quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben op het feestje. Maar het ging regenen dus iedereen naar binnen en nu is het kringverjaardaggehalte hoog, en zit ik dus in het hoekje van de bank en poging te doen tot gruwelijk dronken worden met een vriend van me.Zelden iets triesters gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Ik heb er geen problemen mee als de OP blijft staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oké maar volgens mij is die standaard OP een beetje een ongeschreven regel geworden.
[..]
Zoiets las ik laatst.
[..]
Zal het nog weleens aan de andere SC'ers vragen die er nu niet zijn want volgens mij hebben er een hoop een hekel aan gezien het er steeds uit wordt gesloopt.
Aan een touwtje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
OOK GIJ, BRUTUS!!!
Even mijn kat naar beneden werpen
Ja.. Maar no worries.. Ik vulde haar met helium zodat ze zweeft, het is fantastischquote:
Hmm, oké, zal er nog wel op terugkomen. Ik kreeg namelijk het idee dat iedereen 'm zat was aangezien hij telkens eruit wordt gesloopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee als de OP blijft staan.
Arme Bonniequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Maar no worries.. Ik vulde haar met helium zodat ze zweeft, het is fantastisch
Zijn maar een paar personen die dat doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmm, oké, zal er nog wel op terugkomen. Ik kreeg namelijk het idee dat iedereen 'm zat was aangezien hij telkens eruit wordt gesloopt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
En nu ga je dansen, klootzak.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
En nu ga je dansen, klootzak.
quote:
Ow, ja, ik lees hier enkel weleens wat mee ben niet zo'n actieve SC'er maar dat idee kreeg ik. Dan kan hij gewoon blijven staan dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn maar een paar personen die dat doen?
ik dacht dat de meerderheid hem wel weg wildequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn maar een paar personen die dat doen?
Zijn maar een handje vol users en OP volgens bepaalde template heeft nostalgische waarde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht dat de meerderheid hem wel weg wilde
* Gooit Oreo tegen je hoofd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:57 schreef Dqod het volgende:
Laten we een paar topics lang een poll neerzetten, zodat iedereen kan stemmen
#Zulks goeie ideeen met een stofzuigerslang in m'n hand
Hoor er nooit wat over?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht dat de meerderheid hem wel weg wilde
Wat mij betreft wel hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, ja, ik lees hier enkel weleens wat mee ben niet zo'n actieve SC'er maar dat idee kreeg ik. Dan kan hij gewoon blijven staan dus.
*stopt bonnie in je mond en laat je t helium inademen*quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Gooit Oreo tegen je hoofd.
Doe eens normaal
Whieep whieeep whieeeeep!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
*stopt bonnie in je mond en laat je t helium inademen*
Praat nu nog eens?
Ben jij ook neutraal?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wel of geen, #firstworldproblems.
Kusje opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hoor.
1 dag zon, zonder zonnebrandcreme en gelijk BOEM een plek van de zon op mijn arm![]()
Ja nee hoe kun je dat nou zien bij jou?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hoor.
1 dag zon, zonder zonnebrandcreme en gelijk BOEM een plek van de zon op mijn arm![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |