :P

Heb zelf ook e.e.a. gevonden aan assisterende oefeningen, maar alles is altijd welkom.

Denk dat ik ook moet gaan denken aan een nieuw schema. Een goed doordacht schema waarin alles elkaar rechtstreeks, kruislings en handstand over de kop ondersteunt en idd zwakke plekken worden weggewerkt.

Dat zal van 3 wss naar 4 dagen gaan, al moet ik mss ook niet teveel willen. Maarja, probeer laatste tijd ook wel echt mn levensstijl aan te passen aan mn trainingswensen, dus wie weet wat er nog mogelijk is :)

Had ik met andere dingen waar geen vrouwelijke genitaliën aan te pas komen maar zo'n drive :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:39:00 #23
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127463236
Ik denk dat ik kipfilet maar ga vervangen met nog meer whey. Stuk goedkoper en die kipfilet van de AH is nooit langer dan 4 dagen goed :(
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:41:47 #24
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127463386
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat ik kipfilet maar ga vervangen met nog meer whey. Stuk goedkoper en die kipfilet van de AH is nooit langer dan 4 dagen goed :(
dat is ook de goorste kipfilet op de c1000 na
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:46:06 #25
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_127463604
Ben vanaf vandaag weer full body gaan trainen, 2 uur in de gym. Moet nog ff kijken hoeveel rust ik ga pakken tussendoor, doe er ook weer hardlopen bij. Maarrrrr ik wil mij dus wat meer focussen op onderkant borst omdat het nog niet strak genoeg is. Boven en midden is redelijk ripped maar zag dus net dit filmpje voorbij komen. Wat denken jullie ervan? Ben alvast slapen, lees het morgen weer.

pi_127463863
Squatten ging lekker voor de eerste keer, laatste setje 60 kilo incl bar.
Techniek was volgens mij ook wel goed, dus al met al best tevreden :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:51:55 #27
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127463898
Ik vind decline > flat bench press. Veel meer chest-action.
BEASTMODE
pi_127463950
Sowieso flyes > presses. Veel fijnere squeeze voor je pecs.

Cable flye variaties O+
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:56:52 #29
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_127464141
Incline, flat, decline, cables flyes (op bank/staand), chestpress, ik doe ze allemaal. Alles voor die tight borsoe.
Deathlift or Die.
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:04:46 #30
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127464557
Trouwens even uitgerekend

65 euro aan kipfilet is 2070 eiwitten
60 euro aan whey is 3564 eiwitten

Ga mijn kwark denk ik ook met Caseine vervangen
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:08:41 #31
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127464749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef StraatSoldaat het volgende:

Vervang je carbs met dextrose en neem olijfolie shotjes. Een vitamine nemen om die ook binnen te krijgen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_127464965
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Vervang je carbs met dextrose en neem olijfolie shotjes. Een vitamine nemen om die ook binnen te krijgen.
:D

Een test-e kuur is bij anabolenkuurtje.nl nog geen 200 euro. :') Al die mensen die geld uitgeven aan gare supps en shit terwijl dat de legit gains zijn. _O_
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:12:39 #33
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127464981
quote:

Nadeel alleen is dat je van vloeibaar-only nooit verzadigd bent.
BEASTMODE
pi_127465022
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind decline > flat bench press. Veel meer chest-action.
Heb een hele tijd decline bp gedaan om mn schouder te ontzien. Volgens een vd trainers een nutteloze excercitie. Dat leek mij persoonlijk wat sterk :')

Flyes zijn ook geen feestje voor de schouders, cable fly's lijken (puur ervaring, kan het niet hard maken en weet niet eens of het überhaupt kan wat ik ik nu voorzichtig beweer) bij mij esthetisch de beste resultaten te geven.
pi_127465085
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Sws bagger om zo te gaan vreten. Ik bedoel drinken.
pi_127465086
quote:

Goede micro's ook.
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:17:38 #37
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127465235
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:13 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Heb een hele tijd decline bp gedaan om mn schouder te ontzien. Volgens een vd trainers een nutteloze excercitie. Dat leek mij persoonlijk wat sterk :')

Flyes zijn ook geen feestje voor de schouders, cable fly's lijken (puur ervaring, kan het niet hard maken en weet niet eens of het überhaupt kan wat ik ik nu voorzichtig beweer) bij mij esthetisch de beste resultaten te geven.
Voor de voorste kop misschien. Maar de acrominale en spinale kop train je er nauwelijks mee.

Voorste kop is ook de grootste en overtraind vergeleken met de andere 2.
Verbo is terug?
pi_127465318
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Voor de voorste kop misschien. Maar de acrominale en spinale kop train je er nauwelijks mee.

Voorste kop is waar ie richting oksel vastzit?

Hoop dat ie.makkelijker te vinden is dan op Google :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:25:34 #39
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127465632
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Voorste kop is waar ie richting oksel vastzit?

Hoop dat ie.makkelijker te vinden is dan op Google :')
Voorste kop (claviculair of anterior head) zit op je sleutelbeen naar de bovenarm (gaan alle 3 de koppen heen). Als je arm naar voren heft kan je hem wel onderscheiden.
Verbo is terug?
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:25:36 #40
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127465634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Goede micro's ook.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Wel als je er Oats doorheen doet. En Casseine is ook veel dikker.

Verder eet ik nog hardgekookte eieren en daar zit je echt snel vol mee

Ben zo een stuk goedkoper uit aangezien ik alleen nog melk en eieren hoef te kopen
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:35:52 #41
253447 Ethanolic
pi_127466114
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Een test-e kuur is bij anabolenkuurtje.nl nog geen 200 euro. :') Al die mensen die geld uitgeven aan gare supps en shit terwijl dat de legit gains zijn. _O_
Noemen van dealer is ban, ik wil geen nsb'er zijn maar eehhhhh.
Deathlift or Die.
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:44:09 #42
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127466465
5/3/1 van jim wendler is een goed boek trouwens. Veel info en info over assists.
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:47:22 #43
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127466608
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Noemen van dealer is ban, ik wil geen nsb'er zijn maar eehhhhh.
Komen hier wel vaker subtiel voorbij.

Die AAS dealers die je op DBB benaderen zijn pas irritant
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:49:54 #44
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127466687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Komen hier wel vaker subtiel voorbij.

Die AAS dealers die je op DBB benaderen zijn pas irritant
Geen last van. :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:51:15 #45
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127466744
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:49 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Geen last van. :P
Ja door jou zit nu wel die Creatinejosti in dit topic :(
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:03:10 #46
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127467290
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:51 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ja door jou zit nu wel die Creatinejosti in dit topic :(
waar hebben we het over?

trouwens, je ging ons toch updaten over je aas gebruik?
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:03:47 #47
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127467324
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:03 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

waar hebben we het over?

Die gast van dat KLB topic
pi_127467391
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:25 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Voorste kop (claviculair of anterior head) zit op je sleutelbeen naar de bovenarm (gaan alle 3 de koppen heen). Als je arm naar voren heft kan je hem wel onderscheiden.
Morgen ff mooi plaatje zoeken.
  donderdag 6 juni 2013 @ 03:28:15 #49
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127470507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:03 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

waar hebben we het over?

dit en pics van je gym en vooruitgang, incl benen
pi_127473606
Degene die het hardst van de toren blaast heeft letterlijk nooit een foto geüpload :D
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:17:15 #51
253447 Ethanolic
pi_127473625
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef BadderAapje het volgende:
Degene die het hardst van de toren blaast heeft letterlijk nooit een foto geüpload :D
Sowieso maar een handjevol mensen die ooit een pic hier hebben gepost.
Deze postte ik vorig jaar lolol, dat ecto.
Deathlift or Die.
pi_127473697
en Carbon toch? :P

pi_127473719
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Het is toch de acromiale kop? Of is dat in het Nederlands anders
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:20:55 #54
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127473720
CarbonC grappen in het ONZ topic pls.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_127473984
quote:
13s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:17 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom zeg je ecto, dat is een prima arm. :') Zeker voor je stats.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:32:56 #56
253447 Ethanolic
pi_127474019
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waarom zeg je ecto, dat is een prima arm. :') Zeker voor je stats.
Vergeleken mijn guns nu, mattie.
Deathlift or Die.
pi_127474024
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:32 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Vergeleken mijn guns nu, mattie.
En waarom post je daar dan weer geen foto's van? ;(
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:37:47 #58
253447 Ethanolic
pi_127474133
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:33 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En waarom post je daar dan weer geen foto's van? ;(
Misschien einde van de week als ik weer in de gym ben schiet ik een plaatje.
Deathlift or Die.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:39:14 #59
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127474168
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
pi_127474256
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:39 schreef Curlbrah het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
Denk 18-19 tot 28 oid grootste deel?

Ben zelf 17, jij?

Snakey is hier de oudste, daarna carbon geloof ik
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:43:46 #61
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127474296
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Gast, ik zit te eten..
BEASTMODE
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:30:00 #62
19297 stinkie
pi_127475788
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Een voor foto van 102 kg papzak
En vorige maand rug en kuit. Maar na dit durf ik niet meer :')
pi_127476149
De machines van het merk Star Trac :r

Wat een bagger is dat zeg :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:42:19 #64
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127476181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:41 schreef Weissman het volgende:
De machines van het merk Star Trac :r

Wat een bagger is dat zeg :')
wat is met die oranje tag; je was toch buitenlander?
pi_127486325
Ik geloof dat mijn lichaam de intensiteit van mijn trainingen niet aan kan. Ben vandaag weer eerder gestopt omdat ik last kreeg van maagkrampen. Dit heb ik nu al 2 keer eerder gehad (waarbij ik de eerste dagen volledig energieloos op bed lag gepaard met kokhalzen en kotsen en nog 1-2 weken klachten behield). Deze keer waren de klachten niet zodanig erg maar ik heb er nu, 2-3 uur later nog steeds klachten van.

En dat terwijl ik gewoon een 3 daags splitschema hanteer; benen/schouders, borst/triceps, rug/biceps, in die volgorde met een dag rust ertussen. 2 dagen in het weekend. Inclusief de klassieke compounds gevolgd door 2-3 toevoegingen per spiergroep.

Eetpatroon is goed. Voldoende eiwitten en kcal. Drink op een training 2-3 flesjes water. Uitdroging is het dus niet. Hanteer verder de reverse piramid methode. Mogelijk moet ik deze omwisselen naar ouderwets 3x 6 setjes.

En anders voortaan 2 rustdagen plakken tussen trainingen of conditie verbeteren (doe nauwelijks cardio). Best balen dit.
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:07:01 #66
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127487132
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:38 schreef MrGuma het volgende:
Ik geloof dat mijn lichaam de intensiteit van mijn trainingen niet aan kan. Ben vandaag weer eerder gestopt omdat ik last kreeg van maagkrampen. Dit heb ik nu al 2 keer eerder gehad (waarbij ik de eerste dagen volledig energieloos op bed lag gepaard met kokhalzen en kotsen en nog 1-2 weken klachten behield). Deze keer waren de klachten niet zodanig erg maar ik heb er nu, 2-3 uur later nog steeds klachten van.

En dat terwijl ik gewoon een 3 daags splitschema hanteer; benen/schouders, borst/triceps, rug/biceps, in die volgorde met een dag rust ertussen. 2 dagen in het weekend. Inclusief de klassieke compounds gevolgd door 2-3 toevoegingen per spiergroep.

Eetpatroon is goed. Voldoende eiwitten en kcal. Drink op een training 2-3 flesjes water. Uitdroging is het dus niet. Hanteer verder de reverse piramid methode. Mogelijk moet ik deze omwisselen naar ouderwets 3x 6 setjes.

En anders voortaan 2 rustdagen plakken tussen trainingen of conditie verbeteren (doe nauwelijks cardio). Best balen dit.
het lijkt mij dat je het best een log aan maakt van je klachten en naar de huisarts gaat, het lijkt mij een zuurstof probleem ergens.
pi_127487346
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het lijkt mij dat je het best een log aan maakt van je klachten en naar de huisarts gaat, het lijkt mij een zuurstof probleem ergens.
Zuurstof probleem? ö
pi_127487542
Gvd doodmoe. Slecht geslapen, bijslapen lukt maar niet. Ellende. En dan moet er nog getraind worden.

Toch.nog maar ff pitten zo.
pi_127487909
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Zuurstof probleem? ö
Of gewoon ff je lijf 1 week rust gunnen ipv tegen wil en dank doorgaan, dat zou ik proberen voordat je naar de dok rent.
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:51:57 #70
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127488385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Zuurstof probleem? ö
ja, gezien je maag en misselijk klachten, het kan ook overtraining zijn, weet niet hoe lang je al dit schema al doet?
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:10:08 #71
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_127488847
Zuurstoftekort is anabool, mensen.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21266734
Confidence through competence
pi_127489051
Ik ga denk straps kopen voor het powercleanen, ondanks hook grip krijg ik toch wat problemen als ik ze aan het einde van de training doe. Vandaag wel 60kg powerclean gedaan dus bw clean is in zicht, techniek moet nog wel behoorlijk vooruit nog.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:41:27 #73
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127489620
Mensen die hier zonder klemmen benchen, squatten, DLen etc? Zit er zelf aan te denken om dit aan te gaan leren maar heb geen zin om m'n homegym te verwoesten.
BEASTMODE
pi_127489645
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:41 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die hier zonder klemmen benchen, squatten, DLen etc? Zit er zelf aan te denken om dit aan te gaan leren maar heb geen zin om m'n homegym te verwoesten.
Waarom wil je dat dan? Vanwege stoerheid? Of vanwege makkelijk schijfjes dumpen wanneer het per ongeluk toch te zwaar is? Why?
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:54:10 #75
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127489925
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Waarom wil je dat dan? Vanwege stoerheid? Of vanwege makkelijk schijfjes dumpen wanneer het per ongeluk toch te zwaar is? Why?
Omdat ik dan zeker weet dat de barbell horizontaal is.

Dat het ontzettend stoer kijkt is alleen maar mooi meegenomen.
BEASTMODE
pi_127489983
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:54 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Omdat ik dan zeker weet dat de barbell horizontaal is.

Dat het ontzettend stoer kijkt is alleen maar mooi meegenomen.
Klemmen een stukje van de schijven afzetten een optie? :) Problem solved.
pi_127490030
quote:
ik doe ze alleen bij powercleans. wat is uberhaupt het nut bij squats en bp?
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:59:09 #78
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127490077
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

Klemmen een stukje van de schijven afzetten een optie? :) Problem solved.
Dit is best slim.
BEASTMODE
pi_127490559
quote:
gebruik ze nooit. En bij zware lifts boeit het ook niet. Dat lukt alleen als je controle hebt over de barbell hebt.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:20:35 #80
366465 Virtud
y paciencia
pi_127490717
quote:
Benchpress doe ik altijd zonder klemmen, nooit een probleem zelfs met de kleinste gewichtjes erop. Zo weet ik in ieder geval dat ik recht genoeg blijf en stel dat ik eens vast kom te zitten.. Bij de rest doe ik er wel altijd klemmen op. Bij dl raakt je toch de grond en verschuift er wel wat, en bij squats doe ik het liever niet want stel dat er een schijf aan het glijden gaat.. Die barbell ligt wel op je.
pi_127491230
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:21 schreef NomanIW het volgende:
Gvd doodmoe. Slecht geslapen, bijslapen lukt maar niet. Ellende. En dan moet er nog getraind worden.

Toch.nog maar ff pitten zo.
Stay safe bro, doodvermoeid + squats = vragen om blessures.
pi_127491652
Weet iemand hier toevallig waar ik mijn eigen supplement kan laten samenstellen/maken?
If not now, then when.
pi_127491824
quote:
Ik gebruik nooit klemmen, erg overbodig imo. Zelfs met powercleanen moet je gek doen om de schijven eraf te krijgen, bij mij nog nooit een schijf afgevallen en met benchen in je eentje iets veiliger.
pi_127491864
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:50 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ik gebruik nooit klemmen, erg overbodig imo. Zelfs met powercleanen moet je gek doen om de schijven eraf te krijgen, bij mij nog nooit een schijf afgevallen en met benchen in je eentje iets veiliger.
er zit nog wat tussen eraf vallen en op z'n plek blijven... bij deadlifts blijven ze bij mij wel zitten, maar powercleans verschuiven ze wat waardoor het niet meer in evenwicht is. daar dus wel klemmen, maar verder ook niet.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:53:39 #85
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127491943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik mijn eigen supplement kan laten samenstellen/maken?
Keuken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:56:54 #86
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127492062
Vandaag een high calorie shake gemaakt en gedronken een uur voor het trainen: 1 banaan, 1 schep proteïne, 250ml melk, paar lepels brinta, een scheut olijfolie en 2 eetlepels pindakaas. Was even stug doordrinken (smaakte namelijk naar kots :') ) maar zorgde er wel voor dat ik vandaag waarschijnlijk eindelijk eens écht meer calorieën binnen heb gekregen. Iemand nog tips om meer te kunnen eten? Een vriend zei sneller eten, merk dat dit ook al wat helpt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_127492066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

er zit nog wat tussen eraf vallen en op z'n plek blijven... bij deadlifts blijven ze bij mij wel zitten, maar powercleans verschuiven ze wat waardoor het niet meer in evenwicht is. daar dus wel klemmen, maar verder ook niet.
Ik gebruik bij pwercleans de barbell uit de squatkooi met van die ringen aan het uiteinde, maar met een barbell met gladde uiteinden heb ik er ook weinig last van eigenlijk.
pi_127492149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:56 schreef Susteren het volgende:
Vandaag een high calorie shake gemaakt en gedronken een uur voor het trainen: 1 banaan, 1 schep proteïne, 250ml melk, paar lepels brinta, een scheut olijfolie en 2 eetlepels pindakaas. Was even stug doordrinken (smaakte namelijk naar kots :') ) maar zorgde er wel voor dat ik vandaag waarschijnlijk eindelijk eens écht meer calorieën binnen heb gekregen. Iemand nog tips om meer te kunnen eten? Een vriend zei sneller eten, merk dat dit ook al wat helpt.
Bij mij werkt het om frequenter te eten, en dan telkens niet dat je bomvol zit.
pi_127493011
quote:
6s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zuurstoftekort is anabool, mensen.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21266734
Gelukkig heb ik net lachgas ingeslagen bij de hanos
pi_127494188
Hoe voeg ik powercleans toe aan mn huidige sl schema? Wil eigenlijk niet echt een compound verwijderen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:47:48 #91
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127494495
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:59 schreef esv7 het volgende:

[..]

Bij mij werkt het om frequenter te eten, en dan telkens niet dat je bomvol zit.
om het vuurtje op te stoken, he
pi_127494975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

om het vuurtje op te stoken, he
Uiteraard:p, nee maar ik zit snel vol dus dit werkt goed voor mij.
pi_127495704
Ik eet op een dag gewoon veel (boterhammen met smeerkaas, zit best wat eiwitten in). En tussendoor (3x per dag oid) giet ik een eiwit shake met een lepel creatine naar binnen. 's Avonds voor het slapen nog een caseine shake. Ohja en een vitaminepilletje per dag. Ben op deze manier 5 kilo aangekomen in een maand of 3, terwijl ik iemand ben die echt nooit een grammetje aankomt ondanks dat ik veel eet. Ik train trouwens 3x per week een uur.
pi_127495856
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:07 schreef Robbedoes32 het volgende:
Ik eet op een dag gewoon veel (boterhammen met smeerkaas, zit best wat eiwitten in). En tussendoor (3x per dag oid) giet ik een eiwit shake met een lepel creatine naar binnen. 's Avonds voor het slapen nog een caseine shake. Ohja en een vitaminepilletje per dag. Ben op deze manier 5 kilo aangekomen in een maand of 3, terwijl ik iemand ben die echt nooit een grammetje aankomt ondanks dat ik veel eet. Ik train trouwens 3x per week een uur.
Right :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:11:07 #95
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127496016
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:41 schreef Beach het volgende:
Hoe voeg ik powercleans toe aan mn huidige sl schema? Wil eigenlijk niet echt een compound verwijderen.
Bent Over Rows vervangen.
pi_127496081
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Bent Over Rows vervangen.
Spreken die dezelfde groepen aan dan? :@
pi_127496266
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef Beach het volgende:

[..]

Powercleans gebruiken om specifieke spiergroepen aan te pakken. :(
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_127496306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:08 schreef Beach het volgende:

[..]

Right :')
Trust me dat kan. Ik haat mensen die dat kunnen.
pi_127496401
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

Collega's zijn ook jaloers als ik een tweede stuk taart naar binnen schuif als er iemand trakteert :+
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:17:56 #100
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127496406
ja ik ken ook iemand en die gaat dus keivaak naar de macdonalds en zoww en is graatje mager ;( sommige mensen hebben gewon kutgenen!!
BEASTMODE
pi_127496411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:15 schreef McNulty het volgende:

[..]

Powercleans gebruiken om specifieke spiergroepen aan te pakken. :(
Maar dat leek me toch een goede reden?
En wat voor startgewicht moet ik doen? Hetzelfde als wat ik ohp?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van, dat overdrijven. Zal heus wel meevallen wat diegene eet.
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:18:19 #102
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127496427
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef Beach het volgende:

[..]

Rippetoe adviseert om of BORs te doen of powercleans.

In de nieuwere versie zegt hij zelf dat PCs meer nut hebben

Start gewicht gewoon 40kg (dus 2x10kg)
pi_127496581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef Beach het volgende:

Prima dan geloof je het niet :Z
pi_127496592
quote:

[..]

[..]

Ik zie het dagelijks, stiekem haat ik hem niet, dan was ik niet met hem getrouwd.
Bij minder dan 4000 kcal per dag valt hij af, rotvent.
pi_127496630
quote:

[..]

[..]

Inderdaad. Ik heb al zooooooooooooooooooooooooo vaak gehoord dat mensen denken alles te kunnen eten, zelf denken dat ze veel eten, en geen vet aankomen. Terwijl als ze dit meten, eten ze gewoon onder of nabij onderhoud. :')

Daar word ik moe van. Onderschatten/overschatten..
pi_127496853
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Bedankt :) zullen wel raar opkijken in de gym denk ik. Nooit iemand anders zoiets zien doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Robbedoes32 het volgende:

[..]

Prima dan geloof je het niet :Z
:) begrijp m'n sceptische houding, het klinkt gewoon zo onwaarschijnlijk. Als je maar genoeg eet kom je wel aan.
pi_127497061
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Sinds ik dagelijks een multi slik met 100% ADH zink ben ik al heel lang acne vrij, maar dat kan ook komen doordat mijn hormonen weer wat tot rust zijn gekomen.

Daarvoor had ik altijd een grote strook op mijn kaaklijn. (zo hormonaal als wat) Ik denk dat het zeker een positief effect heeft, pak een multi waar alles voldoende in zit (vitamine A, zink, alles, etc) en kijk eens naar de effecten over een maand. :) Is voor iedereen anders, maar toch.
Bedankt voor de tip man, merk nu al verschil
pi_127497084
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Beach het volgende:

[..]

Bedankt :) zullen wel raar opkijken in de gym denk ik. Nooit iemand anders zoiets zien doen.

[..]

:) begrijp m'n sceptische houding, het klinkt gewoon zo onwaarschijnlijk. Als je maar genoeg eet kom je wel aan.
Uiteindelijk.. maar als dat dan alsnog 3 keer meer is dan anderen nodig hebben om aan te komen is het wel een verschilletje.
pi_127497112
quote:

[..]

[..]

Powercleans worden gebruikt als oefening om kracht snel aan te spreken oftewel om explosieve kracht te ontwikkelen.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Rippetoe heeft enkel gezegd dat BOR's geen slechte oefening is indien iemand de PC niet zou willen/kunnen doen. Alleen dat. Gasten op oa BB.com zagen dat vervolgens als excuus om de PC niet te hoeven doen.
Rippetoe heeft ook gezegd dat het misschien helemaal niet nodig is voor een persoon om de PC te gebruiken.
BOR beter voor bodybuilding doeleinden/massa
PC beter voor performance/explosieve kracht

De BOR is verder ook geen vervanging voor de PC omdat het geen explosieve lift is.
(Pendlay wel een beetje, maar over een zeer beperkte rom)

[ Bericht 3% gewijzigd door McNulty op 06-06-2013 21:37:43 ]
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:31:15 #110
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127497170
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:30 schreef McNulty het volgende:

[..]

Powercleans worden gebruikt als oefening om kracht snel aan te spreken oftewel om explosieve kracht te ontwikkelen.

[..]

Rippetoe heeft gezegd enkel gezegd dat BOR's geen vreselijke vervanging zou zijn voor de PC. Alleen dat. Gasten op oa BB.com zagen dat vervolgens als excuus om de PC niet te hoeven doen.
Rippetoe heeft ook gezegd dat het misschien helemaal niet nodig is voor een persoon om de PC te gebruiken.
BOR beter voor bodybuilding doeleinden/massa
PC beter voor performance/explosieve kracht
Rippetoe heeft een schijthekel aan bodybuilding. Hij legt duidelijk uit waarom hij de voorkeur geeft aan Power Cleans in de nieuwere versie van het programma
pi_127497181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Beach het volgende:

Zou kunnen, maar dan moet ik waarschijnlijk zoveel eten dat ik de hele dag op ploffen sta. Ik eet op een dag (volgens mij) best veel. Meestal 8 boterhammen mee naar werk. In de middag haal ik in de kantine dan nog een kom soep met 3 boterhammen om te soppen en een kroketje erbij. 's Avonds schep ik bijna altijd twee keer een bord eten op. En voor het eind van de avond vaak nog wel een snack, in de vorm van 50 a 100 gram chips, of wat stukken chocola oid. Kan me niet voorstellen dat dat weinig is :? Nu werk ik daarbovenop dus nog extra whey en creatine naar binnen. En dat i.c.m. goed trainen zorgt er (eindelijk) voor dat ik wat zwaarder word. Zat echt jaren vast rond de 67-68 kilo op 1m85. Nu ongeveer 73 kg.
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:31:51 #112
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127497201
houd het maar eens bij, wil wedden dat je niet eens over de 3000 komt
Seto is zo ene baas he
pi_127497292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Rippetoe heeft een schijthekel aan bodybuilding. Hij legt duidelijk uit waarom hij de voorkeur geeft aan Power Cleans in de nieuwere versie van het programma
Vertel mij wat :') Je interpreteert mijn post verkeerd.

Zie edits

[ Bericht 1% gewijzigd door McNulty op 06-06-2013 21:38:17 ]
pi_127497382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:22 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb al zooooooooooooooooooooooooo vaak gehoord dat mensen denken alles te kunnen eten, zelf denken dat ze veel eten, en geen vet aankomen. Terwijl als ze dit meten, eten ze gewoon onder of nabij onderhoud. :')

Daar word ik moe van. Onderschatten/overschatten..
Dit inderdaad. Ik riep het ook altijd, totdat ik het een keer ging bijhouden en inderdaad net aan mn onderhoud kwam.

Daarna erboven gaan eten en ben nu zo'n 6 kilo aangekomen in 1,5 maand. Al zit ik nu al meer dan een maand op hetzelfde gewicht... Zal het moeten gaan opschroeven naar rond de 3600kcal.
pi_127497387
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef Robbedoes32 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dan moet ik waarschijnlijk zoveel eten dat ik de hele dag op ploffen sta. Ik eet op een dag (volgens mij) best veel. Meestal 8 boterhammen mee naar werk. In de middag haal ik in de kantine dan nog een kom soep met 3 boterhammen om te soppen en een kroketje erbij. 's Avonds schep ik bijna altijd twee keer een bord eten op. En voor het eind van de avond vaak nog wel een snack, in de vorm van 50 a 100 gram chips, of wat stukken chocola oid. Kan me niet voorstellen dat dat weinig is :? Nu werk ik daarbovenop dus nog extra whey en creatine naar binnen. En dat i.c.m. goed trainen zorgt er (eindelijk) voor dat ik wat zwaarder word. Zat echt jaren vast rond de 67-68 kilo op 1m85. Nu ongeveer 73 kg.
Ook een tijd dat ''probleem'' gehad. Totdat ik calorieën ging tellen. En dan kwam ik wel op 3000 uit, maar ik moest dus 3500 hebben.
Meten is weten he.
pi_127497577
quote:

[..]

8 boterhammen = +- 600 kcal, plus beleg misschien 950 kcal in totaal
kroket is niet zoveel als je zou denken, 170 gemiddeld
soep is water met kruiden en misschien wat room en vlees.. dat telt ook niet echt aan
je diner mss 1000 dan zit je daarmee op de 2000
De rest komt denk ik niet over de resterende 1000 om de 3000 te halen.. dus nee, dat is niet zoveel voor een vent van 1.83
pi_127497917
Ik zie trouwens geen ontbijt.
pi_127498381
quote:

[..]

duidelijk, je at dus te weinig. zoals iedereen altijd al zegt. "ik kom echt geen grammetje aan en eet zo veel!", velen zijn je al voorgegaan, maar je zou de eerste zijn. degenen die echt veel kunnen eten zonder aan te komen zijn mensen die een actief beroep hebben als bouwvakker. logisch, want dan verbrand je ook veel meer. zet iedereen in een kooi en iedereen heeft evenveel nodig.

ik snap ook echt niet hoe iemand het lastig vindt veel te eten, ik moet moeite doen om niet meer dan 2 kg per maand aan te komen.
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:54:27 #119
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127498642
quote:

[..]

de rest werk gewoon een familezak chips van 300 gr naar binnen.
pi_127498842
Wat adviseren jullie qua creatine inname? Sochtends op een lege maag of direct na de training?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_127499061
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat adviseren jullie qua creatine inname? Sochtends op een lege maag of direct na de training?
Maakt niet uit.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:14:23 #122
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127499904
Mensen zeggen altijd dat dat ze zoveel eten terwijl dat reuze meevalt. Daarnaast de mensen die geen gram aankomen gooien het op een snelle vertering. Maar hier zit ong. 100kcal verschil in. 200kcal maximaal als je bij de bovenste 1% hoort.
Verbo is terug?
pi_127500001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:

ik snap ook echt niet hoe iemand het lastig vindt veel te eten, ik moet moeite doen om niet meer dan 2 kg per maand aan te komen.
Dat jij het niet snapt maakt het nog geen onzin.

'zet iedereen in een kooi en iedereen heeft evenveel nodig' dat klopt simpelweg niet.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:16:11 #124
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127500019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
5 Gram per dag.
All day, every day.
Verbo is terug?
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:16:51 #125
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_127500058
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Sinds ik dagelijks een multi slik met 100% ADH zink ben ik al heel lang acne vrij, maar dat kan ook komen doordat mijn hormonen weer wat tot rust zijn gekomen.

Daarvoor had ik altijd een grote strook op mijn kaaklijn. (zo hormonaal als wat) Ik denk dat het zeker een positief effect heeft, pak een multi waar alles voldoende in zit (vitamine A, zink, alles, etc) en kijk eens naar de effecten over een maand. :) Is voor iedereen anders, maar toch.
Moest je bij zink niet nog iets anders supplementeren?

Ik wil het ook proberen, wordt gek van de acne in mijn gezicht.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_127500331
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat jij het niet snapt maakt het nog geen onzin.

'zet iedereen in een kooi en iedereen heeft evenveel nodig' dat klopt simpelweg niet.
laatst een keer gelezen dat het volgens onderzoek van de ene uiterste tot de andere, maximaal 10% scheelt. dat is 1 handje noten.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:24:13 #127
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127500591
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

laatst een keer gelezen dat het volgens onderzoek van de ene uiterste tot de andere, maximaal 10% scheelt. dat is 1 handje noten.
Scheelt in totaal ongeveer 300 kcal bij de uitersten. Maar een persoon van 1.95m heeft een hoger onderhoud dan een persoon van 1.60m.
Verbo is terug?
pi_127500675
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:14 schreef Verbosity het volgende:
Mensen zeggen altijd dat dat ze zoveel eten terwijl dat reuze meevalt. Daarnaast de mensen die geen gram aankomen gooien het op een snelle vertering. Maar hier zit ong. 100kcal verschil in. 200kcal maximaal als je bij de bovenste 1% hoort.
Dat gebeurt, maar nogmaals: i see it happen. En wij zijn wel slim genoeg om het bij te houden en te bekijken of het echt klopt met de aanname.

Overigens deel ik je mening dat bijzonder weinig mensen weten wat ze echt eten op een dag, dat geldt zowel voor de meeste mensen die roepen dat ze nooit aankomen als voor de mensen die roepen dat ze al aankomen van het kijken naar een gebakje.
pi_127500781
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:24 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Scheelt in totaal ongeveer 300 kcal bij de uitersten. Maar een persoon van 1.95m heeft een hoger onderhoud dan een persoon van 1.60m.
Verschil bij lief tussen de Harris Benedict en de realiteit is toch echt zo'n 1000 kcal.. en dan hebben we VVM en activiteitenniveau op zijn hoogst er gewoon ook netjes bij en niet alleen puur op lengte en gewicht.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:27:33 #130
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127500792
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat gebeurt, maar nogmaals: i see it happen. En wij zijn wel slim genoeg om het bij te houden en te bekijken of het echt klopt met de aanname.

Overigens deel ik je mening dat bijzonder weinig mensen weten wat ze echt eten op een dag, dat geldt zowel voor de meeste mensen die roepen dat ze nooit aankomen als voor de mensen die roepen dat ze al aankomen van het kijken naar een gebakje.
Hoe lang/zwaar is hij? En wat voor werkzaamheden als ik vragen mag.
Verbo is terug?
pi_127501010
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:27 schreef MarMar het volgende:

[..]

Verschil bij lief tussen de Harris Benedict en de realiteit is toch echt zo'n 1000 kcal.. en dan hebben we VVM en activiteitenniveau op zijn hoogst er gewoon ook netjes bij en niet alleen puur op lengte en gewicht.
tja, als je activiteitenniveau erbij rekent wel ja. als je 1 auto 20 rondjes laat rijden en de andere 10 rondjes heeft de eerste ook meer benzine nodig. maar als ze even ver rijden zal het niet veel schelen. tenzij de andere een zwaargewicht is. precies zoals bij mensen dus!

gewoon alles vergelijken met auto's!
pi_127501169
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:27 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Hoe lang/zwaar is hij? En wat voor werkzaamheden als ik vragen mag.
1,85 76kg fysiek redelijk zwaar werk: busjes inladen voornamelijk. Voorheen zorg, minder zwaar want dat kwam neer op zitten op je reet met een kopje koffie en bordspelletjes doen met clienten, toen was het al hetzelfde verhaal.
Volgens Harris-Benedict zou hij moeten kunnen bulken met zo'n 3800 kcal :')

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

tja, als je activiteitenniveau erbij rekent wel ja. als je 1 auto 20 rondjes laat rijden en de andere 10 rondjes heeft de eerste ook meer benzine nodig.
Ehm ja? Daarom reken je dat dus ook mee bij onderhoud? Je punt?
Wel opletten he.
pi_127501255
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:34 schreef MarMar het volgende:
Ehm ja? Daarom reken je dat dus ook mee bij onderhoud? Je punt?

mijn punt is dat als jij zijn werk zou doen je ook zoveel zou moeten eten. dus dat het onderling helemaal niet zoveel scheelt als veel mensen denken "hij kan wel 3x zoveel eten zonder dik te worden, oneerlijk! ik ben geboren met een trage stofwisseling :'( :'("
pi_127501488
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

8 boterhammen = +- 600 kcal, plus beleg misschien 950 kcal in totaal
kroket is niet zoveel als je zou denken, 170 gemiddeld
soep is water met kruiden en misschien wat room en vlees.. dat telt ook niet echt aan
je diner mss 1000 dan zit je daarmee op de 2000
De rest komt denk ik niet over de resterende 1000 om de 3000 te halen.. dus nee, dat is niet zoveel voor een vent van 1.83
De 3000 haalt ie wel. Hij eet nog 3 broodjes extra, soep is toch ook al gauw rond de 200 calorieën. Ook heel erg afhankelijk van beleg. Acht broodjes met kipfilet zal niet veel meer dan 80-100 aan beleg zijn. Acht broodjes met pindakaas (is al gauw 25 gr per stuk, de 15 die op de pot staat is erg weinig) is echter al ongeveer 1300 calorieën. En dan is drinken nog niet eens meegerekend.

Ik weet uit ervaring dat ik daar als endo, 1,88m hard van aankom.
pi_127501711
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

mijn punt is dat als jij zijn werk zou doen je ook zoveel zou moeten eten. dus dat het onderling helemaal niet zoveel scheelt als veel mensen denken "hij kan wel 3x zoveel eten zonder dik te worden, oneerlijk! ik ben geboren met een trage stofwisseling :'( :'("
Ehm, ja right :) netto verbrand ik meer kcal per week met werk en sport dan hij volgens de tellers.. dus die vlieger gaat niet op.
Overigens heb ik helemaal geen trage stofwisseling :) ik kan prima cutten met 2600 kcal op een dag, dikke prima. Alleen een beetje kut dat je niet zelf kan kiezen waar het vet verdwijnt, dat wordt weer push up bh's kopen :(
Blijft staan dat hij wel een belachelijk snelle stofwisseling heeft, altijd al zo geweest ook toen hij nog opzijnkontzitwerk deed.
Gaat vast wel over als hij ook oud is over een paar jaar.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:48:25 #136
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127501861
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:41 schreef Beach het volgende:
Powerclean zit in starting strength, veel mensen vervangen em met de bor

Edit: spuit 11 O+

[ Bericht 9% gewijzigd door fathank op 06-06-2013 22:54:14 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_127502092
Legs + shoulders:

quote:
BB squat (highbar)
Leg press
Glute/ham raises
Leg extensions
Elevated standing calf raises (smith)

BB standing overhead press
DB standing lateral raise
DB seated rear raises
Teveel? :o Andere volgorde? Heb de leg curls vervangen met glute/ham raises. :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:00:36 #138
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127502405
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
Legs + shoulders:

[..]

Teveel? :o Andere volgorde? Heb de leg curls vervangen met glute/ham raises. :)
Eventueel seated calf raises toevoegen als calfs achterlopen. Anders zou ik er niks aan veranderen.
Verbo is terug?
pi_127502622
Wat is jullie main source of protein? Ik eet (te) veel vlees en zou graag willen minderen, is het een optie om 2 bakken kwark op een dag te eten? (=85 gram eiwit a 900 gram kwark) Of is dat te weinig gevarieerd? De rest van mijn eiwitbehoefte haal ik dan wel gewoon uit 'normaal/gevarieerd' eten.
pi_127502671
vlees, vis, kwark, andere zuivel, havermout <-- voornamelijk dat.
pi_127502719
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:06 schreef MarMar het volgende:
vlees, vis, kwark, andere zuivel, havermout <-- voornamelijk dat.
Deze + melk, eieren, kip.
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:08:11 #142
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_127502735
Kan je havermout nou wel, of niet gewoon "rauw uit het pak" opeten?

Dus dat je het door de yoghurt mengt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:09:36 #143
19297 stinkie
pi_127502804
Damn mijn glutes. Stuk gegaan op seated leg press. Die blijft er even in naast de DL.

Squat i.c.m. HIIT hardlopen levert me teveel dagen knieproblemen op ;(
pi_127502973
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kan je havermout nou wel, of niet gewoon "rauw uit het pak" opeten?

Dus dat je het door de yoghurt mengt.
kan prima, vind ik alleen niet te vreten. Gewoon 1 deel havermout op 2 delen melk, ff in de pan of als je lui bent 3 minuten in de magnetron.
pi_127503063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef stinkie het volgende:
Damn mijn glutes. Stuk gegaan op seated leg press. Die blijft er even in naast de DL.

Squat i.c.m. HIIT hardlopen levert me teveel dagen knieproblemen op ;(
Running sucks
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:19:01 #146
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_127503283
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef MarMar het volgende:

[..]

kan prima, vind ik alleen niet te vreten. Gewoon 1 deel havermout op 2 delen melk, ff in de pan of als je lui bent 3 minuten in de magnetron.
Nee dat is het hem juist...

zonder in de magnetron of shit, ik ben allergisch voor melk en met water is niet te zuipen (1x geprobeerd, spontaan lopen kokhalzen)

Dus gewoon vanuit het pak de yoghurt inschudden en opeten maar.

Zijn onze darmen daar tegen bestand?
YouTube
pi_127503387
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee dat is het hem juist...

zonder in de magnetron of shit, ik ben allergisch voor melk en met water is niet te zuipen (1x geprobeerd, spontaan lopen kokhalzen)

Dus gewoon vanuit het pak de yoghurt inschudden en opeten maar.

Zijn onze darmen daar tegen bestand?
Ja kan prima, het scheelt niet zo heel veel met muesli.. het is geen rijst ofzo.

Hoe kan het dat je allergisch voor melk bent maar niet voor andere zuivel? Lactose?
Er is tegenwoordig lactosevrije melk, geen idee of dat te zuipen is.
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:22:11 #148
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127503409
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Wat is jullie main source of protein? Ik eet (te) veel vlees en zou graag willen minderen, is het een optie om 2 bakken kwark op een dag te eten? (=85 gram eiwit a 900 gram kwark) Of is dat te weinig gevarieerd? De rest van mijn eiwitbehoefte haal ik dan wel gewoon uit 'normaal/gevarieerd' eten.
Eieren en vlees. Havermout doe ik niet echt aan, tenzij ik van die pannekoeken maak. Moet ik weer eens doen eigenlijk.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:25:48 #149
19297 stinkie
pi_127503591
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

Running sucks
Mijn vet% ook.
Biceps triceps en schouders trainen ook.

En het hoort er allemaal bij -O-
pi_127503634
Nietus, biceps triceps schouders trainen is O+
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:30:04 #151
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_127503773
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ja kan prima, het scheelt niet zo heel veel met muesli.. het is geen rijst ofzo.

Hoe kan het dat je allergisch voor melk bent maar niet voor andere zuivel? Lactose?
Er is tegenwoordig lactosevrije melk, geen idee of dat te zuipen is.
Nja ik weet niet hoe het kan.... kaas enzo yoghurt allemaal geen probleem

Volle en halfvolle melk..... :r en de rest. doodziek word ik er van.

Mis het ook niet, so I don't care.
YouTube
pi_127503804
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Sojamelk? (ik roep maar wat, ik drink dat niet want ranzig en ben niet bepaald een veganist)
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:35:27 #153
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_127504038
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef MarMar het volgende:

[..]

Sojamelk? (ik roep maar wat, ik drink dat niet want ranzig en ben niet bepaald een veganist)
*2 :')
YouTube
pi_127504051
Oké jullie hadden gelijk dat er niet zoiets is als een dumbbell alternatief voor Starting Strength. Ik dacht simpelweg dat je squats kon vervangen met dumbbell squats, deadlift met DB deadlift, Press met DB press etc. Met de gedachte dat je dan ook compound trainingen met gewichten doet, alleen dan met 2 DB in de hand ipv een barbell..

Maar blijkbaar maakt de barbell een dusdanig verschil in uitvoering, vorm, belasting e.d dat een dumbbell alternatief weinig uithaalt.

Zoals jullie wellicht weten 'klooi ik wat aan' met dumbbells thuis. En ja, ik ga bij een sportschool, maar dat zal medio september zijn.

Dus, eigen rommelschema er uit gegooid en gezocht naar DB programma's om de tijd tot sept. mee vol te maken.

Wat vinden jullie van deze?:

http://www.muscleandstren(...)ullbody-workout.html

Voor combi kracht/massa.

Zit alleen nog met dat ik geen pullups kan doen en niemand een goed alternatief lijkt te weten. Heb gekeken voor Iron Gym optrekstang, maar mijn deurpost valt al bijna uit elkaar als ik er beetje aan trek.

[ Bericht 7% gewijzigd door VacaLoca op 06-06-2013 23:41:47 ]
pi_127504155
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Ik zit nu aan de cashewnoten. 627 kcal en 18.1g eiwit per 100 gram.
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:41:29 #156
55709 Stereotomy
pi_127504374
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik zit nu aan de cashewnoten. 627 kcal en 18.1g eiwit per 100 gram.
Noten zijn vetbronnen met energiegewijs een klein beetje (incomplete) proteinen.
pi_127504417
Ff gedeadlift, rest vd rug doen we morgen. Heb slaapgebrek.

Maar heb idd sws core en hamstring werk nodig. In welk deel van de beweging is gluteus het actiefste?

Wel een paar leuke assists gevonden :) rammen gaan we.
pi_127504421
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Noten zijn vetbronnen met energiegewijs een klein beetje (incomplete) proteinen.
Hm, ok, voor bulk wel goed?
pi_127504442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wassup incompleet... Geld dat ook voor pinda's? Dat wist ik niet!
pi_127504846
Dan wist je zeker ook niet dat cashewnoten en pinda's geen noten zijn..
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:54:07 #161
55709 Stereotomy
pi_127505030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Hm, ok, voor bulk wel goed?
Whatever, bulk betekent energieoverschot, heeft niks met eiwitten te maken.
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:55:56 #162
55709 Stereotomy
pi_127505114
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef Otto_Kretschmer het volgende:

[..]

Wassup incompleet... Geld dat ook voor pinda's? Dat wist ik niet!
http://en.wikipedia.org/wiki/Complete_protein

Soja is zo ongeveer de enige plantgebaseerde eiwitbron met alle aminozuren aanwezig.
pi_127505361
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Whatever, bulk betekent energieoverschot, heeft niks met eiwitten te maken.
Dat weet ik. Vervolgvraag was of het voor energieschot wel een aan te raden onderdeel van het dieet is.
pi_127505437
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:00 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat weet ik. Vervolgvraag was of het voor energieschot wel een aan te raden onderdeel van het dieet is.
Het antwoord: als het in je macro's past.
pi_127505515
Hmm hai,

Ik ben de laatste tijd weer aan het deadliften geslagen.. (begin is er...)
Maar ik wil denk ik gaan voorslaan weer...
Heeft iemand daar misschien tips voor?
Rustig aan.
pi_127505801
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het antwoord: als het in je macro's past.
Okie, duidelijk, ik ga me even verder inlezen ;) Gelukkig heb ik al wel een heel excelletje gemaakt met wat ik binnenkrijg dus nu nog richting de juiste verhoudingen :P
pi_127505916
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Complete_protein

Soja is zo ongeveer de enige plantgebaseerde eiwitbron met alle aminozuren aanwezig.
Soja lijkt me geen aanrader voor een krachtsporter. Misschien is dat overdreven, maar soja heeft mogelijk invloed op de hormoonhuishouding.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm hai,

Ik ben de laatste tijd weer aan het deadliften geslagen.. (begin is er...)
Maar ik wil denk ik gaan voorslaan weer...
Heeft iemand daar misschien tips voor?
Als je me kunt uitleggen wat voorslaan is :P
  vrijdag 7 juni 2013 @ 00:17:07 #168
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127505924
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:16 schreef NomanIW het volgende:
[..]

clean
Seto is zo ene baas he
pi_127505942
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:12 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Okie, duidelijk, ik ga me even verder inlezen ;) Gelukkig heb ik al wel een heel excelletje gemaakt met wat ik binnenkrijg dus nu nog richting de juiste verhoudingen :P
Heb eventueel wel een sheetje dat je macro's optelt en de verhoudingen in percentages aangeeft. Als je interesse hebt hoor ik het wel.
pi_127505960
Powerclean bedoel ik eigenlijk...
Op youtube zie je nogal verschillende uitvoeringen tussen de 2 zie ik..

Bij voorslaan zie ik veel voorbeelden dat ze nauwelijks een hoek hebben bij hun benen...
Rustig aan.
pi_127505968
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:17 schreef seto het volgende:

[..]

clean
Vermoedde al zoiets. Daar moet ik me zelf nog in verdiepen :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 00:19:04 #172
55709 Stereotomy
pi_127505976
quote:

[..]

Soja lijkt me geen aanrader voor een krachtsporter. Misschien is dat overdreven, maar soja heeft mogelijk invloed op de hormoonhuishouding.
Ik was niet soja aan het aanraden ;) ik zei dat het zo ongeveer de enige plantaardige bron van complete eiwitten is.

Overigens denk ik dat af en toe Tempeh en echte soja eten niet zo slecht is. De mens is gemaakt om isoflavonen te eten en onderzoek heeft uitgewezen dat kleine hoeveelheden een goed effect hebben op je lichaam.

Elke dag soja lattes en tofu burgers en soja toetjes en... naar binnen gooien lijkt me idd niet gezond.
pi_127506015
Rustig aan.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 00:26:59 #174
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127506200
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Harde kazen, boter, pure chocolade en dergelijke bevatten veel minder lactose. Vandaar dat je er tegen kan.

Whey poeder, is zowat een en al lactose dus die zou ik nooit bestellen als ik jou was. (lactose in melk*15=lactose in whey poeder)
Verbo is terug?
pi_127506231
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik was niet soja aan het aanraden ;) ik zei dat het zo ongeveer de enige plantaardige bron van complete eiwitten is.

Overigens denk ik dat af en toe Tempeh en echte soja eten niet zo slecht is. De mens is gemaakt om isoflavonen te eten en onderzoek heeft uitgewezen dat kleine hoeveelheden een goed effect hebben op je lichaam.

Elke dag soja lattes en tofu burgers en soja toetjes en... naar binnen gooien lijkt me idd niet gezond.
I know, just saying :)

Beetje van iets wil meestal wel. At het zelf weleens bij de satehbar in rotjeknor. Deden ze bij gemengd vlees. Best te hachelen.
pi_127506259
quote:

Deze 2 zijn toch wezenlijk anders?
Rustig aan.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:43:34 #177
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127507750
dat zijn hang power cleans
Seto is zo ene baas he
pi_127507936
Interessant trouwens;

quote:
Active Recovery

Light activity between sets can improve recovery. In a study conducted at University of Kansas, subjects completed six sets of squats (85% 10RM) with 4 minute rest periods between sets. Rest periods consisted of either sitting quietly (passive recovery) or cycling at 25% or 50% of VO2max (active recovery). Blood lactate was significantly lower when cycling at 25% of VO2max compared to the other two types of rest periods. Following the initial workout, the 25% VO2 recovery group continued to perform more repetitions to exhaustion (65% if 10RM) compared to the other two recovery groups. Also see Dodd (1984).
http://www.exrx.net/WeightTraining/Research.html
  vrijdag 7 juni 2013 @ 07:27:41 #179
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_127508666
Dit is tegenwoordig mijn eetschema.
Om de dag eet ik een hele ananas( elke dag wordt expensive en lijkt me ook niet helemaal gezond)

Ochtend glas water met 1 uitgeperste citroen.
Ontbijt 1/3 ananas 2 wasa vezelrijk crackers met kipfilet

Middag 1/3 ananas blikje tonijn op water/gerookte kipfilet (ca 170 g), slamix/rauwe spinazie, tomaat oid

Avond

Zalm/tilapia/kip/gerookte forel, brocolli/sperziebonen/salade 1/3 ananas

Op trainingsdagen neem ik een 1scoop whey met water.

Op- en of aanmerkingen? Tips?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 07:34:40 #180
187510 IrCute
Americunt
pi_127508705
Lijkt nogal weinig? Hoeveel kcal is dat?
pi_127508774
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef MarMar het volgende:

[..]

Van Sojamelk, lekker goed voor je T.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2013 07:49:56 ]
pi_127509264
Dat is nog geen 800 cal Fanta
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_127509433
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Om de dag eet ik een hele ananas( elke dag wordt expensive en lijkt me ook niet helemaal gezond)

Middag 1/3 ananas blikje tonijn op water/gerookte kipfilet (ca 170 g), slamix/rauwe spinazie, tomaat oid

Avond

Ga eens eten, zo ga je me nooit inhalen met je squats.
pi_127510203
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door 1517 op 07-06-2013 09:36:58 ]
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_127510310
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:17 schreef esv7 het volgende:
Ik ga denk straps kopen voor het powercleanen, ondanks hook grip krijg ik toch wat problemen als ik ze aan het einde van de training doe. Vandaag wel 60kg powerclean gedaan dus bw clean is in zicht, techniek moet nog wel behoorlijk vooruit nog.
NOOIT BIJ CLEANS STRAPS GEBRUIKEN
Straps enkel gebruiken bij pulls en snatches als men vaardig genoeg is!

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Deze 2 zijn toch wezenlijk anders?
Slechte voorbeelden van techniek.
De eerste trekt met zijn armen. Geen spanning in het lichaam

Tweede filmpje gewicht is 30-50kg te zwaar.
Hij trekt de pull niet goed door,
springt opzij en land op zn voeten in plaats van omlaag en op hakken.
Maakt de hele clean niet af.

Dit zijn betere:

A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_127511848
Hoeveel dextrose moet ik door mn creatine gooien voor het beste effect?
pi_127511981
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:27 schreef NomanIW het volgende:
Ik doe er altijd 1 scoop erdoor maar vind 't niet te drinken. :') Dus eet ik gewoon veel en neem dan m'n creatine. :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:35:18 #188
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127512030
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:27 schreef NomanIW het volgende:
Geen of 150gr. Een tussenweg bestaat niet.
Verbo is terug?
pi_127512100
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:35 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Geen of 150gr. Een tussenweg bestaat niet.
Ja zie je wel... Precies wat ik dacht. The magic OneFiveO nigga. Gains van mn leven.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:54:54 #190
19297 stinkie
pi_127512603
quote:

Avond

Komt dit uit LIF :?
pi_127512758
Tis wat aan de conservatieve kant ja.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:29:38 #192
55709 Stereotomy
pi_127513770
quote:
Ja da's een goeie. Tussen mijn sets loop ik meestal te ijsberen en met mijn armen te slingeren.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:29:48 #193
55709 Stereotomy
pi_127513778
Dat klonk raar.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:40:15 #194
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127514145
Foto van rug laten maken: niks aan de hand. Na ruim een halfjaar nog steeds last van. Ik ben blij dat het geen hernia ofzo is, maar zo schiet ik ook niks op. :')

Laatst was ik laminaat aan het leggen, ik moest af en toe gewoon pauzeren van de pijn.
This isn't even my final form.
pi_127514305
Laat gaan slapen, normaal geen probleem maar dankzij buren niet kunnen uitslapen; 2.5 uur geslapen. Gister intense workout.... die haalt nu weinig uit vrees ik.

[/dagboek]
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:51:35 #196
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127514473
Waarom is het normaal als je als ecto in een hemd loopt met dit weer maar als je maar een beetje ripped bent is het gelijk patsen :')
pi_127514481
quote:

[..]

Weer zo'n term uit het stratenmakersjargon, net als 'kniebuigen' en 'uitstappen'.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom is het normaal als je als ecto in een hemd loopt met dit weer maar als je maar een beetje ripped bent is het gelijk patsen :')
Herkenbaar, zag gisteren heel veel winkelende ecto's in tanktops. :') Zelf draag ik nu gewoon een vneck ofzo.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:56:54 #198
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127514619
In een hemd over straat lopen is sowieso voor stratenmakers.
Seto is zo ene baas he
pi_127514694
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Weer zo'n term uit het stratenmakersjargon, net als 'kniebuigen' en 'uitstappen'.

Is geen stratenmakersjargon, maar Nederlandse vertaling van die oefeningen. Je doet bij het NK gewichtheffen ook aan 'trekken' en 'stoten'
Soukidan op je oogbal.
pi_127514781
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Is geen stratenmakersjargon, maar Nederlandse vertaling van die oefeningen. Je doet bij het NK gewichtheffen ook aan 'trekken' en 'stoten'
De Nederlandse vertalingen van die oefeningen mogen echt verbannen worden. Het klinkt voor geen meter namelijk.
pi_127515155
quote:
Mooi man dat je het ook gaat doen.

Vandaag voor het eerst geprobeerd in de gym, logischerwijs ging het niet echt goed aangezien ik thuis niet geoefenend heb met een bezem of schep :')
pi_127515180
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja da's een goeie. Tussen mijn sets loop ik meestal te ijsberen en met mijn armen te slingeren.
Ik ook ja. Doe nu ook aan het eind van de training een cooling down. Scheelt veel in DOMS de volgende dag.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_127515283
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:54 schreef stinkie het volgende:

[..]

Komt dit uit LIF :?
Er staat geen zak chips of minimarsjes bij, denk het niet.
pi_127516374
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef 1517 het volgende:

[..]

NOOIT BIJ CLEANS STRAPS GEBRUIKEN
Straps enkel gebruiken bij pulls en snatches als men vaardig genoeg is!

[..]

Slechte voorbeelden van techniek.
De eerste trekt met zijn armen. Geen spanning in het lichaam

Dit zijn betere:

Godver dat zag er pijnlijk uit, zal dan wel even kijken waar ik powercleans ga plaatsen dan.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:09:34 #205
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127516828
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef seto het volgende:
Normaal gesproken heb je gelijk maar met dit weer moet het wel kunnen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:14:09 #206
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127516961
Je moet ook zo'n losse tanktop hebben, niet zo'n strakke hemd wat eigenlijk ondergoed is.
pi_127517569
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:54 schreef esv7 het volgende:

[..]

Godver dat zag er pijnlijk uit, zal dan wel even kijken waar ik powercleans ga plaatsen dan.
pi_127517705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:30 schreef 1517 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja die oefen ik al maar het is nog lastig(en pijnlijk bij hogere gewichten). Moet powercleans gewoon niet op rugdag doen denk ik, na deadlifts bor's pull ups en lat pulldown zijn mijn handen een beetje op.
pi_127517739
Ik heb nu ook een tanktop aan. Voel mij echt geil daarin.
If not now, then when.
pi_127518093
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ja die oefen ik al maar het is nog lastig(en pijnlijk bij hogere gewichten). Moet powercleans gewoon niet op rugdag doen denk ik, na deadlifts bor's pull ups en lat pulldown zijn mijn handen een beetje op.
Ik werk meestal van het laagste gewicht omhoog. Eerst de oefening met de minste belasting.
Powerclean -> bor -> deadlifts -> even rust of andere oefening en dan pull ups
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:49:34 #211
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_127518258
quote:
Ik ben alleen wel benieuwd of de uitkomsten van dat soort onderzoeken nu altijd voor iedereen gelden. Zou er geen verschil van persoon tot persoon kunnen zijn in wat de meest optimale manier van trainen is?
pi_127518265
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ik gebruik hookgrip bij bor, voelt goed moet ik zeggen. Je went er ook aan.
pi_127518269
Laatste tijd veel te weinig gegeten :') Nu maar gewoon weer oppakken en doorbulken.
pi_127518310
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef seto het volgende:
Dit.
pi_127518338
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:44 schreef 1517 het volgende:

[..]

Ik werk meestal van het laagste gewicht omhoog. Eerst de oefening met de minste belasting.
Powerclean -> bor -> deadlifts -> even rust of andere oefening en dan pull ups
Oh ik doe het precies andersom, zal het eens omdraaien.
pi_127519021
Barbell rows doen na deadlifts is sowieso geen succes, dat dere lower back.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:17:45 #217
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127519142
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd, ik stond te bibberen als een rietje...
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:21:40 #218
19297 stinkie
pi_127519268
Eerst rackpuls en BOR. Niet al te zwaar, das meteen warming up. Daarna DL
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:29:24 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127519539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:21 schreef stinkie het volgende:
Eerst rackpuls en BOR. Niet al te zwaar, das meteen warming up. Daarna DL
Sure, dat kan wel, maar je kan nooit maxen als je dat doet.

Rackpulls is trouwens een assist voor DL, dat kun je beter niet op dezelfde dag doen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:40:16 #220
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_127519912
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dit.
ik heb swag, ik kan dat.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:49:40 #221
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127520260
Wanneer moet je dan BOR'en?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:01:37 #222
19297 stinkie
pi_127520749
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Sure, dat kan wel, maar je kan nooit maxen als je dat doet.

Rackpulls is trouwens een assist voor DL, dat kun je beter niet op dezelfde dag doen.
Ik kan ook een lichte DL als warm up doen. Alleen ik merk dat DL beter gaat als ik eerst een setje rackpulls doe. Aangezien mijn ik nu 120kg DL, denk ik dat ik iets goed gedaan heb de afgelopen weken :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:37:25 #223
55709 Stereotomy
pi_127522445
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:49 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik ben alleen wel benieuwd of de uitkomsten van dat soort onderzoeken nu altijd voor iedereen gelden. Zou er geen verschil van persoon tot persoon kunnen zijn in wat de meest optimale manier van trainen is?
Onderzoek op groepen mensen heeft altijd een sample size. Een sample size geeft spreiding van waardes. De sample populaties worden middels statistische toetsen met elkaar vergeleken, en daaruit wordt een conclusie getrokken voor de studie.

Hoe je de studie interpreteert voor jezelf, is daarna geheel voor je eigen rekening ;)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:25:00 #224
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_127524494
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:34 schreef Kerol het volgende:
Dat is nog geen 800 cal Fanta
Waarom verzadigd dit dan als een malle?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:35:44 #225
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_127524892
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Onderzoek op groepen mensen heeft altijd een sample size. Een sample size geeft spreiding van waardes. De sample populaties worden middels statistische toetsen met elkaar vergeleken, en daaruit wordt een conclusie getrokken voor de studie.

Hoe je de studie interpreteert voor jezelf, is daarna geheel voor je eigen rekening ;)
Holy Christ! Ik mag hopen dat je die zinnen zo rechtstreeks uit een boek hebt overgenomen :)
Ik rekende op een ja of nee :)
pi_127525105
Ik gok dat het onder zijn basiskennis valt _O_
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:42:02 #227
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127525120
is gewoon redelijk standaard praatje als je een scriptie schrijft op de uni maatjes
Seto is zo ene baas he
pi_127525511
quote:
Standaard hier :@

Vervelendste voor mn hams eigenlijk.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:40:12 #229
253447 Ethanolic
pi_127527302
quote:
Homofiel.
DL > BOR > Weighted Chins _O_
Deathlift or Die.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:43:44 #230
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127527427
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

komt door de eiwitten in de vis, 300 gr gegrilde zalm en ik zit ook vol
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:27:04 #231
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127528812
Coconut Ice Casseine _O_

Ik kwam bij de eerste slok al. _O_
pi_127529713
quote:

[..]

Dat zegt echt geen ruk, ga eens heel veel suikers eten, kijken wat dat doet met je honger en je totaalinname.
Gewoon kcal en vooral ook je macro's bijhouden dame, dat kan je best.
Bouwen kan niet zonder goede bouwstenen, simpele huistuinenkeukenlogica.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:26:33 #233
391594 Automatique
Alles gaat vanzelf.
pi_127535530
Weet iemand wat de mogelijke risico's van overeten zijn?

Ik volg een leangainsmethode, met bulken.

Dus 16 uur vasten, en 8 uur eten.

In die 8 uur eet ik het volgende:

1x kom havermoutpap
8x boterhammen
1x appel
1x banaan
2x eiwit shake + melk
1x avondmaaltijd
1x kipburger
500 gram magere kwark
2x eieren
1x bak rijst

2500 kcal, 200 gram eiwit. Rond 400 kcal boven onderhoud.
1.75, 71 kilo fasted.

Ook al zit ik vol, ik eet dan door. Wat voor gezondheidsproblemen zou dit kunnen opleveren?
Neen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:35:35 #234
236125 33
the exploding psychology
pi_127536039
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Automatique het volgende:
Weet iemand wat de mogelijke risico's van overeten zijn?

Dus 16 uur vasten, en 8 uur eten.

In die 8 uur eet ik het volgende:

1x kom havermoutpap
8x boterhammen
1x appel
1x banaan
2x eiwit shake + melk
1x avondmaaltijd
1x kipburger
500 gram magere kwark
2x eieren
1x bak rijst

1.75, 71 kilo fasted.

Ook al zit ik vol, ik eet dan door. Wat voor gezondheidsproblemen zou dit kunnen opleveren?
Geen. Als je macro's overeenkomen met jouw lichaamsbehoefte (afgestemd op betreffende doeleinden) is er niks aan de hand. Eet wat je moet eten, drink veel water en train hard.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:48:52 #235
55709 Stereotomy
pi_127536702
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Automatique het volgende:

Ja ik neem doorgaans ook de boot als ik de snelweg op ga.

quote:
1.75, 71 kilo fasted.
Doe je de hele dag liggen op bed?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:50:24 #236
55709 Stereotomy
pi_127536781
quote:

[..]

Een liter water drinken verzadigt ook als een malle. 0 kcal. Geen wonder met die ananas.
pi_127538697
Ik zit in m'n cut, ik denk dat ik zondag eens lekker ga cheaten met het volgende:

Big Mac 495 kcal 27-40-25
Magnum classic 253 kcal 3-25-15
Pizza hawai 764 kcal 30-90-30
Melk 1,2 liter ~600 kcal 43-55-18
3 Scheppen whey ~400kcal 75-0-0

~2512 kcal
~178 e
~210 c
~88 v

You mad bruh?
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_127540324
quote:

Avond

Waarom zoveel ananas? Wil je dat je zaad zoeter gaat smaken?
pi_127540348
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:40 schreef Levolution het volgende:
Foto van rug laten maken: niks aan de hand. Na ruim een halfjaar nog steeds last van. Ik ben blij dat het geen hernia ofzo is, maar zo schiet ik ook niks op. :')

Laatst was ik laminaat aan het leggen, ik moest af en toe gewoon pauzeren van de pijn.
Wat is er met je rug dan brah. Ik had die shit ook (die pijn na een korte tijd) en tegenwoordig nog amper last van. Fix die APT van je, train je onderrug als een sick abraham en ga van conventional naar sumo.
If not now, then when.
pi_127541125
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat is er met je rug dan brah. Ik had die shit ook (die pijn na een korte tijd) en tegenwoordig nog amper last van. Fix die APT van je, train je onderrug als een sick abraham en ga van conventional naar sumo.
Was hier eens iemand die een handige link over APT postte, was jij dat? Wilde het eens gaan lezen maar kan het niet meer terugvinden helaas.
pi_127541417
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Was hier eens iemand die een handige link over APT postte, was jij dat? Wilde het eens gaan lezen maar kan het niet meer terugvinden helaas.
Volgens mij niet. Ik heb alleen een keer gepost dat ik mijn APT gefixt had en met welke oefeningen. Als je een snelle Google doet dan vind je al gauw genoeg informatie met foto's. Let er wel op dat iedereen een kleine APT heeft. Ik heb hem zelf ook nog een klein beetje.
If not now, then when.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:36:42 #242
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_127543081
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:26 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Harde kazen, boter, pure chocolade en dergelijke bevatten veel minder lactose. Vandaar dat je er tegen kan.

Whey poeder, is zowat een en al lactose dus die zou ik nooit bestellen als ik jou was. (lactose in melk*15=lactose in whey poeder)
Whey perfection, nergens last van.
YouTube
  zaterdag 8 juni 2013 @ 02:49:15 #243
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127549914
Wie gaat er zo met me mee om mij powercleans te leren
  zaterdag 8 juni 2013 @ 11:00:34 #245
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127550430
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Maandag weer HA, even kijken wat hij te zeggen heeft. Kans bestaat dat hij me naar een fysio stuurt. Nu wil ik best naar een fysio, maar dan wil ik wel de garantie dat het een goede fysio is, ik heb geen zin om tijd en geld in zoiets te stoppen om vervolgens te horen dat ik 3x per week moet crunchen.

Maar ik zal die dingen van je proberen, nu ik weet dat het geen hernia is kan ik zonder zorgen trainen en in ieder geval trachten de onderrug gewoon sterker te maken. Krachttraining fikst zoveel, dus misschien dit ook.
Wel grappig, zowel de sportfysio waar ik een tijdje terug heen was en de HA zeiden bij het voelen dat mijn onderrugspieren (erector spinae) erg dik waren. :D

Misschien ga ik ook wel deep tissue massage met een foam roller proberen, iemand van mijn gym raadde dat aan en ik zag het hier in dit topic ook voorbijkomen. Maar dan moet ik me nog inlezen of dat geen broscience is.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:22:32 #246
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127551970
Vandaag losse gewichten, ging een stuk beter na een tijd machines te hebben gedaan moet ik toegeven.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:28:11 #247
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_127552088
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:22 schreef Susteren het volgende:
Vandaag losse gewichten, ging een stuk beter na een tijd machines te hebben gedaan moet ik toegeven.
sowieso free weights>machines.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:34:31 #248
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127552207
Wat is nu eigenlijk de meest effectieve biceps oefening?
pi_127552233
Beachboys alert. Het wordt weer mooi weer hoor :')
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:37:31 #250
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127552279
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:35 schreef Pastapipos het volgende:
Beachboys alert. Het wordt weer mooi weer hoor :')
Ik ben me juist aan het voorbereiden op de winter als het seizoen weer begint, niet de zomer ;)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:38:18 #251
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127552295
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ik ben me juist aan het voorbereiden op de winter als het seizoen weer begint, niet de zomer ;)
Enige waar je steeds om vraagt zijn abs en nu weer biceps oefeningen :')
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:39:22 #252
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127552317
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:38 schreef seto het volgende:

[..]

Enige waar je steeds om vraagt zijn abs en nu weer biceps oefeningen :')
Omdat de rest allemaal vrij straight forward is ;)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:43:13 #253
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127552417
Eten jullie trouwens extra veel vóór of na een training (zag laatst iets van "window of opportunity" ofzo, dat je na half uur na een training extra veel voedingsstoffen opneemt)?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:45:44 #254
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127552489
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:02 schreef McNulty het volgende:

[..]

De Nederlandse vertalingen van die oefeningen mogen echt verbannen worden. Het klinkt voor geen meter namelijk.
Beetje de Nederlandse taal eren he, opduikvensters en kruissnelheidsmeters (popup-windows en cruise control) maken de Nederlandse taal nou juist zo leuk.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:46:36 #255
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127552507
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:43 schreef Susteren het volgende:
Eten jullie trouwens extra veel vóór of na een training (zag laatst iets van "window of opportunity" ofzo, dat je na half uur na een training extra veel voedingsstoffen opneemt)?
Ik drink m'n whey binnen een half uur, daarna eet ik vaak een maaltijd of lig ik op een oor.
pi_127552605
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:39 schreef Susteren het volgende:

[..]

Omdat de rest allemaal vrij straight forward is ;)
Uh huh. :')

quote:
Dat "window" is wel iets groter dan dat. Ik eet zelf alleen na mijn training, maar je moet doen wat je fijn vind.
pi_127557272
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef 1517 het volgende:
Maar zij strekt dus niet haar benen volledig...
Rustig aan.
pi_127558433
Tijdens de training eten voor beste gains.

Ik doe zelf altijd shotjes red label tijdens bankdrukken voor extra pump. Verdunt je bloed zodat de voedingsstoffen beter in de borst, biceps en buikspieren kunnen komen. ideaal
pi_127558449
Oh, dit is niet de gym :')
  zaterdag 8 juni 2013 @ 17:36:40 #260
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127559377
foei Jay

zaterdag 8 juni 2013 @ 17:48:01 #261
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127559587
Klopt het nou dat je van teveel anabooltjes onvruchtbaar kunt worden? Er was een keer zo'n documentaire over Cutler en daar vertelde zijn vrouw dat ze geen tijd hadden om kinderen te krijgen, maar wist nou niet of ik dat moest geloven :P
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 8 juni 2013 @ 17:50:34 #262
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127559646
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 17:48 schreef seto het volgende:
Klopt het nou dat je van teveel anabooltjes onvruchtbaar kunt worden? Er was een keer zo'n documentaire over Cutler en daar vertelde zijn vrouw dat ze geen tijd hadden om kinderen te krijgen, maar wist nou niet of ik dat moest geloven :P
Ja dat kan gebeuren. Hoe langer je on cycle bent hoe hoger de kans. Je hebt gasten die het hele jaar door kuren dat is echt ongezond
  zaterdag 8 juni 2013 @ 17:54:09 #263
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127559715
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 17:50 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ja dat kan gebeuren. Hoe langer je on cycle bent hoe hoger de kans. Je hebt gasten die het hele jaar door kuren dat is echt ongezond
Fucked up, dat zou ik er echt nooit voor over hebben.
Seto is zo ene baas he
pi_127559866
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 17:54 schreef seto het volgende:

[..]

Loopt er bij mij ook een van rond :'). Net eens groot ofzo. Wel redelijk lean.
pi_127560111
quote:

[..]

Van tevoren sperma in laten vriezen of je wederhelft laten bevruchten door je vader of broer. Zelfde dna.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 18:13:34 #266
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127560146
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:01 schreef Push. het volgende:

[..]

Als je een jaar on cycle bent dan kan je als je het goed doet echt een monster fysiek opbouwen maar zodra je stopt dan hebben je leverwaarde de vorm van een sudoku puzzel
  zaterdag 8 juni 2013 @ 18:13:41 #267
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127560148
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 17:48 schreef seto het volgende:
nope, je blijft er gewoon vruchtbaar van
pi_127560865
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:00 schreef Levolution het volgende:

[..]

Maandag weer HA, even kijken wat hij te zeggen heeft. Kans bestaat dat hij me naar een fysio stuurt. Nu wil ik best naar een fysio, maar dan wil ik wel de garantie dat het een goede fysio is, ik heb geen zin om tijd en geld in zoiets te stoppen om vervolgens te horen dat ik 3x per week moet crunchen.

Maar ik zal die dingen van je proberen, nu ik weet dat het geen hernia is kan ik zonder zorgen trainen en in ieder geval trachten de onderrug gewoon sterker te maken. Krachttraining fikst zoveel, dus misschien dit ook.
Wel grappig, zowel de sportfysio waar ik een tijdje terug heen was en de HA zeiden bij het voelen dat mijn onderrugspieren (erector spinae) erg dik waren. :D

Misschien ga ik ook wel deep tissue massage met een foam roller proberen, iemand van mijn gym raadde dat aan en ik zag het hier in dit topic ook voorbijkomen. Maar dan moet ik me nog inlezen of dat geen broscience is.
Ja, zoek een goede fysio kardes. Check of er een sportcentrum in de buurt is of http://zorgkaartnederland.nl

Naja, een deep tissue massage en een foam roller zijn natuurlijke mooie tools, maar die pijn gaat daardoor niet weg. Je moet als eerste die APT fiksen, want die APT zorgt voor pijn in de onderrug.

Succes bro.
If not now, then when.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 19:03:19 #269
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127561281
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, zoek een goede fysio kardes. Check of er een sportcentrum in de buurt is of http://zorgkaartnederland.nl

Naja, een deep tissue massage en een foam roller zijn natuurlijke mooie tools, maar die pijn gaat daardoor niet weg. Je moet als eerste die APT fiksen, want die APT zorgt voor pijn in de onderrug.

Succes bro.
Thanks brah, ik ga het doen, heb al eens eerder die APT oefeningen van jou gedaan maar na een week gaf ik het al op. Maar ik denk dat je gelijk hebt en dat het straks een stuk beter is als de APT gecorrigeerd is, dus ik ga ervoor.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 19:05:24 #270
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127561321
quote:

[..]

Daarom pas kuren nadat je kinderen hebt. Gewoon je zoontje vragen of hij de spuit in je reet wil zetten en hem trollen door te zeggen dat hij veel moet curlen als hij zo groot als papa wil worden.
pi_127561509
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:03 schreef Levolution het volgende:

[..]

Thanks brah, ik ga het doen, heb al eens eerder die APT oefeningen van jou gedaan maar na een week gaf ik het al op. Maar ik denk dat je gelijk hebt en dat het straks een stuk beter is als de APT gecorrigeerd is, dus ik ga ervoor.
Pussy. Na twee weken was mijn APT al gecorrigeerd. Doe het minstens twee maanden en kijk dan hoe het er voor staat. Maak voor en na foto's om het zelf te checken. Vier keer per week. Het is allemaal een investering in jezelf BRAH.
If not now, then when.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:31:06 #272
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127563539
Elke keer komen die termen voorbij en het zoeft over m'n hoofd, APT staat voor....?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:40:08 #273
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127563758
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:31 schreef slacker_nl het volgende:
Elke keer komen die termen voorbij en het zoeft over m'n hoofd, APT staat voor....?
anterior pelvic tilt

dat je een holle rug hebt en je buik naar voren wordt geduwd
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:44:19 #274
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127563876
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:01 schreef Push. het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan, praat 'ie erover?
pi_127564061
Hier een vlog van een competetieve BB'er die ongebruikelijk openhartig is over zijn gear stack.

En commentaar

Zulke video's geven wel een realitycheck van wat je kan verwachten als een natty.
Mijn perceptie is aardig unfucked door Icecreamfitness. ^O^
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:52:50 #276
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127564090
Valt me op dat de grootste gasten in de gym allemaal APT hebben. Vind het zelf helemaal niet storend en chicks diggen het
pi_127564326
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Pussy. Na twee weken was mijn APT al gecorrigeerd. Doe het minstens twee maanden en kijk dan hoe het er voor staat. Maak voor en na foto's om het zelf te checken. Vier keer per week. Het is allemaal een investering in jezelf BRAH.
Heb je die oefeningen nog ergens staan voor een copypasta?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:07:39 #278
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127564476
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me op dat de grootste gasten in de gym allemaal APT hebben. Vind het zelf helemaal niet storend en chicks diggen het
Lol wel lekker groot squatkontje dat naar achter gedrukt wordt.
Menig vrouw is jaloers op mijn ATP kont.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:08:29 #279
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127564495
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef McNulty het volgende:
Hier een vlog van een competetieve BB'er die ongebruikelijk openhartig is over zijn gear stack.

En commentaar

Zulke video's geven wel een realitycheck van wat je kan verwachten als een natty.
Mijn perceptie is aardig unfucked door Icecreamfitness. ^O^
kekke videos, heel veel bodybuilding channels hebben er videos over gemaakt.
pi_127564518
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:44 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan, praat 'ie erover?
Trainingsmaat had t met m erover gehad. Iedereen gebruikt daar, dus niemand doet schijnheilig haha.
pi_127564628
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:08 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

kekke videos, heel veel bodybuilding channels hebben er videos over gemaakt.
Wie hebben er nog meer op gereageerd? Ik vind rete interessant allemaal.

Die video van POG was een reactie op de "how to spot a fake natty" video van Icecreamfitness.
pi_127564680
foutje
pi_127564684
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:13 schreef McNulty het volgende:

[..]

Wie hebben er nog meer op gereageerd? Ik vind rete interessant allemaal.
Waarom gebruikt ie synthol na training?
pi_127564687
quote:
Ja dat werkt inderdaad.

Het beste is om in die window je whey op te drinken, dan gaat het direct naar je spieren toe en groei je beter. Onthoud wel dat die window exact een half uur is. Als je ver moet reizen na de training moet je eigenlijk in de kleedkamer al drinken. Als jij pas na 35 minuten je shake neemt is de window alweer gesloten.

En je moet oppassen dat je de whey niet te hard shaked, want dan raken de proteinemoleculen verward en kunnen ze de weg naar je spieren niet vinden.

SPOILER
pi_127564772
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:15 schreef Push. het volgende:

[..]

Waarom gebruikt ie synthol na training?
De muclesbellies zetten meer uit na de pump. Het geef de spieren een soort stretch voordat de synthol erin gaat. Zoiets.

Synthol geeft je zowat instant size t.o.v anabolics waarbij je toch moet zwoegen om er wat uit te halen. Tja, als je toch die route gaat bewandelen.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:22:46 #286
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127564898
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:40 schreef seto het volgende:

[..]

anterior pelvic tilt

dat je een holle rug hebt en je buik naar voren wordt geduwd
Thanks, dat was het. Ik zat al te zoeken, APT hip, bla maar kwam er niet op.
pi_127564933
Hier een pic van die gast.

Die shirt is niet eens gelogen ook!!1 _O-
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:25:28 #288
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127564961
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:24 schreef McNulty het volgende:

[ afbeelding ]
Kan alleen maar respect opbrengen voor gasten die erachter staan wat ze doen.
En niet net als al die natty claimers die dat niet zijn, maar die wel het referentiekader van iedereen verneuken.
pi_127565029
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:24 schreef McNulty het volgende:

Die shirt is niet eens gelogen ook!!1 _O-
[ afbeelding ]
Juist grappige zelfspot. Op zich wel respect voor. Zal alleen dus nooit meer een sponsor vinden nu hij heeft toegegeven :')
pi_127565044
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:25 schreef Levolution het volgende:

[..]

Kan alleen maar respect opbrengen voor gasten die erachter staan wat ze doen.
En niet net als al die natty claimers die dat niet zijn, maar die wel het referentiekader van iedereen verneuken.
Ik kan ook niet haten op zulke gasten ^O^ Zij zitten duidelijk in een andere laan waar ik mij niet wil bevinden.
pi_127565154
Hij spuit dus synthol in zijn delts, plus het feit dat de deltoids meer androgen receptors hebben zorgen ervoor dat zijn schouders die ronde look hebben.

En ik maar denken dat je zulke schouders kon krijgen door hard te treenen ;(
pi_127565159
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:28 schreef Push. het volgende:

[..]

Juist grappige zelfspot. Op zich wel respect voor. Zal alleen dus nooit meer een sponsor vinden nu hij heeft toegegeven :')
Dat is ook direct de reden waarom iedereen natural is.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:34:53 #293
55709 Stereotomy
pi_127565340
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:33 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat is ook direct de reden waarom iedereen natural is.
Ja klopt, maar uit zakelijk opzicht dus vrij dom wat hij doet. Wel respect voor dat hij t online zet, maar zou het zelf niet doen.
pi_127565380
quote:
Heb je die twitter gezien? :') Hij is 'entrepreneur, model, investor' blablabla. Wil duidelijk net zo belangrijk zijn als Ahnold, of hij denkt dat hij het al is.
pi_127565496
Zelfs deze modderfokker heeft het vieze gore lef om te claimen dat hij niet juiced.

pi_127565645
Gast gebruikte 13 drugs voor zijn contest prep :X
En hij is nog niet eens pro materiaal :X
pi_127565927
Trouwens, dat iemand niet een HUUUGE mofo is, wil niet zeggen dat die persoon niet juiced.
Iemand als Lazar zit waarschijnlijk ook aan de winnie en dergelijke shit die je niet perse massa geven maar je wel shredded als fuck maken. In de video hieronder worden meer anabolics opgenoemd die je die look kunnen geven.

zaterdag 8 juni 2013 @ 22:01:18 #299
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127566028
Zat net toevallig deze video te kijken van dezelfde gast.

quote:
Oscar Cruz 3 weeks ago
I'm 5'5 and 186 pounds. What does that make me?

luimarco 3 weeks ago
Fat I guess ;)
quote:
ant8066 3 weeks ago
This comment has received too many negative votes
personally i think that your wrong. im 5'7 and way 180 pounds, im natural and do not take steroids, im 18 and at my peak age where i can gain muscle, alot of people claim on steroids but at the end of the day im in the gym every day for 3 hours and wont leave until i feel ive done a good job. your claim is stupid, anyone over 250 pounds is where you start to debate if there on steroids or not.

luimarco 3 weeks ago
a stupid 1 here is u, when you,re ready show me a video of you 5,7 at a dry 3% 180lbs naturally , you won't so shut up
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:05:09 #300
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127566185
ein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')