Van Sojamelk, lekker goed voor je T.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
Sojamelk? (ik roep maar wat, ik drink dat niet want ranzig en ben niet bepaald een veganist)
Ga eens eten, zo ga je me nooit inhalen met je squats.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit is tegenwoordig mijn eetschema.
Om de dag eet ik een hele ananas( elke dag wordt expensive en lijkt me ook niet helemaal gezond)
Ochtend glas water met 1 uitgeperste citroen.
Ontbijt 1/3 ananas 2 wasa vezelrijk crackers met kipfilet
Middag 1/3 ananas blikje tonijn op water/gerookte kipfilet (ca 170 g), slamix/rauwe spinazie, tomaat oid
Avond
Zalm/tilapia/kip/gerookte forel, brocolli/sperziebonen/salade 1/3 ananas
Op trainingsdagen neem ik een 1scoop whey met water.
Op- en of aanmerkingen? Tips?
NOOIT BIJ CLEANS STRAPS GEBRUIKENquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:17 schreef esv7 het volgende:
Ik ga denk straps kopen voor het powercleanen, ondanks hook grip krijg ik toch wat problemen als ik ze aan het einde van de training doe. Vandaag wel 60kg powerclean gedaan dus bw clean is in zicht, techniek moet nog wel behoorlijk vooruit nog.
Slechte voorbeelden van techniek.quote:
Ik doe er altijd 1 scoop erdoor maar vind 't niet te drinken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:27 schreef NomanIW het volgende:
Hoeveel dextrose moet ik door mn creatine gooien voor het beste effect?
Geen of 150gr. Een tussenweg bestaat niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:27 schreef NomanIW het volgende:
Hoeveel dextrose moet ik door mn creatine gooien voor het beste effect?
Ja zie je wel... Precies wat ik dacht. The magic OneFiveO nigga. Gains van mn leven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:35 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Geen of 150gr. Een tussenweg bestaat niet.
Komt dit uit LIFquote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit is tegenwoordig mijn eetschema.
Om de dag eet ik een hele ananas( elke dag wordt expensive en lijkt me ook niet helemaal gezond)
Ochtend glas water met 1 uitgeperste citroen.
Ontbijt 1/3 ananas 2 wasa vezelrijk crackers met kipfilet
Middag 1/3 ananas blikje tonijn op water/gerookte kipfilet (ca 170 g), slamix/rauwe spinazie, tomaat oid
Avond
Zalm/tilapia/kip/gerookte forel, brocolli/sperziebonen/salade 1/3 ananas
Op trainingsdagen neem ik een 1scoop whey met water.
Op- en of aanmerkingen? Tips?
Ja da's een goeie. Tussen mijn sets loop ik meestal te ijsberen en met mijn armen te slingeren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:03 schreef VacaLoca het volgende:
Interessant trouwens;
[..]
http://www.exrx.net/WeightTraining/Research.html
Weer zo'n term uit het stratenmakersjargon, net als 'kniebuigen' en 'uitstappen'.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:16 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Als je me kunt uitleggen wat voorslaan is
Herkenbaar, zag gisteren heel veel winkelende ecto's in tanktops.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom is het normaal als je als ecto in een hemd loopt met dit weer maar als je maar een beetje ripped bent is het gelijk patsen
Is geen stratenmakersjargon, maar Nederlandse vertaling van die oefeningen. Je doet bij het NK gewichtheffen ook aan 'trekken' en 'stoten'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weer zo'n term uit het stratenmakersjargon, net als 'kniebuigen' en 'uitstappen'.
De Nederlandse vertalingen van die oefeningen mogen echt verbannen worden. Het klinkt voor geen meter namelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Is geen stratenmakersjargon, maar Nederlandse vertaling van die oefeningen. Je doet bij het NK gewichtheffen ook aan 'trekken' en 'stoten'
Mooi man dat je het ook gaat doen.quote:
Ik ook ja. Doe nu ook aan het eind van de training een cooling down. Scheelt veel in DOMS de volgende dag.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja da's een goeie. Tussen mijn sets loop ik meestal te ijsberen en met mijn armen te slingeren.
Er staat geen zak chips of minimarsjes bij, denk het niet.quote:
Godver dat zag er pijnlijk uit, zal dan wel even kijken waar ik powercleans ga plaatsen dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef 1517 het volgende:
[..]
NOOIT BIJ CLEANS STRAPS GEBRUIKEN
Straps enkel gebruiken bij pulls en snatches als men vaardig genoeg is!
[..]
Slechte voorbeelden van techniek.
De eerste trekt met zijn armen. Geen spanning in het lichaam
Tweede filmpje gewicht is 30-50kg te zwaar.
Hij trekt de pull niet goed door,
springt opzij en land op zn voeten in plaats van omlaag en op hakken.
Maakt de hele clean niet af.
Dit zijn betere:
Normaal gesproken heb je gelijk maar met dit weer moet het wel kunnenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef seto het volgende:
In een hemd over straat lopen is sowieso voor stratenmakers.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:54 schreef esv7 het volgende:
[..]
Godver dat zag er pijnlijk uit, zal dan wel even kijken waar ik powercleans ga plaatsen dan.
Ja die oefen ik al maar het is nog lastig(en pijnlijk bij hogere gewichten). Moet powercleans gewoon niet op rugdag doen denk ik, na deadlifts bor's pull ups en lat pulldown zijn mijn handen een beetje op.quote:
Ik werk meestal van het laagste gewicht omhoog. Eerst de oefening met de minste belasting.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja die oefen ik al maar het is nog lastig(en pijnlijk bij hogere gewichten). Moet powercleans gewoon niet op rugdag doen denk ik, na deadlifts bor's pull ups en lat pulldown zijn mijn handen een beetje op.
Ik ben alleen wel benieuwd of de uitkomsten van dat soort onderzoeken nu altijd voor iedereen gelden. Zou er geen verschil van persoon tot persoon kunnen zijn in wat de meest optimale manier van trainen is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:03 schreef VacaLoca het volgende:
Interessant trouwens;
[..]
http://www.exrx.net/WeightTraining/Research.html
Ik gebruik hookgrip bij bor, voelt goed moet ik zeggen. Je went er ook aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja die oefen ik al maar het is nog lastig(en pijnlijk bij hogere gewichten). Moet powercleans gewoon niet op rugdag doen denk ik, na deadlifts bor's pull ups en lat pulldown zijn mijn handen een beetje op.
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef seto het volgende:
In een hemd over straat lopen is sowieso voor stratenmakers.
Oh ik doe het precies andersom, zal het eens omdraaien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:44 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik werk meestal van het laagste gewicht omhoog. Eerst de oefening met de minste belasting.
Powerclean -> bor -> deadlifts -> even rust of andere oefening en dan pull ups
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |