Noten snacken, tikt wel aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef Susteren het volgende:
Damn, meer eten is veel lastiger dan dat ik dacht. Zit na een normale portie avondeten al vol, maar met ongeveer een kwart extra krijg ik niks meer door m'n strot
Jaa heb ontdekt dat pindakaas best een goede weight gainer is, smeer het sinds kort extra dik 's morgens en 's middagsquote:
Toen ik bulkte deed ik vaak;quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jaa heb ontdekt dat pindakaas best een goede weight gainer is, smeer het sinds kort extra dik 's morgens en 's middags
Thx! Jammer dat ik geen blender heb, maarja kan die dingen ook gewoon los eten natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Toen ik bulkte deed ik vaak;
Melk
Whey eiwit poeder
havermout
banaan
eventueel eetlepel pindakaas
Alles blenden en dan heb je aardige bulkshake
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thx! Jammer dat ik geen blender heb, maarja kan die dingen ook gewoon los eten natuurlijk![]()
Banaan, zitten daar ook veel calorien in?
Dan bedoel ik whey mixen met water in een shaker, havermout met melk, banaan los en pindakaas gewoon etenquote:
Pindakaas op de banaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dan bedoel ik whey mixen met water in een shaker, havermout met melk, banaan los en pindakaas gewoon eten
't kan aan mij liggen maar volgens mij zijn die dingen los bij xxl of b&f een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.powersupplemen(...)ac810133565caeb7cbc9
Bro tip maybe?
Swollenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Susteren het volgende:
Vandaag trouwens m'n eerste order bij b&f geplaatst:
Magnificent, Nr 1, Swollen, Perfect Protein, Creatine Ultra (en kreeg bij de bestelling gratis Wrist Wraps Deluxe, Powder Boxes en 2 stuks proefverpakkingen van Whey Perfection).
Ben benieuwt, maar ik denk dat ik de komende tijd eerst zonder pre-workout shakes ga trainen (alleen protein shake + post-workout shake), en daarna langzamerhand overga op de pre-workout shakes (Nr 1 en Swollen)
Slechte ervaringen mee?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Susteren het volgende:
Vandaag trouwens m'n eerste order bij b&f geplaatst:
Magnificent, Nr 1, Swollen, Perfect Protein, Creatine Ultra (en kreeg bij de bestelling gratis Wrist Wraps Deluxe, Powder Boxes en 2 stuks proefverpakkingen van Whey Perfection).
Ben benieuwt, maar ik denk dat ik de komende tijd eerst zonder pre-workout shakes ga trainen (alleen protein shake + post-workout shake), en daarna langzamerhand overga op de pre-workout shakes (Nr 1 en Swollen)
Why bro, why? Zou je niet eerst wat meer normaal voedsel eten? En waarom Creatine Ultra in plaats van monohydraat? Heb er zelf geen goede ervaring mee, voelde als placebo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben tegen de 1.80 en weeg 60 kilo
Aah. Het blijkt wel echt effect te hebben, en kostte 15 euro (en zorgde ervoor dat ik gratis wrist straps bij de bestelling kreeg), dus heb het maar erbij gekochtquote:
Ik heb alles maar in 1 keer gekocht, wil niet zeggen dat ik het allemaal meteen ga gebruikenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Why bro, why? Zou je niet eerst wat meer normaal voedsel eten? En waarom Creatine Ultra in plaats van monohydraat? Heb er zelf geen goede ervaring mee, voelde als placebo.
zonder die zooi en met goed dieet lukt het ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aah. Het blijkt wel echt effect te hebben, en kostte 15 euro (en zorgde ervoor dat ik gratis wrist straps bij de bestelling kreeg), dus heb het maar erbij gekocht![]()
Ben ook al een week of 2 gestopt met alcohol drinken, dacht altijd dat feesten zonder onder invloed te zijn saai is, maar het lukt anders toch aardig
Vast en zeker (vooral pre-workouts zijn natuurlijk niet noodzakelijk), maar een post-workout en protein shake kan zeker geen kwaad lijkt mijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zonder die zooi en met goed dieet lukt het ook.
Achja, elke dag een nieuwe onderbroek kopen is ook hygiënischer. Maar waarom zou je?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vast en zeker (vooral pre-workouts zijn natuurlijk niet noodzakelijk), maar een post-workout en protein shake kan zeker geen kwaad lijkt mij
Voor mij is het eerlijk gezegd veel makkelijker een maaltijd over te slaan dan meer dan normaal te eten (voel me vaak serieus misselijk als ik écht veel heb gegeten).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef Kerol het volgende:
Snap niet hoe mensen niet aan hun kcal behoefte kunnen komen. Ik ga echt dood door die cut op 2400 cal. Houd t wel al 3 maand goed vol maar jeez, ik wil schransen. Is het al bulk tijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |