Ik ben altijd snel.quote:
van die homo vocalen die dan weer alles verpesten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef hezdunnah het volgende:
Zwartoogje hier een rustig nummertje voor je
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
van die homo vocalen die dan weer alles verpesten.
Op een internetforum doen alsof je onderweg bent naar een feestjequote:
HAI.quote:
quote:
ik niet ik vind een custom op leuker door al de creativiteit die al de users hier hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb de OP even teruggezet maar omdat het telkens weggehaald wordt en ik las laatst ook geluiden over dat het mobiel onhandig is zo'n OP, hoeveel mensen willen hier die standaard OP nu eigenlijk?
Hoezo is dat mobiel onhandig?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb de OP even teruggezet maar omdat het telkens weggehaald wordt en ik las laatst ook geluiden over dat het mobiel onhandig is zo'n OP, hoeveel mensen willen hier die standaard OP nu eigenlijk?
Spoiler?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik niet, is zo standaard.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben op het feestje. Maar het ging regenen dus iedereen naar binnen en nu is het kringverjaardaggehalte hoog, en zit ik dus in het hoekje van de bank en poging te doen tot gruwelijk dronken worden met een vriend van me.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Op een internetforum doen alsof je onderweg bent naar een feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké maar volgens mij is die standaard OP een beetje een ongeschreven regel geworden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:49 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik niet ik vind een custom op leuker door al de creativiteit die al de users hier hebben.
Zoiets las ik laatst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo is dat mobiel onhandig?
Nergens last van eigenlijk.
Zal het nog weleens aan de andere SC'ers vragen die er nu niet zijn want volgens mij hebben er een hoop een hekel aan gezien het er steeds uit wordt gesloopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik niet, is zo standaard.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
EN TERECHT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
OOK GIJ, BRUTUS!!!quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben op het feestje. Maar het ging regenen dus iedereen naar binnen en nu is het kringverjaardaggehalte hoog, en zit ik dus in het hoekje van de bank en poging te doen tot gruwelijk dronken worden met een vriend van me.Zelden iets triesters gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Ik heb er geen problemen mee als de OP blijft staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oké maar volgens mij is die standaard OP een beetje een ongeschreven regel geworden.
[..]
Zoiets las ik laatst.
[..]
Zal het nog weleens aan de andere SC'ers vragen die er nu niet zijn want volgens mij hebben er een hoop een hekel aan gezien het er steeds uit wordt gesloopt.
Aan een touwtje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
OOK GIJ, BRUTUS!!!
Even mijn kat naar beneden werpen
Ja.. Maar no worries.. Ik vulde haar met helium zodat ze zweeft, het is fantastischquote:
Hmm, oké, zal er nog wel op terugkomen. Ik kreeg namelijk het idee dat iedereen 'm zat was aangezien hij telkens eruit wordt gesloopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee als de OP blijft staan.
Arme Bonniequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Maar no worries.. Ik vulde haar met helium zodat ze zweeft, het is fantastisch
Zijn maar een paar personen die dat doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmm, oké, zal er nog wel op terugkomen. Ik kreeg namelijk het idee dat iedereen 'm zat was aangezien hij telkens eruit wordt gesloopt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
En nu ga je dansen, klootzak.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
En nu ga je dansen, klootzak.
quote:
Ow, ja, ik lees hier enkel weleens wat mee ben niet zo'n actieve SC'er maar dat idee kreeg ik. Dan kan hij gewoon blijven staan dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn maar een paar personen die dat doen?
ik dacht dat de meerderheid hem wel weg wildequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn maar een paar personen die dat doen?
Zijn maar een handje vol users en OP volgens bepaalde template heeft nostalgische waarde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht dat de meerderheid hem wel weg wilde
* Gooit Oreo tegen je hoofd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:57 schreef Dqod het volgende:
Laten we een paar topics lang een poll neerzetten, zodat iedereen kan stemmen
#Zulks goeie ideeen met een stofzuigerslang in m'n hand
Hoor er nooit wat over?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht dat de meerderheid hem wel weg wilde
Wat mij betreft wel hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, ja, ik lees hier enkel weleens wat mee ben niet zo'n actieve SC'er maar dat idee kreeg ik. Dan kan hij gewoon blijven staan dus.
*stopt bonnie in je mond en laat je t helium inademen*quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Gooit Oreo tegen je hoofd.
Doe eens normaal
Whieep whieeep whieeeeep!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
*stopt bonnie in je mond en laat je t helium inademen*
Praat nu nog eens?
Ben jij ook neutraal?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wel of geen, #firstworldproblems.
Kusje opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hoor.
1 dag zon, zonder zonnebrandcreme en gelijk BOEM een plek van de zon op mijn arm![]()
Ja nee hoe kun je dat nou zien bij jou?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hoor.
1 dag zon, zonder zonnebrandcreme en gelijk BOEM een plek van de zon op mijn arm![]()
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben jij ook neutraal?![]()
[..]
Kusje opsistah-style
Allergieplek bedoel ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja nee hoe kun je dat nou zien bij jou?
Ja kutzonquote:
"Sorry, zon"quote:
Nee gewoon onhandig dat je allergisch kunt zijn voor de zon. Je kunt de zon niet echt ontwijken zeg maar.quote:
Sorry, dat was ik.. Ik zit onder je bed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
Waarom ruik ik eten? Er is hier geen eten
#Ookgeenzand
[..]
"Sorry, zon"![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja .. had mezelf gewoon moeten insmeren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee gewoon onhandig dat je allergisch kunt zijn voor de zon. Je kunt de zon niet echt ontwijken zeg maar.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, dat was ik.. Ik zit onder je bed.Milkyways weg te nommen.
Inb4 ik rook geen milky way's
Onhandelbaar, dat ben jijquote:
K is appeltaart aan het bakkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het ruikt naar appeltaart, true story
[..]
Onhandelbaar, dat ben jij
Ontembaar ook
Hihihihi :$quote:
Die is er niet, gelukkigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
K is appeltaart aan het bakken![]()
Zijn verborgen hobby
Je natte gleuf betasten?quote:
Ik heb wel Limoncello, rode vodka en van dat groene spul.quote:
ik heb de restquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je natte gleuf betasten?
[..]
Ik heb wel Limoncello, rode vodka en van dat groene spul.
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb de rest
Samen alles bij elkaar gooien, en dan via tampon anaal inbrengen?
Mits broekloos.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dan samen toekijken hoe 4ebe schoonmaakt.
Zou niet nog veel verder gaan als ik jou was. Laatst was er weer een overleden terwijl ze een docu over hem maakten.quote:
geil hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik maak enkel het aquarium schoon en daarna ga ik een serie kijken al chocoladecake etend en dik worden in bed.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou niet nog veel verder gaan als ik jou was. Laatst was er weer een overleden terwijl ze een docu over hem maakten.
quote:
quote:
Wat is dit?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is dit?
De sc echoput of zo?
quote:
quote:
mijn foto's zijn schaars hier, baby.quote:
ik kijk dat soort shit ook liever niet. altijd als ik er langs zap zijn ze net aan het opereren en halen ze net een plak huid naar achteren ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik keek gisteren 'heavy'
Een zo'n vent had gewoon zowat een derde been van vet en overtollig huid.
Bah
wat is schaarsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
mijn foto's zijn schaars hier, baby.
1.schaarsquote:
Of van die donker verkleurde/verschimmelde huidquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kijk dat soort shit ook liever niet. altijd als ik er langs zap zijn ze net aan het opereren en halen ze net een plak huid naar achteren ofzo.
ik ben bereid om er veel voor te gevenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
1.schaars
schaars bijv.naamw.Uitspraak: [sxars] als er minder van iets is dan vroeger, of dan je zou willen Voorbeeld: `De boerenzwaluw wordt in Nederland steeds schaarser.`Synoniem: zeldzaam ...
wat danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik ben bereid om er veel voor te geven
Tuurlijk.. ik ga naar... Nicequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie al vakantie geboekt? Ik ga dit jaar naar Sochi
Engeland en wss Oekraïne ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Montelly het volgende:
wut..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Engeland en wss Oekraïne ook.
Nee ben in de meivakantie geweestquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Montelly het volgende:
Gaan we naar Oekraïne? Wtf gaat we daar doen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Engeland en wss Oekraïne ook.
Hoe kom je op Oekraïne? Ga je naar Odessa, dan is het zeker nicequote:
Mijn beste vriend is daar geboren en vroeg of ik meewilde, schijnt er ook niet zo slecht te zijn.quote:
Odessa? Industriegebied??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe kom je op Oekraïne? Ga je naar Odessa, dan is het zeker nice![]()
Als jullie er heen gaan is Odessa een absolute aanrader, zeg dat je dat van mede fokker hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is daar geboren en vroeg of ik meewilde, schijnt er ook niet zo slecht te zijn.
TRV / Oekraïne Deel 7
Hoogstwaarschijnlijk gaan we er wel heen, zal het er met hem over hebben, bedankt!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als jullie er heen gaan is Odessa een absolute aanrader, zeg dat je dat van mede fokker hebt. Hoge sletty gehalte en zien en gezien worden, maar zeker ook humor
![]()
Industriegebiedquote:
geen idee schatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
Whyyyyy must I conceal the secrets I've been keeping from youuuuuu [ afbeelding ]
quote:
hier nog een, vanuit industriegebied.quote:
jij ging toch ook ergens heen?quote:
Tsjernobyl gaan, hoorde dat je daar RL zombie apocalyps kan doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Zin wel, we gaan sowieso naar Ternopil en Kiev.
Niet te wild he.quote:
kom kazantip 2014 aestetics showenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als jullie er heen gaan is Odessa een absolute aanrader, zeg dat je dat van mede fokker hebt. Hoge sletty gehalte en zien en gezien worden, maar zeker ook humor
![]()
wat is er mopje.quote:
quote:
lol picsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:30 schreef Robophatt het volgende:
Neeeee nee nee nee nee ik kan echt wel janken ik heb me vergist met de haarverf en nu is m'n haar de verkeerde kleur kuttttt
das wel wat anders jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dacht het ook ja
Het wordt dit:
[ afbeelding ]
En ik wilde
[ afbeelding ]
(maar dan net iets donkerder, zoals ik het had)
FML
Aww hoelang duurt het voordat die kleur er uit is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dacht het ook ja
Het wordt dit:
[ afbeelding ]
En ik wilde
[ afbeelding ]
(maar dan net iets donkerder, zoals ik het had)
FML
Tut.. Head&Shoulders gebruiken. Dat haalt de meeste kleur er wel uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:30 schreef Robophatt het volgende:
Neeeee nee nee nee nee ik kan echt wel janken ik heb me vergist met de haarverf en nu is m'n haar de verkeerde kleur kuttttt
Nou het is niet eens die kleur geworden maar gewoon fucking saai beetje rood glansje jezus wat een kutkleur is dit. Even zorgen dat ik het zo snel mogelijk weer over kan verven, het is allene ook nog iets donkerder dan ik wilde.quote:
Kan mijn haar niet tegen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tut.. Head&Shoulders gebruiken. Dat haalt de meeste kleur er wel uit.
Hoop ze dinsdag over te verven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:05 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Aww hoelang duurt het voordat die kleur er uit is.
lol sarinaquote:
Therapeuten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
Vrouwen die hun haar verfen.
Respectloos tegenover God.
Gorzalka laten we een pijp roken dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:10 schreef Gorzalka het volgende:
Nu dat uit de weg is kan ik eindelijk zonder angst posten!
Liever een sigaar, pijpen is zo pretentieusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gorzalka laten we een pijp roken dan.
quote:
Wij moesten in de klas ook dat liedje zingenquote:
Alle boeken van gelezenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De stoere boys lazen dit.
Dank voor mijn wekelijkse portie "blij om geboren en getogen Amsterdammer te zijn"quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
Dat eerste Dumpert filmpje ook.
http://www.dumpert.nl/med(...)door_waterkanon.html
Meeste kudos, en dan zie je het en denk je 'haha'.
En vervolgens lees je dit.
[ afbeelding ]
lekker stukje brood met jusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht iemand zich toevallig afvragen waar ik mee ontbijt.
lol, dat kon makkelijk. Kijk maar:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:49 schreef fyah het volgende:
oh nee wacht, doodsbedreigingen posten was niet ok tochfuck it
FBI en CIA ingelicht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
lol, dat kon makkelijk. Kijk maar:
Nadat ik seks met Jessica Alba heb gehad vermoord ik Barack Obama.
Ik denk niet dat ze iemand serieus zullen nemen die tijdens feestjes op FOK! post.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
lol, dat kon makkelijk. Kijk maar:
Nadat ik seks met Jessica Alba heb gehad vermoord ik Barack Obama.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iemand serieus zullen nemen die tijdens feestjes op FOK! post.
Oh bitch pls, als iemand daar niets over mag zeggen ben jij hetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iemand serieus zullen nemen die tijdens feestjes op FOK! post.
Was dat dronken worden nog gelukt CY?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hahahahaha, she mad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh bitch pls, als iemand daar niets over mag zeggen ben jij hetJij post niet eens, maar gaat een beetje zitten lurken totdat iemand iets post waar je diegene op kan pakken. Moet je zonodig frustratie kwijt joh?
Yeah, well, SO IS YOUR FACE.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hahahahaha, she mad.
Het is gewoon supertriest, ouwe reus.
Ik ben wel oprecht benieuwd wat er op zo'n moment door je hoofd gaat. Ik ben een FOK!addict, maar heb in al die jaren letterlijk nog nooit aan FOK! gedacht in een sociale situatie.quote:
Vast wel, die kleine hinde gaat tegen de vlakte na 3 shotjes ofzo.quote:
Jij bent helemaal nergens oprecht benieuwd naar, lamlul. Je hoopt nu gewoon dat ik een domme uitleg geef zodat je me nog even verder de grond in kan werken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben wel oprecht benieuwd wat er op zo'n moment door je hoofd gaat. Ik ben een FOK!addict, maar heb in al die jaren letterlijk nog nooit aan FOK! gedacht in een sociale situatie.
Jullie bezigheden zijn FOK!gemeengoed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vast wel, die kleine hinde gaat tegen de vlakte na 3 shotjes ofzo.AWH.
Maar waarom moet FOK! dat weten.![]()
Bitch pls, ik zuip jou onder de tafel AND YOU KNOW IT.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben ook meer dan FOK! voor haar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, is serieus, de bodem was namelijk in eerste instantie al bereikt. Nu ben ik oprecht benieuwd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent helemaal nergens oprecht benieuwd naar, lamlul. Je hoopt nu gewoon dat ik een domme uitleg geef zodat je me nog even verder de grond in kan werken.
Ik kan jouw struggles nog met een halve hand aan en dat weet je ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bitch pls, ik zuip jou onder de tafel AND YOU KNOW IT.
Voorlopig hebben jullie genoeg gelezen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jullie bezigheden zijn FOK!gemeengoed.
Maar dat komt omdat jij Chai.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over naar teefjes die er daadwerkelijk toe doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij gaat nog wat beleven mattie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dan heb je nog mensen die elkaar leren kennen via FOK!/elkaar ontmoeten via FOK!![]()
![]()
![]()
.
lol, die zijn irl gewoon sociaal beperkt ;pquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dan heb je nog mensen die elkaar leren kennen via FOK!/elkaar ontmoeten via FOK!![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, is serieus, de bodem was namelijk in eerste instantie al bereikt. Nu ben ik oprecht benieuwd.
Dit was dus de aanleidingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
![]()
.
Wat dan?quote:
Dus jouw vriendin is ook van dat slag volkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
Dit was dus de aanleidingEen vriendin van me vertelde dat ze haar ex via Bokt ontmoet had, en zo kwam het gesprek op mensen via het internet ontmoeten en zulks
Dus naar haar uit hebben zitten leggen wat een SC eigenlijk is, dacht ik "Even kijken of er nog wat interessants gepost is"
Meh, zij droeg zelf een argument aan dat ik wel snapte. Negen van de tien keer als ze een chick aanspreekt in een club, is die of hetero of hooguit geinteresseerd in een beetje zoenen om dr vriendje op te geilen. Via het internet weet je tenminste zeker dat ze echt full lesbo zijn voordat je een move zet ofzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin is ook van dat slag volk. Ik weet genoeg
.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
![]()
.
Moest daadwerkelijk lachen toen ik na het filmpje de uploader zag staan.quote:
Mijn naam is Maus en ik weet van niets.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, zij droeg zelf een argument aan dat ik wel snapte. Negen van de tien keer als ze een chick aanspreekt in een club, is die of hetero of hooguit geinteresseerd in een beetje zoenen om dr vriendje op te geilen. Via het internet weet je tenminste zeker dat ze echt full lesbo zijn voordat je een move zet ofzo.
Wat ga ik beleven dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest daadwerkelijk lachen toen ik na het filmpje de uploader zag staan.
'by Erik Penis'
gvd wat een niveau.
wat doe je dan ook buitenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:29 schreef Chai het volgende:
Is het bij jullie ook zo koud? Ik heb het gewoon koud met mijn zomerjasje buiten.
Is dit een dreigement?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn naam is Maus en ik weet van niets.
Beschik je ook over het vermogen precies te verwoorden waar je op doelt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij doet de wiskunde, maatje. Doe de wiskunde. Ik vond het ironisch.
Verkapte kijk-mij-eens-buiten-flaneren post. Het is hier koud, grauw en bewolkt, ik blijf voorlopig nog lekker binnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:29 schreef Chai het volgende:
Is het bij jullie ook zo koud? Ik heb het gewoon koud met mijn zomerjasje buiten.
Dat mag ik niet, je zult moeten rekenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beschik je ook over het vermogen precies te verwoorden waar je op doelt?
quote:
Het is nu het warmste moment van de dag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-buiten-flaneren post. Het is hier koud, grauw en bewolkt, ik blijf voorlopig nog lekker binnen.
Even Superman ended up in a wheelchair FYI.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
Dat mag ik niet, je zult moeten rekenen.
Zijn je tepels hard?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is nu het warmste moment van de dag.
wat spuiten ze in dat dingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doen de goons en ik met Panzer als 'ie nog één keer lijp doet.
Even hier vereeuwigen voordat hij wordt verwijderdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ga je sletterige slakkenkut aan de muur spijkeren indien je dat nog een keer over je hart kan verkrijgen.
kijk dan gwn niet in r&p :squote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
R&P / Hoe dit aanpakken ?
Dit topic, I can't.Godverdomme.
Net zoals je in het echt zou doen. Alles subtiel en leuk richting seks sturen. Op een gegeven moment denk je er niet eens meer bij na.quote:
quote:
Jij zei toch alleen dat je aan dat plaatje dacht?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:12 schreef ntm het volgende:
Gvd, krijg ik alle shit over me heen en dwc is de lachende derde
Vette shit ditquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doen de goons en ik met Panzer als 'ie nog één keer lijp doet.
Haha ja, in m'n achterhoofd hoorde ik nog een duivels stemmetje die zei 'post die foto dan' maar dacht nee doe maar niet, zo groot is haar voorhoofd ook weer niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zei toch alleen dat je aan dat plaatje dacht?
Nee, komt ook vooral doordat het gewoon een leuk plaatje is. Moest echt enorm glimlachen toen ik dat plaatje zag daar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja, in m'n achterhoofd hoorde ik nog een duivels stemmetje die zei 'post die foto dan' maar dacht nee doe maar niet, zo groot is haar voorhoofd ook weer niet.
Je verveelt me. Gaquote:
Van de 16 teamsquote:
Zo niet-jijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Some niggaz pump all day and don't bring a dollar home
I don't break bricks, I break ribs and collarbones
Yeah, I got a home, but these streets I gotta roam
And I break a nigga jaw even when I got the chrome
#maxb #mackmustard #freebiggaveli #owww
dudequote:
Vergelijkbaar met het Koreaanse sannakji en dronken garnalen uit China. Maar was het niet zo dat de octopus eigenlijk dood is en reageert op de saus?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:27 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
-
in japan kan je levende inktvis met kuit eten
[ afbeelding ]
Is dat dan echt zo erg van belang voor de smaak?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen met die gerechten, maar dit vond ik wel even wtf.
Volgens mij eten ze die niet eens op. De rest van het gerecht bestaat uit een sashimi van de desbetreffende kikker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat dan echt zo erg van belang voor de smaak?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen met die gerechten, maar dit vond ik wel even wtf.
Ik zou het ook wel eten maar wtf zeg. Zo'n kikker die zelf ziet dat je zijn onderlichaam opeet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:58 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
zou het wel eten, maar niet als die kikker mij zo aankijkt
0:34quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
En leven efficiënter en beter als hun hersenen/hoofd weg is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
0:34
KIKKER
Kikkers zijn wel tof!Ze kunnen zuurstof opnemen door hun huid heen.
Wat? Hoe?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En leven efficiënter en beter als hun hersenen/hoofd weg is.
Gvd, deze gozer z'n broekspijpen ALTIJD, ik kan niet handelenquote:
Heeft die Friezin daarboven de bandjes van 'r schoenen nu om haar broekspijpen heenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, deze gozer z'n broekspijpen ALTIJD, ik kan niet handelen. Wie heeft gezegt tegen 'm dat dit oké is?
Hun gedrag bestaat voor een groot deel uit reflexen die niet door het brein worden geregeld maar door de spieren. Dus die functies doen het prima als het brein niet intact is, en hun overlevingsgewoonten bestaan voor een heel groot deel uit reflexen, bij mensen is dat meer gebaseerd op het brein.quote:
Ahaaaaaa shiiitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Heeft die Friezin daarboven de bandjes van 'r schoenen nu om haar broekspijpen heen? Ik kan niet
!
Hardopquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Heeft die Friezin daarboven de bandjes van 'r schoenen nu om haar broekspijpen heen? Ik kan niet
!
Ah, oké. Wist ik niet, thnx.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hun gedrag bestaat voor een groot deel uit reflexen die niet door het brein worden geregeld maar door de spieren. Dus die functies doen het prima als het brein niet intact is, en hun overlevingsgewoonten bestaan voor een heel groot deel uit reflexen, bij mensen is dat meer gebaseerd op het brein.
Deed ik soms als m'n broekspijp te lang was, maar niet voor de 'swag' ofzo, was gewoon praktischquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef Modus het volgende:
Broek in zekere mate oprollen is wel erg sneakerscene maar niet de manier waarop hij het doet.
Laat die meid, ze is haar unieke stijl aan het definiëren. De jas over haar schouders trekken zonder hem aan te doen was ook al zo'n poging.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
!
Sinjiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ahaaaaaa shiiit.
They neem sum Sinji in their lives.
En alles geheel spontaan zonder financiële belangen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat die meid, ze is haar unieke stijl aan het definiëren. De jas over haar schouders trekken zonder hem aan te doen was ook al zo'n poging.
Ze moet ook eten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef Modus het volgende:
[..]
En alles geheel spontaan zonder financiële belangen.
Daarom, iedereen blij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En nog steeds zou ik die zelfingenomen wiebelkut van haar eten.
Een enorm gemis.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij kan je van haar smoelwerk ook zo'n ding maken trouwens.
[ afbeelding ]
Die van die asian moet ik van huilen. Haar lach is zo engquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij kan je van haar smoelwerk ook zo'n ding maken trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
Ik weet niet over welke Friezin het gaat.Kan iemand me even de weg wijzen?
1 | RedReidingHood |
Alsof ze het hoofd van het Vrijheidsbeeld gaat eten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die van die asian moet ik van huilen. Haar lach is zo eng.
[ afbeelding ]
zohe, heeft ze 4 weken lang een negerpik in dr smoel gehad of watquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die van die asian moet ik van huilen. Haar lach is zo eng.
[ afbeelding ]
Oh dan. Ik dacht dat het om pics ging.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, dat is de username. Dat vroeg je toch?
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #90quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh dan. Ik dacht dat het om pics ging.
Ah dank.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #90
Ik snap niet waarom ze haar benen niet bedekt in die foto's, vind het geen gezicht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah dank.
Niets echt speciaals verder.
Even herkijken. Zo terug.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze haar benen niet bedekt in die foto's, vind het geen gezicht.Daar mag echt wat tan, slakkencrème en moisturizer op.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
Lijkt net alsof haar benen verkeerd om onder haar lichaam zitten.
Nee, dat is ook niet hoor. Maar het viel me op.quote:
Jij hebt dan ook geen smaak, dus ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind haar benen te bleek, te oneffen en te vormloos. Ben ik nu zo'n zeikerd?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen smaak, dus ja.
mooie kipquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ik ben die danspootjes gewend, beetje respect voor mijn privévoorkeuren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen smaak, dus ja.
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
Haar gezicht vind ik wel leuk eigenlijk.
Dat is niet het enige vertekende aan jou.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
Merk dat mijn beeld van 'normaal' en 'acceptabel' nogal vertekend is namelijk.
Ik niet, de rest ook niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
Haar gezicht vind ik wel leuk eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |