Zal morgen op je tips letten, bedankt!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:17 schreef NomanIW het volgende:
Hakken op de grond, diep doorzakken, kont naar achter, barbell correct plaatsen, barbell altijd boven midden van je voet.
Techniek is belangrijk, dus lees, kijk video's en leer van anderen.
De progressie die jij hebt gemaakt is echt wonderbaarlijk als je ziet waar je vandaan komtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:48 schreef MarMar het volgende:
Druk, maar ik kom even opscheppen dat mijn squat in het laatste setje van 4x12 gister 95kg was.
Ik ga gewoon de 100 halen voor mijn verjaardag![]()
Okee zo zat het ja. Doe momenteel alleen pullups.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:46 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
De brede grip met handpalmen van je af is de pull up en schouderbreedte grip met palmen naar binnen is chin up.
Pull up is beduidend zwaarder en haal je je biceps wat meer uit de oefening. Het is ook een oefening die meer nadruk op je lats legt.
Doe voorzichtig. Het zal wel wat moeite kosten hem goed te leren. Beste is iemand je te laten filmen, zodat anderen je techniek kunnen beoordelen. Hoe sneller je hem doorhebt, hoe sneller je lekker kan gaan beulen. Maar de techniek aanleren is wel het allerbelangrijkste.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:43 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Zal morgen op je tips letten, bedankt!
Nog even wat filmpjes kijken en dan moet het goed gaan komen.
3 potten overpriced creatine, een potje cafeīne en eiwitten, afgezien van de eiwitten, echt zonde van je centen.quote:
Beter had je voor dat geld gewoon een kilo of 5 whey perfection gehaald en een creatine-mono.quote:
zal ik doen, moet zeggen dat ik een tijdje terug tijdens een circuittraining al eens gesquat heb. Een jongen van de sportschool heeft hem toen voorgedaan, maar dat is al zon maandje of 3 geleden, dus die uitleg was ondertussen flink weggezakt. Ik ga ook niet heel die bar volhangen met gewichten natuurlijk. Rustig, licht beginnen en focus idd op de techniek leggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:48 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Doe voorzichtig. Het zal wel wat moeite kosten hem goed te leren. Beste is iemand je te laten filmen, zodat anderen je techniek kunnen beoordelen. Hoe sneller je hem doorhebt, hoe sneller je lekker kan gaan beulen. Maar de techniek aanleren is wel het allerbelangrijkste.
haal dan gewoon voor 100 euro winny, dan heb je tenminste nog resultaatquote:
Lol Kai dwarfed hem hard, echt een fucking beest is het.quote:
Achja al die dingen met creatine d'r in is het natuurlijk niet waard, gewoon creatine mono.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:36 schreef fathank het volgende:
[..]
haal dan gewoon voor 100 euro winny, dan heb je tenminste nog resultaat
Huh? Jij traint toch al langer, of bedoel je dat je een tijdje gestopt bent?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, heb bijna dezelfde stats, maar zit iets hoger in mijn vet. Ben nu 1.90 bij 89kg en 15% denk ik. Kracht is ook wat minder bij mij bench 80 dl 140 sq 110.
Maar train ook pas iets meer dan 3 maanden, dus sla mijn cut voor dit jaar over.
Leuk vergelijkingsmateriaal.
Wen er maar aan, honger.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:10 schreef NomanIW het volgende:
Eerste twee dagen cut niet geheel vlekkeloos verlopen. Calorieën tellen, alsnog veel te veel koolhydraten binnen. Nu honger, maar moet tot vanavond wachten voor kip en een beetje sla.
Morgen moet dat ff beter. Mss volgende week IF proberen.
8 kilo afvallen in 2,5 maanden? Zelfs met beginner gains is het onmogelijk om dan spieren erbij te hebben gekregenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:03 schreef Beach het volgende:
Overigens heb ik wel wat progressie te melden2.5maand serieus bezig met liften en voeding en rust.
8kilo kwijt (92 naar 84)en ondertussen aardig wat spieren erbij, als ik invoor de spiegel sta al aardig wat definitie bij de traps biceps en triceps. En ik heb niet het idee dat vet verliezen op dit punt lastiger wordt al.
We're all gonna make it.
Met m'n traps ben ik best blessed, train ze meestal 1x in de 2 weken met DB shrugs, heel af en toe met een BB. Met deadlift pak je ze natuurlijk ook al aardig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Huh? Jij traint toch al langer, of bedoel je dat je een tijdje gestopt bent?
Shrugs blijven trouwens een heerlijke oefening. Vandaag gewoon na het squatten in het squatrack gedaan, er was verder toch niemand.
Hoe doen jullie ze? Met EZ-bar vind ik echt kut in ieder geval, in de Smith is ook wel lekker op zijn tijd.
Je hebt mooie verhoudingen, maar oppassen dat je straks geen stierennek krijgt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:41 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Met m'n traps ben ik best blessed, train ze meestal 1x in de 2 weken met DB shrugs, heel af en toe met een BB. Met deadlift pak je ze natuurlijk ook al aardig.
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:37 schreef jeurse04 het volgende:
Lurk al een tijdje mee, af en toe wat gepost.
Train nu ongeveer 1 jaar en 9 maanden (waarvan eerste halfjaar aankloten), sinds 1.5 jaar serieus bezig door 4x per week te gaan en ook op dieet te letten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de linkerfoto ging ik ongeveer 4 maanden naar de sportschool, wat dus nog niet zo serieus was en woog ik ~80kg. Heb de 90kg aangetikt van de winter en ben nu bezig met cutten. Rechterfoto is gister gemaakt en het resultaat na 1 jaar en 9 maanden trainen.
Ben 1.90cm bij 88kg. Bf%: ~12%
Heb het idee dat ik met een 100% in orde dieet nog veel verder had kunnen zijn maar alsnog ben ik redelijk tevreden, wil alleen nog wel ff verder cutten.![]()
Dankje, ja ze groeien als kool, ik had al besloten om minder vaak shrugs te doen want het begint al aardig op mount olympus te lijken. M'n biceps daarentegen groeien zo langzaamquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hebt mooie verhoudingen, maar oppassen dat je straks geen stierennek krijgt.
Ik zou zelfs helemaal skippen maybe. Als je genoeg aanleg hebt voldoen deadlifts, military presses al denk ik. No dat feel, mijn delts lopen achter. Triceps daarentegenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:49 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Dankje, ja ze groeien als kool, ik had al besloten om minder vaak shrugs te doen want het begint al aardig op mount olympus te lijken. M'n biceps daarentegen groeien zo langzaam
Ik trainde eerst 8 maanden, toen 1,5 jaar gestopt dus weer op nul kunnen beginnen, train nu weer iets meer dan 3 maanden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Huh? Jij traint toch al langer, of bedoel je dat je een tijdje gestopt bent?
Shrugs blijven trouwens een heerlijke oefening. Vandaag gewoon na het squatten in het squatrack gedaan, er was verder toch niemand.
Hoe doen jullie ze? Met EZ-bar vind ik echt kut in ieder geval, in de Smith is ook wel lekker op zijn tijd.
Wat is niet echt nodig? Snap je niet helemaalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wen er maar aan, honger.![]()
Het is niet echt nodig als je je eten/tussendoortjes goed verspreid over de dag. Maar een stuk minder carbs maakt mij bijna heel de dag hongerig.
En iedereen altijd hier maar klagen over f4f! Twee squatrekken, twee Benchpress, 8 losse bankjes, en heul veel dumbellsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Slechts 1 losse barbell beschikbaar van 't BP bankje. Dus jep, helaas ook de shoulder press in de smith.
Het is niet echt nodig om honger te lijden in de cut.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:54 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Wat is niet echt nodig? Snap je niet helemaal
Sjah, effe wennen idd. Was al aardig wat kwijtgeraakt aan vetrandjes, maar nu nog effe een echte cut eroverheen. Hopelijk ben ik na dezomer dan weer helemaal.in orde. Gaan we eens kijken wat er nog inzit.
Netjes! Ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:48 schreef esv7 het volgende:
Vandaag gewogen en weeg nu 68 kilo, het oorspronkelijke doel was om na een jaar trainen in de 70 kilo te wegen. Heb daar nog ongeveer 3 maanden de tijd voor dus lekker doorgaan. Ik woog voor ik ging trainen ongeveer 56 kilo.
Hehe, okee. Nee snap ik. Maar nu wel ff. Als ik blijf vreten schiet het niet op natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is niet echt nodig om honger te lijden in de cut.
Ik weet het ook niet hoor danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
8 kilo afvallen in 2,5 maanden? Zelfs met beginner gains is het onmogelijk om dan spieren erbij te hebben gekregen
In mijn split deed ik ze allebei, nu wissel ik soms af omdat ik ook andere compounds doe en als ik na twee bench nog moet gaan squatten/deadliften/mp dan ben ik leegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:58 schreef Atemno het volgende:
Krijg je echt minder mooie borsten met bp dan met dp? Of doen jullie beiden?
Ik doe bp incline bp en decline bp. 3*10*gewicht.
En 1 warmingup setje.
Haha dat viel mij vandaag ook op, kleine druktemakers in tanktop die met dumbells gooien. Terwijl de echt grote kerels vaak trainen in joggingbroek en hoodie oid.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Viel me trouwens vandaag op dat het altijd die manlets zijn die in een tank top trainen
40 euro. Gewoon de creapure van b&f shop. Kreeg het vandaan binnen. Ben nu ook niet meer te stoppen natuurlijk, verwacht immense krachtgainsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef 1517 het volgende:
Zag een reactie over dure creatine.
Wat betalen jullie per kg?
De twee grootste gasten hier trainen inderdaad in een hoodie vest. Snap nooit hoe ze het uit houden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:34 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Haha dat viel mij vandaag ook op, kleine druktemakers in tanktop die met dumbells gooien. Terwijl de echt grote kerels vaak trainen in joggingbroek en hoodie oid.
Kreeg ooit een hele uitgebreide how-to-use-creatine-guide van een van de fokkers hierquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef Push. het volgende:
[..]
40 euro. Gewoon de creapure van b&f shop. Kreeg het vandaan binnen. Ben nu ook niet meer te stoppen natuurlijk, verwacht immense krachtgains.
Wat denken jullie over laadfase van creatine? Bullshit of of het gewoon de gok waard? Zit nu op het laatste, kost toch niks die troep.
Creatine mono van creapure bij B&F, kost ¤24,90.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef 1517 het volgende:
Zag een reactie over dure creatine.
Wat betalen jullie per kg?
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef 1517 het volgende:
[..]
Kreeg ooit een hele uitgebreide how-to-use-creatine-guide van een van de fokkers hier
5gram elke dag
Nee kan gewoon man, neem zelf altijd creatine en drink een stuk of 8 koppen koffie per dag.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef Beach het volgende:
Je mag toch eigenlijk geen cafeīne nemen als je creatine neemt? Hoe zat dat ook alweer?
Is 8 niet een beetje veel?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee kan gewoon man, neem zelf altijd creatine en drink een stuk of 8 koppen koffie per dag.
Is daar ook enige onderbouwing voor?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/
Laadfase zorgt alleen voor dat je spieren sneller verzadigd raken met creatine, als je elke dag 5gr neemt raken je spieren ook verzadigd alleen duurt dat een paar dagen langer. That's it.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef Push. het volgende:
[..]
Is daar ook enige onderbouwing voor?Want kijk, er is dus niet bewezen dan laadfase helpt, maar ook niet bewezen dat het niet werkt. Dat zijn de enige conclusies die je op dit gebied uit dat artikel kan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |