haha, hebben we allemaal wel eens, morgen is dat wegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is dit?
Net benentraining gehad...
Ik wil snel naar het aanrecht lopen (was tussendoor in gesprek) en flikker op mijn muil..... failure in mijn benen.
Ik sta net op uit de stoel, en ik zak letterlijk op mijn knie op de grond...
DAFUQ?
Dat vind ik hel knap idd. Mensen die niet volledig bij de bakken neer gaan zitten als zo iets dramatisch gebeurd. Alleen voor zo een boom van een vent vind ik 226dl en 496 totaal een beetje tegen vallen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:12 schreef McNulty het volgende:
Van 6 meter hoogte op je voeten neervallen, botten breken, te horen krijgen dat je nooit meer zal lopen en uiteindelijk een total halen van 496 kg met een deadlift van 226 kg.
http://startingstrength.com/articles/brian_jones_story.pdf
Total Recall van onze Arnold. Een beetje voor de motivatiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:15 schreef daeh het volgende:
[..]
Gevonden, morgen maar eens even voor gaan zitten. Bedankt!
Omfg dit kan niet goed zijn ijzerbroeder. Klinkt als een typisch geval van aanstelleritus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is dit?
Ik wil snel naar het aanrecht lopen (was tussendoor in gesprek) en flikker op mijn muil..... failure in mijn benen.
DAFUQ?
Pas maar op, heeft een.maatje van me ook gehad. Had al een tijdje last van zn kuit en zakte ook zo door zn hoeven. Moest accuut geopereerd worden, hele kuit van boven tot onder opengesneden, zon 10 cm diep. Ligt nu nog steeds in het ziekenhuis met een soort van veter door die wond die elke dag eem stukje verder aangdtrokken moet worden zodat de wond dicht kan groeien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is dit?
DAFUQ?
Is het anders dan een spierkramp?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb de laatste 2-3 trainingen last van mijn rectus abdominus aan de linkerkant naast mijn navel. Een soort rare steek/ trekkerig gevoel en is iets harder dan het "blokje" aan de andere kant. Vooral met gestrekte oefeningen zoals militairy press en push-ups heb ik er last van. Wat zou het kunnen zijn?
Nog iets bijzonders gedaan? Bijv. Intensiteit hoger, andere oefening of een klap/stoot gekregen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb de laatste 2-3 trainingen last van mijn rectus abdominus aan de linkerkant naast mijn navel. Een soort rare steek/ trekkerig gevoel en is iets harder dan het "blokje" aan de andere kant. Vooral met gestrekte oefeningen zoals militairy press en push-ups heb ik er last van. Wat zou het kunnen zijn?
Misschien een verkeerde balans in de spiergroepen? Mijn broer heeft een tijd met buikspierklachten rondgelopen en dat lag aan het feit dat zijn onderrug onderontwikkeld was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:56 schreef Questular het volgende:
Ik heb hetzelfde, loop er al een tijdje mee rond, naar het ziekenhuis gegaan voor een echo gelukkig niks raars op te zien. En elke keer als het weg lijkt te zijn en ik maak een verkeerde beweging komt het terug.
Ik denk dat dat het ook is, ik heb sinds september vorig jaar zooltjes in mn schoenen omdat mn rechter ben 1,5/2 cm korter is. Na die zooltjes is de "ellende" begonnen. Pijn aan mn heupen, benen, rug, puur omdat mn hele lichaam een andere houding is gaan aanemen na jaren scheef te hebben gestaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:59 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde balans in de spiergroepen? Mijn broer heeft een tijd met buikspierklachten rondgelopen en dat lag aan het feit dat zijn onderrug onderontwikkeld was.
Niets dan respect inderdaad.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:12 schreef McNulty het volgende:
Van 6 meter hoogte op je voeten neervallen, botten breken, te horen krijgen dat je nooit meer zal lopen en uiteindelijk een total halen van 496 kg met een deadlift van 226 kg.
http://startingstrength.com/articles/brian_jones_story.pdf
geen idee echt niet maar het voelt heel raar maar niet echt inwendig heel oppervlakkig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is het anders dan een spierkramp?
Spierkramp in je buikspieren kunnen echt heel erg kut voelen.
Heb je al een squatrack?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat is dit?
DAFUQ?
Je moet juist de heupen naar voren duwen. Op die manier span je zowel de bil- als buikspieren aan en sta je in een rechte lijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
geen idee echt niet maar het voelt heel raar maar niet echt inwendig heel oppervlakkig.
@verbosity, ik doe sinds 2/3 weken 3 keer per week push-ups misschien ligt het daaraan? Ik let wel op mijn form, billen goed omhooghouden zodat het niet te belastend is voor mijn onderrug, buikspieren aanspannen.
Als er 48 uur tussen beide trainingen zit kan je gerust weer trainen. Tenzij de pijn te erg is.Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:24 schreef Doublepain het volgende:
Heb een vraagje, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik spierpijn heb in mijn bovenrug..
Is het slim om nu mijn schouders te trainen?
Jij bent toch fysiotherapeut?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je moet juist de heupen naar voren duwen. Op die manier span je zowel de bil- als buikspieren aan en sta je in een rechte lijn.
Maar je hebt een verhoogde tonus in je buik spier. Kan dus door een inspanning komen, houding of een klap etc.
Masseren of foam rollen kan hierbij helpen.
Ik gisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Pastapipos het volgende:
Wie uit deze chat heeft mij reps gegeven op bb.com?
Nog iemand uit deze chat:quote:
quote:Oh lawd, ik herken je naam en je avi van FOK. Greotjens van een semi-mede FOK BB reeks'er.
Ja ik ga niet als een soort boogje staan hoor. Maar niet dat mijn heupen bijna op de grond komen en alles op mijn onderrug terecht komt... Ik heb de eerste keer dat ik ze deed laten checken door een gepensioeneerde PT'er en die zei dat ik het goed deed. Kan best dat ik een verkeerde beweging heb gemaakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je moet juist de heupen naar voren duwen. Op die manier span je zowel de bil- als buikspieren aan en sta je in een rechte lijn.
Maar je hebt een verhoogde tonus in je buik spier. Kan dus door een inspanning komen, houding of een klap etc.
Masseren of foam rollen kan hierbij helpen.
Het was van gisterenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als er 48 uur tussen beide trainingen zit kan je gerust weer trainen. Tenzij de pijn te erg is.Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |