Gadverdamme, die zooi is echt niet te drinkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die magnificant is wel lekker trouwens.![]()
zit ook crea in he.
Thanks, dat was wat ik zocht.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:11 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Laadfase zorgt alleen voor dat je spieren sneller verzadigd raken met creatine, als je elke dag 5gr neemt raken je spieren ook verzadigd alleen duurt dat een paar dagen langer. That's it.
http://examine.com/supplements/Creatine/
Lol , ik probeer er max 4 per dag te drinken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee kan gewoon man, neem zelf altijd creatine en drink een stuk of 8 koppen koffie per dag.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:19 schreef DannyDeko het volgende:
Wie zou me aub wat tips en/of commentaar willen geven op dit schema? Zowel de gekozen oefeningen , de volgorde en reps.
Push
Bench press 3x6-8
Incline dbp of fly? 3x8-12
Lying triceps extension 3x8-12
Squat 3x6-8
Shoulder press 3x6-8
Standing calf raise 3x8-12
Pull:
Deadlift 3x6
Chin-ups 3xfail
Db bor 3x8-12
Leg curl 3x8-12
Db shrugs 3x-8-12
EZ-bar curl 3x8-12
Heb nog nooit een push/pull schema gedaan dus kan geen commentaar geven. Maar dit lijkt me wel wat saai.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:36 schreef DannyDeko het volgende:
Even een zelf quote want zou graag nog wat commentaar en tips krijgen
[..]
Kan je benen en borst niet beter omdraaien i.v.m. dat je met borst ook de voorste schouder koppen pakt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:22 schreef FiliusDeorum het volgende:
hoi luitjes, ff een vraagje omdat ik een beetje twijfel. Ik train nu (bijna) elke dag, maar ik zorg er wel voor dat ik elke spiergroep 3 dagen rust geef. Dus schema voorbeeld:
ma: schouders + traps
di: borst + triceps
wo: benen
do: rug + biceps
vr: schouders + traps
za: borst + triceps
zo: benen
ma: rug + biceps
di: schouders + traps
etc.
Heeft het echt nut? Of kan ik beter gewoon na 4x per week gaan zodat mijn spieren echt rust krijgen.
Ik heb een tijdje afgewisseld tussen deze 2, maar ik kan niet echt een conclusie trekken. Misschien dat hier mensen zijn die met goede argumenten kunnen komen over de beste keus. Thanks
Geen shrugs. Gewoon deadlift en pull ups. Sinds kort ook powercleans erbij en dan is isolatie echt een beetje overbodig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Huh? Jij traint toch al langer, of bedoel je dat je een tijdje gestopt bent?
Shrugs blijven trouwens een heerlijke oefening. Vandaag gewoon na het squatten in het squatrack gedaan, er was verder toch niemand.
Hoe doen jullie ze? Met EZ-bar vind ik echt kut in ieder geval, in de Smith is ook wel lekker op zijn tijd.
Ook niet of bepaalde spieren te veel/ te weinig gedaan worden of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb nog nooit een push/pull schema gedaan dus kan geen commentaar geven. Maar dit lijkt me wel wat saai.
het best is na 3 dagen een dag rust, 7 dagen is niet iets voor de lange termijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:22 schreef FiliusDeorum het volgende:
hoi luitjes, ff een vraagje omdat ik een beetje twijfel. Ik train nu (bijna) elke dag, maar ik zorg er wel voor dat ik elke spiergroep 3 dagen rust geef. Dus schema voorbeeld:
ma: schouders + traps
di: borst + triceps
wo: benen
do: rug + biceps
vr: schouders + traps
za: borst + triceps
zo: benen
ma: rug + biceps
di: schouders + traps
etc.
Heeft het echt nut? Of kan ik beter gewoon na 4x per week gaan zodat mijn spieren echt rust krijgen.
Ik heb een tijdje afgewisseld tussen deze 2, maar ik kan niet echt een conclusie trekken. Misschien dat hier mensen zijn die met goede argumenten kunnen komen over de beste keus. Thanks
Ik ben meer de high-volume kind of guy.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ook niet of bepaalde spieren te veel/ te weinig gedaan worden of iets dergelijks?
Maar saai?Wat maakt een schema dan wel leuk vind jij?
Ik drink nooit koffie, hooguit een kop thee. Maar je lichaam raakt gewoon gewend aan de caffeine en vervolgens heeft het geen effect meer. Als ik koffie drink staat ik 's avonds nog steeds naar het plafond als ik in bed lig. Maar dat zalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Lol , ik probeer er max 4 per dag te drinken.
Bij teveel caffeine voel ik me jumpy as fuck. En op lange termijn is teveel denk ik niet goed voor hart en bloedvaten.
Ik heb nog een halve pot Creatine Ultra staan, ook Fresh Watermelon. Mijn arme tanden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gadverdamme, die zooi is echt niet te drinken![]()
Ook die Nr.1 "Fresh Watermelon", smaakt eerder naar een mislukte chemische samenstelling![]()
Achja als het maar werkt.
Ik zou gewoon de zwaarste pakken en kijken wanneer die dingen in je gezicht vallen. Die moet je dan voorlopig even laten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:55 schreef Susteren het volgende:
Die vrouw van fitness zei dat ik met dumbells beter laag kon beginnen en dan opbouwen tot het maximum gewicht wat je aankunt, terwijl de meesten op internet zeggen meteen het maximale wat je een aantal keer kan doen?
Wat is het beste (zowel voor de resultaten als voor de spieren)?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:01 schreef Panzermaus het volgende:
Meer mensen die niet pijnloos kunnen incline barbell benchen?
Het voelt alsof mijn schouders niet gemaakt zijn om 'zo' te gaan ofzo. Zelfs met alleen de stang doen mijn schouders al na 3 reps pijn.Incline DB en flat BB gaan prima.
Kijk even hier naar:quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:09 schreef Questular het volgende:
Mijn rechter schouder knakt elke keer als ik omlaag ga bij incline bb en het voelt ook inderdaad alsof mn schouders die oefening niet echt kunnen waarderen.
jij gaat gains maken vriendquote:
ditquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nr 1 en Magnificent is geen geldverspilling IMO Gebruik het al heel lang en ik had absurd hoge lifts voor mijn ervaring na 7 maanden. Zit veel meer in dan alleen Creatine en ik merk het verschil wel als ik alleen Creatine neem ipv Magnificent en Nr 1.
nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Shrugs blijven trouwens een heerlijke oefening.
Hoe doen jullie ze?
Dat laatste lijkt een beetje op shoulder dislocations. Die doe ik nu regelmatig en merk dat m'n schouder nu een veel betere flexibiliteit heeft dan daarvoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef 1517 het volgende:
[..]
[..]
Kijk even hier naar:
http://www.allthingsgym.com/liao-hui-shoulder-workout/
Zeer goede mobiliteit voor de schouder
Zo te horen had ik 10kg zwaarder kunnen zijn als ik al dat spul in zou nemen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
jij gaat gains maken vriend
hou ons op de hoogte!
[..]
dit
helemaal als je magnificent combineert met number one dan ga je het wel werken
[..]
niet
en nu?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eerste-kuurtje-340390/
omhoog kijken en zijwaarts richting de spiegel staan zodat je precies kan zien wat je fout doetquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Beach het volgende:
Iemand nog goede dl tips? Had moeite om m'n rug recht te houden.
Helaas geen spiegel om in te kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
omhoog kijken en zijwaarts richting de spiegel staan zodat je precies kan zien wat je fout doet
Wel een rare gym dat je geen spiegels bij het squatrek of waar je ook deadlift hebt.quote:
billen naar achter duwen rug hol houden. Ik heb soms wel eens dat 1 rep niet lekker gaat komt omdat ik mijn rug dan "bol".quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Beach het volgende:
Billen samenknijpen alsof je in de gevangenis douched. Zolang je ze samen kan blijven knijpen zal je rug onmogelijk bol komen te staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Beach het volgende:
Zou ik mee oppassen, door het opzij kijken met je hoofd draai je je ruggengraat iets...dat wil je niet met een deadlift.quote:omhoog kijken en zijwaarts richting de spiegel staan zodat je precies kan zien wat je fout doet
Voor de startpositie kan je best opzij kijken. Wanneer je bezig bent met de deadlift is opzij kijken niet het beste idee. Dan kan je inderdaad beter filmenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef DjMark het volgende:
[..]
Zou ik mee oppassen, door het opzij kijken met je hoofd draai je je ruggengraat iets...dat wil je niet met een deadlift.
Je kan beter proberen om jezelt te (laten) filmen, en op basis daar van dingen te veranderen.
Wat is het verschil tussen een pendlay row en een BOR?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
Chinups (warmup)
Pendlay row
Deadlift
Pullups (weighted)
CB row (v-grip)
Rear delt raises
En wat curls.
Is dit teveel voor rug/biceps?
Pendlay rows = elke rep vanaf de grond en strictere vorm. Soort van hybrid tussen BOR en deadlift.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een pendlay row en een BOR?
quote:The Pendlay Row is a stricter and superior version of the Barbell Row that adds strength and muscle to your back, lats and traps like no other exercise. Pendlay Rows are named after Olympic Coach Glenn Pendlay MS USAW (the guy from whom I discovered the 5x5 method in 2003) after he described this variation of Barbell Rows on various forums more than a decade ago.
http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/quote:The big difference between Pendlay and Barbell Rows, is that the bar returns to the floor on each rep with Pendlay Rows, like with Deadlifts. By Rowing this way, you will strengthen your back, lats and traps more than with bodybuilding-style Barbell Rows.
Ah, dank!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pendlay rows = elke rep vanaf de grond en strictere vorm. Soort van hybrid tussen BOR en deadlift.
[..]
[..]
http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/
Pendlay himself.quote:
Ik heb mijn twijfels bij stress op de onderrug. Typisch vind ik aan rows dat de nadelen van zwaartekracht, dat het alleen naar beneden werkt, duidelijk te zien is. Persoonlik geef ik bij horizontale trekbewegingen de voorkeur aan cables of machines.quote:
wat is cb row? :Squote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
Chinups (warmup)
Pendlay row
Deadlift
Pullups (weighted)
CB row (v-grip)
Rear delt raises
En wat curls.
Seated cable row!quote:
In het verleden echt veel info gelezen over BB eetschema's ed. Die man weet echt wel waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:54 schreef Questular het volgende:
Men's health in het BB forum vermelden, dapper hoor
Als er geen zwarte stukjes/beestjes in zitten het nog goed smaakt kan dat geen kwaad lijkt me.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:52 schreef habitue het volgende:
2 weken geleden begonnen met naar de sportschool gaan na aantal jaren niks te hebben gedaan. Nu stuk gemotiveerder. Veel vlees, vis en groenten in huis gehaald, en van het weekend het boek op de cover van men's health in 100 dagen gelezen van Guy van der Reijden. Stonden voor mij aantal nuttige tips in qua voeding en trainingsmethodes, en ook complete uitgebalanceerde trainingsschema's. Daar ga ik komende weken mee aan de slag.
Blijf daarbij ook dit topic lezen om me gemotiveerd te houden!
Verder heb ik nog een ton wheypoeder die 2 maand over datum is, hoeveel kwaad kan dit?
Precies, het is ook TENMINSTE houdbaar tot, dus waarschijnlijk kan je het een jaar na de THT datum nog prima gebruiken mits goed bewaard.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Als er geen zwarte stukjes/beestjes in zitten het nog goed smaakt kan dat geen kwaad lijkt me.
http://www.beautygloss.nl(...)guy-van-der-reijden/quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef habitue het volgende:
[..]
In het verleden echt veel info gelezen over BB eetschema's ed. Die man weet echt wel waar hij het over heeft.
Geen zin om hier discussie over op te starten. Ik zeg alleen dat voor iemand die net begint met BB hij best veel nuttige tips geeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.beautygloss.nl(...)guy-van-der-reijden/
Right.
Buiten wat ik van dat soort PT's denk, het is fitness. Je zit dus in het verkeerde topic. Here you go: SPT / [Fitness] (#23) - Dik zijn is een keuze!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Geen zin om hier discussie over op te starten. Ik zeg alleen dat voor iemand die net begint met BB hij best veel nuttige tips geeft.
Nee, ik wil spiermassa opbouwen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Buiten wat ik van dat soort PT's denk, het is fitness. Je zit dus in het verkeerde topic. Here you go: SPT / [Fitness] (#23) - Dik zijn is een keuze!
Hij geeft tips om af te vallen en fitter te worden. Niet om te bodybuilden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Geen zin om hier discussie over op te starten. Ik zeg alleen dat voor iemand die net begint met BB hij best veel nuttige tips geeft.
Hij heeft geen reet met BB te maken. Ik zeg het niet om je af te fikken, ik zeg het omdat ik weet dat hij er geen kont verstand van heeft.quote:
Ik zeg alleen dat er een paar goede tips in staan voor met name voeding. Hij legt bv uit hoe de hormoonhuishouding in je lichaam werkt bv, welke voedingsmiddelen dit beinvloeden en wat de invloed daarvan is op je spieren. Voor iemand die nergens wat van weet is het helemaal niet slecht om dat door te lezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij heeft geen reet met BB te maken. Ik zeg het niet om je af te fikken, ik zeg het omdat ik weet dat hij er geen kont verstand van heeft.
Als jij denkt dat hij zo geweldig is, succes ermee. Maar doe het niet in dit topic ajb.
Ja ik las laatst dat je je juist weinig moet eten om groot te worden......quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat er een paar goede tips in staan voor met name voeding. Hij legt bv uit hoe de hormoonhuishouding in je lichaam werkt bv, welke voedingsmiddelen dit beinvloeden en wat de invloed daarvan is op je spieren. Voor iemand die nergens wat van weet is het helemaal niet slecht om dat door te lezen.
Daarbij heeft niemand de waarheid in pacht wat betreft voeding, nieuwe onderzoeken trekken vaak weer nieuwe conclusies.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Ja ik las laatst dat je je juist weinig moet eten om groot te worden......
die gozer kan nog geen 100kg van de grond krijgenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef fathank het volgende:
Ik mag hopen dat iedereen die langer dan een jaar traint er groter bij staat dan die dude
dat is dus fitness, dus wegwezen jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:21 schreef 16meter het volgende:
ik wil geen vieze, vlezige, volgepompte bodybuilding freak worden
streef meer naar een mooi atletisch lijf, een beetje zoals een zwemmer dat heeft. met mooie, lange spieren.
zoiets dus:
[ afbeelding ]
wow!
gaan we eigenwijs doen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat er een paar goede tips in staan voor met name voeding. Hij legt bv uit hoe de hormoonhuishouding in je lichaam werkt bv, welke voedingsmiddelen dit beinvloeden en wat de invloed daarvan is op je spieren. Voor iemand die nergens wat van weet is het helemaal niet slecht om dat door te lezen.
Daarbij heeft niemand de waarheid in pacht wat betreft voeding, nieuwe onderzoeken trekken vaak weer nieuwe conclusies.
Ik hou maar weer snel mijn mond, en laat de sterke spierbundels met werkelijk verstand van zaken het woord doen.quote:
In principe zeg je inhoudelijk niks, maar wijs je continu naar die gast.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik hou maar weer snel mijn mond, en laat de sterke spierbundels met werkelijk verstand van zaken het woord doen.
Nee, iemand zegt dat hij er geen reet verstand van heeft en dat het niks met BB te maken heeft. Ik ben het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In principe zeg je inhoudelijk niks, maar wijs je continu naar die gast.
niet iemand maar een FA met 25 jaar BB ervaring, dat is meer jaren dan jij oud bent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee, iemand zegt dat hij er geen reet verstand van heeft en dat het niks met BB te maken heeft. Ik ben het daar niet mee eens.
Deadliftquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
Chinups (warmup)
Pendlay row
Deadlift
Pullups (weighted)
CB row (v-grip)
Rear delt raises
En wat curls.
Heb hem een mail gestuurd, maar niks terug gehad, hij is gewoon arrogant geworden door zijn godstatusquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Er is hier maar 1 persoon die op gebied van voeding die hier diep gerespecteerd wordt en dat Jesse van der Velde. Men's Health is niks bij hem
Oh dan ben ik het wel met hem eens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet iemand maar een FA met 25 jaar BB ervaring, dat is meer jaren dan jij oud bent.
hoe kan dit je streef zijn, mijn ongetrained fysiek staat er nog beter bij dan ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:21 schreef 16meter het volgende:
ik wil geen vieze, vlezige, volgepompte bodybuilding freak worden
streef meer naar een mooi atletisch lijf, een beetje zoals een zwemmer dat heeft. met mooie, lange spieren.
zoiets dus:
[ afbeelding ]
wow!
voor advies op jouw niveauquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Oh dan ben ik het wel met hem eens.Vooral die FA doet het em.
Guy van der reijden weet wel wat. Maar hij kraamt ook veel onzin uit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee, iemand zegt dat hij er geen reet verstand van heeft en dat het niks met BB te maken heeft. Ik ben het daar niet mee eens.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Dat gedoe met 'starches spike insulin, insuline drives fat' moet echt eens een keer ophouden idd. Hoewel het idd zo is dat in de postprandiale insulinepiek er netto vetopslag plaatsvindt (natuurlijk, je eet sneller dan dat je tijdens het verteren aan energie nodig hebt, dus er moet altijd een gedeelte opgeslagen worden) is de hele insuline-glucagon tandem natuurlijk aangepast aan je verbruik.
Weinig eten: korte insulinepiek voor opslag en daarna weer verbruik van lichaamsreserves. Veel eten: langgerekte piek en daarna weer verbruik van lichaamsreserves. Het is aangepast aan je inname en verbruik. Met andere woorden: kcal in / uit zal een goede indicatie geven.
Mensen zoals Guy van der Reijden, Atkins adepten en Paleotards moeten zelf eens een keer op een 1500 kcal aardappel-only dieet gaan. Aardappelzetmeel schiet insuline door het dak heen, maar wedden dat je als een malle afvalt.
Ellebogen iets hoger doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef rumiii het volgende:
Kan n mattie tips geven over de plaatsing van de stang bij de squat? Stang rolt namelijk bij de laatste reps naar beneden
omdat sommige mensen inflexibel zijn. Of lange bovenbenen hebben. Of beidequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:31 schreef Hiatus het volgende:
Waarom squatten mensen met kleine plates onder hun hielen?
Inflexibel en dat beperkt ze in wel aspect van de squat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:35 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
omdat sommige mensen inflexibel zijn. Of lange bovenbenen hebben. Of beide
Maar ondertussen wel cardio geven (in dat boek boksen, kettlebel, bodypump)quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Guy van der reijden weet wel wat. Maar hij kraamt ook veel onzin uit.
Bijv. HIIT zou volgens hem de beste manier zijn om af te vallen. En langdurige cardio zorgt er niet voor dat je gewicht verliest.
Terwijl langdurige cardio de meeste calorieėn verbrandt en zorgt voor meer gewichtsverlies. Het is misschien niet de leukste methode maar wel het effectiefst.
Of dat koolhydraten uit den boze zijn en maximaal 2 porties genuttigd mogen worden. Dus 2 volkoren boterhammen is de max. Dit is onzin want fruit zou al uitgesloten worden als je aardappels/pasta of rijst zou eten bij je maaltijden en een boterham nuttigt. Eveneens moet koolhydraten aangepast worden aan je activiteiten niveau.
Train je op uithoudingsvermogen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Susteren het volgende:
Ik begin progressie te boeken, wat ik eerst met moeite 20x kon op een laag gewicht doe ik nu in 3 (circuit) sets van 20x (in totaal 60x) op een hoger gewicht met minder moeite
Nope, krachttraining (technogym circuit)quote:
lol, beter doe je zelf wat research.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, krachttraining (technogym circuit)![]()
Volgens de instructeur moet ik 20 herhalingen doen, 1e ronde op een laag gewicht en 2e en 3e een hoger gewicht.
Hmm, ik denk dat zei er meer van weet dan ikquote:
Je instructeur is een lieve man, maar boven de 12 herhalingen wordt het wat inefficiėnt voor spiergroei (grofweg 6-12 herhalingen, maar 12 is al vrij hoog) en voor kracht (grofweg 1-5 herhalingen met goed zwaar gewicht) al helemaal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, krachttraining (technogym circuit)![]()
Volgens de instructeur moet ik 20 herhalingen doen, 1e ronde op een laag gewicht en 2e en 3e een hoger gewicht.
Ah doe es lief.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
godverdomme Curlbro waarom heb je hem naar dit topic gestuurd
Ja goed idee om progressie te boeken. Minder moeite doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Susteren het volgende:
Ik begin progressie te boeken, wat ik eerst met moeite 20x kon op een laag gewicht doe ik nu in 3 (circuit) sets van 20x (in totaal 60x) op een hoger gewicht met minder moeite
Eerste paar workouts bij mij waren hel op aarde - nu ik al paar jaar train is het easypeasylemonsqueezyquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja goed idee om progressie te boeken. Minder moeite doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |