abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127496411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:15 schreef McNulty het volgende:

[..]

Powercleans gebruiken om specifieke spiergroepen aan te pakken. :(
Maar dat leek me toch een goede reden?
En wat voor startgewicht moet ik doen? Hetzelfde als wat ik ohp?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

Trust me dat kan. Ik haat mensen die dat kunnen.
Ik geloof er niks van, dat overdrijven. Zal heus wel meevallen wat diegene eet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:18:19 #102
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127496427
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef Beach het volgende:

[..]

Spreken die dezelfde groepen aan dan? :@
Rippetoe adviseert om of BORs te doen of powercleans.

In de nieuwere versie zegt hij zelf dat PCs meer nut hebben

Start gewicht gewoon 40kg (dus 2x10kg)
pi_127496581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef Beach het volgende:

Prima dan geloof je het niet :Z
pi_127496592
quote:

[..]

[..]

Ik zie het dagelijks, stiekem haat ik hem niet, dan was ik niet met hem getrouwd.
Bij minder dan 4000 kcal per dag valt hij af, rotvent.
pi_127496630
quote:

[..]

[..]

Inderdaad. Ik heb al zooooooooooooooooooooooooo vaak gehoord dat mensen denken alles te kunnen eten, zelf denken dat ze veel eten, en geen vet aankomen. Terwijl als ze dit meten, eten ze gewoon onder of nabij onderhoud. :')

Daar word ik moe van. Onderschatten/overschatten..
pi_127496853
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Bedankt :) zullen wel raar opkijken in de gym denk ik. Nooit iemand anders zoiets zien doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Robbedoes32 het volgende:

[..]

Prima dan geloof je het niet :Z
:) begrijp m'n sceptische houding, het klinkt gewoon zo onwaarschijnlijk. Als je maar genoeg eet kom je wel aan.
pi_127497061
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Sinds ik dagelijks een multi slik met 100% ADH zink ben ik al heel lang acne vrij, maar dat kan ook komen doordat mijn hormonen weer wat tot rust zijn gekomen.

Daarvoor had ik altijd een grote strook op mijn kaaklijn. (zo hormonaal als wat) Ik denk dat het zeker een positief effect heeft, pak een multi waar alles voldoende in zit (vitamine A, zink, alles, etc) en kijk eens naar de effecten over een maand. :) Is voor iedereen anders, maar toch.
Bedankt voor de tip man, merk nu al verschil
pi_127497084
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Beach het volgende:

[..]

Bedankt :) zullen wel raar opkijken in de gym denk ik. Nooit iemand anders zoiets zien doen.

[..]

:) begrijp m'n sceptische houding, het klinkt gewoon zo onwaarschijnlijk. Als je maar genoeg eet kom je wel aan.
Uiteindelijk.. maar als dat dan alsnog 3 keer meer is dan anderen nodig hebben om aan te komen is het wel een verschilletje.
pi_127497112
quote:

[..]

[..]

Powercleans worden gebruikt als oefening om kracht snel aan te spreken oftewel om explosieve kracht te ontwikkelen.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Rippetoe heeft enkel gezegd dat BOR's geen slechte oefening is indien iemand de PC niet zou willen/kunnen doen. Alleen dat. Gasten op oa BB.com zagen dat vervolgens als excuus om de PC niet te hoeven doen.
Rippetoe heeft ook gezegd dat het misschien helemaal niet nodig is voor een persoon om de PC te gebruiken.
BOR beter voor bodybuilding doeleinden/massa
PC beter voor performance/explosieve kracht

De BOR is verder ook geen vervanging voor de PC omdat het geen explosieve lift is.
(Pendlay wel een beetje, maar over een zeer beperkte rom)

[ Bericht 3% gewijzigd door McNulty op 06-06-2013 21:37:43 ]
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:31:15 #110
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127497170
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:30 schreef McNulty het volgende:

[..]

Powercleans worden gebruikt als oefening om kracht snel aan te spreken oftewel om explosieve kracht te ontwikkelen.

[..]

Rippetoe heeft gezegd enkel gezegd dat BOR's geen vreselijke vervanging zou zijn voor de PC. Alleen dat. Gasten op oa BB.com zagen dat vervolgens als excuus om de PC niet te hoeven doen.
Rippetoe heeft ook gezegd dat het misschien helemaal niet nodig is voor een persoon om de PC te gebruiken.
BOR beter voor bodybuilding doeleinden/massa
PC beter voor performance/explosieve kracht
Rippetoe heeft een schijthekel aan bodybuilding. Hij legt duidelijk uit waarom hij de voorkeur geeft aan Power Cleans in de nieuwere versie van het programma
pi_127497181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Beach het volgende:

Zou kunnen, maar dan moet ik waarschijnlijk zoveel eten dat ik de hele dag op ploffen sta. Ik eet op een dag (volgens mij) best veel. Meestal 8 boterhammen mee naar werk. In de middag haal ik in de kantine dan nog een kom soep met 3 boterhammen om te soppen en een kroketje erbij. 's Avonds schep ik bijna altijd twee keer een bord eten op. En voor het eind van de avond vaak nog wel een snack, in de vorm van 50 a 100 gram chips, of wat stukken chocola oid. Kan me niet voorstellen dat dat weinig is :? Nu werk ik daarbovenop dus nog extra whey en creatine naar binnen. En dat i.c.m. goed trainen zorgt er (eindelijk) voor dat ik wat zwaarder word. Zat echt jaren vast rond de 67-68 kilo op 1m85. Nu ongeveer 73 kg.
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:31:51 #112
69994 seto
-|||--------|||-
pi_127497201
houd het maar eens bij, wil wedden dat je niet eens over de 3000 komt
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_127497292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Rippetoe heeft een schijthekel aan bodybuilding. Hij legt duidelijk uit waarom hij de voorkeur geeft aan Power Cleans in de nieuwere versie van het programma
Vertel mij wat :') Je interpreteert mijn post verkeerd.

Zie edits

[ Bericht 1% gewijzigd door McNulty op 06-06-2013 21:38:17 ]
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_127497382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:22 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb al zooooooooooooooooooooooooo vaak gehoord dat mensen denken alles te kunnen eten, zelf denken dat ze veel eten, en geen vet aankomen. Terwijl als ze dit meten, eten ze gewoon onder of nabij onderhoud. :')

Daar word ik moe van. Onderschatten/overschatten..
Dit inderdaad. Ik riep het ook altijd, totdat ik het een keer ging bijhouden en inderdaad net aan mn onderhoud kwam.

Daarna erboven gaan eten en ben nu zo'n 6 kilo aangekomen in 1,5 maand. Al zit ik nu al meer dan een maand op hetzelfde gewicht... Zal het moeten gaan opschroeven naar rond de 3600kcal.
pi_127497387
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef Robbedoes32 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dan moet ik waarschijnlijk zoveel eten dat ik de hele dag op ploffen sta. Ik eet op een dag (volgens mij) best veel. Meestal 8 boterhammen mee naar werk. In de middag haal ik in de kantine dan nog een kom soep met 3 boterhammen om te soppen en een kroketje erbij. 's Avonds schep ik bijna altijd twee keer een bord eten op. En voor het eind van de avond vaak nog wel een snack, in de vorm van 50 a 100 gram chips, of wat stukken chocola oid. Kan me niet voorstellen dat dat weinig is :? Nu werk ik daarbovenop dus nog extra whey en creatine naar binnen. En dat i.c.m. goed trainen zorgt er (eindelijk) voor dat ik wat zwaarder word. Zat echt jaren vast rond de 67-68 kilo op 1m85. Nu ongeveer 73 kg.
Ook een tijd dat ''probleem'' gehad. Totdat ik calorieën ging tellen. En dan kwam ik wel op 3000 uit, maar ik moest dus 3500 hebben.
Meten is weten he.
pi_127497577
quote:

[..]

8 boterhammen = +- 600 kcal, plus beleg misschien 950 kcal in totaal
kroket is niet zoveel als je zou denken, 170 gemiddeld
soep is water met kruiden en misschien wat room en vlees.. dat telt ook niet echt aan
je diner mss 1000 dan zit je daarmee op de 2000
De rest komt denk ik niet over de resterende 1000 om de 3000 te halen.. dus nee, dat is niet zoveel voor een vent van 1.83
pi_127497917
Ik zie trouwens geen ontbijt.
pi_127498381
quote:

[..]

duidelijk, je at dus te weinig. zoals iedereen altijd al zegt. "ik kom echt geen grammetje aan en eet zo veel!", velen zijn je al voorgegaan, maar je zou de eerste zijn. degenen die echt veel kunnen eten zonder aan te komen zijn mensen die een actief beroep hebben als bouwvakker. logisch, want dan verbrand je ook veel meer. zet iedereen in een kooi en iedereen heeft evenveel nodig.

ik snap ook echt niet hoe iemand het lastig vindt veel te eten, ik moet moeite doen om niet meer dan 2 kg per maand aan te komen.
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:54:27 #119
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_127498642
quote:

[..]

de rest werk gewoon een familezak chips van 300 gr naar binnen.
pi_127498842
Wat adviseren jullie qua creatine inname? Sochtends op een lege maag of direct na de training?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_127499061
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat adviseren jullie qua creatine inname? Sochtends op een lege maag of direct na de training?
Maakt niet uit.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:14:23 #122
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127499904
Mensen zeggen altijd dat dat ze zoveel eten terwijl dat reuze meevalt. Daarnaast de mensen die geen gram aankomen gooien het op een snelle vertering. Maar hier zit ong. 100kcal verschil in. 200kcal maximaal als je bij de bovenste 1% hoort.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_127500001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:

ik snap ook echt niet hoe iemand het lastig vindt veel te eten, ik moet moeite doen om niet meer dan 2 kg per maand aan te komen.
Dat jij het niet snapt maakt het nog geen onzin.

'zet iedereen in een kooi en iedereen heeft evenveel nodig' dat klopt simpelweg niet.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:16:11 #124
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127500019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
5 Gram per dag.
All day, every day.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:16:51 #125
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_127500058
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Sinds ik dagelijks een multi slik met 100% ADH zink ben ik al heel lang acne vrij, maar dat kan ook komen doordat mijn hormonen weer wat tot rust zijn gekomen.

Daarvoor had ik altijd een grote strook op mijn kaaklijn. (zo hormonaal als wat) Ik denk dat het zeker een positief effect heeft, pak een multi waar alles voldoende in zit (vitamine A, zink, alles, etc) en kijk eens naar de effecten over een maand. :) Is voor iedereen anders, maar toch.
Moest je bij zink niet nog iets anders supplementeren?

Ik wil het ook proberen, wordt gek van de acne in mijn gezicht.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')