abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:52:50 #276
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_127564090
Valt me op dat de grootste gasten in de gym allemaal APT hebben. Vind het zelf helemaal niet storend en chicks diggen het
pi_127564326
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Pussy. Na twee weken was mijn APT al gecorrigeerd. Doe het minstens twee maanden en kijk dan hoe het er voor staat. Maak voor en na foto's om het zelf te checken. Vier keer per week. Het is allemaal een investering in jezelf BRAH.
Heb je die oefeningen nog ergens staan voor een copypasta?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:07:39 #278
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127564476
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me op dat de grootste gasten in de gym allemaal APT hebben. Vind het zelf helemaal niet storend en chicks diggen het
Lol wel lekker groot squatkontje dat naar achter gedrukt wordt.
Menig vrouw is jaloers op mijn ATP kont.
This isn't even my final form.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:08:29 #279
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127564495
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef McNulty het volgende:
Hier een vlog van een competetieve BB'er die ongebruikelijk openhartig is over zijn gear stack.

En commentaar

Zulke video's geven wel een realitycheck van wat je kan verwachten als een natty.
Mijn perceptie is aardig unfucked door Icecreamfitness. ^O^
kekke videos, heel veel bodybuilding channels hebben er videos over gemaakt.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_127564518
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:44 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan, praat 'ie erover?
Trainingsmaat had t met m erover gehad. Iedereen gebruikt daar, dus niemand doet schijnheilig haha.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_127564628
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:08 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

kekke videos, heel veel bodybuilding channels hebben er videos over gemaakt.
Wie hebben er nog meer op gereageerd? Ik vind rete interessant allemaal.

Die video van POG was een reactie op de "how to spot a fake natty" video van Icecreamfitness.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_127564680
foutje
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_127564684
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:13 schreef McNulty het volgende:

[..]

Wie hebben er nog meer op gereageerd? Ik vind rete interessant allemaal.
Waarom gebruikt ie synthol na training?
pi_127564687
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:43 schreef Susteren het volgende:
Eten jullie trouwens extra veel vóór of na een training (zag laatst iets van "window of opportunity" ofzo, dat je na half uur na een training extra veel voedingsstoffen opneemt)?
Ja dat werkt inderdaad.

Het beste is om in die window je whey op te drinken, dan gaat het direct naar je spieren toe en groei je beter. Onthoud wel dat die window exact een half uur is. Als je ver moet reizen na de training moet je eigenlijk in de kleedkamer al drinken. Als jij pas na 35 minuten je shake neemt is de window alweer gesloten.

En je moet oppassen dat je de whey niet te hard shaked, want dan raken de proteinemoleculen verward en kunnen ze de weg naar je spieren niet vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127564772
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:15 schreef Push. het volgende:

[..]

Waarom gebruikt ie synthol na training?
De muclesbellies zetten meer uit na de pump. Het geef de spieren een soort stretch voordat de synthol erin gaat. Zoiets.

Synthol geeft je zowat instant size t.o.v anabolics waarbij je toch moet zwoegen om er wat uit te halen. Tja, als je toch die route gaat bewandelen.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:22:46 #286
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_127564898
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 20:40 schreef seto het volgende:

[..]

anterior pelvic tilt

dat je een holle rug hebt en je buik naar voren wordt geduwd
Thanks, dat was het. Ik zat al te zoeken, APT hip, bla maar kwam er niet op.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_127564933
Hier een pic van die gast.

Die shirt is niet eens gelogen ook!!1 _O-
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:25:28 #288
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_127564961
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:24 schreef McNulty het volgende:

[ afbeelding ]
Kan alleen maar respect opbrengen voor gasten die erachter staan wat ze doen.
En niet net als al die natty claimers die dat niet zijn, maar die wel het referentiekader van iedereen verneuken.
This isn't even my final form.
pi_127565029
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:24 schreef McNulty het volgende:

Die shirt is niet eens gelogen ook!!1 _O-
[ afbeelding ]
Juist grappige zelfspot. Op zich wel respect voor. Zal alleen dus nooit meer een sponsor vinden nu hij heeft toegegeven :')
pi_127565044
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:25 schreef Levolution het volgende:

[..]

Kan alleen maar respect opbrengen voor gasten die erachter staan wat ze doen.
En niet net als al die natty claimers die dat niet zijn, maar die wel het referentiekader van iedereen verneuken.
Ik kan ook niet haten op zulke gasten ^O^ Zij zitten duidelijk in een andere laan waar ik mij niet wil bevinden.
pi_127565154
Hij spuit dus synthol in zijn delts, plus het feit dat de deltoids meer androgen receptors hebben zorgen ervoor dat zijn schouders die ronde look hebben.

En ik maar denken dat je zulke schouders kon krijgen door hard te treenen ;(
pi_127565159
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:28 schreef Push. het volgende:

[..]

Juist grappige zelfspot. Op zich wel respect voor. Zal alleen dus nooit meer een sponsor vinden nu hij heeft toegegeven :')
Dat is ook direct de reden waarom iedereen natural is.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:34:53 #293
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_127565340
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:33 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat is ook direct de reden waarom iedereen natural is.
Ja klopt, maar uit zakelijk opzicht dus vrij dom wat hij doet. Wel respect voor dat hij t online zet, maar zou het zelf niet doen.
pi_127565380
quote:
Heb je die twitter gezien? :') Hij is 'entrepreneur, model, investor' blablabla. Wil duidelijk net zo belangrijk zijn als Ahnold, of hij denkt dat hij het al is.
pi_127565496
Zelfs deze modderfokker heeft het vieze gore lef om te claimen dat hij niet juiced.

pi_127565645
Gast gebruikte 13 drugs voor zijn contest prep :X
En hij is nog niet eens pro materiaal :X
pi_127565927
Trouwens, dat iemand niet een HUUUGE mofo is, wil niet zeggen dat die persoon niet juiced.
Iemand als Lazar zit waarschijnlijk ook aan de winnie en dergelijke shit die je niet perse massa geven maar je wel shredded als fuck maken. In de video hieronder worden meer anabolics opgenoemd die je die look kunnen geven.

zaterdag 8 juni 2013 @ 22:01:18 #299
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127566028
Zat net toevallig deze video te kijken van dezelfde gast.

quote:
Oscar Cruz 3 weeks ago
I'm 5'5 and 186 pounds. What does that make me?

luimarco 3 weeks ago
Fat I guess ;)
quote:
ant8066 3 weeks ago
This comment has received too many negative votes
personally i think that your wrong. im 5'7 and way 180 pounds, im natural and do not take steroids, im 18 and at my peak age where i can gain muscle, alot of people claim on steroids but at the end of the day im in the gym every day for 3 hours and wont leave until i feel ive done a good job. your claim is stupid, anyone over 250 pounds is where you start to debate if there on steroids or not.

luimarco 3 weeks ago
a stupid 1 here is u, when you,re ready show me a video of you 5,7 at a dry 3% 180lbs naturally , you won't so shut up
:D
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:05:09 #300
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_127566185
ein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')