Nee, komt ook vooral doordat het gewoon een leuk plaatje is. Moest echt enorm glimlachen toen ik dat plaatje zag daar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja, in m'n achterhoofd hoorde ik nog een duivels stemmetje die zei 'post die foto dan' maar dacht nee doe maar niet, zo groot is haar voorhoofd ook weer niet.

Je verveelt me. Gaquote:

Van de 16 teamsquote:

Zo niet-jijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Some niggaz pump all day and don't bring a dollar home
I don't break bricks, I break ribs and collarbones
Yeah, I got a home, but these streets I gotta roam
And I break a nigga jaw even when I got the chrome
#maxb #mackmustard #freebiggaveli #owww

dudequote:

Vergelijkbaar met het Koreaanse sannakji en dronken garnalen uit China. Maar was het niet zo dat de octopus eigenlijk dood is en reageert op de saus?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:27 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
-
in japan kan je levende inktvis met kuit eten
[ afbeelding ]

Is dat dan echt zo erg van belang voor de smaak?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen met die gerechten, maar dit vond ik wel even wtf.

Volgens mij eten ze die niet eens op. De rest van het gerecht bestaat uit een sashimi van de desbetreffende kikker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat dan echt zo erg van belang voor de smaak?

quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen met die gerechten, maar dit vond ik wel even wtf.

Ik zou het ook wel eten maar wtf zeg. Zo'n kikker die zelf ziet dat je zijn onderlichaam opeet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:58 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
zou het wel eten, maar niet als die kikker mij zo aankijkt

0:34quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Id_do_her het volgende:

En leven efficiënter en beter als hun hersenen/hoofd weg is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
0:34
KIKKER
Kikkers zijn wel tof!Ze kunnen zuurstof opnemen door hun huid heen.

Wat? Hoe?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En leven efficiënter en beter als hun hersenen/hoofd weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |