kalm aan beginnen, in het begin heb je met squat best een snelle progressie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Thanks hier heb ik wat aan! Squat is inderdaad verekte zwaar, niet eens zozeer in je benen maar dus meer doordat het 'overal' pijn begon te doen moest ik stoppen.
Okey! Ik ben ook begonnen, er valt veel vooruitgang te boeken (na een paar pull ups krijg ik m'n lichaam letterlijk niet meer omhoogquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:08 schreef seto het volgende:
Ja meeste mensen hier doen wel chin/pullups en dips in hun schema.
Niet zo raar hoor, pull ups zijn best zwaar. Vooral als je wat langer/zwaarder bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey! Ik ben ook begonnen, er valt veel vooruitgang te boeken (na een paar pull ups krijg ik m'n lichaam letterlijk niet meer omhoog)
Ik ben tegen de 1.80 en weeg 60 kilo, aan het gewicht kan 't niet liggen denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:21 schreef seto het volgende:
[..]
Niet zo raar hoor, pull ups zijn best zwaar. Vooral als je wat langer/zwaarder bent.
mooie site!quote:
Das niet erg, heeft wat tijd nodig maar het komt wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey! Ik ben ook begonnen, er valt veel vooruitgang te boeken (na een paar pull ups krijg ik m'n lichaam letterlijk niet meer omhoog)
gisteren feestje, dus cheat dayquote:
Okeyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das niet erg, heeft wat tijd nodig maar het komt wel.
quote:
Abs kan elke dag vriend.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trouwens, stel dat je je abs op maandagavond compleet kapotmaakt met een genadeloze 10+ minuten non-stop random leg raises etc. Zijn ze (na een beetje gewenning) dan weer helemaal ready-to-go voor de deadlifts op woensdagavond?
nope, als je ze kapot maakt 2 weken herstel, dus gewoon rustig elke dag abs doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trouwens, stel dat je je abs op maandagavond compleet kapotmaakt met een genadeloze 10+ minuten non-stop random leg raises etc. Zijn ze (na een beetje gewenning) dan weer helemaal ready-to-go voor de deadlifts op woensdagavond?
komt heel erg in de buurt van mij, ook precies 2 maanden ss nu:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:20 schreef _-_ het volgende:
Gelukkig drink ik nauwelijks en met het eten daar moet het wel goed komen. Nu ik toch op vakantie ga, results na 2 maanden liften:
Ben 1 a 2 kg aangekomen. Als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden met mijn results.
60 kg, 176 cm.
5RM:
Squat:
40-->75
Deadlift:
50-->95
OHP
20-->37.5
Bench Press
40-->57.5
Pull ups max
2-->15
Nu, 3*5 met 5 kg
Chin ups max:
3-->15
Nu, 3*5 met 7.5 kg
Heb precies mijn doelen bereikt, namelijk novice halen: http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html
maar dan voor 5RM ipv 1RM. Ik kan alleen niet meer zomaar 2.5kg bij mijn bench en OHP elke workout doen. Alhoewel ik denk dat het meer aan mijn techniek ligt, zeker bij de OHP.
Ja, of met theezakjes. Squatten is wel lastig op een gegeven moment met dumbells overigens (als het op je schouders moet rusten).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:22 schreef Susteren het volgende:
Kun je eigenlijk barbell oefeningen ook met dumbbells doen?
Thx!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, of met theezakjes. Squatten is wel lastig op een gegeven moment met dumbells overigens (als het op je schouders moet rusten).
Noten snacken, tikt wel aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef Susteren het volgende:
Damn, meer eten is veel lastiger dan dat ik dacht. Zit na een normale portie avondeten al vol, maar met ongeveer een kwart extra krijg ik niks meer door m'n strot
Jaa heb ontdekt dat pindakaas best een goede weight gainer is, smeer het sinds kort extra dik 's morgens en 's middagsquote:
Toen ik bulkte deed ik vaak;quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jaa heb ontdekt dat pindakaas best een goede weight gainer is, smeer het sinds kort extra dik 's morgens en 's middags
Thx! Jammer dat ik geen blender heb, maarja kan die dingen ook gewoon los eten natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Toen ik bulkte deed ik vaak;
Melk
Whey eiwit poeder
havermout
banaan
eventueel eetlepel pindakaas
Alles blenden en dan heb je aardige bulkshake
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thx! Jammer dat ik geen blender heb, maarja kan die dingen ook gewoon los eten natuurlijk![]()
Banaan, zitten daar ook veel calorien in?
Dan bedoel ik whey mixen met water in een shaker, havermout met melk, banaan los en pindakaas gewoon etenquote:
Pindakaas op de banaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dan bedoel ik whey mixen met water in een shaker, havermout met melk, banaan los en pindakaas gewoon eten
't kan aan mij liggen maar volgens mij zijn die dingen los bij xxl of b&f een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.powersupplemen(...)ac810133565caeb7cbc9
Bro tip maybe?
Swollenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Susteren het volgende:
Vandaag trouwens m'n eerste order bij b&f geplaatst:
Magnificent, Nr 1, Swollen, Perfect Protein, Creatine Ultra (en kreeg bij de bestelling gratis Wrist Wraps Deluxe, Powder Boxes en 2 stuks proefverpakkingen van Whey Perfection).
Ben benieuwt, maar ik denk dat ik de komende tijd eerst zonder pre-workout shakes ga trainen (alleen protein shake + post-workout shake), en daarna langzamerhand overga op de pre-workout shakes (Nr 1 en Swollen)
Slechte ervaringen mee?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Susteren het volgende:
Vandaag trouwens m'n eerste order bij b&f geplaatst:
Magnificent, Nr 1, Swollen, Perfect Protein, Creatine Ultra (en kreeg bij de bestelling gratis Wrist Wraps Deluxe, Powder Boxes en 2 stuks proefverpakkingen van Whey Perfection).
Ben benieuwt, maar ik denk dat ik de komende tijd eerst zonder pre-workout shakes ga trainen (alleen protein shake + post-workout shake), en daarna langzamerhand overga op de pre-workout shakes (Nr 1 en Swollen)
Why bro, why? Zou je niet eerst wat meer normaal voedsel eten? En waarom Creatine Ultra in plaats van monohydraat? Heb er zelf geen goede ervaring mee, voelde als placebo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben tegen de 1.80 en weeg 60 kilo
Aah. Het blijkt wel echt effect te hebben, en kostte 15 euro (en zorgde ervoor dat ik gratis wrist straps bij de bestelling kreeg), dus heb het maar erbij gekochtquote:
Ik heb alles maar in 1 keer gekocht, wil niet zeggen dat ik het allemaal meteen ga gebruikenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Why bro, why? Zou je niet eerst wat meer normaal voedsel eten? En waarom Creatine Ultra in plaats van monohydraat? Heb er zelf geen goede ervaring mee, voelde als placebo.
zonder die zooi en met goed dieet lukt het ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aah. Het blijkt wel echt effect te hebben, en kostte 15 euro (en zorgde ervoor dat ik gratis wrist straps bij de bestelling kreeg), dus heb het maar erbij gekocht![]()
Ben ook al een week of 2 gestopt met alcohol drinken, dacht altijd dat feesten zonder onder invloed te zijn saai is, maar het lukt anders toch aardig
Vast en zeker (vooral pre-workouts zijn natuurlijk niet noodzakelijk), maar een post-workout en protein shake kan zeker geen kwaad lijkt mijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zonder die zooi en met goed dieet lukt het ook.
Achja, elke dag een nieuwe onderbroek kopen is ook hygiënischer. Maar waarom zou je?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vast en zeker (vooral pre-workouts zijn natuurlijk niet noodzakelijk), maar een post-workout en protein shake kan zeker geen kwaad lijkt mij
Voor mij is het eerlijk gezegd veel makkelijker een maaltijd over te slaan dan meer dan normaal te eten (voel me vaak serieus misselijk als ik écht veel heb gegeten).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef Kerol het volgende:
Snap niet hoe mensen niet aan hun kcal behoefte kunnen komen. Ik ga echt dood door die cut op 2400 cal. Houd t wel al 3 maand goed vol maar jeez, ik wil schransen. Is het al bulk tijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |