abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127489983
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:54 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Omdat ik dan zeker weet dat de barbell horizontaal is.

Dat het ontzettend stoer kijkt is alleen maar mooi meegenomen.
Klemmen een stukje van de schijven afzetten een optie? :) Problem solved.
pi_127490030
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:41 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die hier zonder klemmen benchen, squatten, DLen etc? Zit er zelf aan te denken om dit aan te gaan leren maar heb geen zin om m'n homegym te verwoesten.
ik doe ze alleen bij powercleans. wat is uberhaupt het nut bij squats en bp?
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:59:09 #78
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127490077
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

Klemmen een stukje van de schijven afzetten een optie? :) Problem solved.
Dit is best slim.
BEASTMODE
pi_127490559
quote:
Mensen die hier zonder klemmen benchen, squatten, DLen etc? Zit er zelf aan te denken om dit aan te gaan leren maar heb geen zin om m'n homegym te verwoesten.
gebruik ze nooit. En bij zware lifts boeit het ook niet. Dat lukt alleen als je controle hebt over de barbell hebt.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:20:35 #80
366465 Virtud
y paciencia
pi_127490717
quote:
Benchpress doe ik altijd zonder klemmen, nooit een probleem zelfs met de kleinste gewichtjes erop. Zo weet ik in ieder geval dat ik recht genoeg blijf en stel dat ik eens vast kom te zitten.. Bij de rest doe ik er wel altijd klemmen op. Bij dl raakt je toch de grond en verschuift er wel wat, en bij squats doe ik het liever niet want stel dat er een schijf aan het glijden gaat.. Die barbell ligt wel op je.
pi_127491230
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:21 schreef NomanIW het volgende:
Gvd doodmoe. Slecht geslapen, bijslapen lukt maar niet. Ellende. En dan moet er nog getraind worden.

Toch.nog maar ff pitten zo.
Stay safe bro, doodvermoeid + squats = vragen om blessures.
pi_127491652
Weet iemand hier toevallig waar ik mijn eigen supplement kan laten samenstellen/maken?
If not now, then when.
pi_127491824
quote:
Ik gebruik nooit klemmen, erg overbodig imo. Zelfs met powercleanen moet je gek doen om de schijven eraf te krijgen, bij mij nog nooit een schijf afgevallen en met benchen in je eentje iets veiliger.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_127491864
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:50 schreef esv7 het volgende:

[..]

Ik gebruik nooit klemmen, erg overbodig imo. Zelfs met powercleanen moet je gek doen om de schijven eraf te krijgen, bij mij nog nooit een schijf afgevallen en met benchen in je eentje iets veiliger.
er zit nog wat tussen eraf vallen en op z'n plek blijven... bij deadlifts blijven ze bij mij wel zitten, maar powercleans verschuiven ze wat waardoor het niet meer in evenwicht is. daar dus wel klemmen, maar verder ook niet.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:53:39 #85
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127491943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik mijn eigen supplement kan laten samenstellen/maken?
Keuken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:56:54 #86
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_127492062
Vandaag een high calorie shake gemaakt en gedronken een uur voor het trainen: 1 banaan, 1 schep proteïne, 250ml melk, paar lepels brinta, een scheut olijfolie en 2 eetlepels pindakaas. Was even stug doordrinken (smaakte namelijk naar kots :') ) maar zorgde er wel voor dat ik vandaag waarschijnlijk eindelijk eens écht meer calorieën binnen heb gekregen. Iemand nog tips om meer te kunnen eten? Een vriend zei sneller eten, merk dat dit ook al wat helpt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_127492066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

er zit nog wat tussen eraf vallen en op z'n plek blijven... bij deadlifts blijven ze bij mij wel zitten, maar powercleans verschuiven ze wat waardoor het niet meer in evenwicht is. daar dus wel klemmen, maar verder ook niet.
Ik gebruik bij pwercleans de barbell uit de squatkooi met van die ringen aan het uiteinde, maar met een barbell met gladde uiteinden heb ik er ook weinig last van eigenlijk.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_127492149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:56 schreef Susteren het volgende:
Vandaag een high calorie shake gemaakt en gedronken een uur voor het trainen: 1 banaan, 1 schep proteïne, 250ml melk, paar lepels brinta, een scheut olijfolie en 2 eetlepels pindakaas. Was even stug doordrinken (smaakte namelijk naar kots :') ) maar zorgde er wel voor dat ik vandaag waarschijnlijk eindelijk eens écht meer calorieën binnen heb gekregen. Iemand nog tips om meer te kunnen eten? Een vriend zei sneller eten, merk dat dit ook al wat helpt.
Bij mij werkt het om frequenter te eten, en dan telkens niet dat je bomvol zit.
pi_127493011
quote:
6s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zuurstoftekort is anabool, mensen.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21266734
Gelukkig heb ik net lachgas ingeslagen bij de hanos
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_127494188
Hoe voeg ik powercleans toe aan mn huidige sl schema? Wil eigenlijk niet echt een compound verwijderen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:47:48 #91
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127494495
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:59 schreef esv7 het volgende:

[..]

Bij mij werkt het om frequenter te eten, en dan telkens niet dat je bomvol zit.
om het vuurtje op te stoken, he
pi_127494975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

om het vuurtje op te stoken, he
Uiteraard:p, nee maar ik zit snel vol dus dit werkt goed voor mij.
pi_127495704
Ik eet op een dag gewoon veel (boterhammen met smeerkaas, zit best wat eiwitten in). En tussendoor (3x per dag oid) giet ik een eiwit shake met een lepel creatine naar binnen. 's Avonds voor het slapen nog een caseine shake. Ohja en een vitaminepilletje per dag. Ben op deze manier 5 kilo aangekomen in een maand of 3, terwijl ik iemand ben die echt nooit een grammetje aankomt ondanks dat ik veel eet. Ik train trouwens 3x per week een uur.
pi_127495856
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:07 schreef Robbedoes32 het volgende:
Ik eet op een dag gewoon veel (boterhammen met smeerkaas, zit best wat eiwitten in). En tussendoor (3x per dag oid) giet ik een eiwit shake met een lepel creatine naar binnen. 's Avonds voor het slapen nog een caseine shake. Ohja en een vitaminepilletje per dag. Ben op deze manier 5 kilo aangekomen in een maand of 3, terwijl ik iemand ben die echt nooit een grammetje aankomt ondanks dat ik veel eet. Ik train trouwens 3x per week een uur.
Right :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:11:07 #95
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127496016
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:41 schreef Beach het volgende:
Hoe voeg ik powercleans toe aan mn huidige sl schema? Wil eigenlijk niet echt een compound verwijderen.
Bent Over Rows vervangen.
pi_127496081
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Bent Over Rows vervangen.
Spreken die dezelfde groepen aan dan? :@
pi_127496266
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef Beach het volgende:

[..]

Spreken die dezelfde groepen aan dan? :@
Powercleans gebruiken om specifieke spiergroepen aan te pakken. :(
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_127496306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:08 schreef Beach het volgende:

[..]

Right :')
Trust me dat kan. Ik haat mensen die dat kunnen.
pi_127496401
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

Trust me dat kan. Ik haat mensen die dat kunnen.
Collega's zijn ook jaloers als ik een tweede stuk taart naar binnen schuif als er iemand trakteert :+
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:17:56 #100
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127496406
ja ik ken ook iemand en die gaat dus keivaak naar de macdonalds en zoww en is graatje mager ;( sommige mensen hebben gewon kutgenen!!
BEASTMODE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')