Mwa, dat doe je in een split ook. Borst, rug, benen enz. Mijn core workout is ook ongeveer een half uur. Hoewel ik dan wel m'n hele core doe. Abs, obliques en rug.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Er moet een rood lampje bij je gaan branden als je ergens leest dat 1 spiergroep 30 minuten lang getraind moet worden.
Yep, dan 15 minuten doen. En het toevoegen aan je normale workout.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het is een combinatie van verschillende spiergroepen, inmiddels 20 reps en dan 3 series van 6 verschillende oefeningen, maar wil buikspieren het liefste 's morgens doen maar vind 30 minuten te lang, wat lijken jullie de beste oefeningen (in totaal <15 minuten)?
Maar na 15 minuten A6W branden m'n spieren echt nog niet, en wil wel vooruitgang boeken natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, dan 15 minuten doen. En het toevoegen aan je normale workout.
Je spieren hoeven niet te branden om vooruitgang te boeken. Dat is broscience.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar na 15 minuten A6W branden m'n spieren echt nog niet, en wil wel vooruitgang boeken natuurlijk
Ahh okeyquote:Op zondag 2 juni 2013 21:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope. Dat is fitness trouwens, dat hoort niet echt hier.
ZetaOS als ik het me goed herinnerquote:
Heb het maar in het fitness topic gepostquote:
Sportschool is op de lange termijn duurder, maar bied meer resultaten.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb het maar in het fitness topic gepost![]()
Twijfel tussen sportschool of thuis met zo'n programma, thuis is wel een stuk makkelijker natuurlijk (en vooral op de lange termijn goedkoper).
Ja ik betaal 60 per 3 maanden maar ik heb nog zo'n drankabonnement erbij wat eigenlijk niet boeiend is aangezien ik toch alleen maar water drink als ik in de sportschool ben.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
F4F is 192 euro voor onbeperkt trainen. Stelt niks voor zelfs als je moet rondkomen van 266 euro in de maand zoals ik
Just curious.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
F4F is 192 euro per jaar voor onbeperkt trainen. Stelt niks voor zelfs als je moet rondkomen van 266 euro in de maand zoals ik
200 euro inclusief nakuurquote:Op zondag 2 juni 2013 21:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Just curious.
Ik dacht dat AAS behoorlijk prijzig was?
Weet niet hoe duur een cycle is, maar al je vaste lasten en AAS met 266 wordt dat niet wat krap?
200 voor een kuur? Cycle jij 12 weken anavar ofzo?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
200 euro inclusief nakuur
Heb een buffer van 800 euro toen ik nog werkte
De prijs voor test e en ana ligt niet zo heel ver meer uit elkaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
200 voor een kuur? Cycle jij 12 weken anavar ofzo?
waarom werk je nu niet?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
200 euro inclusief nakuur
Heb een buffer van 800 euro toen ik nog werkte
Winstmarge van 2 tot 3 keer de inkoopwaarde meestal. Weet niet of het voor roids ook geldt, maar is voor de meeste andere 'verboden middelen' wel het geval.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd hoeveel de dealers hierop verdienen
Geen werk hier, in Rotterdam kan je altijd in de haven terechtquote:
Niet zoveel als een drugsdealer maar er zijn ook een stuk minder risico's en de kans dat je geript wordt is klein en als de politie je oppakt is de kans groot dat je er met een voorwaardelijke straf vanaf komt.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd hoeveel de dealers hierop verdienen
Wat is UG? Ik ben noob wat betreft AAS verwante zaken.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Geen werk hier, in Rotterdam kan je altijd in de haven terecht
[..]
Niet zoveel als een drugsdealer maar er zijn ook een stuk minder risico's en de kans dat je geript wordt is klein en als de politie je oppakt is de kans groot dat je er met een voorwaardelijke straf vanaf komt.
Die UGs verkopen het nooit zelf, Ik denk dat de meeste handelaren inkopen voor rond de 30 euro en verkopen voor 40. Best bijzonder hoe oud die UGs zijn en nog nooit zijn ze opgerold. Hoor ook verhalen dat je het niet in je hoofd moet halen je eigen UG te beginnen aangezien je dan in elkaar geslagen wordt omdat de bestaande UGs allemaal prijsafspraken hebben
Maar de Nederlandse justitie geeft ook maar weinig om anabolenhandel in tegenstelling tot de Belgische die nu zelfs razzia's in sportscholen heeft.
Je zou er een heel boek over kunnen schrijven maar in het verleden zijn er journalisten bedreigt en in elkaar geslagen om dat ze diep zochten. Zelfs een keer een bekende bodybuilder geklapt omdat hij een wedstrijd wou organiseren zonder de toestemming van de UGs trainer van Badr Hari was hier ook bij betrokken
Underground Lab, de AAS producent. Nederland heeft er iets van 5quote:Op zondag 2 juni 2013 22:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is UG? Ik ben noob wat betreft AAS verwante zaken.
Beetje breaking bad.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Underground Lab, de AAS producent. Nederland heeft er iets van 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |