Ik ben alleen wel benieuwd of de uitkomsten van dat soort onderzoeken nu altijd voor iedereen gelden. Zou er geen verschil van persoon tot persoon kunnen zijn in wat de meest optimale manier van trainen is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:03 schreef VacaLoca het volgende:
Interessant trouwens;
[..]
http://www.exrx.net/WeightTraining/Research.html
Ik gebruik hookgrip bij bor, voelt goed moet ik zeggen. Je went er ook aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja die oefen ik al maar het is nog lastig(en pijnlijk bij hogere gewichten). Moet powercleans gewoon niet op rugdag doen denk ik, na deadlifts bor's pull ups en lat pulldown zijn mijn handen een beetje op.
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef seto het volgende:
In een hemd over straat lopen is sowieso voor stratenmakers.
Oh ik doe het precies andersom, zal het eens omdraaien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:44 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik werk meestal van het laagste gewicht omhoog. Eerst de oefening met de minste belasting.
Powerclean -> bor -> deadlifts -> even rust of andere oefening en dan pull ups
Ik heb het wel eens geprobeerd, ik stond te bibberen als een rietje...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
Barbell rows doen na deadlifts is sowieso geen succes, dat dere lower back.
Sure, dat kan wel, maar je kan nooit maxen als je dat doet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:21 schreef stinkie het volgende:
Eerst rackpuls en BOR. Niet al te zwaar, das meteen warming up. Daarna DL
Ik kan ook een lichte DL als warm up doen. Alleen ik merk dat DL beter gaat als ik eerst een setje rackpulls doe. Aangezien mijn ik nu 120kg DL, denk ik dat ik iets goed gedaan heb de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sure, dat kan wel, maar je kan nooit maxen als je dat doet.
Rackpulls is trouwens een assist voor DL, dat kun je beter niet op dezelfde dag doen.
Onderzoek op groepen mensen heeft altijd een sample size. Een sample size geeft spreiding van waardes. De sample populaties worden middels statistische toetsen met elkaar vergeleken, en daaruit wordt een conclusie getrokken voor de studie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel benieuwd of de uitkomsten van dat soort onderzoeken nu altijd voor iedereen gelden. Zou er geen verschil van persoon tot persoon kunnen zijn in wat de meest optimale manier van trainen is?
Holy Christ! Ik mag hopen dat je die zinnen zo rechtstreeks uit een boek hebt overgenomenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onderzoek op groepen mensen heeft altijd een sample size. Een sample size geeft spreiding van waardes. De sample populaties worden middels statistische toetsen met elkaar vergeleken, en daaruit wordt een conclusie getrokken voor de studie.
Hoe je de studie interpreteert voor jezelf, is daarna geheel voor je eigen rekening
Standaard hierquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
Homofiel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
komt door de eiwitten in de vis, 300 gr gegrilde zalm en ik zit ook volquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom verzadigd dit dan als een malle?
Dat zegt echt geen ruk, ga eens heel veel suikers eten, kijken wat dat doet met je honger en je totaalinname.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen. Als je macro's overeenkomen met jouw lichaamsbehoefte (afgestemd op betreffende doeleinden) is er niks aan de hand. Eet wat je moet eten, drink veel water en train hard.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Automatique het volgende:
Weet iemand wat de mogelijke risico's van overeten zijn?
Ik volg een leangainsmethode, met bulken.
Dus 16 uur vasten, en 8 uur eten.
In die 8 uur eet ik het volgende:
1x kom havermoutpap
8x boterhammen
1x appel
1x banaan
2x eiwit shake + melk
1x avondmaaltijd
1x kipburger
500 gram magere kwark
2x eieren
1x bak rijst
2500 kcal, 200 gram eiwit. Rond 400 kcal boven onderhoud.
1.75, 71 kilo fasted.
Ook al zit ik vol, ik eet dan door. Wat voor gezondheidsproblemen zou dit kunnen opleveren?
Ja ik neem doorgaans ook de boot als ik de snelweg op ga.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Automatique het volgende:
Ik volg een leangainsmethode, met bulken.
Doe je de hele dag liggen op bed?quote:2500 kcal, 200 gram eiwit. Rond 400 kcal boven onderhoud.
1.75, 71 kilo fasted.
Een liter water drinken verzadigt ook als een malle. 0 kcal. Geen wonder met die ananas.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zoveel ananas? Wil je dat je zaad zoeter gaat smaken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit is tegenwoordig mijn eetschema.
Om de dag eet ik een hele ananas( elke dag wordt expensive en lijkt me ook niet helemaal gezond)
Ochtend glas water met 1 uitgeperste citroen.
Ontbijt 1/3 ananas 2 wasa vezelrijk crackers met kipfilet
Middag 1/3 ananas blikje tonijn op water/gerookte kipfilet (ca 170 g), slamix/rauwe spinazie, tomaat oid
Avond
Zalm/tilapia/kip/gerookte forel, brocolli/sperziebonen/salade 1/3 ananas
Op trainingsdagen neem ik een 1scoop whey met water.
Op- en of aanmerkingen? Tips?
Wat is er met je rug dan brah. Ik had die shit ook (die pijn na een korte tijd) en tegenwoordig nog amper last van. Fix die APT van je, train je onderrug als een sick abraham en ga van conventional naar sumo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:40 schreef Levolution het volgende:
Foto van rug laten maken: niks aan de hand. Na ruim een halfjaar nog steeds last van. Ik ben blij dat het geen hernia ofzo is, maar zo schiet ik ook niks op.
Laatst was ik laminaat aan het leggen, ik moest af en toe gewoon pauzeren van de pijn.
Was hier eens iemand die een handige link over APT postte, was jij dat? Wilde het eens gaan lezen maar kan het niet meer terugvinden helaas.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er met je rug dan brah. Ik had die shit ook (die pijn na een korte tijd) en tegenwoordig nog amper last van. Fix die APT van je, train je onderrug als een sick abraham en ga van conventional naar sumo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |