Heb je die oefeningen nog ergens staan voor een copypasta?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pussy. Na twee weken was mijn APT al gecorrigeerd. Doe het minstens twee maanden en kijk dan hoe het er voor staat. Maak voor en na foto's om het zelf te checken. Vier keer per week. Het is allemaal een investering in jezelf BRAH.
Lol wel lekker groot squatkontje dat naar achter gedrukt wordt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me op dat de grootste gasten in de gym allemaal APT hebben. Vind het zelf helemaal niet storend en chicks diggen het
kekke videos, heel veel bodybuilding channels hebben er videos over gemaakt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef McNulty het volgende:
Hier een vlog van een competetieve BB'er die ongebruikelijk openhartig is over zijn gear stack.
En commentaar
Zulke video's geven wel een realitycheck van wat je kan verwachten als een natty.
Mijn perceptie is aardig unfucked door Icecreamfitness.
Trainingsmaat had t met m erover gehad. Iedereen gebruikt daar, dus niemand doet schijnheilig haha.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan, praat 'ie erover?
Wie hebben er nog meer op gereageerd? Ik vind rete interessant allemaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
kekke videos, heel veel bodybuilding channels hebben er videos over gemaakt.
Waarom gebruikt ie synthol na training?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wie hebben er nog meer op gereageerd? Ik vind rete interessant allemaal.
Ja dat werkt inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:43 schreef Susteren het volgende:
Eten jullie trouwens extra veel vóór of na een training (zag laatst iets van "window of opportunity" ofzo, dat je na half uur na een training extra veel voedingsstoffen opneemt)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De muclesbellies zetten meer uit na de pump. Het geef de spieren een soort stretch voordat de synthol erin gaat. Zoiets.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Waarom gebruikt ie synthol na training?
Thanks, dat was het. Ik zat al te zoeken, APT hip, bla maar kwam er niet op.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:40 schreef seto het volgende:
[..]
anterior pelvic tilt
dat je een holle rug hebt en je buik naar voren wordt geduwd
Kan alleen maar respect opbrengen voor gasten die erachter staan wat ze doen.quote:
Juist grappige zelfspot. Op zich wel respect voor. Zal alleen dus nooit meer een sponsor vinden nu hij heeft toegegevenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:24 schreef McNulty het volgende:
Hier een pic van die gast.
Die shirt is niet eens gelogen ook!!1![]()
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet haten op zulke gastenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kan alleen maar respect opbrengen voor gasten die erachter staan wat ze doen.
En niet net als al die natty claimers die dat niet zijn, maar die wel het referentiekader van iedereen verneuken.
Dat is ook direct de reden waarom iedereen natural is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:28 schreef Push. het volgende:
[..]
Juist grappige zelfspot. Op zich wel respect voor. Zal alleen dus nooit meer een sponsor vinden nu hij heeft toegegeven
Ja klopt, maar uit zakelijk opzicht dus vrij dom wat hij doet. Wel respect voor dat hij t online zet, maar zou het zelf niet doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is ook direct de reden waarom iedereen natural is.
Heb je die twitter gezien?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)il-vader-lijken.html
quote:Oscar Cruz 3 weeks ago
I'm 5'5 and 186 pounds. What does that make me?
luimarco 3 weeks ago
Fat I guess
quote:ant8066 3 weeks ago
This comment has received too many negative votes
personally i think that your wrong. im 5'7 and way 180 pounds, im natural and do not take steroids, im 18 and at my peak age where i can gain muscle, alot of people claim on steroids but at the end of the day im in the gym every day for 3 hours and wont leave until i feel ive done a good job. your claim is stupid, anyone over 250 pounds is where you start to debate if there on steroids or not.
luimarco 3 weeks ago
a stupid 1 here is u, when you,re ready show me a video of you 5,7 at a dry 3% 180lbs naturally , you won't so shut up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |