Heb hem een mail gestuurd, maar niks terug gehad, hij is gewoon arrogant geworden door zijn godstatusquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Er is hier maar 1 persoon die op gebied van voeding die hier diep gerespecteerd wordt en dat Jesse van der Velde. Men's Health is niks bij hem
Oh dan ben ik het wel met hem eens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet iemand maar een FA met 25 jaar BB ervaring, dat is meer jaren dan jij oud bent.
hoe kan dit je streef zijn, mijn ongetrained fysiek staat er nog beter bij dan ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:21 schreef 16meter het volgende:
ik wil geen vieze, vlezige, volgepompte bodybuilding freak worden
streef meer naar een mooi atletisch lijf, een beetje zoals een zwemmer dat heeft. met mooie, lange spieren.
zoiets dus:
[ afbeelding ]
wow!
voor advies op jouw niveauquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Oh dan ben ik het wel met hem eens.Vooral die FA doet het em.
Guy van der reijden weet wel wat. Maar hij kraamt ook veel onzin uit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee, iemand zegt dat hij er geen reet verstand van heeft en dat het niks met BB te maken heeft. Ik ben het daar niet mee eens.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Dat gedoe met 'starches spike insulin, insuline drives fat' moet echt eens een keer ophouden idd. Hoewel het idd zo is dat in de postprandiale insulinepiek er netto vetopslag plaatsvindt (natuurlijk, je eet sneller dan dat je tijdens het verteren aan energie nodig hebt, dus er moet altijd een gedeelte opgeslagen worden) is de hele insuline-glucagon tandem natuurlijk aangepast aan je verbruik.
Weinig eten: korte insulinepiek voor opslag en daarna weer verbruik van lichaamsreserves. Veel eten: langgerekte piek en daarna weer verbruik van lichaamsreserves. Het is aangepast aan je inname en verbruik. Met andere woorden: kcal in / uit zal een goede indicatie geven.
Mensen zoals Guy van der Reijden, Atkins adepten en Paleotards moeten zelf eens een keer op een 1500 kcal aardappel-only dieet gaan. Aardappelzetmeel schiet insuline door het dak heen, maar wedden dat je als een malle afvalt.
Ellebogen iets hoger doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef rumiii het volgende:
Kan n mattie tips geven over de plaatsing van de stang bij de squat? Stang rolt namelijk bij de laatste reps naar beneden
omdat sommige mensen inflexibel zijn. Of lange bovenbenen hebben. Of beidequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:31 schreef Hiatus het volgende:
Waarom squatten mensen met kleine plates onder hun hielen?
Inflexibel en dat beperkt ze in wel aspect van de squat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:35 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
omdat sommige mensen inflexibel zijn. Of lange bovenbenen hebben. Of beide
Maar ondertussen wel cardio geven (in dat boek boksen, kettlebel, bodypump)quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Guy van der reijden weet wel wat. Maar hij kraamt ook veel onzin uit.
Bijv. HIIT zou volgens hem de beste manier zijn om af te vallen. En langdurige cardio zorgt er niet voor dat je gewicht verliest.
Terwijl langdurige cardio de meeste calorieën verbrandt en zorgt voor meer gewichtsverlies. Het is misschien niet de leukste methode maar wel het effectiefst.
Of dat koolhydraten uit den boze zijn en maximaal 2 porties genuttigd mogen worden. Dus 2 volkoren boterhammen is de max. Dit is onzin want fruit zou al uitgesloten worden als je aardappels/pasta of rijst zou eten bij je maaltijden en een boterham nuttigt. Eveneens moet koolhydraten aangepast worden aan je activiteiten niveau.
Train je op uithoudingsvermogen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Susteren het volgende:
Ik begin progressie te boeken, wat ik eerst met moeite 20x kon op een laag gewicht doe ik nu in 3 (circuit) sets van 20x (in totaal 60x) op een hoger gewicht met minder moeite
Nope, krachttraining (technogym circuit)quote:
lol, beter doe je zelf wat research.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, krachttraining (technogym circuit)![]()
Volgens de instructeur moet ik 20 herhalingen doen, 1e ronde op een laag gewicht en 2e en 3e een hoger gewicht.
Hmm, ik denk dat zei er meer van weet dan ikquote:
Je instructeur is een lieve man, maar boven de 12 herhalingen wordt het wat inefficiënt voor spiergroei (grofweg 6-12 herhalingen, maar 12 is al vrij hoog) en voor kracht (grofweg 1-5 herhalingen met goed zwaar gewicht) al helemaal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, krachttraining (technogym circuit)![]()
Volgens de instructeur moet ik 20 herhalingen doen, 1e ronde op een laag gewicht en 2e en 3e een hoger gewicht.
Ah doe es lief.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
godverdomme Curlbro waarom heb je hem naar dit topic gestuurd
Ja goed idee om progressie te boeken. Minder moeite doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Susteren het volgende:
Ik begin progressie te boeken, wat ik eerst met moeite 20x kon op een laag gewicht doe ik nu in 3 (circuit) sets van 20x (in totaal 60x) op een hoger gewicht met minder moeite
Eerste paar workouts bij mij waren hel op aarde - nu ik al paar jaar train is het easypeasylemonsqueezyquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja goed idee om progressie te boeken. Minder moeite doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |