Sowieso maar een handjevol mensen die ooit een pic hier hebben gepost.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:16 schreef BadderAapje het volgende:
Degene die het hardst van de toren blaast heeft letterlijk nooit een foto geüpload
Het is toch de acromiale kop? Of is dat in het Nederlands andersquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voor de voorste kop misschien. Maar de acrominale en spinale kop train je er nauwelijks mee.
Voorste kop is ook de grootste en overtraind vergeleken met de andere 2.
Waarom zeg je ecto, dat is een prima arm.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso maar een handjevol mensen die ooit een pic hier hebben gepost.
Deze postte ik vorig jaar lolol, dat ecto.
[ afbeelding ]
Vergeleken mijn guns nu, mattie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom zeg je ecto, dat is een prima arm.Zeker voor je stats.
Misschien einde van de week als ik weer in de gym ben schiet ik een plaatje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En waarom post je daar dan weer geen foto's van?
Denk 18-19 tot 28 oid grootste deel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:39 schreef Curlbrah het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?
Gast, ik zit te eten..quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een voor foto van 102 kg papzakquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is met die oranje tag; je was toch buitenlander?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:41 schreef Weissman het volgende:
De machines van het merk Star Trac
Wat een bagger is dat zeg
het lijkt mij dat je het best een log aan maakt van je klachten en naar de huisarts gaat, het lijkt mij een zuurstof probleem ergens.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:38 schreef MrGuma het volgende:
Ik geloof dat mijn lichaam de intensiteit van mijn trainingen niet aan kan. Ben vandaag weer eerder gestopt omdat ik last kreeg van maagkrampen. Dit heb ik nu al 2 keer eerder gehad (waarbij ik de eerste dagen volledig energieloos op bed lag gepaard met kokhalzen en kotsen en nog 1-2 weken klachten behield). Deze keer waren de klachten niet zodanig erg maar ik heb er nu, 2-3 uur later nog steeds klachten van.
En dat terwijl ik gewoon een 3 daags splitschema hanteer; benen/schouders, borst/triceps, rug/biceps, in die volgorde met een dag rust ertussen. 2 dagen in het weekend. Inclusief de klassieke compounds gevolgd door 2-3 toevoegingen per spiergroep.
Eetpatroon is goed. Voldoende eiwitten en kcal. Drink op een training 2-3 flesjes water. Uitdroging is het dus niet. Hanteer verder de reverse piramid methode. Mogelijk moet ik deze omwisselen naar ouderwets 3x 6 setjes.
En anders voortaan 2 rustdagen plakken tussen trainingen of conditie verbeteren (doe nauwelijks cardio). Best balen dit.
Zuurstof probleem? öquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het lijkt mij dat je het best een log aan maakt van je klachten en naar de huisarts gaat, het lijkt mij een zuurstof probleem ergens.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het lijkt mij dat je het best een log aan maakt van je klachten en naar de huisarts gaat, het lijkt mij een zuurstof probleem ergens.
Of gewoon ff je lijf 1 week rust gunnen ipv tegen wil en dank doorgaan, dat zou ik proberen voordat je naar de dok rent.quote:
ja, gezien je maag en misselijk klachten, het kan ook overtraining zijn, weet niet hoe lang je al dit schema al doet?quote:
Waarom wil je dat dan? Vanwege stoerheid? Of vanwege makkelijk schijfjes dumpen wanneer het per ongeluk toch te zwaar is? Why?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:41 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die hier zonder klemmen benchen, squatten, DLen etc? Zit er zelf aan te denken om dit aan te gaan leren maar heb geen zin om m'n homegym te verwoesten.
Omdat ik dan zeker weet dat de barbell horizontaal is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Waarom wil je dat dan? Vanwege stoerheid? Of vanwege makkelijk schijfjes dumpen wanneer het per ongeluk toch te zwaar is? Why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |