quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben jij ook neutraal?![]()
[..]
Kusje opsistah-style
Allergieplek bedoel ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja nee hoe kun je dat nou zien bij jou?
Ja kutzonquote:
"Sorry, zon"quote:
Nee gewoon onhandig dat je allergisch kunt zijn voor de zon. Je kunt de zon niet echt ontwijken zeg maar.quote:
Sorry, dat was ik.. Ik zit onder je bed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
Waarom ruik ik eten? Er is hier geen eten
#Ookgeenzand
[..]
"Sorry, zon"![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja .. had mezelf gewoon moeten insmeren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee gewoon onhandig dat je allergisch kunt zijn voor de zon. Je kunt de zon niet echt ontwijken zeg maar.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, dat was ik.. Ik zit onder je bed.Milkyways weg te nommen.
Inb4 ik rook geen milky way's
Onhandelbaar, dat ben jijquote:
K is appeltaart aan het bakkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het ruikt naar appeltaart, true story
[..]
Onhandelbaar, dat ben jij
Ontembaar ook
Hihihihi :$quote:
Die is er niet, gelukkigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
K is appeltaart aan het bakken![]()
Zijn verborgen hobby
Je natte gleuf betasten?quote:
Ik heb wel Limoncello, rode vodka en van dat groene spul.quote:
ik heb de restquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je natte gleuf betasten?
[..]
Ik heb wel Limoncello, rode vodka en van dat groene spul.
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb de rest
Samen alles bij elkaar gooien, en dan via tampon anaal inbrengen?
Mits broekloos.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dan samen toekijken hoe 4ebe schoonmaakt.
Zou niet nog veel verder gaan als ik jou was. Laatst was er weer een overleden terwijl ze een docu over hem maakten.quote:
geil hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik maak enkel het aquarium schoon en daarna ga ik een serie kijken al chocoladecake etend en dik worden in bed.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou niet nog veel verder gaan als ik jou was. Laatst was er weer een overleden terwijl ze een docu over hem maakten.
quote:
quote:
Wat is dit?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is dit?
De sc echoput of zo?
quote:
quote:
mijn foto's zijn schaars hier, baby.quote:
ik kijk dat soort shit ook liever niet. altijd als ik er langs zap zijn ze net aan het opereren en halen ze net een plak huid naar achteren ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik keek gisteren 'heavy'
Een zo'n vent had gewoon zowat een derde been van vet en overtollig huid.
Bah
wat is schaarsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
mijn foto's zijn schaars hier, baby.
1.schaarsquote:
Of van die donker verkleurde/verschimmelde huidquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kijk dat soort shit ook liever niet. altijd als ik er langs zap zijn ze net aan het opereren en halen ze net een plak huid naar achteren ofzo.
ik ben bereid om er veel voor te gevenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
1.schaars
schaars bijv.naamw.Uitspraak: [sxars] als er minder van iets is dan vroeger, of dan je zou willen Voorbeeld: `De boerenzwaluw wordt in Nederland steeds schaarser.`Synoniem: zeldzaam ...
wat danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik ben bereid om er veel voor te geven
Tuurlijk.. ik ga naar... Nicequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie al vakantie geboekt? Ik ga dit jaar naar Sochi
Engeland en wss Oekraïne ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie al vakantie geboekt? Ik ga dit jaar naar Sochi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |