Total Recall van Arnie. Niet alles gaat over BB (begint met z'n jeugd en BB, en daarna gaat het ook veelal over politiek enzo), maar wat een sterk boek.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef daeh het volgende:
Wie heeft er tips voor goede literatuur? Over een paar weken verhuis ik en ga ik ook weer naar de sportschool. Maar zou mijzelf graag tot die tijd vermaken/motiveren met een goed bodybuild boek. Het liefst natuurlijk met informatie en aanknopingspunten waar ik mee kan beginnen. En natuurlijk boeken die ik op een Nederlandse webshop kan bestellen. Mijn dank is groot.
Maar dat is meer een biografie dan een boek over BB of niet? Wel een twijfel gevalletje zo, want klinkt als een goed boek, is gemakkelijk verkrijgbaar en in het Nederlands. Starting Strenght gaat toch wat meer op het BB zelf in dan Total Recall voor mijn gevoel, maarja dat boek is weer Engels, moeilijk verkrijgbaar en een stuk duurder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Total Recall van Arnie. Niet alles gaat over BB (begint met z'n jeugd en BB, en daarna gaat het ook veelal over politiek enzo), maar wat een sterk boek.
heb je de nederlandse of engelse versie? engelse lijkt me oprechter, de hardcover is goedkoper dan de paperback dus dan haal ik die welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Total Recall van Arnie. Niet alles gaat over BB (begint met z'n jeugd en BB, en daarna gaat het ook veelal over politiek enzo), maar wat een sterk boek.
E-book kuch. Boek is goed. Is inderdaad meer een biografie. Las het eerst als e-book, uiteindelijk origineel gekocht. Staat nu mooi in m'n boekenkast.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heb je de nederlandse of engelse versie? engelse lijkt me oprechter, de hardcover is goedkoper dan de paperback dus dan haal ik die wel![]()
het gaat me meer om z'n hele leven dan z'n bb tijd, dus heb de biografie besteld.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:53 schreef MrGuma het volgende:
[..]
E-book kuch. Boek is goed. Is inderdaad meer een biografie. Las het eerst als e-book, uiteindelijk origineel gekocht. Staat nu mooi in m'n boekenkast.
Ik zou dan eerder zijn encyclopedie aanraden. Staat hier ook in de kast. Moet er eerlijk gezegd nog een goede blik in werpen. Wordt wel als positief aangeraden. Schijnt heel compleet te zijn, van training, tot poseren tot voeding.
Engels man, letterlijk zijn woorden. Sowieso.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heb je de nederlandse of engelse versie? engelse lijkt me oprechter, de hardcover is goedkoper dan de paperback dus dan haal ik die wel![]()
pics?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Damn ik schrik echt hoe meer ripped ik per week word nu ik in de laatste maand van de cut zit.
precies. of zou ie t in t duits hebben geschreven?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Engels man, letterlijk zijn woorden. Sowieso.
Heb er thuis niet de spiegel voor en de gym kleedkamer is nooit leeg. Op DBB vragen ze het aan hun moeder, dat vind ik wat te ver gaan. Zal proberen om als mijn cut af is toch wat pics te regelen.quote:
Wat maakt het uit of de gym kleedkamer niet leeg is? Ik heb gwn schijt aan die mensen wat willen ze doen danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb er thuis niet de spiegel voor en de gym kleedkamer is nooit leeg. Op DBB vragen ze het aan hun moeder, dat vind ik wat te ver gaan. Zal proberen om als mijn cut af is toch wat pics te regelen.
.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb er thuis niet de spiegel voor en de gym kleedkamer is nooit leeg. Op DBB vragen ze het aan hun moeder, dat vind ik wat te ver gaan. Zal proberen om als mijn cut af is toch wat pics te regelen.
Waarom niet? Yolo toch. Sxhijt wat anderen er van denken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel kilo pakken jullie meestal met een bulk? Ga straks weer bulken en zou graag van 84 naar 92kg willen gaan met 0,5kg per week (16 weken bulk)Hoop dan terug te cutten naar 86-87kg met hetzelfde vp dat ik met 84 had. Moet toch wel lukken aangezien ik pas een jaar train?
Ik volg toch maar het advies van RaymondK op en wacht nog even met de test-e
Geen geldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom niet? Yolo toch. Sxhijt wat anderen er van denken.
Pak je minimaal een kilo vet per maand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel kilo pakken jullie meestal met een bulk? Ga straks weer bulken en zou graag van 84 naar 92kg willen gaan met 0,5kg per week (16 weken bulk)Hoop dan terug te cutten naar 86-87kg met hetzelfde vp dat ik met 84 had. Moet toch wel lukken aangezien ik pas een jaar train?
Ik volg toch maar het advies van RaymondK op en wacht nog even met de test-e
0.5 had ik ook gedaan, achteraf teveel gebleken. Ben nu zelf erg lang bezig om het vet kwijt te raken (al zat er ruim 2 maanden gedwongen rust tussenin, wat natuurlijk niet helpt).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ben roodquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Pastapipos het volgende:
Wie uit deze chat heeft mij reps gegeven op bb.com?
Mijn eerste bulk was ook +0.5 kilo per week. Sloeg nergens op, werd binnen no time weer moddervet en kon alles er weer af cuttenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:36 schreef Nic1 het volgende:
[..]
0.5 had ik ook gedaan, achteraf teveel gebleken. Ben nu zelf erg lang bezig om het vet kwijt te raken (al zat er ruim 2 maanden gedwongen rust tussenin, wat natuurlijk niet helpt).
Niet veel te weinig eten en er zal geen of weinig krachtverlies zijn. Beschouw het als een rustweek.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:42 schreef _-_ het volgende:
Ik ga op vakantie voor 10 dagen met vrienden. Hoe behoud ik tenminste een beetje kracht? Ik dacht ik ga maar is proberen 100 push ups te halen ofzo :/
elke dag een gym opzoeken daarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:42 schreef _-_ het volgende:
Ik ga op vakantie voor 10 dagen met vrienden. Hoe behoud ik tenminste een beetje kracht? Ik dacht ik ga maar is proberen 100 push ups te halen ofzo :/
Hij kan beter ook geen druppel alcohol drinken en niet later dan 2 uur naar bed gaan.quote:
Pullups waar je maar kan, en veel eten. Weinig tot geen alcohol drinken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:42 schreef _-_ het volgende:
Ik had in de 10 jaar irakoorlog thread gepost dat die soldaten voor niks zijn gestorven, en toen ben ik iets van 7 keer geneggedquote:
Succes!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pullups waar je maar kan, en veel eten. Weinig tot geen alcohol drinken.
Goede progressie wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:20 schreef _-_ het volgende:
Gelukkig drink ik nauwelijks en met het eten daar moet het wel goed komen. Nu ik toch op vakantie ga, results na 2 maanden liften:
Ben 1 a 2 kg aangekomen. Als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden met mijn results.
60 kg, 176 cm.
5RM:
Squat:
40-->75
Deadlift:
50-->95
OHP
20-->37.5
Bench Press
40-->57.5
Pull ups
2-->15
Nu, 3*5 met 5 kg
Chin ups:
3-->15
Nu, 3*5 met 7.5 kg
Heb precies mijn doelen bereikt, namelijk novice halen: http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html
maar dan voor 5RM ipv 1RM.
Voordat ik aan SS begon heb ik een maand lopen kutten in de sportschool en alleen lopen benchen en machines gedaan, vandaar dat mijn bench zo hoog begon in verhouding met de rest. Heb ook weinig lichaamsgewicht dus pull ups/chin ups gaan mij gemakkelijk af. Doe ook thuis elke dag een een paar setjes pull ups van ongeveer 60/70% van mijn max.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Goede progressie wel.
Ik zit na 4-5 weken liften nog steeds vast op 20 mp en bp op 35, chins lukt me ook nog niet 3x5.
Dat was getroll. Graag weer serieus nu.quote:
zwakke rug, beachboy schema gehad?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:42 schreef Atemno het volgende:
Ik heb nu 3x gesquad, (40/50kg) en de instructeur zegt dat m'n form wel goed is. Ik heb alleen tyfeslast van m'n rug de hele dag.Is dit normaal op het begin? Ook in m'n bovenrug trouwens. Gewoon alles.
Train bijna een jaar, maar probeer nu squats/deadlifts er ook bij te doen.quote:
Zwakke core denk ik eerder, waardoor je moet compenseren. Squat is een zware oefening waar je een hoop mee belast, dus het is mogelijk dat je een vermoeide rug hebt. Als je het echt pijn noemt dan zou deloaden (ja nu al) en eerst wennen aan de form en beweging.quote:
Thanks hier heb ik wat aan! Squat is inderdaad verekte zwaar, niet eens zozeer in je benen maar dus meer doordat het 'overal' pijn begon te doen moest ik stoppen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zwakke core denk ik eerder, waardoor je moet compenseren. Squat is een zware oefening waar je een hoop mee belast, dus het is mogelijk dat je een vermoeide rug hebt. Als je het echt pijn noemt dan zou deloaden (ja nu al) en eerst wennen aan de form en beweging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |