Enige waar je steeds om vraagt zijn abs en nu weer biceps oefeningenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben me juist aan het voorbereiden op de winter als het seizoen weer begint, niet de zomer
Omdat de rest allemaal vrij straight forward isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:38 schreef seto het volgende:
[..]
Enige waar je steeds om vraagt zijn abs en nu weer biceps oefeningen
Beetje de Nederlandse taal eren he, opduikvensters en kruissnelheidsmeters (popup-windows en cruise control) maken de Nederlandse taal nou juist zo leuk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
De Nederlandse vertalingen van die oefeningen mogen echt verbannen worden. Het klinkt voor geen meter namelijk.
Ik drink m'n whey binnen een half uur, daarna eet ik vaak een maaltijd of lig ik op een oor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:43 schreef Susteren het volgende:
Eten jullie trouwens extra veel vóór of na een training (zag laatst iets van "window of opportunity" ofzo, dat je na half uur na een training extra veel voedingsstoffen opneemt)?
Uh huh.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Omdat de rest allemaal vrij straight forward is
Dat "window" is wel iets groter dan dat. Ik eet zelf alleen na mijn training, maar je moet doen wat je fijn vind.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:43 schreef Susteren het volgende:
Eten jullie trouwens extra veel vóór of na een training (zag laatst iets van "window of opportunity" ofzo, dat je na half uur na een training extra veel voedingsstoffen opneemt)?
Maar zij strekt dus niet haar benen volledig...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef 1517 het volgende:
Tweede filmpje gewicht is 30-50kg te zwaar.
Hij trekt de pull niet goed door,
springt opzij en land op zn voeten in plaats van omlaag en op hakken.
Maakt de hele clean niet af.
Ja dat kan gebeuren. Hoe langer je on cycle bent hoe hoger de kans. Je hebt gasten die het hele jaar door kuren dat is echt ongezondquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:48 schreef seto het volgende:
Klopt het nou dat je van teveel anabooltjes onvruchtbaar kunt worden? Er was een keer zo'n documentaire over Cutler en daar vertelde zijn vrouw dat ze geen tijd hadden om kinderen te krijgen, maar wist nou niet of ik dat moest geloven
Fucked up, dat zou ik er echt nooit voor over hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja dat kan gebeuren. Hoe langer je on cycle bent hoe hoger de kans. Je hebt gasten die het hele jaar door kuren dat is echt ongezond
Loopt er bij mij ook een van rondquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:54 schreef seto het volgende:
[..]
Fucked up, dat zou ik er echt nooit voor over hebben.
Van tevoren sperma in laten vriezen of je wederhelft laten bevruchten door je vader of broer. Zelfde dna.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:54 schreef seto het volgende:
[..]
Als je een jaar on cycle bent dan kan je als je het goed doet echt een monster fysiek opbouwen maar zodra je stopt dan hebben je leverwaarde de vorm van een sudoku puzzelquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:01 schreef Push. het volgende:
[..]
Loopt er bij mij ook een van rond. Net eens groot ofzo. Wel redelijk lean.
nope, je blijft er gewoon vruchtbaar vanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:48 schreef seto het volgende:
Klopt het nou dat je van teveel anabooltjes onvruchtbaar kunt worden? Er was een keer zo'n documentaire over Cutler en daar vertelde zijn vrouw dat ze geen tijd hadden om kinderen te krijgen, maar wist nou niet of ik dat moest geloven
Ja, zoek een goede fysio kardes. Check of er een sportcentrum in de buurt is of http://zorgkaartnederland.nlquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maandag weer HA, even kijken wat hij te zeggen heeft. Kans bestaat dat hij me naar een fysio stuurt. Nu wil ik best naar een fysio, maar dan wil ik wel de garantie dat het een goede fysio is, ik heb geen zin om tijd en geld in zoiets te stoppen om vervolgens te horen dat ik 3x per week moet crunchen.
Maar ik zal die dingen van je proberen, nu ik weet dat het geen hernia is kan ik zonder zorgen trainen en in ieder geval trachten de onderrug gewoon sterker te maken. Krachttraining fikst zoveel, dus misschien dit ook.
Wel grappig, zowel de sportfysio waar ik een tijdje terug heen was en de HA zeiden bij het voelen dat mijn onderrugspieren (erector spinae) erg dik waren.
Misschien ga ik ook wel deep tissue massage met een foam roller proberen, iemand van mijn gym raadde dat aan en ik zag het hier in dit topic ook voorbijkomen. Maar dan moet ik me nog inlezen of dat geen broscience is.
Thanks brah, ik ga het doen, heb al eens eerder die APT oefeningen van jou gedaan maar na een week gaf ik het al op. Maar ik denk dat je gelijk hebt en dat het straks een stuk beter is als de APT gecorrigeerd is, dus ik ga ervoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, zoek een goede fysio kardes. Check of er een sportcentrum in de buurt is of http://zorgkaartnederland.nl
Naja, een deep tissue massage en een foam roller zijn natuurlijke mooie tools, maar die pijn gaat daardoor niet weg. Je moet als eerste die APT fiksen, want die APT zorgt voor pijn in de onderrug.
Succes bro.
Daarom pas kuren nadat je kinderen hebt. Gewoon je zoontje vragen of hij de spuit in je reet wil zetten en hem trollen door te zeggen dat hij veel moet curlen als hij zo groot als papa wil worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:54 schreef seto het volgende:
[..]
Pussy. Na twee weken was mijn APT al gecorrigeerd. Doe het minstens twee maanden en kijk dan hoe het er voor staat. Maak voor en na foto's om het zelf te checken. Vier keer per week. Het is allemaal een investering in jezelf BRAH.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Thanks brah, ik ga het doen, heb al eens eerder die APT oefeningen van jou gedaan maar na een week gaf ik het al op. Maar ik denk dat je gelijk hebt en dat het straks een stuk beter is als de APT gecorrigeerd is, dus ik ga ervoor.
anterior pelvic tiltquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:31 schreef slacker_nl het volgende:
Elke keer komen die termen voorbij en het zoeft over m'n hoofd, APT staat voor....?
Hoe weet je dat dan, praat 'ie erover?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:01 schreef Push. het volgende:
[..]
Loopt er bij mij ook een van rond. Net eens groot ofzo. Wel redelijk lean.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |