nou niet meteen maar je gaat toch niet met iemand veel praten gewoon voor de leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:09 schreef aequus het volgende:
Dus als iemand veel praat betekend het meteen dat ze iets van je wil?
Andersom had het natuurlijk wel geklopt![]()
Maargoed, spreek eens af met haar? Dan kom je er snel genoeg achter
Nee, stel je voor!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef Mata. het volgende:
nou niet meteen maar je gaat toch niet met iemand veel praten gewoon voor de leuk.
Als die gesprekken toch over koetjes en kalfjes gaan en je wil niks met haar omdat je verliefdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef Mata. het volgende:
[..]
nou niet meteen maar je gaat toch niet met iemand veel praten gewoon voor de leuk.
ga haar binnenkort ook weer zien hopen dat dan wat duidelijker wordt
Of dit!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of vertel tijdens die afspraak over je onbereikbare liefde en of zij misschien tips heeft om daarmee om te gaan.
nee straks wil ze wel wat en als ik dat dan vertel is ook niet echt lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, stel je voor!
Maar je kunt toch gewoon een beetje gezellig kletsen. Of gewoon niet reageren als je daar geen zin in hebt? Of vertel tijdens die afspraak over je onbereikbare liefde en of zij misschien tips heeft om daarmee om te gaan.
eh....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:56 schreef Mata. het volgende:
[..]
nee straks wil ze wel wat en als ik dat dan vertel is ook niet echt lekker
Jij wil niks? Waarom vraag je haar nummer dan slome...quote:Ik had vorige week met uitgaan een leuk en bloedje mooi meisje ontmoet. Natuurlijk haar nummer gevraagd en gekregen.
Die jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:37 schreef Panzermaus het volgende:
Ik kan zo slecht tegen dit soort topics, maar ik blijf reageren. Man the fuck up, wanneer je een meisje eenmaal op WhatsApp hebt dan kun je haar binnen een week op haar rug hebben. Do you even flirt? Damn.
Dat langzame bange gedoe ook altijd. Denk je dat ze op zoek is naar een nieuwe vriendschappelijke vriend ofzo?Dat ze niet weer eens goed geneukt wil worden? Dit is je moment om er werk van te maken en je gaat zitten afwachten.
"Next" gaat het dan.
ik zeg toch niet dat ik niks met haar zou willen. Het zal wel kunnen maar ik ben momenteel verliefd op iemand anders. Maar ik wil er alleen moeite in steken als zij iets wil en dat weet ik nu nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh....
[..]
Jij wil niks? Waarom vraag je haar nummer dan slome...
volgens mij lul je uit je nek.
ja wel een goed idee zal eens mee beginnemquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:29 schreef Joanne35 het volgende:
Je kan zelf die gesprekken toch ook sturen? Probeer eens wat spanning in het gesprek te brengen, ga een beetje met 'r flirten via de Whatsapp. Dan merk je vanzelf wel hoe ze daar op reageert.
Nou zeg dat dan! Niet tegen mij maar tegen haar!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:46 schreef Mata. het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik niks met haar zou willen. Het zal wel kunnen maar ik ben momenteel verliefd op iemand anders. Maar ik wil er alleen moeite in steken als zij iets wil en dat weet ik nu niet
wat tegen haar zeggen dat ik op iemand anders verliefd ben?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou zeg dat dan! Niet tegen mij maar tegen haar!
Beide.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:50 schreef Mata. het volgende:
[..]
wat tegen haar zeggen dat ik op iemand anders verliefd ben?
of dat er iets zou kunnen ontstaan?
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:50 schreef Mata. het volgende:
[..]
wat tegen haar zeggen dat ik op iemand anders verliefd ben?
of dat er iets zou kunnen ontstaan?
dat eerste lijkt me niet zo goed plan als ze me wel leuk vind zal ze toch niet echt leuk vinden om te horen ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |