quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:58 schreef Champy het volgende:
Ik snap wel dat die chick verborgen zit achter een linkje
nee man motivated as fuck nu!!! Ik ga ff hard biceps pompe feel the burn!!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:33 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Pfffff... Word je ook moe van, die overdreven motivational crap.
hiermee raak ik pas gemotiveerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
nee man motivated as fuck nu!!! Ik ga ff hard biceps pompe feel the burn!!!!
zyzz is als een voorbeeld voor mijquote:
Daarom chocola!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:42 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn white chocolate shake proeft godverdomme naar vanille. Vieze oplichters.
lolz faya gquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:42 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn white chocolate shake proeft godverdomme naar vanille. Vieze oplichters.
Ik kom echt niet aan mijn eiwitten door alleen voeding te gebruiken. Ik raak helaas te snel volquote:
Sowieso hequote:
die reactiesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef Dimachaerus het volgende:
als dit je neit motiveert weet ik het ook niet meer hoor kijk die hollandsche en turks sletjes eens myrren op 00;03 ; 00;40
Hij is hier niet zo groot op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef Dimachaerus het volgende:
als dit je neit motiveert weet ik het ook niet meer hoor kijk die hollandsche en turks sletjes eens myrren op 00;03 ; 00;40
Vandaag in de supermarkt chocola gekocht..voor mijn moederquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik kom echt niet aan mijn eiwitten door alleen voeding te gebruiken. Ik raak helaas te snel vol
[..]
Sowieso he
hussele en coke pushe brahquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:56 schreef ChesterPerry het volgende:
komop man 3 donnies voor zon ton whey
Whoe iss it?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Amsterdam sure?
its a great land please do there a set man
i'm come than
in ten years you you are the next afrojack
that's now i sure
In een bepaald subforum zouden ze niet snappen wat je nu denkt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik geniet echt niet van dat feel NA een MCflurry, iets wat je in een kwartier op hebt.
445 kcal voor een McFlurry.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vandaag in de supermarkt chocola gekocht..voor mijn moeder. Al 2 dagen trek in een McFlurry. Maar ja the taste of being toned is better.
gewoon doen, je hebt het verdiendquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik geniet echt niet van dat feel NA een MCflurry, iets wat je in een kwartier op hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
grofffquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je beter deze cake eten.
Iemand zei daar laatst dat ze een blok chocolade van 400 gram na 10 minuten op had gegetenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:05 schreef Beach het volgende:
[..]
In een bepaald subforum zouden ze niet snappen wat je nu denkt.
Damnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Iemand zei daar laatst dat ze een blok chocolade van 400 gram na 10 minuten op had gegeten
~ 2400 kcals. Good job.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Iemand zei daar laatst dat ze een blok chocolade van 400 gram na 10 minuten op had gegeten
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:12 schreef G.R.S. het volgende:
http://thisiswhyyourefat.kinja.com/
Je komt hier creaties tegen joh..![]()
[ afbeelding ]
Hey thanks man!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
445 kcal voor een McFlurry.Kun je beter een Choco momentje halen van Hertog; net zo lekker en maar ~ 110 kcal.
Neuh...pas als ik doel bereikt heb, mag ik wat lekkersquote:
Ja maar dat smelt niet dus daar doe je langer over.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je beter deze cake eten.
Godver..ik wil ze allemaal slaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:
Gewoon vet daar hebben, ik heb nergens last van met squats.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:15 schreef IrCute het volgende:
pussy padIk loop gewoon met blauwe plekken op mijn schouders/rug als een echte alpha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |