tijm rozemarijn zoutquote:Op zondag 2 juni 2013 15:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand nog tips voor kruiden die je op kip kan doen? ben die pittige kruiden een beetje zat
Een goede post-workout shake misschienquote:Op zondag 2 juni 2013 16:34 schreef Push. het volgende:
Iemand tips voor sneller herstel? Heb altijd vrij lang last van spierpijn, circa 3 dagen voordat het helemaal weg is, maar wil elke training gewoon voluit gaan.
Veel eten en genoeg slapenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:34 schreef Push. het volgende:
Iemand tips voor sneller herstel? Heb altijd vrij lang last van spierpijn, circa 3 dagen voordat het helemaal weg is, maar wil elke training gewoon voluit gaan.
Hoe ziet je schema er uit? Als je consequent de zelfde oefeningen uitvoert zal spierpijn vanzelf verminderen of verdwijnen. Wanneer mensen klagen over spierpijn is het bijna altijd zo dat schema's om de 6-8 weken gewijzigd worden en ze een crapload aan high-rep isolatie doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:34 schreef Push. het volgende:
probeer je stofwisseling omhoog te krijgenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe ziet je schema er uit? Als je consequent de zelfde oefeningen uitvoert zal spierpijn vanzelf verminderen of verdwijnen. Wanneer mensen klagen over spierpijn is het bijna altijd zo dat schema's om de 6-8 weken gewijzigd worden en ze een crapload aan high-rep isolatie doen.
De laatste keer dat ik spierpijn kreeg van kracht training is 3 maanden geleden...
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een goede post-workout shake misschien? Verder misschien een cooling down na het trainen (al weet ik niet of dit ook voor krachttraining van toepassing is).
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Veel eten en genoeg slapen8u per nacht.
Merk wel dat spierpijn ook wel persoonlijk is. Had t vroeger nooit in de rug gehad. Later wel ineens. Nu nog bijna nooit op rug en borst na
Workout A:quote:Op zondag 2 juni 2013 17:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe ziet je schema er uit? Als je consequent de zelfde oefeningen uitvoert zal spierpijn vanzelf verminderen of verdwijnen. Wanneer mensen klagen over spierpijn is het bijna altijd zo dat schema's om de 6-8 weken gewijzigd worden en ze een crapload aan high-rep isolatie doen.
De laatste keer dat ik spierpijn kreeg van kracht training is 3 maanden geleden...
Zegt natuurlijks niks zonder je onderhoud te weten. Hoe groot is dit overschot?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik eet 3500-4100 kcal per dag. En slaap minstens 8 uur per nacht, vaak meer.
Dit is een van de eerste dagen van dit schema inderdaad. Maar heb er altijd al last van gehad. Toen ik SS deed was het ook altijd raak.. Gebruik nu een warmtelamp op de pijnlijkste plekken, dus voor de upper en middle traps en hamstrings. Heeft stretchen zin op dagen dat je niet traint om de spierpijn te verminderen?
Op- of aanmerkingen op m'n schema mogen ook natuurlijk.
Ik denk dat het een redelijk zware training is. Wel een goeie, maar misschien moet je deze na een maand of twee afwisselen met iets anders. Zolang je het trekt niet natuurlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Workout A:
- Snatch grip deadlift 3x5
- Power clean 5x3
- (Front?) Squat 3x5
- Bench 3x5
- Overhead press 3x5
Workout B:
- Barbell row 3x10
- DB fly 3x10
- Weighted chin up 3x10
- Weighted chest dip 3x10
- Croc row 3x10
- Upright row 3x10
- Evt bicep isolatie/tricep isolatie 3x10
Workout C:
- Deadlift 5x1
- Box squat 3x5
- Power clean 5x3
- Bulgarian split squat 3x5
- Bench 3x5
- Overhead press 3x5
Roept u maar. Doel is explosieve kracht en maximale kracht vergroten, ook een beetje massa pakken. Workout A is maandag, B woensdag, C vrijdag.
A is een training gericht op kracht opbouwen en explosieve kracht opbouwen. Ik twijfel nog of front squats beter zijn dan reguliere squats voor 'atleten'. Elliott Hulse beweert van wel, maar kwam hier een tijdje geleden een plausibel verhaal tegen waarom dit onzin zou zijn. Kan me wel voorstellen dat het beter voor je core kracht is.
Ik doe B een training gericht op hypertrofie om massa aan te zetten en m'n benen te laten herstellen van de maandag. Expres voor DB fly gekozen, omdat ik al twee keer een push beweging maak bij A en C.
Training C is een training om m'n CNS te trainen met de singles. Verder box squat, power clean en split squat zijn weer voor explosieve kracht.
Dit is een van de eerste dagen van dit schema inderdaad. Maar heb er altijd al last van gehad. Toen ik SS deed was het ook altijd raak.. Gebruik nu een warmtelamp op de pijnlijkste plekken, dus voor de upper en middle traps en hamstrings. Heeft stretchen zin op dagen dat je niet traint om de spierpijn te verminderen?
Train je voor een sport?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Workout A:
- Snatch grip deadlift 3x5
- Power clean 5x3
- (Front?) Squat 3x5
- Bench 3x5
- Overhead press 3x5
Workout B:
- Barbell row 3x10
- DB fly 3x10
- Weighted chin up 3x10
- Weighted chest dip 3x10
- Croc row 3x10
- Upright row 3x10
- Evt bicep isolatie/tricep isolatie 3x10
Workout C:
- Deadlift 5x1
- Box squat 3x5
- Power clean 5x3
- Bulgarian split squat 3x5
- Bench 3x5
- Overhead press 3x5
Roept u maar. Doel is explosieve kracht en maximale kracht vergroten, ook een beetje massa pakken. Workout A is maandag, B woensdag, C vrijdag.
A is een training gericht op kracht opbouwen en explosieve kracht opbouwen. Ik twijfel nog of front squats beter zijn dan reguliere squats voor 'atleten'. Elliott Hulse beweert van wel, maar kwam hier een tijdje geleden een plausibel verhaal tegen waarom dit onzin zou zijn. Kan me wel voorstellen dat het beter voor je core kracht is.
Ik doe B een training gericht op hypertrofie om massa aan te zetten en m'n benen te laten herstellen van de maandag. Expres voor DB fly gekozen, omdat ik al twee keer een push beweging maak bij A en C.
Training C is een training om m'n CNS te trainen met de singles. Verder box squat, power clean en split squat zijn weer voor explosieve kracht.
Zal ergens tussen de 200 en 500 kcal liggen. Lijkt me zat om te herstellen. Gram eiwitten/kg lichaamsgewicht is ook dik in orde, eigenlijk een eiwit overschot eigenlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zegt natuurlijks niks zonder je onderhoud te weten. Hoe groot is dit overschot?
Hoe bevalt een warmtelamp je? Ligt er hier geloof ik ook een boven namelijk. Nooit geprobeerd
Ja klopt, behoorlijk zwaar ja. Lopen was niet zo'n feest vandaagquote:Op zondag 2 juni 2013 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat het een redelijk zware training is. Wel een goeie, maar misschien moet je deze na een maand of twee afwisselen met iets anders. Zolang je het trekt niet natuurlijk.
Hier een interesant stukje over explosieve kracht en motor unit recruitment. http://www.t-nation.com/f(...)tor_unit_recruitment
Jup, voetbal. Inb4 'voetbal dan hoef je je benen niet te trainen'.quote:
Legt meer de nadruk op je onderlichaam als het goed is.quote:
Oh over die warmtelamp. Het helpt zeker, maar verwacht er niet al te veel van. Krijg er wel een beetje rode vlek van op de plek waar de lamp heeft geschenen, geen idee of dat schadelijk is o.i.d..quote:Op zondag 2 juni 2013 18:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zegt natuurlijks niks zonder je onderhoud te weten. Hoe groot is dit overschot?
Hoe bevalt een warmtelamp je? Ligt er hier geloof ik ook een boven namelijk. Nooit geprobeerd
Het is een combinatie van verschillende spiergroepen, inmiddels 20 reps en dan 3 series van 6 verschillende oefeningen, maar wil buikspieren het liefste 's morgens doen maar vind 30 minuten te lang (moet al vrij vroeg op, nog een half uur eerder lijkt me geen goed planquote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Er moet een rood lampje bij je gaan branden als je ergens leest dat 1 spiergroep 30 minuten lang getraind moet worden.
Mwa, dat doe je in een split ook. Borst, rug, benen enz. Mijn core workout is ook ongeveer een half uur. Hoewel ik dan wel m'n hele core doe. Abs, obliques en rug.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Er moet een rood lampje bij je gaan branden als je ergens leest dat 1 spiergroep 30 minuten lang getraind moet worden.
Yep, dan 15 minuten doen. En het toevoegen aan je normale workout.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het is een combinatie van verschillende spiergroepen, inmiddels 20 reps en dan 3 series van 6 verschillende oefeningen, maar wil buikspieren het liefste 's morgens doen maar vind 30 minuten te lang, wat lijken jullie de beste oefeningen (in totaal <15 minuten)?
Maar na 15 minuten A6W branden m'n spieren echt nog niet, en wil wel vooruitgang boeken natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, dan 15 minuten doen. En het toevoegen aan je normale workout.
Je spieren hoeven niet te branden om vooruitgang te boeken. Dat is broscience.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar na 15 minuten A6W branden m'n spieren echt nog niet, en wil wel vooruitgang boeken natuurlijk
Ahh okeyquote:Op zondag 2 juni 2013 21:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope. Dat is fitness trouwens, dat hoort niet echt hier.
ZetaOS als ik het me goed herinnerquote:
Heb het maar in het fitness topic gepostquote:
Sportschool is op de lange termijn duurder, maar bied meer resultaten.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb het maar in het fitness topic gepost![]()
Twijfel tussen sportschool of thuis met zo'n programma, thuis is wel een stuk makkelijker natuurlijk (en vooral op de lange termijn goedkoper).
Ja ik betaal 60 per 3 maanden maar ik heb nog zo'n drankabonnement erbij wat eigenlijk niet boeiend is aangezien ik toch alleen maar water drink als ik in de sportschool ben.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
F4F is 192 euro voor onbeperkt trainen. Stelt niks voor zelfs als je moet rondkomen van 266 euro in de maand zoals ik
Just curious.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
F4F is 192 euro per jaar voor onbeperkt trainen. Stelt niks voor zelfs als je moet rondkomen van 266 euro in de maand zoals ik
200 euro inclusief nakuurquote:Op zondag 2 juni 2013 21:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Just curious.
Ik dacht dat AAS behoorlijk prijzig was?
Weet niet hoe duur een cycle is, maar al je vaste lasten en AAS met 266 wordt dat niet wat krap?
200 voor een kuur? Cycle jij 12 weken anavar ofzo?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
200 euro inclusief nakuur
Heb een buffer van 800 euro toen ik nog werkte
De prijs voor test e en ana ligt niet zo heel ver meer uit elkaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
200 voor een kuur? Cycle jij 12 weken anavar ofzo?
waarom werk je nu niet?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
200 euro inclusief nakuur
Heb een buffer van 800 euro toen ik nog werkte
Winstmarge van 2 tot 3 keer de inkoopwaarde meestal. Weet niet of het voor roids ook geldt, maar is voor de meeste andere 'verboden middelen' wel het geval.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd hoeveel de dealers hierop verdienen
Geen werk hier, in Rotterdam kan je altijd in de haven terechtquote:
Niet zoveel als een drugsdealer maar er zijn ook een stuk minder risico's en de kans dat je geript wordt is klein en als de politie je oppakt is de kans groot dat je er met een voorwaardelijke straf vanaf komt.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd hoeveel de dealers hierop verdienen
Wat is UG? Ik ben noob wat betreft AAS verwante zaken.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Geen werk hier, in Rotterdam kan je altijd in de haven terecht
[..]
Niet zoveel als een drugsdealer maar er zijn ook een stuk minder risico's en de kans dat je geript wordt is klein en als de politie je oppakt is de kans groot dat je er met een voorwaardelijke straf vanaf komt.
Die UGs verkopen het nooit zelf, Ik denk dat de meeste handelaren inkopen voor rond de 30 euro en verkopen voor 40. Best bijzonder hoe oud die UGs zijn en nog nooit zijn ze opgerold. Hoor ook verhalen dat je het niet in je hoofd moet halen je eigen UG te beginnen aangezien je dan in elkaar geslagen wordt omdat de bestaande UGs allemaal prijsafspraken hebben
Maar de Nederlandse justitie geeft ook maar weinig om anabolenhandel in tegenstelling tot de Belgische die nu zelfs razzia's in sportscholen heeft.
Je zou er een heel boek over kunnen schrijven maar in het verleden zijn er journalisten bedreigt en in elkaar geslagen om dat ze diep zochten. Zelfs een keer een bekende bodybuilder geklapt omdat hij een wedstrijd wou organiseren zonder de toestemming van de UGs trainer van Badr Hari was hier ook bij betrokken
Underground Lab, de AAS producent. Nederland heeft er iets van 5quote:Op zondag 2 juni 2013 22:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is UG? Ik ben noob wat betreft AAS verwante zaken.
Beetje breaking bad.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Underground Lab, de AAS producent. Nederland heeft er iets van 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |