abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:25:41 #1
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127455459

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:30:55 #2
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127455744

Bulken op deze badboys - Kcals zijn kcals tog?
BEASTMODE
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:32:54 #3
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_127455870
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]

die van jou kunnen uit china komen bij LU weet je dat je altijd goed zit :+
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:32:59 #4
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_127455874
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
55 kcal per koekje lol, dat gaat je nog flink de strot uit komen
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_127456074
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Convict het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:o Dat is lang geleden dat ik die heb gegeten. Jaar of 10 zeker :D
pi_127456757
Welke potige knaap zet de laatste post van pagina 11 uit het vorige deel ff hier neer? :@

Ik kan dat niet mobiel.
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:47:28 #7
366465 Virtud
y paciencia
pi_127456760
Pff, dit is pas bulken:

pi_127456862
Leg/shoulder-day zit er weer op, ben kapot.
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:54:21 #9
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127457171
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef NomanIW het volgende:
Welke potige knaap zet de laatste post van pagina 11 uit het vorige deel ff hier neer? :@

Ik kan dat niet mobiel.
heb maar 3 pagina's per topic
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Virtud het volgende:
Pff, dit is pas bulken:

vies en vadsig binnen twee weken
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127457278
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

heb maar 3 pagina's per topic

Lol, damn.
pi_127457456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef NomanIW het volgende:

Ik kan dat niet mobiel.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Deadlift
Inverted row
BOR
Cable row
Cable rear cross of andere rear delt oefening
Pull ups

En de curls schieten er bij in :P Wordt wel weer tijd dat ik de armen aan ga pakken, met name biceps. Als ik sommige oude foto's zie schaam ik me voor zoveel verwaarlozing.

Effe een deadlift vraag: ik zit al een tijdje op een plateau rond de 130-140 kg, en dat wil ik gaan aanpakken. Als ik net ff voorbij mn max ga, krijg ik het gewicht een cm of 5 a 10 van de grond en dan is het klaar. Begrijp ik goed dat extra glute en hamstring werk benodigd gaat zijn?
Misschien even een deload op deadlift om als het ware een aanloopje te maken richting de piek om er over heen te gaan?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:59:53 #12
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127457510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef Convict het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die dingen zorgen ervoor dat mijn cut zo langzaam verloopt :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:25:30 #13
19297 stinkie
pi_127459067
OP toevoeging:
SPOILER: Sets & Reps
Als iemnd bezwaar heeft mag ie ze er zelf uit vissen :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:29:41 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127459277
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef NomanIW het volgende:

Effe een deadlift vraag: ik zit al een tijdje op een plateau rond de 130-140 kg, en dat wil ik gaan aanpakken. Als ik net ff voorbij mn max ga, krijg ik het gewicht een cm of 5 a 10 van de grond en dan is het klaar. Begrijp ik goed dat extra glute en hamstring werk benodigd gaat zijn?
Goed opletten waar je zwakke punt ligt. Zodra je over je max gaat voel je, of zou je moeten voelen, waar je faalt. Zodra je dat weet kan je beginnen met assists voor die spier(groep).

Of iemand met verstand ervan mee laten kijken, daarmee kun je je zwakke punt ook snel mee opsporen.

Ik ben met core oefeningen begonnen omdat duidelijk mijn zwakke punt daar ligt. Ik deed er eigenlijk niks aan met de gedachte dat ik mijn core al train met squats en deadlifts, maar dat is niet 100% waar.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:34:15 #15
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127459561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef stinkie het volgende:
OP toevoeging:
SPOILER: Sets & Reps
Als iemnd bezwaar heeft mag ie ze er zelf uit vissen :)
Ik zou in ieder geval de linkjes fixen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127459729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Goed opletten waar je zwakke punt ligt. Zodra je over je max gaat voel je, of zou je moeten voelen, waar je faalt. Zodra je dat weet kan je beginnen met assists voor die spier(groep).

Of iemand met verstand ervan mee laten kijken, daarmee kun je je zwakke punt ook snel mee opsporen.

Ik ben met core oefeningen begonnen omdat duidelijk mijn zwakke punt daar ligt. Ik deed er eigenlijk niks aan met de gedachte dat ik mijn core al train met squats en deadlifts, maar dat is niet 100% waar.
Welke oefening doe jij er nog bij voor je core? Ik dacht namelijk ook dat ik met squats en deadlifts wel genoeg core werk had.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_127459807
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef esv7 het volgende:

[..]

[..]

Misschien even een deload op deadlift om als het ware een aanloopje te maken richting de piek om er over heen te gaan?
Was ik sws van plan, ben (weer) niet tevreden over mn techniek. Concentratie is vaak een probleem en als ik niet tevreden ben sta ik er dubbel onrustig.

Heb erover gedacht 1 keer per twee weken een hele training aan te besteden om technisch beter te worden. Tis niet dat het bagger is, maar het is aan het begin van de beweging minder vloeiend dan ik zou willen.

Met squats loop ik om de zoveel tijd ook te kutten. Eerst vond ik dat vervelend, inmiddels zie ik het als een mooie uitdaging :P
En dat is heel wat uit mijn mond.

Ik moet en zal iig 200kg deadliften en 150kg squatten. Hoewel ik uiteraard een mooie fysiek nastreef merk ik wel dat ik het niets waard vind als ik geen respectabele fysieke kracht heb.

Beiden zijn uiteraard haalbaar, maar er moet wel effe gewerkt worden. Maar dat doe ik graag.

@Snakey: hoe pas je je extra core werk in in je schema?
pi_127460093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Was ik sws van plan, ben (weer) niet tevreden over mn techniek. Concentratie is vaak een probleem en als ik niet tevreden ben sta ik er dubbel onrustig.

Heb erover gedacht 1 keer per twee weken een hele training aan te besteden om technisch beter te worden. Tis niet dat het bagger is, maar het is aan het begin van de beweging minder vloeiend dan ik zou willen.

Met squats loop ik om de zoveel tijd ook te kutten. Eerst vond ik dat vervelend, inmiddels zie ik het als een mooie uitdaging :P

Ik moet en zal iig 200kg deadliften en 150kg squatten. Hoewel ik uiteraard een mooie fysiek nastreef merk ik wel dat ik het niets waard vind als ik geen respectabele fysieke kracht heb.

Beiden zijn uiteraard haalbaar, maar er moet wel effe gewerkt worden. Maar dat doe ik graag.

Nette doelen, ik heb voorlopig 150kg+ deadlift en bw+1 clean staan, zou het erg tof vinden om uiteindelijk meer dan mijn eigen lichaamsgewicht boven mijn hoofd te kunnen tillen met een clean & jerk. Maar dat duurt nog even eerst de techniek op de clean maar is goed krijgen, dl goal is nog maar 10 kilo weg ^O^ .
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:44:24 #19
19297 stinkie
pi_127460171
quote:
12s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Ik zou in ieder geval de linkjes fixen.
Al gedaan ja :@
pi_127460296
naar
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef esv7 het volgende:

[..]

Nette doelen, ik heb voorlopig 150kg+ deadlift en bw+1 clean staan, zou het erg tof vinden om uiteindelijk meer dan mijn eigen lichaamsgewicht boven mijn hoofd te kunnen tillen met een clean & jerk. Maar dat duurt nog even eerst de techniek op de clean maar is goed krijgen, dl goal is nog maar 10 kilo weg ^O^ .
Ook aan gedacht, van die gewichthefoefeningen. Trainen redelijk wat gewichtheffers bij mij, dus kan wel eens vragenof ze me op weg willen helpen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:47:18 #21
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127460351
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef esv7 het volgende:

[..]

Welke oefening doe jij er nog bij voor je core? Ik dacht namelijk ook dat ik met squats en deadlifts wel genoeg core werk had.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Ik heb nog niet echt een schema bij elkaar gesprokkeld om eerlijk te zijn, vorige week begonnen. Maar na abwheels, planks, cable pulls (recht vooruit en zijkant), back extensions loop ik een halve week met spierpijn. (zegt genoeg zou je denken). Ik doe het apart van mijn normale workout, kost me om en nabij een half uur per week.

Ik kan wel deadlift specifieke assists opzoeken. Zal ik straks doen.

Aanrader is trouwens boeken over powerliften lezen. Daar staan vaak goede tips in voor de drie grote liftst.

NomanIW, dat is hoe je moet denken. Je zal en moet die 200 DL en 150 squats halen. Lange termijn doel, maak kleinere doelen voor de tussentijd.
pi_127460953
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

[..]

Ik heb nog niet echt een schema bij elkaar gesprokkeld om eerlijk te zijn, vorige week begonnen. Maar na abwheels, planks, cable pulls (recht vooruit en zijkant), back extensions loop ik een halve week met spierpijn. (zegt genoeg zou je denken). Ik doe het apart van mijn normale workout, kost me om en nabij een half uur per week.

Ik kan wel deadlift specifieke assists opzoeken. Zal ik straks doen.

Aanrader is trouwens boeken over powerliften lezen. Daar staan vaak goede tips in voor de drie grote liftst.

NomanIW, dat is hoe je moet denken. Je zal en moet die 200 DL en 150 squats halen. Lange termijn doel, maak kleinere doelen voor de tussentijd.
Momenteel is doel 1 techniek perfectioneren :P

Heb zelf ook e.e.a. gevonden aan assisterende oefeningen, maar alles is altijd welkom.

Denk dat ik ook moet gaan denken aan een nieuw schema. Een goed doordacht schema waarin alles elkaar rechtstreeks, kruislings en handstand over de kop ondersteunt en idd zwakke plekken worden weggewerkt.

Dat zal van 3 wss naar 4 dagen gaan, al moet ik mss ook niet teveel willen. Maarja, probeer laatste tijd ook wel echt mn levensstijl aan te passen aan mn trainingswensen, dus wie weet wat er nog mogelijk is :)

Had ik met andere dingen waar geen vrouwelijke genitaliën aan te pas komen maar zo'n drive :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:39:00 #23
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127463236
Ik denk dat ik kipfilet maar ga vervangen met nog meer whey. Stuk goedkoper en die kipfilet van de AH is nooit langer dan 4 dagen goed :(
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:41:47 #24
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127463386
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk dat ik kipfilet maar ga vervangen met nog meer whey. Stuk goedkoper en die kipfilet van de AH is nooit langer dan 4 dagen goed :(
dat is ook de goorste kipfilet op de c1000 na
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:46:06 #25
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_127463604
Ben vanaf vandaag weer full body gaan trainen, 2 uur in de gym. Moet nog ff kijken hoeveel rust ik ga pakken tussendoor, doe er ook weer hardlopen bij. Maarrrrr ik wil mij dus wat meer focussen op onderkant borst omdat het nog niet strak genoeg is. Boven en midden is redelijk ripped maar zag dus net dit filmpje voorbij komen. Wat denken jullie ervan? Ben alvast slapen, lees het morgen weer.

pi_127463863
Squatten ging lekker voor de eerste keer, laatste setje 60 kilo incl bar.
Techniek was volgens mij ook wel goed, dus al met al best tevreden :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:51:55 #27
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127463898
Ik vind decline > flat bench press. Veel meer chest-action.
BEASTMODE
pi_127463950
Sowieso flyes > presses. Veel fijnere squeeze voor je pecs.

Cable flye variaties O+
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:56:52 #29
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_127464141
Incline, flat, decline, cables flyes (op bank/staand), chestpress, ik doe ze allemaal. Alles voor die tight borsoe.
Deathlift or Die.
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:04:46 #30
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127464557
Trouwens even uitgerekend

65 euro aan kipfilet is 2070 eiwitten
60 euro aan whey is 3564 eiwitten

Ga mijn kwark denk ik ook met Caseine vervangen
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:08:41 #31
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127464749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef StraatSoldaat het volgende:

Vervang je carbs met dextrose en neem olijfolie shotjes. Een vitamine nemen om die ook binnen te krijgen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_127464965
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Vervang je carbs met dextrose en neem olijfolie shotjes. Een vitamine nemen om die ook binnen te krijgen.
:D

Een test-e kuur is bij anabolenkuurtje.nl nog geen 200 euro. :') Al die mensen die geld uitgeven aan gare supps en shit terwijl dat de legit gains zijn. _O_
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:12:39 #33
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127464981
quote:

Nadeel alleen is dat je van vloeibaar-only nooit verzadigd bent.
BEASTMODE
pi_127465022
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind decline > flat bench press. Veel meer chest-action.
Heb een hele tijd decline bp gedaan om mn schouder te ontzien. Volgens een vd trainers een nutteloze excercitie. Dat leek mij persoonlijk wat sterk :')

Flyes zijn ook geen feestje voor de schouders, cable fly's lijken (puur ervaring, kan het niet hard maken en weet niet eens of het überhaupt kan wat ik ik nu voorzichtig beweer) bij mij esthetisch de beste resultaten te geven.
pi_127465085
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Sws bagger om zo te gaan vreten. Ik bedoel drinken.
pi_127465086
quote:

Goede micro's ook.
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:17:38 #37
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127465235
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:13 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Heb een hele tijd decline bp gedaan om mn schouder te ontzien. Volgens een vd trainers een nutteloze excercitie. Dat leek mij persoonlijk wat sterk :')

Flyes zijn ook geen feestje voor de schouders, cable fly's lijken (puur ervaring, kan het niet hard maken en weet niet eens of het überhaupt kan wat ik ik nu voorzichtig beweer) bij mij esthetisch de beste resultaten te geven.
Voor de voorste kop misschien. Maar de acrominale en spinale kop train je er nauwelijks mee.

Voorste kop is ook de grootste en overtraind vergeleken met de andere 2.
Verbo is terug?
pi_127465318
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Voor de voorste kop misschien. Maar de acrominale en spinale kop train je er nauwelijks mee.

Voorste kop is waar ie richting oksel vastzit?

Hoop dat ie.makkelijker te vinden is dan op Google :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:25:34 #39
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127465632
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Voorste kop is waar ie richting oksel vastzit?

Hoop dat ie.makkelijker te vinden is dan op Google :')
Voorste kop (claviculair of anterior head) zit op je sleutelbeen naar de bovenarm (gaan alle 3 de koppen heen). Als je arm naar voren heft kan je hem wel onderscheiden.
Verbo is terug?
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:25:36 #40
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127465634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Goede micro's ook.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Wel als je er Oats doorheen doet. En Casseine is ook veel dikker.

Verder eet ik nog hardgekookte eieren en daar zit je echt snel vol mee

Ben zo een stuk goedkoper uit aangezien ik alleen nog melk en eieren hoef te kopen
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:35:52 #41
253447 Ethanolic
pi_127466114
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:D

Een test-e kuur is bij anabolenkuurtje.nl nog geen 200 euro. :') Al die mensen die geld uitgeven aan gare supps en shit terwijl dat de legit gains zijn. _O_
Noemen van dealer is ban, ik wil geen nsb'er zijn maar eehhhhh.
Deathlift or Die.
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:44:09 #42
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127466465
5/3/1 van jim wendler is een goed boek trouwens. Veel info en info over assists.
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:47:22 #43
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127466608
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Noemen van dealer is ban, ik wil geen nsb'er zijn maar eehhhhh.
Komen hier wel vaker subtiel voorbij.

Die AAS dealers die je op DBB benaderen zijn pas irritant
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:49:54 #44
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127466687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Komen hier wel vaker subtiel voorbij.

Die AAS dealers die je op DBB benaderen zijn pas irritant
Geen last van. :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:51:15 #45
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127466744
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:49 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Geen last van. :P
Ja door jou zit nu wel die Creatinejosti in dit topic :(
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:03:10 #46
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127467290
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:51 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ja door jou zit nu wel die Creatinejosti in dit topic :(
waar hebben we het over?

trouwens, je ging ons toch updaten over je aas gebruik?
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:03:47 #47
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127467324
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:03 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

waar hebben we het over?

Die gast van dat KLB topic
pi_127467391
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:25 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Voorste kop (claviculair of anterior head) zit op je sleutelbeen naar de bovenarm (gaan alle 3 de koppen heen). Als je arm naar voren heft kan je hem wel onderscheiden.
Morgen ff mooi plaatje zoeken.
  donderdag 6 juni 2013 @ 03:28:15 #49
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127470507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:03 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

waar hebben we het over?

dit en pics van je gym en vooruitgang, incl benen
pi_127473606
Degene die het hardst van de toren blaast heeft letterlijk nooit een foto geüpload :D
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:17:15 #51
253447 Ethanolic
pi_127473625
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef BadderAapje het volgende:
Degene die het hardst van de toren blaast heeft letterlijk nooit een foto geüpload :D
Sowieso maar een handjevol mensen die ooit een pic hier hebben gepost.
Deze postte ik vorig jaar lolol, dat ecto.
Deathlift or Die.
pi_127473697
en Carbon toch? :P

pi_127473719
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Het is toch de acromiale kop? Of is dat in het Nederlands anders
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:20:55 #54
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127473720
CarbonC grappen in het ONZ topic pls.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_127473984
quote:
13s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:17 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom zeg je ecto, dat is een prima arm. :') Zeker voor je stats.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:32:56 #56
253447 Ethanolic
pi_127474019
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waarom zeg je ecto, dat is een prima arm. :') Zeker voor je stats.
Vergeleken mijn guns nu, mattie.
Deathlift or Die.
pi_127474024
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:32 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Vergeleken mijn guns nu, mattie.
En waarom post je daar dan weer geen foto's van? ;(
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:37:47 #58
253447 Ethanolic
pi_127474133
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:33 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

En waarom post je daar dan weer geen foto's van? ;(
Misschien einde van de week als ik weer in de gym ben schiet ik een plaatje.
Deathlift or Die.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:39:14 #59
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127474168
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
pi_127474256
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:39 schreef Curlbrah het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
Denk 18-19 tot 28 oid grootste deel?

Ben zelf 17, jij?

Snakey is hier de oudste, daarna carbon geloof ik
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:43:46 #61
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127474296
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Gast, ik zit te eten..
BEASTMODE
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:30:00 #62
19297 stinkie
pi_127475788
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Een voor foto van 102 kg papzak
En vorige maand rug en kuit. Maar na dit durf ik niet meer :')
pi_127476149
De machines van het merk Star Trac :r

Wat een bagger is dat zeg :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:42:19 #64
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127476181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:41 schreef Weissman het volgende:
De machines van het merk Star Trac :r

Wat een bagger is dat zeg :')
wat is met die oranje tag; je was toch buitenlander?
pi_127486325
Ik geloof dat mijn lichaam de intensiteit van mijn trainingen niet aan kan. Ben vandaag weer eerder gestopt omdat ik last kreeg van maagkrampen. Dit heb ik nu al 2 keer eerder gehad (waarbij ik de eerste dagen volledig energieloos op bed lag gepaard met kokhalzen en kotsen en nog 1-2 weken klachten behield). Deze keer waren de klachten niet zodanig erg maar ik heb er nu, 2-3 uur later nog steeds klachten van.

En dat terwijl ik gewoon een 3 daags splitschema hanteer; benen/schouders, borst/triceps, rug/biceps, in die volgorde met een dag rust ertussen. 2 dagen in het weekend. Inclusief de klassieke compounds gevolgd door 2-3 toevoegingen per spiergroep.

Eetpatroon is goed. Voldoende eiwitten en kcal. Drink op een training 2-3 flesjes water. Uitdroging is het dus niet. Hanteer verder de reverse piramid methode. Mogelijk moet ik deze omwisselen naar ouderwets 3x 6 setjes.

En anders voortaan 2 rustdagen plakken tussen trainingen of conditie verbeteren (doe nauwelijks cardio). Best balen dit.
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:07:01 #66
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127487132
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:38 schreef MrGuma het volgende:
Ik geloof dat mijn lichaam de intensiteit van mijn trainingen niet aan kan. Ben vandaag weer eerder gestopt omdat ik last kreeg van maagkrampen. Dit heb ik nu al 2 keer eerder gehad (waarbij ik de eerste dagen volledig energieloos op bed lag gepaard met kokhalzen en kotsen en nog 1-2 weken klachten behield). Deze keer waren de klachten niet zodanig erg maar ik heb er nu, 2-3 uur later nog steeds klachten van.

En dat terwijl ik gewoon een 3 daags splitschema hanteer; benen/schouders, borst/triceps, rug/biceps, in die volgorde met een dag rust ertussen. 2 dagen in het weekend. Inclusief de klassieke compounds gevolgd door 2-3 toevoegingen per spiergroep.

Eetpatroon is goed. Voldoende eiwitten en kcal. Drink op een training 2-3 flesjes water. Uitdroging is het dus niet. Hanteer verder de reverse piramid methode. Mogelijk moet ik deze omwisselen naar ouderwets 3x 6 setjes.

En anders voortaan 2 rustdagen plakken tussen trainingen of conditie verbeteren (doe nauwelijks cardio). Best balen dit.
het lijkt mij dat je het best een log aan maakt van je klachten en naar de huisarts gaat, het lijkt mij een zuurstof probleem ergens.
pi_127487346
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het lijkt mij dat je het best een log aan maakt van je klachten en naar de huisarts gaat, het lijkt mij een zuurstof probleem ergens.
Zuurstof probleem? ö
pi_127487542
Gvd doodmoe. Slecht geslapen, bijslapen lukt maar niet. Ellende. En dan moet er nog getraind worden.

Toch.nog maar ff pitten zo.
pi_127487909
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Zuurstof probleem? ö
Of gewoon ff je lijf 1 week rust gunnen ipv tegen wil en dank doorgaan, dat zou ik proberen voordat je naar de dok rent.
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:51:57 #70
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127488385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Zuurstof probleem? ö
ja, gezien je maag en misselijk klachten, het kan ook overtraining zijn, weet niet hoe lang je al dit schema al doet?
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:10:08 #71
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_127488847
Zuurstoftekort is anabool, mensen.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21266734
Confidence through competence
pi_127489051
Ik ga denk straps kopen voor het powercleanen, ondanks hook grip krijg ik toch wat problemen als ik ze aan het einde van de training doe. Vandaag wel 60kg powerclean gedaan dus bw clean is in zicht, techniek moet nog wel behoorlijk vooruit nog.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:41:27 #73
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127489620
Mensen die hier zonder klemmen benchen, squatten, DLen etc? Zit er zelf aan te denken om dit aan te gaan leren maar heb geen zin om m'n homegym te verwoesten.
BEASTMODE
pi_127489645
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:41 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die hier zonder klemmen benchen, squatten, DLen etc? Zit er zelf aan te denken om dit aan te gaan leren maar heb geen zin om m'n homegym te verwoesten.
Waarom wil je dat dan? Vanwege stoerheid? Of vanwege makkelijk schijfjes dumpen wanneer het per ongeluk toch te zwaar is? Why?
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:54:10 #75
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127489925
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Waarom wil je dat dan? Vanwege stoerheid? Of vanwege makkelijk schijfjes dumpen wanneer het per ongeluk toch te zwaar is? Why?
Omdat ik dan zeker weet dat de barbell horizontaal is.

Dat het ontzettend stoer kijkt is alleen maar mooi meegenomen.
BEASTMODE
pi_127489983
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:54 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Omdat ik dan zeker weet dat de barbell horizontaal is.

Dat het ontzettend stoer kijkt is alleen maar mooi meegenomen.
Klemmen een stukje van de schijven afzetten een optie? :) Problem solved.
pi_127490030
quote:
ik doe ze alleen bij powercleans. wat is uberhaupt het nut bij squats en bp?
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:59:09 #78
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127490077
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

Klemmen een stukje van de schijven afzetten een optie? :) Problem solved.
Dit is best slim.
BEASTMODE
pi_127490559
quote:
gebruik ze nooit. En bij zware lifts boeit het ook niet. Dat lukt alleen als je controle hebt over de barbell hebt.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:20:35 #80
366465 Virtud
y paciencia
pi_127490717
quote:
Benchpress doe ik altijd zonder klemmen, nooit een probleem zelfs met de kleinste gewichtjes erop. Zo weet ik in ieder geval dat ik recht genoeg blijf en stel dat ik eens vast kom te zitten.. Bij de rest doe ik er wel altijd klemmen op. Bij dl raakt je toch de grond en verschuift er wel wat, en bij squats doe ik het liever niet want stel dat er een schijf aan het glijden gaat.. Die barbell ligt wel op je.
pi_127491230
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:21 schreef NomanIW het volgende:
Gvd doodmoe. Slecht geslapen, bijslapen lukt maar niet. Ellende. En dan moet er nog getraind worden.

Toch.nog maar ff pitten zo.
Stay safe bro, doodvermoeid + squats = vragen om blessures.
pi_127491652
Weet iemand hier toevallig waar ik mijn eigen supplement kan laten samenstellen/maken?
If not now, then when.
pi_127491824
quote:
Ik gebruik nooit klemmen, erg overbodig imo. Zelfs met powercleanen moet je gek doen om de schijven eraf te krijgen, bij mij nog nooit een schijf afgevallen en met benchen in je eentje iets veiliger.
pi_127491864
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:50 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ik gebruik nooit klemmen, erg overbodig imo. Zelfs met powercleanen moet je gek doen om de schijven eraf te krijgen, bij mij nog nooit een schijf afgevallen en met benchen in je eentje iets veiliger.
er zit nog wat tussen eraf vallen en op z'n plek blijven... bij deadlifts blijven ze bij mij wel zitten, maar powercleans verschuiven ze wat waardoor het niet meer in evenwicht is. daar dus wel klemmen, maar verder ook niet.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:53:39 #85
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127491943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik mijn eigen supplement kan laten samenstellen/maken?
Keuken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:56:54 #86
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127492062
Vandaag een high calorie shake gemaakt en gedronken een uur voor het trainen: 1 banaan, 1 schep proteïne, 250ml melk, paar lepels brinta, een scheut olijfolie en 2 eetlepels pindakaas. Was even stug doordrinken (smaakte namelijk naar kots :') ) maar zorgde er wel voor dat ik vandaag waarschijnlijk eindelijk eens écht meer calorieën binnen heb gekregen. Iemand nog tips om meer te kunnen eten? Een vriend zei sneller eten, merk dat dit ook al wat helpt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_127492066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

er zit nog wat tussen eraf vallen en op z'n plek blijven... bij deadlifts blijven ze bij mij wel zitten, maar powercleans verschuiven ze wat waardoor het niet meer in evenwicht is. daar dus wel klemmen, maar verder ook niet.
Ik gebruik bij pwercleans de barbell uit de squatkooi met van die ringen aan het uiteinde, maar met een barbell met gladde uiteinden heb ik er ook weinig last van eigenlijk.
pi_127492149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:56 schreef Susteren het volgende:
Vandaag een high calorie shake gemaakt en gedronken een uur voor het trainen: 1 banaan, 1 schep proteïne, 250ml melk, paar lepels brinta, een scheut olijfolie en 2 eetlepels pindakaas. Was even stug doordrinken (smaakte namelijk naar kots :') ) maar zorgde er wel voor dat ik vandaag waarschijnlijk eindelijk eens écht meer calorieën binnen heb gekregen. Iemand nog tips om meer te kunnen eten? Een vriend zei sneller eten, merk dat dit ook al wat helpt.
Bij mij werkt het om frequenter te eten, en dan telkens niet dat je bomvol zit.
pi_127493011
quote:
6s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zuurstoftekort is anabool, mensen.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21266734
Gelukkig heb ik net lachgas ingeslagen bij de hanos
pi_127494188
Hoe voeg ik powercleans toe aan mn huidige sl schema? Wil eigenlijk niet echt een compound verwijderen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:47:48 #91
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127494495
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:59 schreef esv7 het volgende:

[..]

Bij mij werkt het om frequenter te eten, en dan telkens niet dat je bomvol zit.
om het vuurtje op te stoken, he
pi_127494975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

om het vuurtje op te stoken, he
Uiteraard:p, nee maar ik zit snel vol dus dit werkt goed voor mij.
pi_127495704
Ik eet op een dag gewoon veel (boterhammen met smeerkaas, zit best wat eiwitten in). En tussendoor (3x per dag oid) giet ik een eiwit shake met een lepel creatine naar binnen. 's Avonds voor het slapen nog een caseine shake. Ohja en een vitaminepilletje per dag. Ben op deze manier 5 kilo aangekomen in een maand of 3, terwijl ik iemand ben die echt nooit een grammetje aankomt ondanks dat ik veel eet. Ik train trouwens 3x per week een uur.
pi_127495856
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:07 schreef Robbedoes32 het volgende:
Ik eet op een dag gewoon veel (boterhammen met smeerkaas, zit best wat eiwitten in). En tussendoor (3x per dag oid) giet ik een eiwit shake met een lepel creatine naar binnen. 's Avonds voor het slapen nog een caseine shake. Ohja en een vitaminepilletje per dag. Ben op deze manier 5 kilo aangekomen in een maand of 3, terwijl ik iemand ben die echt nooit een grammetje aankomt ondanks dat ik veel eet. Ik train trouwens 3x per week een uur.
Right :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:11:07 #95
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127496016
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:41 schreef Beach het volgende:
Hoe voeg ik powercleans toe aan mn huidige sl schema? Wil eigenlijk niet echt een compound verwijderen.
Bent Over Rows vervangen.
pi_127496081
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Bent Over Rows vervangen.
Spreken die dezelfde groepen aan dan? :@
pi_127496266
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef Beach het volgende:

[..]

Spreken die dezelfde groepen aan dan? :@
Powercleans gebruiken om specifieke spiergroepen aan te pakken. :(
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_127496306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:08 schreef Beach het volgende:

[..]

Right :')
Trust me dat kan. Ik haat mensen die dat kunnen.
pi_127496401
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

Trust me dat kan. Ik haat mensen die dat kunnen.
Collega's zijn ook jaloers als ik een tweede stuk taart naar binnen schuif als er iemand trakteert :+
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:17:56 #100
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127496406
ja ik ken ook iemand en die gaat dus keivaak naar de macdonalds en zoww en is graatje mager ;( sommige mensen hebben gewon kutgenen!!
BEASTMODE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')