Okee succes. Je doel is geleidelijk zwaardere gewichten pakken en geleidelijk zwaarder worden op de weegschaal. Mocht dit niet gebeuren de eerste maanden, dan weet je dat je iets fout doet en er iets moet veranderen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:00 schreef Ryoku het volgende:
[..]
halfvolle producten scheelt het 100 kcal meer en met volle producten over de 200 kcal meer. Ook een goede aanvulling
Hiermee red ik het wel. Bedankt voor de hulp!
Zelfde rep/set range als je voor andere oefeningen aanhoudt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef _-_ het volgende:
Ik heb voor zowel Pull ups en Chin ups de 15 reps bereikt dus ik ga gewicht toevoegen. Hoeveel reps moet ik aanhouden, zat zelf aan 8 te denken?
3*5 Dus? Wilde namelijk ook een beetje uithoudingsvermogen trainen voor pull ups en chin ups. Wil er ooit nog wel is 50 proberen ofzo ^.^quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfde rep/set range als je voor andere oefeningen aanhoudt?
Voor uithoudingsvermogen 12 -15 reps.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef _-_ het volgende:
[..]
3*5 Dus? Wilde namelijk ook een beetje uithoudingsvermogen trainen voor pull ups en chin ups. Wil er ooit nog wel is 50 proberen ofzo ^.^
Prima UIquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit:
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon klein opslaan toch.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Prima UI
[ afbeelding ]
Hoe zorg ik dat ik dit gifje opsla zonder dat het te groot is, weet iemand dat?
Deloaden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:25 schreef esv7 het volgende:
3x gefaald op 50kg powerclean net, hoop die maandag wel te halen. Na het powercleanen de military press doen is ook geen succses, 40kg lukte niet eens goed. En heb meer last van mijn handen dan met deadliften.
pssst, zal ik je een geheimpje vertellen? die voedingssupps werken helemaal niet, is allemaal om je geld uit je zakken te kloppenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef Ryoku het volgende:
30 gram whey (zonder smaak) met gewoon water
Deadlift/Powerclean moet je altijd op het einde doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:25 schreef esv7 het volgende:
3x gefaald op 50kg powerclean net, hoop die maandag wel te halen. Na het powercleanen de military press doen is ook geen succses, 40kg lukte niet eens goed. En heb meer last van mijn handen dan met deadliften.
Je gains sowieso, waarom denk je dat al die mensen kurenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:06 schreef MrGuma het volgende:
In hoeverre beinvloedt een laag testosteron level je immuunsysteem &/of gains?
Als je test plat ligt kan je weinig tot geen gains maken. Mensen na een injectiekuur moeten altijd 3-4 maanden wachten voordat hun test weer normaal is en kunnen in die tijd alleen maar onderhoudenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:06 schreef MrGuma het volgende:
In hoeverre beinvloedt een laag testosteron level je immuunsysteem &/of gains?
ja, je immuunsysteem wordt afgebroken bij te lage test, je kan beter die bejaarden een testo zetten, dan een griepspuit met 300 virussen erin.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:11 schreef MrGuma het volgende:
Hmm oke, duidelijk. En wordt je immuunsysteem of andere processen er door beinvloedt?
weet google ook weer, wat je allemaal vreet of je op dieet bent, enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://thenextweb.com/goo(...)paign=social%20media
Nice, Pyros Dimmas ben ik al vaker tegengekomen in video's jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:18 schreef 1517 het volgende:
[..]
De eerste keer zal het allemaal een beetje onwennig zijn omdat de kans groot is dat je van langzame oefeningen komt. Voel rustig aan of het redelijk voelt en of het wel wat voor je is.
Je moet proberen niet actief springen met de stang. Je strekt heup en de trekt lang door en vervolgens herpositioneer je je voeten. Het ziet er uit als springen maar als je je lichaam het commando geeft om te springen is de kans groot om de spanning van je rug te verliezen.
Hier onder een video van Pyrros Dimas met prachtige techniek op de power clean. Probeer alleen wat minder je hoofd en nek naar achteren te gooien boven aan de 2nd pull. Je ziet dat hij langzaam pullt tot boven de knie. Vanaf boven de knie versnelt en halverwege dijbeen explodeert waardoor bij op zn tenen komt en dan BEM. Zijn voeten naar de zijkant verplaatst om de stang te ontvangen.
Op :57 zie je een mooie powerclean al mag hij nog een tikketje aggresiever. Je ziet dat ze rugspanning goed vast houd en dan volledig strekt en explodeert om vervolgens snel de ellebogen er onder te draaien.
En op 0:48 zie je een ook een aardige powerclean
Ergens tussen het begin en eind van je workout denk ik zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef slacker_nl het volgende:
TT is owner. Ik wil die oefening nog steeds in m'n schema duwen, maar weet niet waar/wanneer/hoe
het beste is hoe je lichaam erop reageert, dus beide uit proberen voor 2 maanden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:04 schreef slacker_nl het volgende:
Heren, ik zit een beetje klem. Ik wil een nieuw schema en ben er niet uit wat ik wil, graag jullie kijk erop.
Weekindeling:
Zo - Rust
Ma - <iets>
Di - hardlopen
Wo - Rust
Do - <iets>
Vr - Rust
Za - <iets>
Ik wil hetvolgende absoluut in m'n schema hebben:
* back squat
* front squat
* overhead squat
* lunges
* ohp
* deadlift
* romanian deadlift
* bor
* bp
* dips
* chin ups
Ik twijfel enorm over een split of een FB schema. Op maandag wil ik eigenlijk zo min mogelijk benen doen, op de do/za wel gewoon. En zat zelf te denken om zaterdag gewoon de benen echt af te matten en donderdag vooral de focus (voor benen iig) op techniek. Hints, tips, meningen zijn meer dan welkom, want ik twijfel echt al een tijd over wat het beste, slimste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |