quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dan heb je nog mensen die elkaar leren kennen via FOK!/elkaar ontmoeten via FOK!![]()
![]()
![]()
.
Moest daadwerkelijk lachen toen ik na het filmpje de uploader zag staan.quote:
Mijn naam is Maus en ik weet van niets.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, zij droeg zelf een argument aan dat ik wel snapte. Negen van de tien keer als ze een chick aanspreekt in een club, is die of hetero of hooguit geinteresseerd in een beetje zoenen om dr vriendje op te geilen. Via het internet weet je tenminste zeker dat ze echt full lesbo zijn voordat je een move zet ofzo.
Wat ga ik beleven dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest daadwerkelijk lachen toen ik na het filmpje de uploader zag staan.
'by Erik Penis'
gvd wat een niveau.
wat doe je dan ook buitenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:29 schreef Chai het volgende:
Is het bij jullie ook zo koud? Ik heb het gewoon koud met mijn zomerjasje buiten.
Is dit een dreigement?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn naam is Maus en ik weet van niets.
Beschik je ook over het vermogen precies te verwoorden waar je op doelt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij doet de wiskunde, maatje. Doe de wiskunde. Ik vond het ironisch.
Verkapte kijk-mij-eens-buiten-flaneren post. Het is hier koud, grauw en bewolkt, ik blijf voorlopig nog lekker binnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:29 schreef Chai het volgende:
Is het bij jullie ook zo koud? Ik heb het gewoon koud met mijn zomerjasje buiten.
Dat mag ik niet, je zult moeten rekenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beschik je ook over het vermogen precies te verwoorden waar je op doelt?
quote:
Het is nu het warmste moment van de dag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-buiten-flaneren post. Het is hier koud, grauw en bewolkt, ik blijf voorlopig nog lekker binnen.
Even Superman ended up in a wheelchair FYI.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
Dat mag ik niet, je zult moeten rekenen.
Zijn je tepels hard?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is nu het warmste moment van de dag.
wat spuiten ze in dat dingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doen de goons en ik met Panzer als 'ie nog één keer lijp doet.
Even hier vereeuwigen voordat hij wordt verwijderdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ga je sletterige slakkenkut aan de muur spijkeren indien je dat nog een keer over je hart kan verkrijgen.
kijk dan gwn niet in r&p :squote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
R&P / Hoe dit aanpakken ?
Dit topic, I can't.Godverdomme.
Net zoals je in het echt zou doen. Alles subtiel en leuk richting seks sturen. Op een gegeven moment denk je er niet eens meer bij na.quote:
quote:
Jij zei toch alleen dat je aan dat plaatje dacht?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:12 schreef ntm het volgende:
Gvd, krijg ik alle shit over me heen en dwc is de lachende derde
Vette shit ditquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doen de goons en ik met Panzer als 'ie nog één keer lijp doet.
Haha ja, in m'n achterhoofd hoorde ik nog een duivels stemmetje die zei 'post die foto dan' maar dacht nee doe maar niet, zo groot is haar voorhoofd ook weer niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zei toch alleen dat je aan dat plaatje dacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |