wut..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Engeland en wss Oekrane ook.
Nee ben in de meivakantie geweestquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie al vakantie geboekt? Ik ga dit jaar naar Sochi
Gaan we naar Oekrane? Wtf gaat we daar doen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Engeland en wss Oekrane ook.
Hoe kom je op Oekrane? Ga je naar Odessa, dan is het zeker nicequote:
Mijn beste vriend is daar geboren en vroeg of ik meewilde, schijnt er ook niet zo slecht te zijn.quote:
Odessa? Industriegebied??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe kom je op Oekrane? Ga je naar Odessa, dan is het zeker nice![]()
Als jullie er heen gaan is Odessa een absolute aanrader, zeg dat je dat van mede fokker hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is daar geboren en vroeg of ik meewilde, schijnt er ook niet zo slecht te zijn.
TRV / Oekrane Deel 7
Hoogstwaarschijnlijk gaan we er wel heen, zal het er met hem over hebben, bedankt!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als jullie er heen gaan is Odessa een absolute aanrader, zeg dat je dat van mede fokker hebt. Hoge sletty gehalte en zien en gezien worden, maar zeker ook humor
![]()
Industriegebiedquote:
geen idee schatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
Whyyyyy must I conceal the secrets I've been keeping from youuuuuu [ afbeelding ]
quote:
hier nog een, vanuit industriegebied.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |