Vervang je carbs met dextrose en neem olijfolie shotjes. Een vitamine nemen om die ook binnen te krijgen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens even uitgerekend
65 euro aan kipfilet is 2070 eiwitten
60 euro aan whey is 3564 eiwitten
Ga mijn kwark denk ik ook met Caseine vervangen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vervang je carbs met dextrose en neem olijfolie shotjes. Een vitamine nemen om die ook binnen te krijgen.
Nadeel alleen is dat je van vloeibaar-only nooit verzadigd bent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb een hele tijd decline bp gedaan om mn schouder te ontzien. Volgens een vd trainers een nutteloze excercitie. Dat leek mij persoonlijk wat sterkquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind decline > flat bench press. Veel meer chest-action.
Sws bagger om zo te gaan vreten. Ik bedoel drinken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nadeel alleen is dat je van vloeibaar-only nooit verzadigd bent.
Goede micro's ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Voor de voorste kop misschien. Maar de acrominale en spinale kop train je er nauwelijks mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:13 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Heb een hele tijd decline bp gedaan om mn schouder te ontzien. Volgens een vd trainers een nutteloze excercitie. Dat leek mij persoonlijk wat sterk
Flyes zijn ook geen feestje voor de schouders, cable fly's lijken (puur ervaring, kan het niet hard maken en weet niet eens of het überhaupt kan wat ik ik nu voorzichtig beweer) bij mij esthetisch de beste resultaten te geven.
Voorste kop is waar ie richting oksel vastzit?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voor de voorste kop misschien. Maar de acrominale en spinale kop train je er nauwelijks mee.
Voorste kop is ook de grootste en overtraind vergeleken met de andere 2.
Voorste kop (claviculair of anterior head) zit op je sleutelbeen naar de bovenarm (gaan alle 3 de koppen heen). Als je arm naar voren heft kan je hem wel onderscheiden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Voorste kop is waar ie richting oksel vastzit?
Hoop dat ie.makkelijker te vinden is dan op Google
quote:
Wel als je er Oats doorheen doet. En Casseine is ook veel dikker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nadeel alleen is dat je van vloeibaar-only nooit verzadigd bent.
Noemen van dealer is ban, ik wil geen nsb'er zijn maar eehhhhh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een test-e kuur is bij anabolenkuurtje.nl nog geen 200 euro.Al die mensen die geld uitgeven aan gare supps en shit terwijl dat de legit gains zijn.
Komen hier wel vaker subtiel voorbij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Noemen van dealer is ban, ik wil geen nsb'er zijn maar eehhhhh.
Geen last van.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Komen hier wel vaker subtiel voorbij.
Die AAS dealers die je op DBB benaderen zijn pas irritant
waar hebben we het over?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja door jou zit nu wel die Creatinejosti in dit topic
Die gast van dat KLB topicquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
waar hebben we het over?
trouwens, je ging ons toch updaten over je aas gebruik?
Morgen ff mooi plaatje zoeken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voorste kop (claviculair of anterior head) zit op je sleutelbeen naar de bovenarm (gaan alle 3 de koppen heen). Als je arm naar voren heft kan je hem wel onderscheiden.
dit en pics van je gym en vooruitgang, incl benenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
waar hebben we het over?
trouwens, je ging ons toch updaten over je aas gebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |