kalm aan beginnen, in het begin heb je met squat best een snelle progressie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:03 schreef Atemno het volgende:
[..]
Thanks hier heb ik wat aan! Squat is inderdaad verekte zwaar, niet eens zozeer in je benen maar dus meer doordat het 'overal' pijn begon te doen moest ik stoppen.
Okey! Ik ben ook begonnen, er valt veel vooruitgang te boeken (na een paar pull ups krijg ik m'n lichaam letterlijk niet meer omhoogquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:08 schreef seto het volgende:
Ja meeste mensen hier doen wel chin/pullups en dips in hun schema.
Niet zo raar hoor, pull ups zijn best zwaar. Vooral als je wat langer/zwaarder bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey! Ik ben ook begonnen, er valt veel vooruitgang te boeken (na een paar pull ups krijg ik m'n lichaam letterlijk niet meer omhoog)
Ik ben tegen de 1.80 en weeg 60 kilo, aan het gewicht kan 't niet liggen denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:21 schreef seto het volgende:
[..]
Niet zo raar hoor, pull ups zijn best zwaar. Vooral als je wat langer/zwaarder bent.
mooie site!quote:
Das niet erg, heeft wat tijd nodig maar het komt wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey! Ik ben ook begonnen, er valt veel vooruitgang te boeken (na een paar pull ups krijg ik m'n lichaam letterlijk niet meer omhoog)
gisteren feestje, dus cheat dayquote:
Okeyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das niet erg, heeft wat tijd nodig maar het komt wel.
quote:
Abs kan elke dag vriend.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trouwens, stel dat je je abs op maandagavond compleet kapotmaakt met een genadeloze 10+ minuten non-stop random leg raises etc. Zijn ze (na een beetje gewenning) dan weer helemaal ready-to-go voor de deadlifts op woensdagavond?
nope, als je ze kapot maakt 2 weken herstel, dus gewoon rustig elke dag abs doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trouwens, stel dat je je abs op maandagavond compleet kapotmaakt met een genadeloze 10+ minuten non-stop random leg raises etc. Zijn ze (na een beetje gewenning) dan weer helemaal ready-to-go voor de deadlifts op woensdagavond?
komt heel erg in de buurt van mij, ook precies 2 maanden ss nu:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:20 schreef _-_ het volgende:
Gelukkig drink ik nauwelijks en met het eten daar moet het wel goed komen. Nu ik toch op vakantie ga, results na 2 maanden liften:
Ben 1 a 2 kg aangekomen. Als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden met mijn results.
60 kg, 176 cm.
5RM:
Squat:
40-->75
Deadlift:
50-->95
OHP
20-->37.5
Bench Press
40-->57.5
Pull ups max
2-->15
Nu, 3*5 met 5 kg
Chin ups max:
3-->15
Nu, 3*5 met 7.5 kg
Heb precies mijn doelen bereikt, namelijk novice halen: http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html
maar dan voor 5RM ipv 1RM. Ik kan alleen niet meer zomaar 2.5kg bij mijn bench en OHP elke workout doen. Alhoewel ik denk dat het meer aan mijn techniek ligt, zeker bij de OHP.
Ja, of met theezakjes. Squatten is wel lastig op een gegeven moment met dumbells overigens (als het op je schouders moet rusten).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:22 schreef Susteren het volgende:
Kun je eigenlijk barbell oefeningen ook met dumbbells doen?
Thx!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, of met theezakjes. Squatten is wel lastig op een gegeven moment met dumbells overigens (als het op je schouders moet rusten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |