Als er geen zwarte stukjes/beestjes in zitten het nog goed smaakt kan dat geen kwaad lijkt me.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:52 schreef habitue het volgende:
2 weken geleden begonnen met naar de sportschool gaan na aantal jaren niks te hebben gedaan. Nu stuk gemotiveerder. Veel vlees, vis en groenten in huis gehaald, en van het weekend het boek op de cover van men's health in 100 dagen gelezen van Guy van der Reijden. Stonden voor mij aantal nuttige tips in qua voeding en trainingsmethodes, en ook complete uitgebalanceerde trainingsschema's. Daar ga ik komende weken mee aan de slag.
Blijf daarbij ook dit topic lezen om me gemotiveerd te houden!
Verder heb ik nog een ton wheypoeder die 2 maand over datum is, hoeveel kwaad kan dit?
Precies, het is ook TENMINSTE houdbaar tot, dus waarschijnlijk kan je het een jaar na de THT datum nog prima gebruiken mits goed bewaard.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Als er geen zwarte stukjes/beestjes in zitten het nog goed smaakt kan dat geen kwaad lijkt me.
http://www.beautygloss.nl(...)guy-van-der-reijden/quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef habitue het volgende:
[..]
In het verleden echt veel info gelezen over BB eetschema's ed. Die man weet echt wel waar hij het over heeft.
Geen zin om hier discussie over op te starten. Ik zeg alleen dat voor iemand die net begint met BB hij best veel nuttige tips geeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.beautygloss.nl(...)guy-van-der-reijden/
Right.
Buiten wat ik van dat soort PT's denk, het is fitness. Je zit dus in het verkeerde topic. Here you go: SPT / [Fitness] (#23) - Dik zijn is een keuze!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Geen zin om hier discussie over op te starten. Ik zeg alleen dat voor iemand die net begint met BB hij best veel nuttige tips geeft.
Nee, ik wil spiermassa opbouwen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Buiten wat ik van dat soort PT's denk, het is fitness. Je zit dus in het verkeerde topic. Here you go: SPT / [Fitness] (#23) - Dik zijn is een keuze!
Hij geeft tips om af te vallen en fitter te worden. Niet om te bodybuilden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Geen zin om hier discussie over op te starten. Ik zeg alleen dat voor iemand die net begint met BB hij best veel nuttige tips geeft.
Hij heeft geen reet met BB te maken. Ik zeg het niet om je af te fikken, ik zeg het omdat ik weet dat hij er geen kont verstand van heeft.quote:
Ik zeg alleen dat er een paar goede tips in staan voor met name voeding. Hij legt bv uit hoe de hormoonhuishouding in je lichaam werkt bv, welke voedingsmiddelen dit beinvloeden en wat de invloed daarvan is op je spieren. Voor iemand die nergens wat van weet is het helemaal niet slecht om dat door te lezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft geen reet met BB te maken. Ik zeg het niet om je af te fikken, ik zeg het omdat ik weet dat hij er geen kont verstand van heeft.
Als jij denkt dat hij zo geweldig is, succes ermee. Maar doe het niet in dit topic ajb.
Ja ik las laatst dat je je juist weinig moet eten om groot te worden......quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat er een paar goede tips in staan voor met name voeding. Hij legt bv uit hoe de hormoonhuishouding in je lichaam werkt bv, welke voedingsmiddelen dit beinvloeden en wat de invloed daarvan is op je spieren. Voor iemand die nergens wat van weet is het helemaal niet slecht om dat door te lezen.
Daarbij heeft niemand de waarheid in pacht wat betreft voeding, nieuwe onderzoeken trekken vaak weer nieuwe conclusies.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Ja ik las laatst dat je je juist weinig moet eten om groot te worden......
die gozer kan nog geen 100kg van de grond krijgenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef fathank het volgende:
Ik mag hopen dat iedereen die langer dan een jaar traint er groter bij staat dan die dude
dat is dus fitness, dus wegwezen jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:21 schreef 16meter het volgende:
ik wil geen vieze, vlezige, volgepompte bodybuilding freak worden
streef meer naar een mooi atletisch lijf, een beetje zoals een zwemmer dat heeft. met mooie, lange spieren.
zoiets dus:
[ afbeelding ]
wow!
gaan we eigenwijs doen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat er een paar goede tips in staan voor met name voeding. Hij legt bv uit hoe de hormoonhuishouding in je lichaam werkt bv, welke voedingsmiddelen dit beinvloeden en wat de invloed daarvan is op je spieren. Voor iemand die nergens wat van weet is het helemaal niet slecht om dat door te lezen.
Daarbij heeft niemand de waarheid in pacht wat betreft voeding, nieuwe onderzoeken trekken vaak weer nieuwe conclusies.
Ik hou maar weer snel mijn mond, en laat de sterke spierbundels met werkelijk verstand van zaken het woord doen.quote:
In principe zeg je inhoudelijk niks, maar wijs je continu naar die gast.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik hou maar weer snel mijn mond, en laat de sterke spierbundels met werkelijk verstand van zaken het woord doen.
Nee, iemand zegt dat hij er geen reet verstand van heeft en dat het niks met BB te maken heeft. Ik ben het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In principe zeg je inhoudelijk niks, maar wijs je continu naar die gast.
niet iemand maar een FA met 25 jaar BB ervaring, dat is meer jaren dan jij oud bent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee, iemand zegt dat hij er geen reet verstand van heeft en dat het niks met BB te maken heeft. Ik ben het daar niet mee eens.
Deadliftquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
Chinups (warmup)
Pendlay row
Deadlift
Pullups (weighted)
CB row (v-grip)
Rear delt raises
En wat curls.
Is dit teveel voor rug/biceps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |