Ik ben altijd snel.quote:
van die homo vocalen die dan weer alles verpesten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:22 schreef hezdunnah het volgende:
Zwartoogje hier een rustig nummertje voor je
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
van die homo vocalen die dan weer alles verpesten.
Op een internetforum doen alsof je onderweg bent naar een feestjequote:
HAI.quote:
quote:
ik niet ik vind een custom op leuker door al de creativiteit die al de users hier hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb de OP even teruggezet maar omdat het telkens weggehaald wordt en ik las laatst ook geluiden over dat het mobiel onhandig is zo'n OP, hoeveel mensen willen hier die standaard OP nu eigenlijk?
Hoezo is dat mobiel onhandig?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb de OP even teruggezet maar omdat het telkens weggehaald wordt en ik las laatst ook geluiden over dat het mobiel onhandig is zo'n OP, hoeveel mensen willen hier die standaard OP nu eigenlijk?
Spoiler?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik niet, is zo standaard.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben op het feestje. Maar het ging regenen dus iedereen naar binnen en nu is het kringverjaardaggehalte hoog, en zit ik dus in het hoekje van de bank en poging te doen tot gruwelijk dronken worden met een vriend van me.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Op een internetforum doen alsof je onderweg bent naar een feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké maar volgens mij is die standaard OP een beetje een ongeschreven regel geworden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:49 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik niet ik vind een custom op leuker door al de creativiteit die al de users hier hebben.
Zoiets las ik laatst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo is dat mobiel onhandig?
Nergens last van eigenlijk.
Zal het nog weleens aan de andere SC'ers vragen die er nu niet zijn want volgens mij hebben er een hoop een hekel aan gezien het er steeds uit wordt gesloopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik niet, is zo standaard.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
EN TERECHT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
OOK GIJ, BRUTUS!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |