Volgens mij eten ze die niet eens op. De rest van het gerecht bestaat uit een sashimi van de desbetreffende kikker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat dan echt zo erg van belang voor de smaak?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen met die gerechten, maar dit vond ik wel even wtf.
Ik zou het ook wel eten maar wtf zeg. Zo'n kikker die zelf ziet dat je zijn onderlichaam opeet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:58 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
zou het wel eten, maar niet als die kikker mij zo aankijkt
0:34quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen met die gerechten, maar dit vond ik wel even wtf.
En leven efficiënter en beter als hun hersenen/hoofd weg is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
0:34
KIKKER
Kikkers zijn wel tof!Ze kunnen zuurstof opnemen door hun huid heen.
Wat? Hoe?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En leven efficiënter en beter als hun hersenen/hoofd weg is.
Gvd, deze gozer z'n broekspijpen ALTIJD, ik kan niet handelenquote:
Heeft die Friezin daarboven de bandjes van 'r schoenen nu om haar broekspijpen heenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gvd, deze gozer z'n broekspijpen ALTIJD, ik kan niet handelen. Wie heeft gezegt tegen 'm dat dit oké is?
Hun gedrag bestaat voor een groot deel uit reflexen die niet door het brein worden geregeld maar door de spieren. Dus die functies doen het prima als het brein niet intact is, en hun overlevingsgewoonten bestaan voor een heel groot deel uit reflexen, bij mensen is dat meer gebaseerd op het brein.quote:
Ahaaaaaa shiiitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Heeft die Friezin daarboven de bandjes van 'r schoenen nu om haar broekspijpen heen? Ik kan niet
!
Hardopquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Heeft die Friezin daarboven de bandjes van 'r schoenen nu om haar broekspijpen heen? Ik kan niet
!
Ah, oké. Wist ik niet, thnx.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hun gedrag bestaat voor een groot deel uit reflexen die niet door het brein worden geregeld maar door de spieren. Dus die functies doen het prima als het brein niet intact is, en hun overlevingsgewoonten bestaan voor een heel groot deel uit reflexen, bij mensen is dat meer gebaseerd op het brein.
Deed ik soms als m'n broekspijp te lang was, maar niet voor de 'swag' ofzo, was gewoon praktischquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef Modus het volgende:
Broek in zekere mate oprollen is wel erg sneakerscene maar niet de manier waarop hij het doet.
Laat die meid, ze is haar unieke stijl aan het definiëren. De jas over haar schouders trekken zonder hem aan te doen was ook al zo'n poging.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
!
Sinjiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ahaaaaaa shiiit.
They neem sum Sinji in their lives.
En alles geheel spontaan zonder financiële belangen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat die meid, ze is haar unieke stijl aan het definiëren. De jas over haar schouders trekken zonder hem aan te doen was ook al zo'n poging.
Ze moet ook eten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef Modus het volgende:
[..]
En alles geheel spontaan zonder financiële belangen.
Daarom, iedereen blij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En nog steeds zou ik die zelfingenomen wiebelkut van haar eten.
Een enorm gemis.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij kan je van haar smoelwerk ook zo'n ding maken trouwens.
[ afbeelding ]
Die van die asian moet ik van huilen. Haar lach is zo engquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij kan je van haar smoelwerk ook zo'n ding maken trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
Ik weet niet over welke Friezin het gaat.Kan iemand me even de weg wijzen?
| 1 | RedReidingHood |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |