Standaard hierquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
Barbell rows doen na deadlifts is sowieso geen succes, dat dere lower back.
Homofiel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
Barbell rows doen na deadlifts is sowieso geen succes, dat dere lower back.
komt door de eiwitten in de vis, 300 gr gegrilde zalm en ik zit ook volquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom verzadigd dit dan als een malle?
Dat zegt echt geen ruk, ga eens heel veel suikers eten, kijken wat dat doet met je honger en je totaalinname.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen. Als je macro's overeenkomen met jouw lichaamsbehoefte (afgestemd op betreffende doeleinden) is er niks aan de hand. Eet wat je moet eten, drink veel water en train hard.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Automatique het volgende:
Weet iemand wat de mogelijke risico's van overeten zijn?
Ik volg een leangainsmethode, met bulken.
Dus 16 uur vasten, en 8 uur eten.
In die 8 uur eet ik het volgende:
1x kom havermoutpap
8x boterhammen
1x appel
1x banaan
2x eiwit shake + melk
1x avondmaaltijd
1x kipburger
500 gram magere kwark
2x eieren
1x bak rijst
2500 kcal, 200 gram eiwit. Rond 400 kcal boven onderhoud.
1.75, 71 kilo fasted.
Ook al zit ik vol, ik eet dan door. Wat voor gezondheidsproblemen zou dit kunnen opleveren?
Ja ik neem doorgaans ook de boot als ik de snelweg op ga.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Automatique het volgende:
Ik volg een leangainsmethode, met bulken.
Doe je de hele dag liggen op bed?quote:2500 kcal, 200 gram eiwit. Rond 400 kcal boven onderhoud.
1.75, 71 kilo fasted.
Een liter water drinken verzadigt ook als een malle. 0 kcal. Geen wonder met die ananas.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zoveel ananas? Wil je dat je zaad zoeter gaat smaken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit is tegenwoordig mijn eetschema.
Om de dag eet ik een hele ananas( elke dag wordt expensive en lijkt me ook niet helemaal gezond)
Ochtend glas water met 1 uitgeperste citroen.
Ontbijt 1/3 ananas 2 wasa vezelrijk crackers met kipfilet
Middag 1/3 ananas blikje tonijn op water/gerookte kipfilet (ca 170 g), slamix/rauwe spinazie, tomaat oid
Avond
Zalm/tilapia/kip/gerookte forel, brocolli/sperziebonen/salade 1/3 ananas
Op trainingsdagen neem ik een 1scoop whey met water.
Op- en of aanmerkingen? Tips?
Wat is er met je rug dan brah. Ik had die shit ook (die pijn na een korte tijd) en tegenwoordig nog amper last van. Fix die APT van je, train je onderrug als een sick abraham en ga van conventional naar sumo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:40 schreef Levolution het volgende:
Foto van rug laten maken: niks aan de hand. Na ruim een halfjaar nog steeds last van. Ik ben blij dat het geen hernia ofzo is, maar zo schiet ik ook niks op.
Laatst was ik laminaat aan het leggen, ik moest af en toe gewoon pauzeren van de pijn.
Was hier eens iemand die een handige link over APT postte, was jij dat? Wilde het eens gaan lezen maar kan het niet meer terugvinden helaas.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er met je rug dan brah. Ik had die shit ook (die pijn na een korte tijd) en tegenwoordig nog amper last van. Fix die APT van je, train je onderrug als een sick abraham en ga van conventional naar sumo.
Volgens mij niet. Ik heb alleen een keer gepost dat ik mijn APT gefixt had en met welke oefeningen. Als je een snelle Google doet dan vind je al gauw genoeg informatie met foto's. Let er wel op dat iedereen een kleine APT heeft. Ik heb hem zelf ook nog een klein beetje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Was hier eens iemand die een handige link over APT postte, was jij dat? Wilde het eens gaan lezen maar kan het niet meer terugvinden helaas.
Whey perfection, nergens last van.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:26 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Harde kazen, boter, pure chocolade en dergelijke bevatten veel minder lactose. Vandaar dat je er tegen kan.
Whey poeder, is zowat een en al lactose dus die zou ik nooit bestellen als ik jou was. (lactose in melk*15=lactose in whey poeder)
Maandag weer HA, even kijken wat hij te zeggen heeft. Kans bestaat dat hij me naar een fysio stuurt. Nu wil ik best naar een fysio, maar dan wil ik wel de garantie dat het een goede fysio is, ik heb geen zin om tijd en geld in zoiets te stoppen om vervolgens te horen dat ik 3x per week moet crunchen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er met je rug dan brah. Ik had die shit ook (die pijn na een korte tijd) en tegenwoordig nog amper last van. Fix die APT van je, train je onderrug als een sick abraham en ga van conventional naar sumo.
sowieso free weights>machines.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:22 schreef Susteren het volgende:
Vandaag losse gewichten, ging een stuk beter na een tijd machines te hebben gedaan moet ik toegeven.
Ik ben me juist aan het voorbereiden op de winter als het seizoen weer begint, niet de zomerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:35 schreef Pastapipos het volgende:
Beachboys alert. Het wordt weer mooi weer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |