Running sucksquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef stinkie het volgende:
Damn mijn glutes. Stuk gegaan op seated leg press. Die blijft er even in naast de DL.
Squat i.c.m. HIIT hardlopen levert me teveel dagen knieproblemen op
Nee dat is het hem juist...quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
kan prima, vind ik alleen niet te vreten. Gewoon 1 deel havermout op 2 delen melk, ff in de pan of als je lui bent 3 minuten in de magnetron.
Ja kan prima, het scheelt niet zo heel veel met muesli.. het is geen rijst ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee dat is het hem juist...
zonder in de magnetron of shit, ik ben allergisch voor melk en met water is niet te zuipen (1x geprobeerd, spontaan lopen kokhalzen)
Dus gewoon vanuit het pak de yoghurt inschudden en opeten maar.
Zijn onze darmen daar tegen bestand?
Eieren en vlees. Havermout doe ik niet echt aan, tenzij ik van die pannekoeken maak. Moet ik weer eens doen eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Wat is jullie main source of protein? Ik eet (te) veel vlees en zou graag willen minderen, is het een optie om 2 bakken kwark op een dag te eten? (=85 gram eiwit a 900 gram kwark) Of is dat te weinig gevarieerd? De rest van mijn eiwitbehoefte haal ik dan wel gewoon uit 'normaal/gevarieerd' eten.
Mijn vet% ook.quote:
Nja ik weet niet hoe het kan.... kaas enzo yoghurt allemaal geen probleemquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja kan prima, het scheelt niet zo heel veel met muesli.. het is geen rijst ofzo.
Hoe kan het dat je allergisch voor melk bent maar niet voor andere zuivel? Lactose?
Er is tegenwoordig lactosevrije melk, geen idee of dat te zuipen is.
Sojamelk? (ik roep maar wat, ik drink dat niet want ranzig en ben niet bepaald een veganist)quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja ik weet niet hoe het kan.... kaas enzo yoghurt allemaal geen probleem
Volle en halfvolle melk.....en de rest. doodziek word ik er van.
Mis het ook niet, so I don't care.
*2quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Sojamelk? (ik roep maar wat, ik drink dat niet want ranzig en ben niet bepaald een veganist)
Ik zit nu aan de cashewnoten. 627 kcal en 18.1g eiwit per 100 gram.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Wat is jullie main source of protein? Ik eet (te) veel vlees en zou graag willen minderen, is het een optie om 2 bakken kwark op een dag te eten? (=85 gram eiwit a 900 gram kwark) Of is dat te weinig gevarieerd? De rest van mijn eiwitbehoefte haal ik dan wel gewoon uit 'normaal/gevarieerd' eten.
Noten zijn vetbronnen met energiegewijs een klein beetje (incomplete) proteinen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de cashewnoten. 627 kcal en 18.1g eiwit per 100 gram.
Hm, ok, voor bulk wel goed?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Noten zijn vetbronnen met energiegewijs een klein beetje (incomplete) proteinen.
Wassup incompleet... Geld dat ook voor pinda's? Dat wist ik niet!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Noten zijn vetbronnen met energiegewijs een klein beetje (incomplete) proteinen.
Whatever, bulk betekent energieoverschot, heeft niks met eiwitten te maken.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Complete_proteinquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Wassup incompleet... Geld dat ook voor pinda's? Dat wist ik niet!
Dat weet ik. Vervolgvraag was of het voor energieschot wel een aan te raden onderdeel van het dieet is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Whatever, bulk betekent energieoverschot, heeft niks met eiwitten te maken.
Het antwoord: als het in je macro's past.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vervolgvraag was of het voor energieschot wel een aan te raden onderdeel van het dieet is.
Okie, duidelijk, ik ga me even verder inlezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het antwoord: als het in je macro's past.
Soja lijkt me geen aanrader voor een krachtsporter. Misschien is dat overdreven, maar soja heeft mogelijk invloed op de hormoonhuishouding.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Complete_protein
Soja is zo ongeveer de enige plantgebaseerde eiwitbron met alle aminozuren aanwezig.
Als je me kunt uitleggen wat voorslaan isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm hai,
Ik ben de laatste tijd weer aan het deadliften geslagen.. (begin is er...)
Maar ik wil denk ik gaan voorslaan weer...
Heeft iemand daar misschien tips voor?
cleanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:16 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Als je me kunt uitleggen wat voorslaan is
Heb eventueel wel een sheetje dat je macro's optelt en de verhoudingen in percentages aangeeft. Als je interesse hebt hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Okie, duidelijk, ik ga me even verder inlezenGelukkig heb ik al wel een heel excelletje gemaakt met wat ik binnenkrijg dus nu nog richting de juiste verhoudingen
Ik was niet soja aan het aanradenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:16 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Soja lijkt me geen aanrader voor een krachtsporter. Misschien is dat overdreven, maar soja heeft mogelijk invloed op de hormoonhuishouding.
Harde kazen, boter, pure chocolade en dergelijke bevatten veel minder lactose. Vandaar dat je er tegen kan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja ik weet niet hoe het kan.... kaas enzo yoghurt allemaal geen probleem
Volle en halfvolle melk.....en de rest. doodziek word ik er van.
Mis het ook niet, so I don't care.
I know, just sayingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was niet soja aan het aanradenik zei dat het zo ongeveer de enige plantaardige bron van complete eiwitten is.
Overigens denk ik dat af en toe Tempeh en echte soja eten niet zo slecht is. De mens is gemaakt om isoflavonen te eten en onderzoek heeft uitgewezen dat kleine hoeveelheden een goed effect hebben op je lichaam.
Elke dag soja lattes en tofu burgers en soja toetjes en... naar binnen gooien lijkt me idd niet gezond.
http://www.exrx.net/WeightTraining/Research.htmlquote:Active Recovery
Light activity between sets can improve recovery. In a study conducted at University of Kansas, subjects completed six sets of squats (85% 10RM) with 4 minute rest periods between sets. Rest periods consisted of either sitting quietly (passive recovery) or cycling at 25% or 50% of VO2max (active recovery). Blood lactate was significantly lower when cycling at 25% of VO2max compared to the other two types of rest periods. Following the initial workout, the 25% VO2 recovery group continued to perform more repetitions to exhaustion (65% if 10RM) compared to the other two recovery groups. Also see Dodd (1984).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |