Gadverdamme, die zooi is echt niet te drinkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die magnificant is wel lekker trouwens.![]()
zit ook crea in he.
Thanks, dat was wat ik zocht.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:11 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Laadfase zorgt alleen voor dat je spieren sneller verzadigd raken met creatine, als je elke dag 5gr neemt raken je spieren ook verzadigd alleen duurt dat een paar dagen langer. That's it.
http://examine.com/supplements/Creatine/
Lol , ik probeer er max 4 per dag te drinken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee kan gewoon man, neem zelf altijd creatine en drink een stuk of 8 koppen koffie per dag.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:19 schreef DannyDeko het volgende:
Wie zou me aub wat tips en/of commentaar willen geven op dit schema? Zowel de gekozen oefeningen , de volgorde en reps.
Push
Bench press 3x6-8
Incline dbp of fly? 3x8-12
Lying triceps extension 3x8-12
Squat 3x6-8
Shoulder press 3x6-8
Standing calf raise 3x8-12
Pull:
Deadlift 3x6
Chin-ups 3xfail
Db bor 3x8-12
Leg curl 3x8-12
Db shrugs 3x-8-12
EZ-bar curl 3x8-12
Heb nog nooit een push/pull schema gedaan dus kan geen commentaar geven. Maar dit lijkt me wel wat saai.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:36 schreef DannyDeko het volgende:
Even een zelf quote want zou graag nog wat commentaar en tips krijgen
[..]
Kan je benen en borst niet beter omdraaien i.v.m. dat je met borst ook de voorste schouder koppen pakt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:22 schreef FiliusDeorum het volgende:
hoi luitjes, ff een vraagje omdat ik een beetje twijfel. Ik train nu (bijna) elke dag, maar ik zorg er wel voor dat ik elke spiergroep 3 dagen rust geef. Dus schema voorbeeld:
ma: schouders + traps
di: borst + triceps
wo: benen
do: rug + biceps
vr: schouders + traps
za: borst + triceps
zo: benen
ma: rug + biceps
di: schouders + traps
etc.
Heeft het echt nut? Of kan ik beter gewoon na 4x per week gaan zodat mijn spieren echt rust krijgen.
Ik heb een tijdje afgewisseld tussen deze 2, maar ik kan niet echt een conclusie trekken. Misschien dat hier mensen zijn die met goede argumenten kunnen komen over de beste keus. Thanks
Geen shrugs. Gewoon deadlift en pull ups. Sinds kort ook powercleans erbij en dan is isolatie echt een beetje overbodig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Huh? Jij traint toch al langer, of bedoel je dat je een tijdje gestopt bent?
Shrugs blijven trouwens een heerlijke oefening. Vandaag gewoon na het squatten in het squatrack gedaan, er was verder toch niemand.
Hoe doen jullie ze? Met EZ-bar vind ik echt kut in ieder geval, in de Smith is ook wel lekker op zijn tijd.
Ook niet of bepaalde spieren te veel/ te weinig gedaan worden of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb nog nooit een push/pull schema gedaan dus kan geen commentaar geven. Maar dit lijkt me wel wat saai.
het best is na 3 dagen een dag rust, 7 dagen is niet iets voor de lange termijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:22 schreef FiliusDeorum het volgende:
hoi luitjes, ff een vraagje omdat ik een beetje twijfel. Ik train nu (bijna) elke dag, maar ik zorg er wel voor dat ik elke spiergroep 3 dagen rust geef. Dus schema voorbeeld:
ma: schouders + traps
di: borst + triceps
wo: benen
do: rug + biceps
vr: schouders + traps
za: borst + triceps
zo: benen
ma: rug + biceps
di: schouders + traps
etc.
Heeft het echt nut? Of kan ik beter gewoon na 4x per week gaan zodat mijn spieren echt rust krijgen.
Ik heb een tijdje afgewisseld tussen deze 2, maar ik kan niet echt een conclusie trekken. Misschien dat hier mensen zijn die met goede argumenten kunnen komen over de beste keus. Thanks
Ik ben meer de high-volume kind of guy.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ook niet of bepaalde spieren te veel/ te weinig gedaan worden of iets dergelijks?
Maar saai?Wat maakt een schema dan wel leuk vind jij?
Ik drink nooit koffie, hooguit een kop thee. Maar je lichaam raakt gewoon gewend aan de caffeine en vervolgens heeft het geen effect meer. Als ik koffie drink staat ik 's avonds nog steeds naar het plafond als ik in bed lig. Maar dat zalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Lol , ik probeer er max 4 per dag te drinken.
Bij teveel caffeine voel ik me jumpy as fuck. En op lange termijn is teveel denk ik niet goed voor hart en bloedvaten.
Ik heb nog een halve pot Creatine Ultra staan, ook Fresh Watermelon. Mijn arme tanden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gadverdamme, die zooi is echt niet te drinken![]()
Ook die Nr.1 "Fresh Watermelon", smaakt eerder naar een mislukte chemische samenstelling![]()
Achja als het maar werkt.
Ik zou gewoon de zwaarste pakken en kijken wanneer die dingen in je gezicht vallen. Die moet je dan voorlopig even laten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:55 schreef Susteren het volgende:
Die vrouw van fitness zei dat ik met dumbells beter laag kon beginnen en dan opbouwen tot het maximum gewicht wat je aankunt, terwijl de meesten op internet zeggen meteen het maximale wat je een aantal keer kan doen?
Wat is het beste (zowel voor de resultaten als voor de spieren)?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:01 schreef Panzermaus het volgende:
Meer mensen die niet pijnloos kunnen incline barbell benchen?
Het voelt alsof mijn schouders niet gemaakt zijn om 'zo' te gaan ofzo. Zelfs met alleen de stang doen mijn schouders al na 3 reps pijn.Incline DB en flat BB gaan prima.
Kijk even hier naar:quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:09 schreef Questular het volgende:
Mijn rechter schouder knakt elke keer als ik omlaag ga bij incline bb en het voelt ook inderdaad alsof mn schouders die oefening niet echt kunnen waarderen.
jij gaat gains maken vriendquote:
ditquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nr 1 en Magnificent is geen geldverspilling IMO Gebruik het al heel lang en ik had absurd hoge lifts voor mijn ervaring na 7 maanden. Zit veel meer in dan alleen Creatine en ik merk het verschil wel als ik alleen Creatine neem ipv Magnificent en Nr 1.
nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Shrugs blijven trouwens een heerlijke oefening.
Hoe doen jullie ze?
Dat laatste lijkt een beetje op shoulder dislocations. Die doe ik nu regelmatig en merk dat m'n schouder nu een veel betere flexibiliteit heeft dan daarvoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef 1517 het volgende:
[..]
[..]
Kijk even hier naar:
http://www.allthingsgym.com/liao-hui-shoulder-workout/
Zeer goede mobiliteit voor de schouder
Zo te horen had ik 10kg zwaarder kunnen zijn als ik al dat spul in zou nemen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
jij gaat gains maken vriend
hou ons op de hoogte!
[..]
dit
helemaal als je magnificent combineert met number one dan ga je het wel werken
[..]
niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |