wut..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Engeland en wss Oekraïne ook.
Nee ben in de meivakantie geweestquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie al vakantie geboekt? Ik ga dit jaar naar Sochi
Gaan we naar Oekraïne? Wtf gaat we daar doen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Engeland en wss Oekraïne ook.
Hoe kom je op Oekraïne? Ga je naar Odessa, dan is het zeker nicequote:
Mijn beste vriend is daar geboren en vroeg of ik meewilde, schijnt er ook niet zo slecht te zijn.quote:
Odessa? Industriegebied??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe kom je op Oekraïne? Ga je naar Odessa, dan is het zeker nice![]()
Als jullie er heen gaan is Odessa een absolute aanrader, zeg dat je dat van mede fokker hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is daar geboren en vroeg of ik meewilde, schijnt er ook niet zo slecht te zijn.
TRV / Oekraïne Deel 7
Hoogstwaarschijnlijk gaan we er wel heen, zal het er met hem over hebben, bedankt!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als jullie er heen gaan is Odessa een absolute aanrader, zeg dat je dat van mede fokker hebt. Hoge sletty gehalte en zien en gezien worden, maar zeker ook humor
![]()
Industriegebiedquote:
geen idee schatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
Whyyyyy must I conceal the secrets I've been keeping from youuuuuu [ afbeelding ]
quote:
hier nog een, vanuit industriegebied.quote:
jij ging toch ook ergens heen?quote:
Tsjernobyl gaan, hoorde dat je daar RL zombie apocalyps kan doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Zin wel, we gaan sowieso naar Ternopil en Kiev.
Niet te wild he.quote:
kom kazantip 2014 aestetics showenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als jullie er heen gaan is Odessa een absolute aanrader, zeg dat je dat van mede fokker hebt. Hoge sletty gehalte en zien en gezien worden, maar zeker ook humor
![]()
wat is er mopje.quote:
quote:
lol picsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:30 schreef Robophatt het volgende:
Neeeee nee nee nee nee ik kan echt wel janken ik heb me vergist met de haarverf en nu is m'n haar de verkeerde kleur kuttttt
das wel wat anders jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dacht het ook ja
Het wordt dit:
[ afbeelding ]
En ik wilde
[ afbeelding ]
(maar dan net iets donkerder, zoals ik het had)
FML
Aww hoelang duurt het voordat die kleur er uit is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dacht het ook ja
Het wordt dit:
[ afbeelding ]
En ik wilde
[ afbeelding ]
(maar dan net iets donkerder, zoals ik het had)
FML
Tut.. Head&Shoulders gebruiken. Dat haalt de meeste kleur er wel uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:30 schreef Robophatt het volgende:
Neeeee nee nee nee nee ik kan echt wel janken ik heb me vergist met de haarverf en nu is m'n haar de verkeerde kleur kuttttt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |