SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Neejoh, dan schieten al die instructeurs in de vlekken!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
netjes,
en dan in 1x neer pleuren, net als in de gym.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Dan belast je je benen twee trainingen achter elkaar heel zwaar, lijkt me ook niet optimaal eigenlijk. Dat van pecs, triceps en front delts klopt inderdaad.. Even over nadenken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:01 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Drie dagen achter elkaar je pecs, triceps en front delts belasten lijkt me niet optimaal. Waarom doe je training b niet gewoon op vrijdag?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ja maar dan zit er iig 48 uur rust tussen, als je maandag woensdag vrijdag traint. Je kunt ook gewoon training c op vrijdag doen en b op woensdag, daar los je, lijkt me, alles mee op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Dan belast je je benen twee trainingen achter elkaar heel zwaar, lijkt me ook niet optimaal eigenlijk. Dat van pecs, triceps en front delts klopt inderdaad.. Even over nadenken.![]()
Oh kut, zie net dat ik een foutje heb gemaakt. A moet zijn maandag, B woensdag, C vrijdag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja maar dan zit er iig 48 uur rust tussen, als je maandag woensdag vrijdag traint. Je kunt ook gewoon training c op vrijdag doen en b op woensdag, daar los je, lijkt me, alles mee op.Was al laat.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dan heb ik niks gezegd. Ziet er prima uit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:57 schreef Push. het volgende:
[..]
Oh kut, zie net dat ik een foutje heb gemaakt. A moet zijn maandag, B woensdag, C vrijdag.Was al laat.
![]()
Oke, thanksquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd. Ziet er prima uit.. Was even aan het twijfelen of ik niet nog een essentiėle oefening mis voor explosiviteit, maar geloof het niet.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Omdat ik klaar ben met mijn examens, heb ik besloten om te gaan fitnessen.
Ik wil niet alles voor niks doen, dus wil ik mijzelf goed voorbereiden.
Waar ik nu mee zit is het voedingsschema waar ik nu mee bezig ben. Ik kom aan mijn benodigde eiwitten per dag (60kg x 2,2 = 132 gram), maar wat mij opviel was dat mijn koolhydraten en kcal inname vrij laag zijn. Mijn voedingsschema tot nu toe:
's Ochtends voor de training (9:00):
40 gram havermout met 250 ml magere melk
250 gram magere melk er naast
3x volkoren cracker met pindakaas
Voor de training:
30gram whey (zonder smaak) met gewoon water
Tussendoortje/lunch (na de training 12:30/13:00):
50 gram beef jerky of een blikje tonijn (zelf salade maken)
Avond eten:
100± gram rijst
Random eten (9/10x groente met kip) en goed voor circa 15 gram aan eiwitten grof geschat.
Vlak voor het slapen:
200 gram magere kwark
Ik kom hiermee op ongeveer 134 tot 148 gram eiwitten uit. Mijn inname van koolhydraten zijn 208 gram (264 gram nodig) en het aantal Kcal maar slechts 1476. Heeft iemand nog een aanvulling of verbetering voor dit schema? Kritiek en commentaar zijn dus zeer welkom![]()
![]()
208g KH is zeker niet laag, maar 1476 kcal weer wel. Je eet best weinig en zit waarschijnlijk erg laag in de vetten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef Ryoku het volgende:
Ik kom hiermee op ongeveer 134 tot 148 gram eiwitten uit. Mijn inname van koolhydraten zijn 208 gram (264 gram nodig) en het aantal Kcal maar slechts 1476. Heeft iemand nog een aanvulling of verbetering voor dit schema? Kritiek en commentaar zijn dus zeer welkom![]()
Liter melk en wat noten erbij, zit je zo aan de 2500(geen idee wat je nodig hebt)quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef Ryoku het volgende:
Omdat ik klaar ben met mijn examens, heb ik besloten om te gaan fitnessen.
Ik wil niet alles voor niks doen, dus wil ik mijzelf goed voorbereiden.
Waar ik nu mee zit is het voedingsschema waar ik nu mee bezig ben. Ik kom aan mijn benodigde eiwitten per dag (60kg x 2,2 = 132 gram), maar wat mij opviel was dat mijn koolhydraten en kcal inname vrij laag zijn. Mijn voedingsschema tot nu toe:
's Ochtends voor de training (9:00):
40 gram havermout met 250 ml magere melk
250 gram magere melk er naast
3x volkoren cracker met pindakaas
Voor de training:
30gram whey (zonder smaak) met gewoon water
Tussendoortje/lunch (na de training 12:30/13:00):
50 gram beef jerky of een blikje tonijn (zelf salade maken)
Avond eten:
100± gram rijst
Random eten (9/10x groente met kip) en goed voor circa 15 gram aan eiwitten grof geschat.
Vlak voor het slapen:
200 gram magere kwark
Wat kan je mij aanraden om bijvoorbeeld 's middags te eten? Want volgens mijn schema lunch ik niet echt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:22 schreef Nic1 het volgende:
[..]
208g KH is zeker niet laag, maar 1476 kcal weer wel. Je eet best weinig en zit waarschijnlijk erg laag in de vetten.
En pinda's zitten vol met vet. Niet slecht of zo, maar ik ben bang dat ik er te veel ga eten en dat het trainen dan voor niets is.![]()
Je *MOET* iets boven onderhoud eten om het meeste uit je training te halen qua spiergroei en krachttoename, als dat je trainingsdoel is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Ryoku het volgende:
En pinda's zitten vol met vet. Niet slecht of zo, maar ik ben bang dat ik er te veel ga eten en dat het trainen dan voor niets is.
Als je doel is vet verliezen, dan *MOET* je iets onder onderhoud eten.
'Bang zijn dat' bestaat niet; dan moet je het zelf beter bij gaan houden.Confidence through competence![]()
Je wordt niet vet, van vet eten. Je wordt vet van teveel calorieėn binnenkrijgen. Als je gewoon bijhoudt wat je eet, krijg je de juiste hoeveelheid calorieėn binnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Ryoku het volgende:
[..]
Wat kan je mij aanraden om bijvoorbeeld 's middags te eten? Want volgens mijn schema lunch ik niet echt.
En pinda's zitten vol met vet. Niet slecht of zo, maar ik ben bang dat ik er te veel ga eten en dat het trainen dan voor niets is.
Vetten zijn belangrijk voor je lichaam, vetarm eten is niet aan te raden.![]()
Nog ff deze post quoten. Je hebt gelijk, was al lang geleden dat ik SS had gelezen en Rippetoe raadt idd aan flink te oefenen met lege bar maar de eerste training al zwaarder te gaan totdat je vorm niet meer perfect is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waar halen jullie vandaan dat je bij ss met lege barbell moet beginnen? je begint de warmup met lege barbell ja (deadlift uitgezonderd), maar verder voeg je de eerste training al zoveel gewicht toe als jouw lichaam aan kan.
ik lees dit:
squat:
[..]
press:
[..]
bench press:
[..]
deadlift:
[..]
power clean:
[..]
als je met een lege barbell zou beginnen zou je pas na 1 maand squatten wat uitdaging hebben.Confidence through competence![]()
Dankje. Dit is dus iets wat ik vaak vergeet. Ik zal 150 gram pinda's aan het schema toevoegen. Gelijk goed voor 937 kcal voor na de training. Hiermee kom ik uit op 2276 kcal per dag. Nog 224 meer ergens uit halen en ik zit goed. Als het beter kan hoor ik dat ook graagquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Je wordt niet vet, van vet eten. Je wordt vet van teveel calorieėn binnenkrijgen.![]()
![]()
Je melk/kwark vervangen door halfvolle of volle melk/kwark.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef Ryoku het volgende:
[..]
Dankje. Dit is dus iets wat ik vaak vergeet. Ik zal 150 gram pinda's aan het schema toevoegen. Gelijk goed voor 937 kcal voor na de training. Hiermee kom ik uit op 2276 kcal per dag. Nog 224 meer ergens uit halen en ik zit goed. Als het beter kan hoor ik dat ook graag
Hoeveel kcal zit je dan boven je berekende onderhoud?Confidence through competence![]()
Kan gebeuren. Dit vergeet 90% van de wereldbevolking wel eens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef Ryoku het volgende:
[..]
Dankje. Dit is dus iets wat ik vaak vergeet.BEASTMODE![]()
halfvolle producten scheelt het 100 kcal meer en met volle producten over de 200 kcal meer. Ook een goede aanvullingquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je melk/kwark vervangen door halfvolle of volle melk/kwark.
Hoeveel kcal zit je dan boven je berekende onderhoud?
Hiermee red ik het wel. Bedankt voor de hulp!![]()
Ik heb voor zowel Pull ups en Chin ups de 15 reps bereikt dus ik ga gewicht toevoegen. Hoeveel reps moet ik aanhouden, zat zelf aan 8 te denken?![]()
Okee succes. Je doel is geleidelijk zwaardere gewichten pakken en geleidelijk zwaarder worden op de weegschaal. Mocht dit niet gebeuren de eerste maanden, dan weet je dat je iets fout doet en er iets moet veranderen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:00 schreef Ryoku het volgende:
[..]
halfvolle producten scheelt het 100 kcal meer en met volle producten over de 200 kcal meer. Ook een goede aanvulling
Hiermee red ik het wel. Bedankt voor de hulp!Confidence through competence![]()
Zelfde rep/set range als je voor andere oefeningen aanhoudt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef _-_ het volgende:
Ik heb voor zowel Pull ups en Chin ups de 15 reps bereikt dus ik ga gewicht toevoegen. Hoeveel reps moet ik aanhouden, zat zelf aan 8 te denken?Confidence through competence![]()
3*5 Dus? Wilde namelijk ook een beetje uithoudingsvermogen trainen voor pull ups en chin ups. Wil er ooit nog wel is 50 proberen ofzo ^.^quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfde rep/set range als je voor andere oefeningen aanhoudt?![]()
Voor uithoudingsvermogen 12 -15 reps.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef _-_ het volgende:
[..]
3*5 Dus? Wilde namelijk ook een beetje uithoudingsvermogen trainen voor pull ups en chin ups. Wil er ooit nog wel is 50 proberen ofzo ^.^![]()
Prima UIquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit:
[ afbeelding ]
Hoe zorg ik dat ik dit gifje opsla zonder dat het te groot is, weet iemand dat?![]()
Ik zou gewoon klein opslaan toch.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Prima UI
[ afbeelding ]
Hoe zorg ik dat ik dit gifje opsla zonder dat het te groot is, weet iemand dat?You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
3x gefaald op 50kg powerclean net, hoop die maandag wel te halen. Na het powercleanen de military press doen is ook geen succses, 40kg lukte niet eens goed. En heb meer last van mijn handen dan met deadliften.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Deloaden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:25 schreef esv7 het volgende:
3x gefaald op 50kg powerclean net, hoop die maandag wel te halen. Na het powercleanen de military press doen is ook geen succses, 40kg lukte niet eens goed. En heb meer last van mijn handen dan met deadliften."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
pssst, zal ik je een geheimpje vertellen? die voedingssupps werken helemaal niet, is allemaal om je geld uit je zakken te kloppenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef Ryoku het volgende:
30 gram whey (zonder smaak) met gewoon water![]()
Deadlift/Powerclean moet je altijd op het einde doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:25 schreef esv7 het volgende:
3x gefaald op 50kg powerclean net, hoop die maandag wel te halen. Na het powercleanen de military press doen is ook geen succses, 40kg lukte niet eens goed. En heb meer last van mijn handen dan met deadliften.
Trouwens best raar wat belichting en wat afstand van de spiegel voor je spiegelbeeld doet. Lijk in de gym kleedkamer spiegels veel breder en droger omdat ik verder weg sta en het licht minder sterk is![]()
![]()
Je gains sowieso, waarom denk je dat al die mensen kurenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:06 schreef MrGuma het volgende:
In hoeverre beinvloedt een laag testosteron level je immuunsysteem &/of gains?![]()
![]()
Als je test plat ligt kan je weinig tot geen gains maken. Mensen na een injectiekuur moeten altijd 3-4 maanden wachten voordat hun test weer normaal is en kunnen in die tijd alleen maar onderhoudenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:06 schreef MrGuma het volgende:
In hoeverre beinvloedt een laag testosteron level je immuunsysteem &/of gains?![]()
ja, je immuunsysteem wordt afgebroken bij te lage test, je kan beter die bejaarden een testo zetten, dan een griepspuit met 300 virussen erin.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef MrGuma het volgende:
Hmm oke, duidelijk. En wordt je immuunsysteem of andere processen er door beinvloedt?![]()
weet google ook weer, wat je allemaal vreet of je op dieet bent, enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://thenextweb.com/goo(...)paign=social%20media![]()
Nice, Pyros Dimmas ben ik al vaker tegengekomen in video's jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:18 schreef 1517 het volgende:
[..]
De eerste keer zal het allemaal een beetje onwennig zijn omdat de kans groot is dat je van langzame oefeningen komt. Voel rustig aan of het redelijk voelt en of het wel wat voor je is.
Je moet proberen niet actief springen met de stang. Je strekt heup en de trekt lang door en vervolgens herpositioneer je je voeten. Het ziet er uit als springen maar als je je lichaam het commando geeft om te springen is de kans groot om de spanning van je rug te verliezen.
Hier onder een video van Pyrros Dimas met prachtige techniek op de power clean. Probeer alleen wat minder je hoofd en nek naar achteren te gooien boven aan de 2nd pull. Je ziet dat hij langzaam pullt tot boven de knie. Vanaf boven de knie versnelt en halverwege dijbeen explodeert waardoor bij op zn tenen komt en dan BEM. Zijn voeten naar de zijkant verplaatst om de stang te ontvangen.
Op :57 zie je een mooie powerclean al mag hij nog een tikketje aggresiever. Je ziet dat ze rugspanning goed vast houd en dan volledig strekt en explodeert om vervolgens snel de ellebogen er onder te draaien.
En op 0:48 zie je een ook een aardige powerclean
. En ik kom inderdaad van allemaal minder explosieve oefeningen, een van de redenen om hiermee te beginnen. Vandaag weer geoefend omhoog ging best aardig eigenlijk alleen het catchen niet echt, ik moet even kijken wat ze precies met 'pull under the bar' bedoelen en de ellebogen snel naar voren is wat lastig nog. Iig bedankt
.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
TT is owner. Ik wil die oefening nog steeds in m'n schema duwen, maar weet niet waar/wanneer/hoe
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik merk trouwens dat ik veel meer motivatie haal uit het meer kunnen liften dan uit cosmetische progressie de laatste tijd.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ergens tussen het begin en eind van je workout denk ik zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef slacker_nl het volgende:
TT is owner. Ik wil die oefening nog steeds in m'n schema duwen, maar weet niet waar/wanneer/hoe![]()
Kan je een powerclean gewoon toevoegen aan je schema/één squatdag vervangen voor dat?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Heren, ik zit een beetje klem. Ik wil een nieuw schema en ben er niet uit wat ik wil, graag jullie kijk erop.
Weekindeling:
Zo - Rust
Ma - <iets>
Di - hardlopen
Wo - Rust
Do - <iets>
Vr - Rust
Za - <iets>
Ik wil hetvolgende absoluut in m'n schema hebben:
* back squat
* front squat
* overhead squat
* lunges
* ohp
* deadlift
* romanian deadlift
* bor
* bp
* dips
* chin ups
Ik twijfel enorm over een split of een FB schema. Op maandag wil ik eigenlijk zo min mogelijk benen doen, op de do/za wel gewoon. En zat zelf te denken om zaterdag gewoon de benen echt af te matten en donderdag vooral de focus (voor benen iig) op techniek. Hints, tips, meningen zijn meer dan welkom, want ik twijfel echt al een tijd over wat het beste, slimste is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
het beste is hoe je lichaam erop reageert, dus beide uit proberen voor 2 maanden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:04 schreef slacker_nl het volgende:
Heren, ik zit een beetje klem. Ik wil een nieuw schema en ben er niet uit wat ik wil, graag jullie kijk erop.
Weekindeling:
Zo - Rust
Ma - <iets>
Di - hardlopen
Wo - Rust
Do - <iets>
Vr - Rust
Za - <iets>
* back squat
* front squat
* overhead squat
* lunges
* ohp
* deadlift
* romanian deadlift
* bor
* bp
* dips
* chin ups
Ik twijfel enorm over een split of een FB schema. Op maandag wil ik eigenlijk zo min mogelijk benen doen, op de do/za wel gewoon. En zat zelf te denken om zaterdag gewoon de benen echt af te matten en donderdag vooral de focus (voor benen iig) op techniek. Hints, tips, meningen zijn meer dan welkom, want ik twijfel echt al een tijd over wat het beste, slimste is.![]()
Het probleem is dat ik enorm loop te heen en weren, FB, zoja, wat, wanneer en split, wat, wanneer. Besluitloos.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je wilt zo min mogelijk benen doen en dan 3 varianten van de squat en ook nog 2 deadlift varianten? Does not compute.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:04 schreef slacker_nl het volgende:
Weekindeling:
Zo - Rust
Ma - <iets>
Di - hardlopen
Wo - Rust
Do - <iets>
Vr - Rust
Za - <iets>
* back squat
* front squat
* overhead squat
* lunges
* ohp
* deadlift
* romanian deadlift
* bor
* bp
* dips
* chin ups
Ik twijfel enorm over een split of een FB schema. Op maandag wil ik eigenlijk zo min mogelijk benen doen, op de do/za wel gewoon. En zat zelf te denken om zaterdag gewoon de benen echt af te matten en donderdag vooral de focus (voor benen iig) op techniek. Hints, tips, meningen zijn meer dan welkom, want ik twijfel echt al een tijd over wat het beste, slimste is.![]()
Op de maandag wil ik zo min mogelijk benen doen. De dag erna is hardlooptraining en dan wil ik die beentjes fris en fruitig hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je wilt zo min mogelijk benen doen en dan 3 varianten van de squat en ook nog 2 deadlift varianten? Does not compute.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind dat je dan in 2 trainingsdagen erg veel beenoefeningen doet. Dus op de dag dat je moet herstellen van je hardlooptraining wil je squatten, deadliften of lunges doen. Waarom wil je per se 3 varianten van de squat doen? Wat is voor jou de meerwaarde daarvan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Op de maandag wil ik zo min mogelijk benen doen. De dag erna is hardlooptraining en dan wil ik die beentjes fris en fruitig hebben.![]()
je bent een echte vrouwquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:12 schreef slacker_nl het volgende:
Het probleem is dat ik enorm loop te heen en weren, FB, zoja, wat, wanneer en split, wat, wanneer. Besluitloos.![]()
![]()
Ik wil de front squat en overhead squat in m'n schema hebben omdat ik ze wil leren en omdat de front squat meer je quads pakt en de overhead squat omdat ik daar goede dingen over gelezen heb op T-nation (en elders). En wilde ze al een tijdje erin hebben, dus omdat het kan is ook een optie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vind dat je dan in 2 trainingsdagen erg veel beenoefeningen doet. Dus op de dag dat je moet herstellen van je hardlooptraining wil je squatten, deadliften of lunges doen. Waarom wil je per se 3 varianten van de squat doen? Wat is voor jou de meerwaarde daarvan?
Hoezo veel benen oefeningen als ik vragen mag? Als ik een split zou doen zou je op 1 dag ook alleen benen doen, dus dat ik dat nu spreid over twee dagen lijkt me op zich best okish?
Op de dag dat ik wil herstellen van m'n hardlooptraining heb ik rust (dinsdag), dan train ik niks.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je kan de front en overhead squat ook afwisselen. Maar je kan het mischien beter even aankijken als je ze allebei wilt doen, dan zou ik op de eerste dag de front squat doen en op de tweede dag de overhead squat.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Aan dat laatste zat ik ook te denken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef esv7 het volgende:
Je kan de front en overhead squat ook afwisselen. Maar je kan het mischien beter even aankijken als je ze allebei wilt doen, dan zou ik op de eerste dag de front squat doen en op de tweede dag de overhead squat.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
inb4 de foto dat Jeff op z'n tenen staat om langer te lijkenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Wie heeft er tips voor goede literatuur? Over een paar weken verhuis ik en ga ik ook weer naar de sportschool. Maar zou mijzelf graag tot die tijd vermaken/motiveren met een goed bodybuild boek. Het liefst natuurlijk met informatie en aanknopingspunten waar ik mee kan beginnen. En natuurlijk boeken die ik op een Nederlandse webshop kan bestellen. Mijn dank is groot.
![]()
Die is oud mann. Bijna perfect, alleen zn borst.quote:![]()
pdf's zijn goedkoper, tenzij je echt een boek voor op de bank wiltquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef daeh het volgende:
Wie heeft er tips voor goede literatuur? Over een paar weken verhuis ik en ga ik ook weer naar de sportschool. Maar zou mijzelf graag tot die tijd vermaken/motiveren met een goed bodybuild boek. Het liefst natuurlijk met informatie en aanknopingspunten waar ik mee kan beginnen. En natuurlijk boeken die ik op een Nederlandse webshop kan bestellen. Mijn dank is groot.
![]()
Wat moet ik me voorstellen bij een goed bb boek om jezelf te vermaken? Droge kost over techniek?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Starting Strength 3rd edition by Mark Rippetoe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef daeh het volgende:
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ik doe nooit 3 squat varianten en lunges op een dag. Erg belastend voor je onderrug, zeker in combinatie met de twee deadlifts, en het zou ook ten koste gaan van de intensiteit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wil de front squat en overhead squat in m'n schema hebben omdat ik ze wil leren en omdat de front squat meer je quads pakt en de overhead squat omdat ik daar goede dingen over gelezen heb op T-nation (en elders). En wilde ze al een tijdje erin hebben, dus omdat het kan is ook een optie.
Hoezo veel benen oefeningen als ik vragen mag? Als ik een split zou doen zou je op 1 dag ook alleen benen doen, dus dat ik dat nu spreid over twee dagen lijkt me op zich best okish?![]()
Klinkt goed! Als je wil feedback wilt kun je me altijd een filmpje dm'enquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nice, Pyros Dimmas ben ik al vaker tegengekomen in video's ja. En ik kom inderdaad van allemaal minder explosieve oefeningen, een van de redenen om hiermee te beginnen. Vandaag weer geoefend omhoog ging best aardig eigenlijk alleen het catchen niet echt, ik moet even kijken wat ze precies met 'pull under the bar' bedoelen en de ellebogen snel naar voren is wat lastig nog. Iig bedankt
.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Je leest niet heb ik het idee. Er staat nergens dat ik die dingen op 1 dag ga doen. Ik heb oefeningen die ik in m'n schema wil hebben. De dagen waarop staat nog helemaal open.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:55 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik doe nooit 3 squat varianten en lunges op een dag. Erg belastend voor je onderrug, zeker in combinatie met de twee deadlifts, en het zou ook ten koste gaan van de intensiteit.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee ik lees het wel. Je hebt in principe 2 dagen waarin je 2 deadlifts, 3 squats en lunges wilt doen, want op de maandag het liefst zo min mogelijk (dus dan denk ik: het liefst niets). Deadlifts na squats of andersom is wat mij betreft niet handig/goed. Dus dan heb je 1 dag waar je al je squats wilt en nog eventueel je lunges. Deadlifts zijn ook belastend voor je benen dus die wil je ook niet op maandag doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je leest niet heb ik het idee. Er staat nergens dat ik die dingen op 1 dag ga doen. Ik heb oefeningen die ik in m'n schema wil hebben. De dagen waarop staat nog helemaal open.
Ik begrijp best dat het leuk of zelfs eventueel wat toevoegd om al die variaties te doen, maar ik denk niet dat het haalbaar is.
Oefeningen als BOR, OHP, chin ups, dips zijn tevens ook belastend voor je core.![]()
Oke mooi dankjewel, denk toch dat ik de lifts moet filmen wanneer ik denk dat ik ze correct uitvoer. Ze gaan veel te snel om het in de spiegel goed te kunnen beoordelen, kan ik het ook eens vergelijken met goede lifters.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef 1517 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Als je wil feedback wilt kun je me altijd een filmpje dm'enNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
No g4pquote:![]()
Echt voor op de bank, ik heb geen e-reader oid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pdf's zijn goedkoper, tenzij je echt een boek voor op de bank wiltDeels techniek, maar ook een deel voeding en als er iets over de lifestyle in voor komt is het helemaal mooi. Ik heb verder geen ervaring met boeken over BB, dus ik weet eigenlijk niet echt wat ik kan eisen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Beach het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een goed bb boek om jezelf te vermaken? Droge kost over techniek?Dankje! Heb net even wat reviews gelezen, ziet er goed uit. Enig idee waar ik hem kan bestellen? Ik heb wel een boel torrents gevonden met PDFjes maar daar ben ik niet naar opzoek. Moet ik zeker op Amazon bestellen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef McNulty het volgende:
Starting Strength 3rd edition by Mark Rippetoe.![]()
De tweede editie had ik een aantal jaar terug gekocht bij www.c-of-c.dequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:00 schreef daeh het volgende:
[..]
Echt voor op de bank, ik heb geen e-reader oid.
[..]
Deels techniek, maar ook een deel voeding en als er iets over de lifestyle in voor komt is het helemaal mooi. Ik heb verder geen ervaring met boeken over BB, dus ik weet eigenlijk niet echt wat ik kan eisen.
[..]
Dankje! Heb net even wat reviews gelezen, ziet er goed uit. Enig idee waar ik hem kan bestellen? Ik heb wel een boel torrents gevonden met PDFjes maar daar ben ik niet naar opzoek. Moet ik zeker op Amazon bestellen?
Via internetbankieren geld overgemaakt en het werd snel bezorgd.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Gevonden, morgen maar eens even voor gaan zitten. Bedankt!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
De tweede editie had ik een aantal jaar terug gekocht bij www.c-of-c.de
Via internetbankieren geld overgemaakt en het werd snel bezorgd.![]()
Wat is dit?
Net benentraining gehad...
Ik wil snel naar het aanrecht lopen (was tussendoor in gesprek) en flikker op mijn muil..... failure in mijn benen.
Ik sta net op uit de stoel, en ik zak letterlijk op mijn knie op de grond...
DAFUQ?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
haha, hebben we allemaal wel eens, morgen is dat wegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is dit?
Ik wil snel naar het aanrecht lopen (was tussendoor in gesprek) en flikker op mijn muil..... failure in mijn benen.
DAFUQ?![]()
Van 6 meter hoogte op je voeten neervallen, botten breken, te horen krijgen dat je nooit meer zal lopen en uiteindelijk een total halen van 496 kg met een deadlift van 226 kg.
http://startingstrength.com/articles/brian_jones_story.pdfwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Dat vind ik hel knap idd. Mensen die niet volledig bij de bakken neer gaan zitten als zo iets dramatisch gebeurd. Alleen voor zo een boom van een vent vind ik 226dl en 496 totaal een beetje tegen vallen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:12 schreef McNulty het volgende:
Van 6 meter hoogte op je voeten neervallen, botten breken, te horen krijgen dat je nooit meer zal lopen en uiteindelijk een total halen van 496 kg met een deadlift van 226 kg.
http://startingstrength.com/articles/brian_jones_story.pdf
Stukje niet helemaal gelezen though. Straks ff doen
Edit: idd. Bijzonder ja.![]()
Total Recall van onze Arnold. Een beetje voor de motivatiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:15 schreef daeh het volgende:
[..]
Gevonden, morgen maar eens even voor gaan zitten. Bedankt!![]()
![]()
Omfg dit kan niet goed zijn ijzerbroeder. Klinkt als een typisch geval van aanstelleritus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is dit?
DAFUQ?
[ Bericht 1% gewijzigd door Ethanolic op 31-05-2013 07:26:48 ]Deathlift or Die.![]()
Pas maar op, heeft een.maatje van me ook gehad. Had al een tijdje last van zn kuit en zakte ook zo door zn hoeven. Moest accuut geopereerd worden, hele kuit van boven tot onder opengesneden, zon 10 cm diep. Ligt nu nog steeds in het ziekenhuis met een soort van veter door die wond die elke dag eem stukje verder aangdtrokken moet worden zodat de wond dicht kan groeien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is dit?
DAFUQ?
Geen gein.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb de laatste 2-3 trainingen last van mijn rectus abdominus aan de linkerkant naast mijn navel. Een soort rare steek/ trekkerig gevoel en is iets harder dan het "blokje" aan de andere kant. Vooral met gestrekte oefeningen zoals militairy press en push-ups heb ik er last van. Wat zou het kunnen zijn?![]()
Is het anders dan een spierkramp?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb de laatste 2-3 trainingen last van mijn rectus abdominus aan de linkerkant naast mijn navel. Een soort rare steek/ trekkerig gevoel en is iets harder dan het "blokje" aan de andere kant. Vooral met gestrekte oefeningen zoals militairy press en push-ups heb ik er last van. Wat zou het kunnen zijn?
Spierkramp in je buikspieren kunnen echt heel erg kut voelen.![]()
Nog iets bijzonders gedaan? Bijv. Intensiteit hoger, andere oefening of een klap/stoot gekregen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb de laatste 2-3 trainingen last van mijn rectus abdominus aan de linkerkant naast mijn navel. Een soort rare steek/ trekkerig gevoel en is iets harder dan het "blokje" aan de andere kant. Vooral met gestrekte oefeningen zoals militairy press en push-ups heb ik er last van. Wat zou het kunnen zijn?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ik heb hetzelfde, loop er al een tijdje mee rond, naar het ziekenhuis gegaan voor een echo gelukkig niks raars op te zien. En elke keer als het weg lijkt te zijn en ik maak een verkeerde beweging komt het terug.![]()
Misschien een verkeerde balans in de spiergroepen? Mijn broer heeft een tijd met buikspierklachten rondgelopen en dat lag aan het feit dat zijn onderrug onderontwikkeld was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:56 schreef Questular het volgende:
Ik heb hetzelfde, loop er al een tijdje mee rond, naar het ziekenhuis gegaan voor een echo gelukkig niks raars op te zien. En elke keer als het weg lijkt te zijn en ik maak een verkeerde beweging komt het terug.![]()
Ik denk dat dat het ook is, ik heb sinds september vorig jaar zooltjes in mn schoenen omdat mn rechter ben 1,5/2 cm korter is. Na die zooltjes is de "ellende" begonnen. Pijn aan mn heupen, benen, rug, puur omdat mn hele lichaam een andere houding is gaan aanemen na jaren scheef te hebben gestaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:59 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde balans in de spiergroepen? Mijn broer heeft een tijd met buikspierklachten rondgelopen en dat lag aan het feit dat zijn onderrug onderontwikkeld was.![]()
Niets dan respect inderdaad.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:12 schreef McNulty het volgende:
http://startingstrength.com/articles/brian_jones_story.pdf
Lijkt ook veel op het verhaal van mijn maat, had een soortgelijke blessure en is nu Nederlands kampioen powerliften in zijn gewichtsklasse.Soukidan op je oogbal.![]()
geen idee echt niet maar het voelt heel raar maar niet echt inwendig heel oppervlakkig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is het anders dan een spierkramp?
Spierkramp in je buikspieren kunnen echt heel erg kut voelen.
@verbosity, ik doe sinds 2/3 weken 3 keer per week push-ups misschien ligt het daaraan? Ik let wel op mijn form, billen goed omhooghouden zodat het niet te belastend is voor mijn onderrug, buikspieren aanspannen.![]()
Heb je al een squatrack?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is dit?
DAFUQ?![]()
Heb een vraagje, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik spierpijn heb in mijn bovenrug..
Is het slim om nu mijn schouders te trainen?![]()
Je moet juist de heupen naar voren duwen. Op die manier span je zowel de bil- als buikspieren aan en sta je in een rechte lijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
geen idee echt niet maar het voelt heel raar maar niet echt inwendig heel oppervlakkig.
@verbosity, ik doe sinds 2/3 weken 3 keer per week push-ups misschien ligt het daaraan? Ik let wel op mijn form, billen goed omhooghouden zodat het niet te belastend is voor mijn onderrug, buikspieren aanspannen.
Maar je hebt een verhoogde tonus in je buik spier. Kan dus door een inspanning komen, houding of een klap etc.
Masseren of foam rollen kan hierbij helpen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Als er 48 uur tussen beide trainingen zit kan je gerust weer trainen. Tenzij de pijn te erg is.Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Heb een vraagje, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik spierpijn heb in mijn bovenrug..
Is het slim om nu mijn schouders te trainen?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Jij bent toch fysiotherapeut?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je moet juist de heupen naar voren duwen. Op die manier span je zowel de bil- als buikspieren aan en sta je in een rechte lijn.
Maar je hebt een verhoogde tonus in je buik spier. Kan dus door een inspanning komen, houding of een klap etc.
Masseren of foam rollen kan hierbij helpen.
Heb al bijna een maand last van m'n oblique. Is gekomen na een training waarbij een weighted side planks deed. Heb er vooral last van als er opeens veel druk op komt. Enig idee wat het kan zijn en of ik er gewoon mee kan gaan liften?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Wie uit deze chat heeft mij reps gegeven op bb.com?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Ik gisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Pastapipos het volgende:
Wie uit deze chat heeft mij reps gegeven op bb.com?![]()
Nog iemand uit deze chat:quote:quote:Oh lawd, ik herken je naam en je avi van FOK. Greotjens van een semi-mede FOK BB reeks'er."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ja ik ga niet als een soort boogje staan hoor. Maar niet dat mijn heupen bijna op de grond komen en alles op mijn onderrug terecht komt... Ik heb de eerste keer dat ik ze deed laten checken door een gepensioeneerde PT'er en die zei dat ik het goed deed. Kan best dat ik een verkeerde beweging heb gemaakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je moet juist de heupen naar voren duwen. Op die manier span je zowel de bil- als buikspieren aan en sta je in een rechte lijn.
Masseren of foam rollen kan hierbij helpen.
Bedankt voor je tips/advies wel.![]()
Het was van gisterenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als er 48 uur tussen beide trainingen zit kan je gerust weer trainen. Tenzij de pijn te erg is.Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
Kon niet eens normaal lopen, maar toch maar gegaan. Tot mijn verbazing helemaal geen last van gehad, het werd zelfs minder.
Zag trouwens ook een baas bezig gaan, hij lekker benchpressen, zijn vriendin lekker gewichten sjouwen voor hem![]()
![]()
Total Recall van Arnie. Niet alles gaat over BB (begint met z'n jeugd en BB, en daarna gaat het ook veelal over politiek enzo), maar wat een sterk boek.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef daeh het volgende:
Of toch du vader?![]()
Maar dat is meer een biografie dan een boek over BB of niet? Wel een twijfel gevalletje zo, want klinkt als een goed boek, is gemakkelijk verkrijgbaar en in het Nederlands. Starting Strenght gaat toch wat meer op het BB zelf in dan Total Recall voor mijn gevoel, maarja dat boek is weer Engels, moeilijk verkrijgbaar en een stuk duurder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Total Recall van Arnie. Niet alles gaat over BB (begint met z'n jeugd en BB, en daarna gaat het ook veelal over politiek enzo), maar wat een sterk boek.
Ik ga eens opzoek, bedankt voor de tips.
![]()
heb je de nederlandse of engelse versie? engelse lijkt me oprechter, de hardcover is goedkoper dan de paperback dus dan haal ik die welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Total Recall van Arnie. Niet alles gaat over BB (begint met z'n jeugd en BB, en daarna gaat het ook veelal over politiek enzo), maar wat een sterk boek.
[ Bericht 13% gewijzigd door Deeltjesversneller op 31-05-2013 19:54:48 ]![]()
E-book kuch. Boek is goed. Is inderdaad meer een biografie. Las het eerst als e-book, uiteindelijk origineel gekocht. Staat nu mooi in m'n boekenkast.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heb je de nederlandse of engelse versie? engelse lijkt me oprechter, de hardcover is goedkoper dan de paperback dus dan haal ik die wel![]()
Ik zou dan eerder zijn encyclopedie aanraden. Staat hier ook in de kast. Moet er eerlijk gezegd nog een goede blik in werpen. Wordt wel als positief aangeraden. Schijnt heel compleet te zijn, van training, tot poseren tot voeding.![]()
het gaat me meer om z'n hele leven dan z'n bb tijd, dus heb de biografie besteld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:53 schreef MrGuma het volgende:
[..]
E-book kuch. Boek is goed. Is inderdaad meer een biografie. Las het eerst als e-book, uiteindelijk origineel gekocht. Staat nu mooi in m'n boekenkast.
Ik zou dan eerder zijn encyclopedie aanraden. Staat hier ook in de kast. Moet er eerlijk gezegd nog een goede blik in werpen. Wordt wel als positief aangeraden. Schijnt heel compleet te zijn, van training, tot poseren tot voeding.![]()
Zo, vanavond mijn PR van max 1 rep. deadlift omhoog gekregen naar 175 kg.
Lekker begin van 't weekend.![]()
Engels man, letterlijk zijn woorden. Sowieso.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heb je de nederlandse of engelse versie? engelse lijkt me oprechter, de hardcover is goedkoper dan de paperback dus dan haal ik die wel
Of toch du vader?![]()
pics?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Damn ik schrik echt hoe meer ripped ik per week word nu ik in de laatste maand van de cut zit.![]()
precies. of zou ie t in t duits hebben geschreven?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Engels man, letterlijk zijn woorden. Sowieso.![]()
![]()
Heb er thuis niet de spiegel voor en de gym kleedkamer is nooit leeg. Op DBB vragen ze het aan hun moeder, dat vind ik wat te ver gaan. Zal proberen om als mijn cut af is toch wat pics te regelen.quote:![]()
Damn. Onderschat de noodzaak voor rust nooit. Na een slopende week met vaak minder dan 5 uur slaap kwam het vandaag toch echt goed terug in m'n training. Helemaal nergens kracht voor, BP was al helemaal om te huilen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Wat maakt het uit of de gym kleedkamer niet leeg is? Ik heb gwn schijt aan die mensen wat willen ze doen danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb er thuis niet de spiegel voor en de gym kleedkamer is nooit leeg. Op DBB vragen ze het aan hun moeder, dat vind ik wat te ver gaan. Zal proberen om als mijn cut af is toch wat pics te regelen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Hoeveel kilo pakken jullie meestal met een bulk? Ga straks weer bulken en zou graag van 84 naar 92kg willen gaan met 0,5kg per week (16 weken bulk)Hoop dan terug te cutten naar 86-87kg met hetzelfde vp dat ik met 84 had. Moet toch wel lukken aangezien ik pas een jaar train?
Ik volg toch maar het advies van RaymondK op en wacht nog even met de test-e![]()
.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb er thuis niet de spiegel voor en de gym kleedkamer is nooit leeg. Op DBB vragen ze het aan hun moeder, dat vind ik wat te ver gaan. Zal proberen om als mijn cut af is toch wat pics te regelen.
die gaan er niet komen, want je zit alweer met je mind aan de bulk.![]()
Waarom niet? Yolo toch. Sxhijt wat anderen er van denken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel kilo pakken jullie meestal met een bulk? Ga straks weer bulken en zou graag van 84 naar 92kg willen gaan met 0,5kg per week (16 weken bulk)Hoop dan terug te cutten naar 86-87kg met hetzelfde vp dat ik met 84 had. Moet toch wel lukken aangezien ik pas een jaar train?
Ik volg toch maar het advies van RaymondK op en wacht nog even met de test-eBehulpzaam als een waterkraan.
Geen geldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom niet? Yolo toch. Sxhijt wat anderen er van denken.![]()
Pak je minimaal een kilo vet per maand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik volg toch maar het advies van RaymondK op en wacht nog even met de test-e![]()
![]()
Je moet geen target gewicht stellen na x aantal weken. Op die manier ben je te gefixeerd op de weegschaal en ga je waarschijnlijk veel vet gainen.![]()
0.5 had ik ook gedaan, achteraf teveel gebleken. Ben nu zelf erg lang bezig om het vet kwijt te raken (al zat er ruim 2 maanden gedwongen rust tussenin, wat natuurlijk niet helpt).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel kilo pakken jullie meestal met een bulk? Ga straks weer bulken en zou graag van 84 naar 92kg willen gaan met 0,5kg per week (16 weken bulk)Hoop dan terug te cutten naar 86-87kg met hetzelfde vp dat ik met 84 had. Moet toch wel lukken aangezien ik pas een jaar train?![]()
Ik ben roodquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Pastapipos het volgende:
Wie uit deze chat heeft mij reps gegeven op bb.com?![]()
![]()
Mijn eerste bulk was ook +0.5 kilo per week. Sloeg nergens op, werd binnen no time weer moddervet en kon alles er weer af cuttenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:36 schreef Nic1 het volgende:
[..]
0.5 had ik ook gedaan, achteraf teveel gebleken. Ben nu zelf erg lang bezig om het vet kwijt te raken (al zat er ruim 2 maanden gedwongen rust tussenin, wat natuurlijk niet helpt).
Zelf doe ik +0.15 - 0.2 kilo trend per week (bijhouden met Fatwatch of Libra)
Is (zeker voor mijn lichaamsgewicht) nog behoorlijk veel. Is namelijk (x52) 7.8 - 10.4 kilo per jaar. Da's onmogelijk dat dat alleen maar LBM is, op 65kg lichaamsgewicht en na meer dan een jaar goed trainen.
En dan pendel ik tussen 10-15% bf in.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 01-06-2013 11:21:55 ]Confidence through competence![]()
Voor bulken lijkt het calorieėn tellen me net wat belangrijker dan voor cutten, om wat Stereo zegt ivm vet.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik zou iedereen aanraden die wil cutten of bulken een inzicht te krijgen over hoeveel kcal ze boven of onder onderhoud eten, plus de trend waarmee ze in gewicht aankomen of afvallen.
Net als ik zou aanraden dat wanneer je auto rijdt, je af en toe op je snelheidsmeter kijkt om de zien wat je nou precies aan het doen bent.
Het is niet noodzakelijk, en sommige mensen kunnen prima zonder, maar het is handige info om te hebben tijdens je rit.
/inb4 auto analogie
Confidence through competence![]()
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik ga op vakantie voor 10 dagen met vrienden. Hoe behoud ik tenminste een beetje kracht? Ik dacht ik ga maar is proberen 100 push ups te halen ofzo :/![]()
Niet veel te weinig eten en er zal geen of weinig krachtverlies zijn. Beschouw het als een rustweek.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:42 schreef _-_ het volgende:
Ik ga op vakantie voor 10 dagen met vrienden. Hoe behoud ik tenminste een beetje kracht? Ik dacht ik ga maar is proberen 100 push ups te halen ofzo :/No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
elke dag een gym opzoeken daarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:42 schreef _-_ het volgende:
Ik ga op vakantie voor 10 dagen met vrienden. Hoe behoud ik tenminste een beetje kracht? Ik dacht ik ga maar is proberen 100 push ups te halen ofzo :/fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hij kan beter ook geen druppel alcohol drinken en niet later dan 2 uur naar bed gaan.quote:
Sowieso elke 3 uur een maaltijd.![]()
Pullups waar je maar kan, en veel eten. Weinig tot geen alcohol drinken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:42 schreef _-_ het volgende:
Ik ga op vakantie voor 10 dagen met vrienden. Hoe behoud ik tenminste een beetje kracht? Ik dacht ik ga maar is proberen 100 push ups te halen ofzo :/![]()
Gelukkig drink ik nauwelijks en met het eten daar moet het wel goed komen. Nu ik toch op vakantie ga, results na 2 maanden liften:
Ben 1 a 2 kg aangekomen. Als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden met mijn results.
60 kg, 176 cm.
5RM:
Squat:
40-->75
Deadlift:
50-->95
OHP
20-->37.5
Bench Press
40-->57.5
Pull ups max
2-->15
Nu, 3*5 met 5 kg
Chin ups max:
3-->15
Nu, 3*5 met 7.5 kg
Heb precies mijn doelen bereikt, namelijk novice halen: http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html
maar dan voor 5RM ipv 1RM. Ik kan alleen niet meer zomaar 2.5kg bij mijn bench en OHP elke workout doen. Alhoewel ik denk dat het meer aan mijn techniek ligt, zeker bij de OHP.
[ Bericht 1% gewijzigd door _-_ op 01-06-2013 16:25:59 ]![]()
Ik had in de 10 jaar irakoorlog thread gepost dat die soldaten voor niks zijn gestorven, en toen ben ik iets van 7 keer geneggedquote:![]()
![]()
Succes!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pullups waar je maar kan, en veel eten. Weinig tot geen alcohol drinken.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Goede progressie wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:20 schreef _-_ het volgende:
Gelukkig drink ik nauwelijks en met het eten daar moet het wel goed komen. Nu ik toch op vakantie ga, results na 2 maanden liften:
Ben 1 a 2 kg aangekomen. Als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden met mijn results.
60 kg, 176 cm.
5RM:
Squat:
40-->75
Deadlift:
50-->95
OHP
20-->37.5
Bench Press
40-->57.5
Pull ups
2-->15
Nu, 3*5 met 5 kg
Chin ups:
3-->15
Nu, 3*5 met 7.5 kg
Heb precies mijn doelen bereikt, namelijk novice halen: http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html
maar dan voor 5RM ipv 1RM.
Ik zit na 4-5 weken liften nog steeds vast op 20 mp en bp op 35, chins lukt me ook nog niet 3x5.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 16:25:03 ]![]()
Voordat ik aan SS begon heb ik een maand lopen kutten in de sportschool en alleen lopen benchen en machines gedaan, vandaar dat mijn bench zo hoog begon in verhouding met de rest. Heb ook weinig lichaamsgewicht dus pull ups/chin ups gaan mij gemakkelijk af. Doe ook thuis elke dag een een paar setjes pull ups van ongeveer 60/70% van mijn max.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Goede progressie wel.
Ik zit na 4-5 weken liften nog steeds vast op 20 mp en bp op 35, chins lukt me ook nog niet 3x5.![]()
Ik heb nu 3x gesquad, (40/50kg) en de instructeur zegt dat m'n form wel goed is. Ik heb alleen tyfeslast van m'n rug de hele dag.Is dit normaal op het begin? Ook in m'n bovenrug trouwens. Gewoon alles.
![]()
Dat was getroll. Graag weer serieus nu.quote:Als je even mijn geschiedenis doorkijkt zie je dat ik vaak genoeg serieus antwoord.
![]()
zwakke rug, beachboy schema gehad?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef Atemno het volgende:
Ik heb nu 3x gesquad, (40/50kg) en de instructeur zegt dat m'n form wel goed is. Ik heb alleen tyfeslast van m'n rug de hele dag.Is dit normaal op het begin? Ook in m'n bovenrug trouwens. Gewoon alles.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Train bijna een jaar, maar probeer nu squats/deadlifts er ook bij te doen.quote:
Train m'n benen overigens gewoon netjes vanaf het begin, maar niet doormiddel van barbellsquats. Ben absoluut geen beachboys, ik haat juist die mensen die nu komen.![]()
![]()
Zwakke core denk ik eerder, waardoor je moet compenseren. Squat is een zware oefening waar je een hoop mee belast, dus het is mogelijk dat je een vermoeide rug hebt. Als je het echt pijn noemt dan zou deloaden (ja nu al) en eerst wennen aan de form en beweging.quote:![]()
Thanks hier heb ik wat aan! Squat is inderdaad verekte zwaar, niet eens zozeer in je benen maar dus meer doordat het 'overal' pijn begon te doen moest ik stoppen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zwakke core denk ik eerder, waardoor je moet compenseren. Squat is een zware oefening waar je een hoop mee belast, dus het is mogelijk dat je een vermoeide rug hebt. Als je het echt pijn noemt dan zou deloaden (ja nu al) en eerst wennen aan de form en beweging.![]()
kalm aan beginnen, in het begin heb je met squat best een snelle progressie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Thanks hier heb ik wat aan! Squat is inderdaad verekte zwaar, niet eens zozeer in je benen maar dus meer doordat het 'overal' pijn begon te doen moest ik stoppen.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Heeft iemand van jullie wel eens Calisthenics geprobeerd of doet het nog steeds? Best vet dat je het gewoon in vrijwel iedere speeltuin kan doen
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Wat was die site met die onafhankelijke supplement database ook al weer?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik ben zowaar in TextEdit bezig met mijn favoriete oefeningen voor de spiergroepen bij elkaar te zetten.Is dit het einde van fuckarounditis?
Dit heb ik nog nooit gedaan!
Zal later vandaag posten.![]()
Okey! Ik ben ook begonnen, er valt veel vooruitgang te boeken (na een paar pull ups krijg ik m'n lichaam letterlijk niet meer omhoogquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:08 schreef seto het volgende:
Ja meeste mensen hier doen wel chin/pullups en dips in hun schema.)
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Niet zo raar hoor, pull ups zijn best zwaar. Vooral als je wat langer/zwaarder bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey! Ik ben ook begonnen, er valt veel vooruitgang te boeken (na een paar pull ups krijg ik m'n lichaam letterlijk niet meer omhoog)
![]()
Ik ben tegen de 1.80 en weeg 60 kilo, aan het gewicht kan 't niet liggen denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:21 schreef seto het volgende:
[..]
Niet zo raar hoor, pull ups zijn best zwaar. Vooral als je wat langer/zwaarder bent.![]()
Ben gewoon erg slap in m'n bovenlichaam, dat is ook de reden dat ik me hierop wil gaan concentreren
mooie site!quote:Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Das niet erg, heeft wat tijd nodig maar het komt wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey! Ik ben ook begonnen, er valt veel vooruitgang te boeken (na een paar pull ups krijg ik m'n lichaam letterlijk niet meer omhoog)
![]()
gisteren feestje, dus cheat dayquote:-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Okeyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das niet erg, heeft wat tijd nodig maar het komt wel.![]()
Nog tips of tricks misschien?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
quote:
Trouwens, stel dat je je abs op maandagavond compleet kapotmaakt met een genadeloze 10+ minuten non-stop random leg raises etc. Zijn ze (na een beetje gewenning) dan weer helemaal ready-to-go voor de deadlifts op woensdagavond?![]()
Abs kan elke dag vriend.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trouwens, stel dat je je abs op maandagavond compleet kapotmaakt met een genadeloze 10+ minuten non-stop random leg raises etc. Zijn ze (na een beetje gewenning) dan weer helemaal ready-to-go voor de deadlifts op woensdagavond?![]()
nope, als je ze kapot maakt 2 weken herstel, dus gewoon rustig elke dag abs doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
komt heel erg in de buurt van mij, ook precies 2 maanden ss nu:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:20 schreef _-_ het volgende:
60 kg, 176 cm.
5RM:
Squat:
40-->75
Deadlift:
50-->95
OHP
20-->37.5
Bench Press
40-->57.5
Pull ups max
2-->15
Nu, 3*5 met 5 kg
Chin ups max:
3-->15
Nu, 3*5 met 7.5 kg
maar dan voor 5RM ipv 1RM. Ik kan alleen niet meer zomaar 2.5kg bij mijn bench en OHP elke workout doen. Alhoewel ik denk dat het meer aan mijn techniek ligt, zeker bij de OHP.
squat 75
deadlift 97,5
press 35
bench press 50
chin ups 3x3wel strict tot m'n schouders de handen raken, maar valt toch tegen... maarja is na benchen en alles.
dips 3x8, kan meer maar grote druk op sleutelbenen![]()
Kun je eigenlijk barbell oefeningen ook met dumbbells doen?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ja, of met theezakjes. Squatten is wel lastig op een gegeven moment met dumbells overigens (als het op je schouders moet rusten).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:22 schreef Susteren het volgende:
Kun je eigenlijk barbell oefeningen ook met dumbbells doen?
Overigens vind ik een DL en squat eigenlijk wel barbell only, het kan wel, maar het is.. onhandig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thx!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, of met theezakjes. Squatten is wel lastig op een gegeven moment met dumbells overigens (als het op je schouders moet rusten).Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Damn, meer eten is veel lastiger dan dat ik dacht. Zit na een normale portie avondeten al vol, maar met ongeveer een kwart extra krijg ik niks meer door m'n strot
Noten snacken, tikt wel aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef Susteren het volgende:
Damn, meer eten is veel lastiger dan dat ik dacht. Zit na een normale portie avondeten al vol, maar met ongeveer een kwart extra krijg ik niks meer door m'n strot![]()
Jaa heb ontdekt dat pindakaas best een goede weight gainer is, smeer het sinds kort extra dik 's morgens en 's middagsquote:Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Toen ik bulkte deed ik vaak;quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jaa heb ontdekt dat pindakaas best een goede weight gainer is, smeer het sinds kort extra dik 's morgens en 's middags
Melk
Whey eiwit poeder
havermout
banaan
eventueel eetlepel pindakaas
Alles blenden en dan heb je aardige bulkshake![]()
Thx! Jammer dat ik geen blender heb, maarja kan die dingen ook gewoon los eten natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Toen ik bulkte deed ik vaak;
Melk
Whey eiwit poeder
havermout
banaan
eventueel eetlepel pindakaas
Alles blenden en dan heb je aardige bulkshake![]()
Banaan, zitten daar ook veel calorien in?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thx! Jammer dat ik geen blender heb, maarja kan die dingen ook gewoon los eten natuurlijk![]()
Banaan, zitten daar ook veel calorien in?![]()
![]()
Dan bedoel ik whey mixen met water in een shaker, havermout met melk, banaan los en pindakaas gewoon etenquote:
Pindakaas op de banaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dan bedoel ik whey mixen met water in een shaker, havermout met melk, banaan los en pindakaas gewoon eten
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
't kan aan mij liggen maar volgens mij zijn die dingen los bij xxl of b&f een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.powersupplemen(...)ac810133565caeb7cbc9
Bro tip maybe?
Vandaag trouwens m'n eerste order bij b&f geplaatst:
Magnificent, Nr 1, Swollen, Perfect Protein, Creatine Ultra (en kreeg bij de bestelling gratis Wrist Wraps Deluxe, Powder Boxes en 2 stuks proefverpakkingen van Whey Perfection).
Ben benieuwt, maar ik denk dat ik de komende tijd eerst zonder pre-workout shakes ga trainen (alleen protein shake + post-workout shake), en daarna langzamerhand overga op de pre-workout shakes (Nr 1 en Swollen)
Swollenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Susteren het volgende:
Magnificent, Nr 1, Swollen, Perfect Protein, Creatine Ultra (en kreeg bij de bestelling gratis Wrist Wraps Deluxe, Powder Boxes en 2 stuks proefverpakkingen van Whey Perfection).
Ben benieuwt, maar ik denk dat ik de komende tijd eerst zonder pre-workout shakes ga trainen (alleen protein shake + post-workout shake), en daarna langzamerhand overga op de pre-workout shakes (Nr 1 en Swollen)![]()
![]()
Slechte ervaringen mee?quote:Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Susteren het volgende:
Ben benieuwt, maar ik denk dat ik de komende tijd eerst zonder pre-workout shakes ga trainen (alleen protein shake + post-workout shake), en daarna langzamerhand overga op de pre-workout shakes (Nr 1 en Swollen)Why bro, why? Zou je niet eerst wat meer normaal voedsel eten? En waarom Creatine Ultra in plaats van monohydraat? Heb er zelf geen goede ervaring mee, voelde als placebo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben tegen de 1.80 en weeg 60 kilo![]()
Aah. Het blijkt wel echt effect te hebben, en kostte 15 euro (en zorgde ervoor dat ik gratis wrist straps bij de bestelling kreeg), dus heb het maar erbij gekochtquote:![]()
Ben ook al een week of 2 gestopt met alcohol drinken, dacht altijd dat feesten zonder onder invloed te zijn saai is, maar het lukt anders toch aardigIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ik heb alles maar in 1 keer gekocht, wil niet zeggen dat ik het allemaal meteen ga gebruikenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Why bro, why? Zou je niet eerst wat meer normaal voedsel eten? En waarom Creatine Ultra in plaats van monohydraat? Heb er zelf geen goede ervaring mee, voelde als placebo.![]()
Ik ga eerst meer eten indeed
Creatine Ultra was 3 ekkies meer en had een smaak, leek me wat makkelijker om weg te werken. Reviews waren positief, verder niet echt bij stilgestaan eigenlijk.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
zonder die zooi en met goed dieet lukt het ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aah. Het blijkt wel echt effect te hebben, en kostte 15 euro (en zorgde ervoor dat ik gratis wrist straps bij de bestelling kreeg), dus heb het maar erbij gekocht![]()
Ben ook al een week of 2 gestopt met alcohol drinken, dacht altijd dat feesten zonder onder invloed te zijn saai is, maar het lukt anders toch aardig![]()
Vast en zeker (vooral pre-workouts zijn natuurlijk niet noodzakelijk), maar een post-workout en protein shake kan zeker geen kwaad lijkt mijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zonder die zooi en met goed dieet lukt het ook.
Achja, elke dag een nieuwe onderbroek kopen is ook hygiėnischer. Maar waarom zou je?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vast en zeker (vooral pre-workouts zijn natuurlijk niet noodzakelijk), maar een post-workout en protein shake kan zeker geen kwaad lijkt mijOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Snap niet hoe mensen niet aan hun kcal behoefte kunnen komen. Ik ga echt dood door die cut op 2400 cal. Houd t wel al 3 maand goed vol maar jeez, ik wil schransen. Is het al bulk tijd..Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Voor mij is het eerlijk gezegd veel makkelijker een maaltijd over te slaan dan meer dan normaal te eten (voel me vaak serieus misselijk als ik écht veel heb gegeten).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef Kerol het volgende:
Snap niet hoe mensen niet aan hun kcal behoefte kunnen komen. Ik ga echt dood door die cut op 2400 cal. Houd t wel al 3 maand goed vol maar jeez, ik wil schransen. Is het al bulk tijd..Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Waaaat. Ik heb elk half uur weer honger als een paard. Behalve na t wokken danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor mij is het eerlijk gezegd veel makkelijker een maaltijd over te slaan dan meer dan normaal te eten (voel me vaak serieus misselijk als ik écht veel heb gegeten).
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Meer oefenen, srsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Voor mij is het eerlijk gezegd veel makkelijker een maaltijd over te slaan dan meer dan normaal te eten (voel me vaak serieus misselijk als ik écht veel heb gegeten)."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Heb je nou werkelijk voor 102,7 euro aan supps gekocht?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Susteren het volgende:
Ben benieuwt, maar ik denk dat ik de komende tijd eerst zonder pre-workout shakes ga trainen (alleen protein shake + post-workout shake), en daarna langzamerhand overga op de pre-workout shakes (Nr 1 en Swollen)![]()
Je had liever naar de slager kunnen gaan en 18 a 20 kilo kipfilet kunnen kopen.
Maarja, succesfull marketing = succesfull.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ik ben vegetarischquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je nou werkelijk voor 102,7 euro aan supps gekocht?![]()
Je had liever naar de slager kunnen gaan en 18 a 20 kilo kipfilet kunnen kopen.
Maarja, succesfull marketing = succesfull.
Dan ben je helemaal een pruster.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
En wie ben jij om daarover te beslissen?quote:Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Laten we iedereen lekker in zijn/haar waarde laten in dit topic.quote:
Het is voor een vegetariėr nog moeilijker om goed te eten en daarom respect.![]()
ja, lekker het vuurtje opstoken door elk uur te etenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef Kerol het volgende:
[..]
Waaaat. Ik heb elk half uur weer honger als een paard. Behalve na t wokken dan![]()
Ik merk het.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet mensen in hun waarde laten, johwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Vandaag bij de gym het een en ander gemeten (VP enz). Zegt die instructeur kun jij het even allemaal opschrijven dus ik doe dat zeg hij opeens: Fiscaal vet 4. Ik denk huh fiscaal vet? Kom ik er net achter dat ie visceraal vet bedoelde
Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Veel whey, eieren, kwark en (vis?) dan maar totdat je hebt besloten om weer normaal te eten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
En wie ben jij om daarover te beslissen?we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Waarom moet je daar respect aan verbinden? Ik zie liever dat hem wordt duidelijk gemaakt dat hij meer uit zijn training kan halen als hij vlees eet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Laten we iedereen lekker in zijn/haar waarde laten in dit topic.
Het is voor een vegetariėr nog moeilijker om goed te eten en daarom respect.
Als iemand hier over een smithmachine praat dan zijn de rapen wel gaar hierzo
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
zal ik even voor jou bepalen, wat je allemaal moet vreten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet je daar respect aan verbinden? Ik zie liever dat hem wordt duidelijk gemaakt dat hij meer uit zijn training kan halen als hij vlees eet.
Als iemand hier over een smithmachine praat dan zijn de rapen wel gaar hierzo![]()
![]()
Stfu jijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zal ik even voor jou bepalen, wat je allemaal moet vreten?
Chocola met hazelnootquote:
Je kan best zonder vlees, gewoon veel eieren eten (of eet je dat ook niet als vegatarier..). Als niet-vleeseter moet je hoe dan ook redelijk suppen, want je mist B12 en volgens mij nog wat zut. Denk dat ie glutamine ook suppen (ook een product wat in vlees te vinden is). Tis een keuze en je moet ermee leren leven denk ik. Prutsen vind ik het iig niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom moet je daar respect aan verbinden? Ik zie liever dat hem wordt duidelijk gemaakt dat hij meer uit zijn training kan halen als hij vlees eet.
Als iemand hier over een smithmachine praat dan zijn de rapen wel gaar hierzo
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan vlieg je gelijk omhoog.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, daar valt niks mee te liften![]()
Waardeloos, dat ze zo'n foto maken en er dan een totaal verkeerde prothese voor gebruiken. No excuses m'n reet, doe dan in ieder geval research als je je er een poster van maaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Snakey heb jij ook zo'n been?
[ afbeelding ].
![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 2 juni 2013 01:01 schreef Awesome_ het volgende:
fucking blauw onderbenen en knieėn van DL kutzooi. Lijk net of ik mishandeld word.
![]()
Lange kousen of een lange broek. Ik doe lange kousen, deze week nog een stoere boi van middelbare leeftijd die me uitlachtte vanwege die debiele sokken. Totdat hij zag dat ik met m'n vedergewicht zijn absolute max pakte als warm upquote:Op zondag 2 juni 2013 01:03 schreef Awesome_ het volgende:
Oh wacht ik zit niet in DE GYMmaar wat kan ik hier tegen doen?
.
![]()
Ik heb beurse benen van het droppen van de bar na het cleanen, verder zou ik het gewoon negeren. Merk het niet eens meer van het deadliften.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Jezus.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)-340168/#post7749450![]()
Het zou echt wat moeilijker moeten worden om er aan te komen.![]()
hey mijn topic!quote:Op zondag 2 juni 2013 01:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)-340168/#post7749450
Ik ga al over 33 dagen op vakantie, zou een "Pure massa eiwitten shakie" helpen?
"Pleaaas help!
Edit: Roidrage in aantocht: http://forum.dutchbodybui(...)y-yeah-buddy-338657/
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2013 10:34:14 ]![]()
Ik doe veel Calisthenicsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:21 schreef Susteren het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens Calisthenics geprobeerd of doet het nog steeds? Best vet dat je het gewoon in vrijwel iedere speeltuin kan doen![]()
Ben ik het niet mee eens vriend.quote:
Abs hebben net als elke andere spier tijd nodig om te herstellen.
Je leest inderdaad wel vaker dat je abs en kuiten elke dag zou kunnen trainen.
Echter ga je de spier echt serieus trainen heb je toch echt minimaal 48 u rust nodig om je spier de kans te geven bij te komen, herstellen en te groeien.![]()
Ik wist niet dat skinny and fat een naam had. Dat plaatje erbij vooral![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/TOFI![]()
Een interessant stuk voor mensen die niet geloven dat een normale ECA stack veilig zou zijn of eca willen proberen.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8384187
Ephedrine, caffeine and aspirin: safety and efficacy for treatment of human obesity.
Daly PA, Krieger DR, Dulloo AG, Young JB, Landsberg L.
Source
Dept of Medicine, Harvard Medical School, Boston.
Abstract
The safety and efficacy of a mixture of ephedrine (75-150mg), caffeine (150mg) and aspirin (330mg), in divided premeal doses, were investigated in 24 obese humans (mean BMI 37.0) in a randomized double blind placebo-controlled trial. Energy intake was not restricted. Overall weight loss over 8 weeks was 2.2kg for ECA vs. 0.7 kg for placebo (p < 0.05). 8 of 13 placebo subjects returned 5 months later and received ECA in an unblinded crossover. After 8 weeks, mean weight loss with ECA was 3.2 kg vs 1.3 kg for placebo (p = 0.036). 6 subjects continued on ECA for 7 to 26 months. After 5 months on ECA, average weight loss in 5 of these was 5.2 kg compared to 0.03 kg gained during 5 months between studies with no intervention (p = 0.03). The sixth subject lost 66 kg over 13 months by self-imposed caloric restriction. In all studies, no significant changes in heart rate, blood pressure, blood glucose, insulin, and cholesterol levels, and no differences in the frequency of side effects were found. ECA in these doses is thus well tolerated in otherwise healthy obese subjects, and supports modest, sustained weight loss even without prescribed caloric restriction, and may be more effective in conjunction with restriction of energy intake.
PMID:
8384187
[PubMed - indexed for MEDLINE]
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2013 10:28:49 ]![]()
YouTube heeft m vast wel.
Bohhh, beetje bezeerd gisteren met rugroutine. Optrekken aan het einde wellicht iets teveel van het goede. Sowieso moet ik die laatste training op vrijdag misschien eens wat rustiger doen.![]()
Waarschijnlijk Lidl.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:32 schreef Hiatus het volgende:
Waar haal je de goedkoopste tonijn of andere vis? Wil ff zooi inslaan.![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jezus.![]()
Het zou echt wat moeilijker moeten worden om er aan te komen.obvious trollquote:Hey allemaal,
ik heb onlangs een potje Anavar 100 tablets en een potje Winstrol 100 tablets aangeschaft.
over 34 dagen ga ik op vakantie
wat en hoeveel moet ik per dag gebruiken
heb gehoord dat een naakuur niet hoeft
wel is een leverreiniger relevant te gebruiken
de gene van wie ik het gekocht heb
raadde me aan 3 tabletjes winstrol en 3 tabletjes anavar alles achter elkaar in te nemen
kan iemand mij hiermee helpen
heel erg bedankt!Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Wat trouwens echt irritant is aan DBB is dat je als je 1 topic in het AAS forum post gelijk 10 PMs krijgt van AAS dealers![]()
vertel ons ook eens wat over je "cycle"quote:Op zondag 2 juni 2013 14:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat trouwens echt irritant is aan DBB is dat je als je 1 topic in het AAS forum post gelijk 10 PMs krijgt van AAS dealersChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:17 schreef Bendoe het volgende:
Heeft iemand die '3 common press mistakes' video nog die hier laatst gepost werd?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Eieren en zuivel eet ik wel gewoon hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je kan best zonder vlees, gewoon veel eieren eten (of eet je dat ook niet als vegatarier..). Als niet-vleeseter moet je hoe dan ook redelijk suppen, want je mist B12 en volgens mij nog wat zut. Denk dat ie glutamine ook suppen (ook een product wat in vlees te vinden is). Tis een keuze en je moet ermee leren leven denk ik. Prutsen vind ik het iig niet.
tijm rozemarijn zoutquote:Op zondag 2 juni 2013 15:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand nog tips voor kruiden die je op kip kan doen? ben die pittige kruiden een beetje zatfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Iemand tips voor sneller herstel? Heb altijd vrij lang last van spierpijn, circa 3 dagen voordat het helemaal weg is, maar wil elke training gewoon voluit gaan."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Een goede post-workout shake misschienquote:Op zondag 2 juni 2013 16:34 schreef Push. het volgende:
Iemand tips voor sneller herstel? Heb altijd vrij lang last van spierpijn, circa 3 dagen voordat het helemaal weg is, maar wil elke training gewoon voluit gaan.? Verder misschien een cooling down na het trainen (al weet ik niet of dit ook voor krachttraining van toepassing is).
Veel eten en genoeg slapenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:34 schreef Push. het volgende:
Iemand tips voor sneller herstel? Heb altijd vrij lang last van spierpijn, circa 3 dagen voordat het helemaal weg is, maar wil elke training gewoon voluit gaan.8u per nacht.
Merk wel dat spierpijn ook wel persoonlijk is. Had t vroeger nooit in de rug gehad. Later wel ineens. Nu nog bijna nooit op rug en borst na"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Hoe ziet je schema er uit? Als je consequent de zelfde oefeningen uitvoert zal spierpijn vanzelf verminderen of verdwijnen. Wanneer mensen klagen over spierpijn is het bijna altijd zo dat schema's om de 6-8 weken gewijzigd worden en ze een crapload aan high-rep isolatie doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:34 schreef Push. het volgende:
Iemand tips voor sneller herstel? Heb altijd vrij lang last van spierpijn, circa 3 dagen voordat het helemaal weg is, maar wil elke training gewoon voluit gaan.
De laatste keer dat ik spierpijn kreeg van kracht training is 3 maanden geleden...Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
probeer je stofwisseling omhoog te krijgenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe ziet je schema er uit? Als je consequent de zelfde oefeningen uitvoert zal spierpijn vanzelf verminderen of verdwijnen. Wanneer mensen klagen over spierpijn is het bijna altijd zo dat schema's om de 6-8 weken gewijzigd worden en ze een crapload aan high-rep isolatie doen.
De laatste keer dat ik spierpijn kreeg van kracht training is 3 maanden geleden...![]()
Ik heb altijd spierpijn 2 tot 3 dagen lang. Valt weinig aan te doen in sommige gevallen.Soukidan op je oogbal.![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een goede post-workout shake misschien? Verder misschien een cooling down na het trainen (al weet ik niet of dit ook voor krachttraining van toepassing is).
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Veel eten en genoeg slapen8u per nacht.
Merk wel dat spierpijn ook wel persoonlijk is. Had t vroeger nooit in de rug gehad. Later wel ineens. Nu nog bijna nooit op rug en borst naWorkout A:quote:Op zondag 2 juni 2013 17:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe ziet je schema er uit? Als je consequent de zelfde oefeningen uitvoert zal spierpijn vanzelf verminderen of verdwijnen. Wanneer mensen klagen over spierpijn is het bijna altijd zo dat schema's om de 6-8 weken gewijzigd worden en ze een crapload aan high-rep isolatie doen.
De laatste keer dat ik spierpijn kreeg van kracht training is 3 maanden geleden...
- Snatch grip deadlift 3x5
- Power clean 5x3
- (Front?) Squat 3x5
- Bench 3x5
- Overhead press 3x5
Workout B:
- Barbell row 3x10
- DB fly 3x10
- Weighted chin up 3x10
- Weighted chest dip 3x10
- Croc row 3x10
- Upright row 3x10
- Evt bicep isolatie/tricep isolatie 3x10
Workout C:
- Deadlift 5x1
- Box squat 3x5
- Power clean 5x3
- Bulgarian split squat 3x5
- Bench 3x5
- Overhead press 3x5
Roept u maar. Doel is explosieve kracht en maximale kracht vergroten, ook een beetje massa pakken. Workout A is maandag, B woensdag, C vrijdag.
A is een training gericht op kracht opbouwen en explosieve kracht opbouwen. Ik twijfel nog of front squats beter zijn dan reguliere squats voor 'atleten'. Elliott Hulse beweert van wel, maar kwam hier een tijdje geleden een plausibel verhaal tegen waarom dit onzin zou zijn. Kan me wel voorstellen dat het beter voor je core kracht is.
Ik doe B een training gericht op hypertrofie om massa aan te zetten en m'n benen te laten herstellen van de maandag. Expres voor DB fly gekozen, omdat ik al twee keer een push beweging maak bij A en C.
Training C is een training om m'n CNS te trainen met de singles. Verder box squat, power clean en split squat zijn weer voor explosieve kracht.
Ik eet 3500-4100 kcal per dag. En slaap minstens 8 uur per nacht, vaak meer.
Dit is een van de eerste dagen van dit schema inderdaad. Maar heb er altijd al last van gehad. Toen ik SS deed was het ook altijd raak.. Gebruik nu een warmtelamp op de pijnlijkste plekken, dus voor de upper en middle traps en hamstrings. Heeft stretchen zin op dagen dat je niet traint om de spierpijn te verminderen?
Op- of aanmerkingen op m'n schema mogen ook natuurlijk."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Zegt natuurlijks niks zonder je onderhoud te weten. Hoe groot is dit overschot?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is een van de eerste dagen van dit schema inderdaad. Maar heb er altijd al last van gehad. Toen ik SS deed was het ook altijd raak.. Gebruik nu een warmtelamp op de pijnlijkste plekken, dus voor de upper en middle traps en hamstrings. Heeft stretchen zin op dagen dat je niet traint om de spierpijn te verminderen?
Op- of aanmerkingen op m'n schema mogen ook natuurlijk.
Hoe bevalt een warmtelamp je? Ligt er hier geloof ik ook een boven namelijk. Nooit geprobeerd"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik denk dat slaap het onderdeel is waar ik nog de meeste progressie in kan maken qua hoe ik ermee om ga
Nieuw programma/oefeningen zullen de spierpijn verergeren. Wat lichte cardio en/of stretchen op non trainings dagen kan dit verlichten.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Net in de supermarkt een gym buddy tegengekomen die normaal in de gym altijd een tanktop aan heeft. Brede rug, goed ontwikkelde chest, flinke armen, laag BF.
In de supermarkt had hij gewoon een trui aan, en dan zie je er werkelijk helemaal niks van terug.Moest denken aan wat er wel vaker geroepen wordt: tussen 10-15% bf ziet bijna iedereen hetzelfde eruit met kleding aan bij mannen.
Had trouwens ergens gelezen dat SS te weinig aan midden/bovenrug doet waardoor een muscle imbalance kan ontstaan. Hoe waar is dit? En welke oefeningen moet ik doen om dit te verhelpen?![]()
Ik denk dat het een redelijk zware training is. Wel een goeie, maar misschien moet je deze na een maand of twee afwisselen met iets anders. Zolang je het trekt niet natuurlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Workout A:
- Power clean 5x3
- (Front?) Squat 3x5
- Bench 3x5
- Overhead press 3x5
Workout B:
- Barbell row 3x10
- DB fly 3x10
- Weighted chin up 3x10
- Croc row 3x10
- Upright row 3x10
Workout C:
- Deadlift 5x1
- Box squat 3x5
- Power clean 5x3
- Bench 3x5
- Overhead press 3x5
Roept u maar. Doel is explosieve kracht en maximale kracht vergroten, ook een beetje massa pakken. Workout A is maandag, B woensdag, C vrijdag.
A is een training gericht op kracht opbouwen en explosieve kracht opbouwen. Ik twijfel nog of front squats beter zijn dan reguliere squats voor 'atleten'. Elliott Hulse beweert van wel, maar kwam hier een tijdje geleden een plausibel verhaal tegen waarom dit onzin zou zijn. Kan me wel voorstellen dat het beter voor je core kracht is.
Ik doe B een training gericht op hypertrofie om massa aan te zetten en m'n benen te laten herstellen van de maandag. Expres voor DB fly gekozen, omdat ik al twee keer een push beweging maak bij A en C.
Training C is een training om m'n CNS te trainen met de singles. Verder box squat, power clean en split squat zijn weer voor explosieve kracht.
Op- of aanmerkingen op m'n schema mogen ook natuurlijk.
Hier een interesant stukje over explosieve kracht en motor unit recruitment. http://www.t-nation.com/f(...)tor_unit_recruitment![]()
Train je voor een sport?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Workout A:
- Power clean 5x3
- (Front?) Squat 3x5
- Bench 3x5
- Overhead press 3x5
Workout B:
- Barbell row 3x10
- DB fly 3x10
- Weighted chin up 3x10
- Croc row 3x10
- Upright row 3x10
Workout C:
- Deadlift 5x1
- Box squat 3x5
- Power clean 5x3
- Bench 3x5
- Overhead press 3x5
Op- of aanmerkingen op m'n schema mogen ook natuurlijk.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Zal ergens tussen de 200 en 500 kcal liggen. Lijkt me zat om te herstellen. Gram eiwitten/kg lichaamsgewicht is ook dik in orde, eigenlijk een eiwit overschot eigenlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zegt natuurlijks niks zonder je onderhoud te weten. Hoe groot is dit overschot?
Hoe bevalt een warmtelamp je? Ligt er hier geloof ik ook een boven namelijk. Nooit geprobeerdJa klopt, behoorlijk zwaar ja. Lopen was niet zo'n feest vandaagquote:Op zondag 2 juni 2013 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat het een redelijk zware training is. Wel een goeie, maar misschien moet je deze na een maand of twee afwisselen met iets anders. Zolang je het trekt niet natuurlijk.
Hier een interesant stukje over explosieve kracht en motor unit recruitment. http://www.t-nation.com/f(...)tor_unit_recruitment. Ik ga dit zo'n 2,5 maand uitvoeren met over 5 weken een rustweek. Zal zo het stuk van t-nation lezen, thanks
Jup, voetbal. Inb4 'voetbal dan hoef je je benen niet te trainen'.quote:Legt meer de nadruk op je onderlichaam als het goed is.quote:"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Oh over die warmtelamp. Het helpt zeker, maar verwacht er niet al te veel van. Krijg er wel een beetje rode vlek van op de plek waar de lamp heeft geschenen, geen idee of dat schadelijk is o.i.d..quote:Op zondag 2 juni 2013 18:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zegt natuurlijks niks zonder je onderhoud te weten. Hoe groot is dit overschot?
Hoe bevalt een warmtelamp je? Ligt er hier geloof ik ook een boven namelijk. Nooit geprobeerd"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Snatch grip was Inderdaad meer onderlichaam door de grotere rom dacht ik. Maar wel ten koste van gewicht aangezien je met een grip met de handen dichter bij elkaar meer kan tillen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik doe nou trouwens sumo deadlift ipv gewone deadlift. Is er een reden dat ik de gewone in het schema zou moeten houden? Vind sumo namelijk veel fijner. Merk wel dat het meer mijn traps aanspreekt maar zijn er verder nog belangrijke verschillen?
Schema van DL dag ziet er nu zo uit:
Sumo Deadlifts
Romanian Deadlifts
Seated leg curl
Hanging leg raise
Moet nog goede oblique isolatie oefeningen hebben (lange tijd geen abs/obliques geisoleerd), heb vandaag standing side raises geprobeerd. Beviel opzich wel, jullie nog aanraders?
Moet sowieso ook alles qua setjes en reps ook maar duidelijk op papier zetten zodat ik een duidelijke lijn in mijn voortgang kan trekken ipv het maar uit mn hoofd te doen."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Wat zijn nu eigenlijk de meest effectieve buikspieroefeningen? Ik doe zelf A6W, maar het duurt een half uur, en ik heb eens een andere oefening gedaan waarbij ik het zelfde gevoel wat ik na de A6W heb, maar dan al na 6 minuten
Er moet een rood lampje bij je gaan branden als je ergens leest dat 1 spiergroep 30 minuten lang getraind moet worden.Confidence through competence![]()
Het is een combinatie van verschillende spiergroepen, inmiddels 20 reps en dan 3 series van 6 verschillende oefeningen, maar wil buikspieren het liefste 's morgens doen maar vind 30 minuten te lang (moet al vrij vroeg op, nog een half uur eerder lijkt me geen goed planquote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Er moet een rood lampje bij je gaan branden als je ergens leest dat 1 spiergroep 30 minuten lang getraind moet worden.), wat lijken jullie de beste oefeningen (in totaal <15 minuten)?
Mwa, dat doe je in een split ook. Borst, rug, benen enz. Mijn core workout is ook ongeveer een half uur. Hoewel ik dan wel m'n hele core doe. Abs, obliques en rug.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Er moet een rood lampje bij je gaan branden als je ergens leest dat 1 spiergroep 30 minuten lang getraind moet worden.![]()
Yep, dan 15 minuten doen. En het toevoegen aan je normale workout.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het is een combinatie van verschillende spiergroepen, inmiddels 20 reps en dan 3 series van 6 verschillende oefeningen, maar wil buikspieren het liefste 's morgens doen maar vind 30 minuten te lang, wat lijken jullie de beste oefeningen (in totaal <15 minuten)?![]()
Maar na 15 minuten A6W branden m'n spieren echt nog niet, en wil wel vooruitgang boeken natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, dan 15 minuten doen. En het toevoegen aan je normale workout.
Ervaringen met P90X?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Je spieren hoeven niet te branden om vooruitgang te boeken. Dat is broscience.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar na 15 minuten A6W branden m'n spieren echt nog niet, en wil wel vooruitgang boeken natuurlijk![]()
Ahh okeyquote:Op zondag 2 juni 2013 21:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope. Dat is fitness trouwens, dat hoort niet echt hier.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
ZetaOS als ik het me goed herinnerquote:Behulpzaam als een waterkraan.
Heb het maar in het fitness topic gepostquote:![]()
Twijfel tussen sportschool of thuis met zo'n programma, thuis is wel een stuk makkelijker natuurlijk (en vooral op de lange termijn goedkoper).Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Sportschool is op de lange termijn duurder, maar bied meer resultaten.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb het maar in het fitness topic gepost![]()
Twijfel tussen sportschool of thuis met zo'n programma, thuis is wel een stuk makkelijker natuurlijk (en vooral op de lange termijn goedkoper).
Thuis is goedkoper en tijdbesparend, maar bied mindere resultaten.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
F4F is 192 euro per jaar voor onbeperkt trainen. Stelt niks voor zelfs als je moet rondkomen van 266 euro in de maand zoals ik![]()
Ja ik betaal 60 per 3 maanden maar ik heb nog zo'n drankabonnement erbij wat eigenlijk niet boeiend is aangezien ik toch alleen maar water drink als ik in de sportschool ben.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
F4F is 192 euro voor onbeperkt trainen. Stelt niks voor zelfs als je moet rondkomen van 266 euro in de maand zoals ik
Rossoneri siamo noi.![]()
Just curious.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
F4F is 192 euro per jaar voor onbeperkt trainen. Stelt niks voor zelfs als je moet rondkomen van 266 euro in de maand zoals ik
Ik dacht dat AAS behoorlijk prijzig was?
Weet niet hoe duur een cycle is, maar al je vaste lasten en AAS met 266 wordt dat niet wat krap?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
200 euro inclusief nakuurquote:Op zondag 2 juni 2013 21:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Just curious.
Ik dacht dat AAS behoorlijk prijzig was?
Weet niet hoe duur een cycle is, maar al je vaste lasten en AAS met 266 wordt dat niet wat krap?
Heb een buffer van 800 euro toen ik nog werkte![]()
200 voor een kuur? Cycle jij 12 weken anavar ofzo?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
200 euro inclusief nakuur
De prijs voor test e en ana ligt niet zo heel ver meer uit elkaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
200 voor een kuur? Cycle jij 12 weken anavar ofzo?![]()
waarom werk je nu niet?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
200 euro inclusief nakuur
Winstmarge van 2 tot 3 keer de inkoopwaarde meestal. Weet niet of het voor roids ook geldt, maar is voor de meeste andere 'verboden middelen' wel het geval.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd hoeveel de dealers hierop verdienen"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Geen werk hier, in Rotterdam kan je altijd in de haven terechtquote:Niet zoveel als een drugsdealer maar er zijn ook een stuk minder risico's en de kans dat je geript wordt is klein en als de politie je oppakt is de kans groot dat je er met een voorwaardelijke straf vanaf komt.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd hoeveel de dealers hierop verdienen
Die UGs verkopen het nooit zelf, Ik denk dat de meeste handelaren inkopen voor rond de 30 euro en verkopen voor 40. Best bijzonder hoe oud die UGs zijn en nog nooit zijn ze opgerold. Hoor ook verhalen dat je het niet in je hoofd moet halen je eigen UG te beginnen aangezien je dan in elkaar geslagen wordt omdat de bestaande UGs allemaal prijsafspraken hebben
Maar de Nederlandse justitie geeft ook maar weinig om anabolenhandel in tegenstelling tot de Belgische die nu zelfs razzia's in sportscholen heeft.
Je zou er een heel boek over kunnen schrijven maar in het verleden zijn er journalisten bedreigt en in elkaar geslagen om dat ze diep zochten. Zelfs een keer een bekende bodybuilder geklapt omdat hij een wedstrijd wou organiseren zonder de toestemming van de UGs trainer van Badr Hari was hier ook bij betrokken![]()
Wat is UG? Ik ben noob wat betreft AAS verwante zaken.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Geen werk hier, in Rotterdam kan je altijd in de haven terecht
[..]
Niet zoveel als een drugsdealer maar er zijn ook een stuk minder risico's en de kans dat je geript wordt is klein en als de politie je oppakt is de kans groot dat je er met een voorwaardelijke straf vanaf komt.
Die UGs verkopen het nooit zelf, Ik denk dat de meeste handelaren inkopen voor rond de 30 euro en verkopen voor 40. Best bijzonder hoe oud die UGs zijn en nog nooit zijn ze opgerold. Hoor ook verhalen dat je het niet in je hoofd moet halen je eigen UG te beginnen aangezien je dan in elkaar geslagen wordt omdat de bestaande UGs allemaal prijsafspraken hebben
Maar de Nederlandse justitie geeft ook maar weinig om anabolenhandel in tegenstelling tot de Belgische die nu zelfs razzia's in sportscholen heeft.
Je zou er een heel boek over kunnen schrijven maar in het verleden zijn er journalisten bedreigt en in elkaar geslagen om dat ze diep zochten. Zelfs een keer een bekende bodybuilder geklapt omdat hij een wedstrijd wou organiseren zonder de toestemming van de UGs trainer van Badr Hari was hier ook bij betrokkenwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Underground Lab, de AAS producent. Nederland heeft er iets van 5quote:Op zondag 2 juni 2013 22:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is UG? Ik ben noob wat betreft AAS verwante zaken.![]()
Beetje breaking bad.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Underground Lab, de AAS producent. Nederland heeft er iets van 5
Forum Opties Forumhop: Hop naar: